Страница 2 от 2

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 28 Дек 2016 19:35
от Akima
Geoboz написа:
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
За E####KX:
02/2002 TOYOTA COROLLA (CDE120L-DHMNYW)
SOL UKP EUR HB LHD 1CDFTV DCR MTM 5F 5D
Build Date 02/2002
Model CDE120L-DHMNYW
Body HB HATCHBACK
Specification HB EUROPE PRODUCT PARTS
Grade SOL SOL TYPE
Market EU EUROPE
Engine 1CDFTV 2000CC DIESEL TURBO
Fuel system LHD LEFT-HAND DRIVE VEHICLES
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Gear Shift Type 5F MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
Frame Number CDE120-E006071
Color Code 1C3 Riverock Green Mica
Trim Code FF15
Част:
22100 PUMP ASSY, INJECTION OR SUPPLY
22100-27010 1 € 2,179.83
В ОЕМ софтуера не излизат отделни клапани.
Номерата по Denso с номер на помпата излизат тук например - http://www.e-denso.pl/zawory.php.

Преди да подменяте каквото и да е бъдете сигурен в диагнозата.
Клапаните може да намерите от колегата с темата за доставка на оригиналните части.

Поздрави и весели празници. :thumbsup:

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 29 Дек 2016 09:47
от Geoboz
Благодаря много!
От 2-3 седмици имам проблем с паленето сутрин, когато е много студено. При мен грешката е P1228, светва engine check около 30 секунди след като запали трудно. 3-4 пъти се е случвало и да е с намалена мощност, докато не загрее. След като загрее и запаля отново, няма грешка и проблем с паленето.

Преди проблема бях с 2 работещи подгревни свещи, сменени преди 5 месеца. Другите две ги скъсаха, не можаха да ги извадят, не поеха отговорност. Та последва сваляне на главата (при което мистериозно се скъса още една свещ, от двете, които смениха преди 5 месеца), профилактика, махане на старите свещи. Сега съм с нови 4 работещи. Сменен горивен филтър на 2 дни.
Тези дни пали по-лесно и нe светва engine check. Може и да е заради по-топлото време.

Ще видя как ще се държи при по-студено време. Ако има проблем, мисля да свалям и почистя тези SCV, за да видя дали ще има ефект. И затова исках да проверя кои номера са, за да видя как да си ги набавя, ако се наложи. Засега това е положението.

В полския сайт за клапаните е написано:
096710-0120
replaces the old number:
096710-0052


096710-0130
replaces the old number:
096710-0062

Явно става въпрос за едни и същи клапани като описаните по-горе в темата.

Благодаря отново! Весели празници и от мен!

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 30 Дек 2016 14:17
от Akima
Надявам се само да сте сложили правилните свещи.

За останалото мисля, че правилно сте се ориентирал.

Поздрави и весели празници. :thumbsup:

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 12 Яну 2017 15:22
от Geoboz
Да споделя: след смяната на горивния филтър колата пали дори и при -15. Лампата за engine check не светва. Може би в моя случай проблемът е бил във филтъра.

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 30 Мар 2017 23:33
от tedy58
Отдавна не бях влизал във форума. Видях, че имам лично съобщение, но не мога да отговоря защото имам само един пост. Малко странно изискване за личните съобщения, но явно админите си знаят защо.
Ако все още е актуален отговора ми @alexsv_17.
Просто трябва някакъв спрей който да може да разяде боклуците наслоили се вътре, защто се оказа, че всичко идва от нашите "качественни горива" нафтата не мирише на нафта а нещо средно между коресилин и АМВ с лек дъх на дизел. Жалко, но уж винаги съм зареждал качесвени и от най-скъпите горива.
Ползвах конкретно Wurt rost off спрей и WD40, и накрая спрей за почистване на контакти (изпарява се бързо). Не съм ползвал специалицирани спрейове.

Като гледам поста съм го направил преди повече от година и от тогава имах още веднъж проблем но сега просто слагам кабелите при свален акумулатор и разцъквам няколко пъти докато се чуе отчетливо щракане в клапаните. И това върши работа.

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 08 Ное 2019 11:22
от JOVANI72
Здравейте, група! Имам TOYOTA RAV4 2.0 D4D 2003. От известно време, започна да пали трудно при първоначално палене – на 2-3 път, а при загрял двигател на 5-6. С нови свещи, сметени филтри… при закачане на компютър, майстора ми каза, че клапана за високо налягане прави по-ниско налягане от обикновеното. Възможно ли е това да е причината и имали смисъл да пробвам да ги почистя преди да поръчвам нови?

RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Грешка P0627 - мощност - РЕШЕН

Публикувано на: 08 Ное 2019 17:08
от veso_hds
JOVANI72 написа: 08 Ное 2019 11:22 Възможно ли е това да е причината и имали смисъл да пробвам да ги почистя преди да поръчвам нови?
Възможно е.С почистване може да се реши временно въпросът.Иначе най-добре е нови-двата струват около 500 лв.