Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувай отговор
baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от baba_metca » 05 Апр 2019 15:28

Попитай в Тойота колко ще ти вземат за рециклиране и после търси и на други места за сравнение на цената на всичко, сваляне, слагане, обучение, гаранция, подмяна на разни уплътнения ако има и т.н.

Toyota93
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2016 19:30
Местоположение: Vraca

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Toyota93 » 18 Сеп 2022 13:11

Здравейте колеги искам да попитам ок мама следния проблем с Авенсис Т25 2.2 d4d 2007.Има едно колебание в оборотите примерно на климатик от 900 на 1000 както и някой път без да е на климатик примерно в диапазона на 50 оборота и се усеща и работата на двигателя как се мени.Много гадно и дразнещо.От какво може да е благодаря четох за scv датчик възможно ли е от него.Благодаря.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от jim_beam » 18 Сеп 2022 21:33

При мен беше от пробито средно гърне на Рава със същия мотор. Като го свалиха направо се отхлупи отгоре.
Явно смущава оборотите на празен ход на мотора.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от max-2 » 18 Сеп 2022 22:35

Модерна работа. На карината гърнетата са на 30 години и в добро състояние.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от iovkito » 19 Сеп 2022 08:12

При мен колебанието на оборотите изчезна след смяна на дюзите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Kris21
Мнения: 1
Регистриран на: 05 Дек 2023 20:49
Местоположение: Разград
Автомобил: Toyota auris

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Kris21 » 23 Дек 2023 16:21

На кои пинове се слага?

Аватар
Barzotoo12345
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Ное 2022 18:25
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Auris

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Barzotoo12345 » 01 Фев 2024 15:17

Akima написа:
 ! Съобщение от: Akima
Долното съобщение е получено на ЛС от мен и преместено в правилната тема.
Добър вечер колега извинявам се за неудобството искам да те попитам относно паленето на мойта Toyota Auris 2.0 d4d 126 много неща изчетох във форума за проблема със паленето сутрин когато е студена и този прословут капан Scv какво налягане трябва да държи на празен ход ?свалял съм го чистил съм го имаше временна промяна дюзите причукват иначе колата си върви не пуши само сутрин пали и гасне след като натисна педала на газта си запалва

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 55 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Akima » 01 Фев 2024 15:23

Barzotoo12345 написа: 01 Фев 2024 15:17 Добър вечер колега
SCV е като презерватив - Не се чисти = сменя се.
Отговори за точни стойности предоставям на запитвания с номер на рама в текстови формат.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Barzotoo12345
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Ное 2022 18:25
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Auris

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Barzotoo12345 » 04 Фев 2024 11:06

Привет колега най лошото е че не иска и запали вече на топло днес е 9 градуса 🌞и пак не пали възможно ли е да не пали от дюзите 1ва минус 0.16, 2 ра +1.25, 3та минус 0.47, 4 та минус -1.09 на загрял двигател на 83 градуса е това ако може да ми дадеш и инфо за кпа на клапана ще съм ти много благодарен
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 55 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от Akima » 04 Фев 2024 11:17

Barzotoo12345 написа: 04 Фев 2024 11:06 SB1KD56EX0F019251
Двигател 1AD-FTV:
Intelligent Tester Display Measurement Item/Range (Display) Normal Conditions
Fuel Press Fuel pressure / Min.: 0 MPa, Max.: 655.350 MPa 30 to 34 MPa: Idling

Target common rail pressure/ Min.: 0 kPa, Max.: 655350 kPa 20 to 170 MPa
Пишете в тази тема - писането на ЛС няма да ускори процеса.

Имате активна безплатна сервизна кампания - незабавно посетете дилър като стартирате автомобила - преди някой да е пострадал:
LGG22 R/SSC - For for Opposite Orientation of Airbag Inflator on Corolla and Auris 18SMD-050
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от mfandakov » 04 Фев 2024 11:22

Akima написа: 01 Фев 2024 15:23 SCV е като презерватив - Не се чисти = сменя се.
:laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3:
worthy.gif

mitaka_1
Мнения: 29
Регистриран на: 29 Окт 2018 09:17
Местоположение: Хасково

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от mitaka_1 » 15 Фев 2024 08:37

Здравейте, за да не отварям нова тема реших да питам тук за подмяната на SCV капана на corolla verso 2.2 D4D 136 коня 2007г. с новия модел който иска ъпдейт на ECU-то. Проблема е, че колата е имал DPF филтър, който вече го няма от доста години и когато е махнат ECU-то е програмирано да не търси DPF. Сега при тази ситуация ако отида в Toyota и ми обновят firmware да не стане така да търси DPF филтър който го няма и да се вкарам във филм. Питам първо тук преди да предприема действия по закупуването му и ходенето до Toyota. Имам налична диагностика на Launch Easy diag x431 с която мога да кодирам дюзи и др. неща като Toyota Techstreamи. С нея ако мога да проверя нещо пак ще бъде добре.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от mapamop » 15 Фев 2024 08:47

mitaka_1, разбира се че ще те нахрани за липсващите части по екологията. Представителството няма как да ти флашнат фърмуер със изключени екология и да е официален. Просто излезе ли такъв от Тойота регулаторите ще ги разкостят в съда.
Търсиш си модифициран фърмуер базиран на същото Calibration ID, но със изрязана логика за проверка на екологията.
Или на първо време пробваш да смениш клапана, да ресетнеш помпата, и да видиш резултата.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от memorex » 15 Фев 2024 08:56

Ако не греша ъпдейта на софтуера е с цел оптимизиране налягането в реката при относително ниски температури.
Клапана си е клапан и се командва по същия начин но е с подобрени/sliding/ функции, т.е да не засяда при движение
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

mitaka_1
Мнения: 29
Регистриран на: 29 Окт 2018 09:17
Местоположение: Хасково

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от mitaka_1 » 15 Фев 2024 09:25

Вече два клапана сменям взети от Алито, които изкарват по около 1 година и при студено време колата от време на време изгасва. Не, че са пари но не ми се занимава повече и реших да си взема оригинален на Denso от новия модел и за това питам дали ще стане. Ако правилно съм разбрал с новия модел колата пак ще пали но няма да бъде оптимизирано налягането в рейката при ниски температури, което не ми е проблем.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Юлиан70 и 37 госта