Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
http://www.motor-talk.de/blogs/toyota-p ... rankheiten
човекът е механик и дава в блога най-разпространените дефекти,грешки,кодове,както и начин за действие според ситуацията,за дизеловите мотори става въпрос.
пробвайте дали ще се отвори линка,защото е възможно да изисква регистр. във този форум.
ако нещо не е ясно мога да помогна с немския,но и гоглето може.
човекът е механик и дава в блога най-разпространените дефекти,грешки,кодове,както и начин за действие според ситуацията,за дизеловите мотори става въпрос.
пробвайте дали ще се отвори линка,защото е възможно да изисква регистр. във този форум.
ако нещо не е ясно мога да помогна с немския,но и гоглето може.
- Akima
- Мнения: 7100
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
Ausgezeichnet jim.
Има проблеми и решения за D4D и D-CAT.
Кратко съдържание от мен:
-Трудно запалване.
-Преразход на масло;
-Преразход на гориво;
-Дюзи;
-Течаща водна помпа;
-Вибрации при отнемане на газта;
Има проблеми и решения за D4D и D-CAT.
Кратко съдържание от мен:
-Трудно запалване.
-Преразход на масло;
-Преразход на гориво;
-Дюзи;
-Течаща водна помпа;
-Вибрации при отнемане на газта;
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
проследих една дискусия за дефектни ZMS-и при д4д мотори,по-точно RAV4 xa2 с 2.0 дизел.оказвало се,че при счупен такъв моторът можел без проблем да запали,обаче при вкл. на скорост колата не тръгва.обясниха,че този ZMS бил от две отделни шайби,свързани с някакви пружини или ламели,които се чупели.спомена се също,че дефектната серия се произвежда от немската фирма LUK.те също са производителите на дефектните ZMS-и и при VW.впоследствие тойота започват сами да си ги произвеждат и след това уж вече нямало проблеми.за мен горепосоченото означава само едно-никакви изделия LUK повече!
трябва да взема да направя една листа с черните овце,аман!
трябва да взема да направя една листа с черните овце,аман!
Последно промяна от jim_beam на 29 Яну 2015 22:10, променено общо 1 път.
- Akima
- Мнения: 7100
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
Те Toyota все ги цакат немци - Kolbenschmidt. biggrin.gif
А и веднъж американците с педалите на газта.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
Интересно, ако имаш сглобка бутало, проектирано за даден мотор и стандартен сегмент, кой компонент е виновен за запичането - сегмента или буталото? Кой проектант не си е свършил работата.Akima написа:Toyota все ги цакат немци - Kolbenschmidt...
А относно американците от CTS - те са ODM, дизайна на педала е на Тойота.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
"Педалите на газта" тябва да е в кавички, защото абсолюотно всико му беше наред. Може да питаж колегата ALTEZZA, който вече не влизат тук.Akima написа: А и веднъж американците с педалите на газта.
И scott е прав, че всъщниост сегментите на 1ZZ, 3ZZ и т.н. запичат не заради самия сегмент, а заради липсващи дупки за маслото на самото бутало. Колегата механника беше обяснил, че след прибиването на тези отвори повече ядове няма със сегментите.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Akima
- Мнения: 7100
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
@Scott
Хубаво е да разпознаваш шегата - най-малкото веселия емотикон след текста ти е ориентир.
Независимо кой е произвел компонента нали си купувам Toyota точно заради качествения контрол и гаранцията,че са премислили и тествали конфигурацията.
А относно педала:
Хубаво е да разпознаваш шегата - най-малкото веселия емотикон след текста ти е ориентир.
Независимо кой е произвел компонента нали си купувам Toyota точно заради качествения контрол и гаранцията,че са премислили и тествали конфигурацията.
А относно педала:
Защо реално японския "педал" не се дъни,а американския да - щом дизайнът е един?vehicles built in Japan use Denso pedals and are not subject to the recall
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
Защото няма дънене и при ам.
Просто патърдията беше, за да понижат продажбите на Тойта в САЩ, които няколко години наред бяха номер 1 изпреварвайки GM.
Пак ти казвам, имаме колега, който работи тук ш дилър на Тойота - проблеми по механичната или ел. част на педала - НЯМА!
Ако не ми вярваш му пиши л.с. -ALTEZZA.
Лично съм присъствал (бях в дилъра) на "отсраняване на повредата", ако някой разбере в какво всъщност се състои recall-a (какво точно се прави по колата) ще се хване за главата. Няма нищо общо със самия педал, ел. към него или каквото и да било свързано с педала.
Просто патърдията беше, за да понижат продажбите на Тойта в САЩ, които няколко години наред бяха номер 1 изпреварвайки GM.
Пак ти казвам, имаме колега, който работи тук ш дилър на Тойота - проблеми по механичната или ел. част на педала - НЯМА!
Ако не ми вярваш му пиши л.с. -ALTEZZA.
Лично съм присъствал (бях в дилъра) на "отсраняване на повредата", ако някой разбере в какво всъщност се състои recall-a (какво точно се прави по колата) ще се хване за главата. Няма нищо общо със самия педал, ел. към него или каквото и да било свързано с педала.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Akima
- Мнения: 7100
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Интересен блог на един немец-решения на проблеми при D4D
Джап,
наясно съм,че слагаха променена захваща планка да я наречем.
За колегата Алтезов знам,че е работил при дилър - четях форума дълго преди да се регистрирам - жалко,че не влиза от около година.
Май утре ще разделя мненията ни в друга тема в Офтопик например.
Този път аз "окалях терена".
наясно съм,че слагаха променена захваща планка да я наречем.
За колегата Алтезов знам,че е работил при дилър - четях форума дълго преди да се регистрирам - жалко,че не влиза от около година.
Май утре ще разделя мненията ни в друга тема в Офтопик например.
Този път аз "окалях терена".
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: NNNikolov1983 и 39 госта