Corolla E11 4E-FE проблем със запалването
Corolla E11 4E-FE проблем със запалването
Здравейте!
Звяра не пали всичко е проверено и замерено свещи,дюзи,кабели,датчици и помпата.
на бутане пали от-раз ,колата е бензин с ги. и на газ е изминала 50-60000 к можели проблема да е в клапаните и гумичките да са пригорели или каквото им става там с времето от газта ?!
благодаря предварително на всички и весели изкарване на празниците
Звяра не пали всичко е проверено и замерено свещи,дюзи,кабели,датчици и помпата.
на бутане пали от-раз ,колата е бензин с ги. и на газ е изминала 50-60000 к можели проблема да е в клапаните и гумичките да са пригорели или каквото им става там с времето от газта ?!
благодаря предварително на всички и весели изкарване на празниците
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
А върти ли стартера? Като запали с бутане как работи, прекъсва ли, тресе ли ?
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Върти но пали много трудно когато е топло пали малко по. - лесномехаННика написа:А върти ли стартера? Като запали с бутане как работи, прекъсва ли, тресе ли ?
След палене работи супер и гори нормално
Има само един шум като балбукане или ръмжене който на газ си. Засилва
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Тъй като форумната диагностика няма да е лесна, да ти кажа че при изгорели гумички на клапани колата изпушва синьо при палене и има повишен разход на масло. Изгорял клапан или легло води до по ниска или нулева компресия в съответния цилиндър и ниска мощност, повишен разход на гориво, по силни вибрации на мотора. Това с бутането не го прави, особено ако ти е старичък ангренажния ремък. Нека някой от газаджиите да каже, но при спукана мембрана в изпарителя газта навлиза в антифриза и това е което ми идва наум като казваш"бълбукане".
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Благодаря)))
На 5-6 ще я закарам да замерят компресията и дали клапаните са регулирани
Моторчето работи тихо и равномерно на бензин
Но при. Дълги пътувания губи масълце 300-600 км към 1.5- 2 литра при 130-140км ч
До 80-90 несъм забелязъл липса
На 5-6 ще я закарам да замерят компресията и дали клапаните са регулирани
Моторчето работи тихо и равномерно на бензин
Но при. Дълги пътувания губи масълце 300-600 км към 1.5- 2 литра при 130-140км ч
До 80-90 несъм забелязъл липса
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Това е ненормален разход.tado написа:Дълги пътувания губи масълце 300-600 км към 1.5- 2 литра при 130-140км ч
Двигателят е за ремонт.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Да, доста масло губи, но не вярвам това да е причина да не пали. Да не би стартера да не развърта с достатъчно обороти за нормален старт?
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
всичко работи перфектно и всичко е сменено свещи кабели филтри ремаци ролки акумолатора е 6 необяснимо е
2 седмици беше в сервиза за проби и замервания и всичко е наред останаха клапаните само да се видят и компресията
2 седмици беше в сервиза за проби и замервания и всичко е наред останаха клапаните само да се видят и компресията
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Знам наскоро го отваряха заради превъртяна свещ и всичко беше ток ужJapanese_fever написа:Това е ненормален разход.tado написа:Дълги пътувания губи масълце 300-600 км към 1.5- 2 литра при 130-140км ч
Двигателят е за ремонт.
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Ако компресията е наред може би имаш бедна смес. Може да дърпа от някъде нерегламентирано количество въздух или възд. филтър да е неуплътнен. Това е само една възможна причина. На кола с газова най-добре върви на газ-анализ.tado написа:...Върти но пали много трудно когато е топло пали малко по. - лесно...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
А мoже ли да не пали от ниска компресия, а когато загрее да пали, защото буталаа вече са се разширили и уплатняват повече?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Ми то друго май не остана ((( на 5-6 щесе разбереJapanese_fever написа:А мoже ли да не пали от ниска компресия, а когато загрее да пали, защото буталаа вече са се разширили и уплатняват повече?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
A може ли да попитам с какво масло се кара тази кола?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
Ако,както е написал колегата,пали безпроблемно с бутане когато е обърната на бензин и всичко е проверено остава само проблемен стартер и проблеми в газовата инсталация (с това "бълбукане").Възможно е и некадърно "затваряне" на двигателя .Ама щом пали на бутане.....
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Re: Corolla E11 4E-FE проблем с паленето ?!?!
до преди 2 смени беше с кастрол 10/40 сега пак кастрол но 15/40Japanese_fever написа:A може ли да попитам с какво масло се кара тази кола?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта