Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 20 Юни 2014 08:54

Колата си вървеше идеално, с доста приличен разход, след като се стопли времето. Изведнъж спря да се наема, особено в ниските обороти и качи разхода. Закарах я в сервиз за смяна на ангренаж и междувременно изчистиха резервоара, нова цедка и нов горивен филтър. В момента колата върви много добре, но до 3000 оборота. На всяка предавка ускорява здраво, стигне ли 3000 об. все едно отпускам педала. Ако стигна на пета 3000 и включа четвърта скорост просто започва да бълва сажди, докато паднат оборотите. ЕГР и дебитомер са чисти. Нищо по таблото не свети. Компа не е запаметил грешки. По изпускателната система всичко е наред, катализатор откраднат :)
Не знам дали преди интервенциите не е искала да вдига обороти, карана е само в софийските задръствания. Тоест не знам дали има връзка между двата проблема. Колата в момента пак е в сервиза, за да се провери зацепването на ангренажа. Някакви други идеи?
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 20 Юни 2014 18:24

Така. Почвам сам да си отговарям по малко :)
Ангренажа е ОК. Турбото просто спира на 3000 оборота.
Сега ще ходи на стенд. А как се сваля от ван е съвсем друг въпрос. Гинеколозите ще кажат :)
Някой някакви други идеи докато е време? :)
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Ishizy
Мнения: 27
Регистриран на: 22 Яну 2012 09:58

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от Ishizy » 20 Юни 2014 19:49

прехвърлен зъб при смяната на агренажа ?

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 21 Юни 2014 10:54

Де да бе, ама не :( За малко сме се разминали в писането и не си видял, ама, за съжаление, ангренажа е наред. Турбото спира точно на 3000. Без да дава грешка компа.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Ishizy
Мнения: 27
Регистриран на: 22 Яну 2012 09:58

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от Ishizy » 21 Юни 2014 13:30

дано да го оправиш.

Аватар
TeoXX
Мнения: 10
Регистриран на: 22 Юни 2014 02:58
Местоположение: София
Автомобил: Yaris 1.88 vvti
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от TeoXX » 22 Юни 2014 03:16

Колега интересува ме какво се оказа , че и аз имам подобен проблем , само че ми дърпа масалце
Tutti Sprezzatura

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 22 Юни 2014 12:41

Разбира се, че ще кажа, няма да оствям темата недовършена (както често, за съжаление се случва) и утре някой пак да пита. Ангренажа беше добра причина, но отпадна. Понеделник-вторник трябва да има резултат за турбото, но не знам кога ще пробвам, че в четвъртък ще се возя на самолет и чак в неделя се връщам. На моята не и мърда нивото на масълцето, видимо всичко е перфектно, просто турбото спира :)
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Аватар
TeoXX
Мнения: 10
Регистриран на: 22 Юни 2014 02:58
Местоположение: София
Автомобил: Yaris 1.88 vvti
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от TeoXX » 22 Юни 2014 16:34

колега както казах при мен масълцето го пипа , но и вървеше , в момента за да тръгне както трябва я помпам на полу-съединител , демек , нещо я задържа ........ чудя се дали да не ида до тойота отново ?
Tutti Sprezzatura

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 22 Юни 2014 18:10

В тойота ще ти кажат, че може да е еди кво си и ако се смени МОЖЕ и да се оправи. При твоя проблем най вероятно клапани на помпа ще кажат. После следващаото и следващото... Аз затова започнах с резервоар, цедка и филтър по съвет на човека от сервиза, който беше минал вече по този път, и колата започна да върви. Както казах горе, не правя връзка между невървенето на колата преди тази манипулация и отказа и сега да вдигне над 3000 оборота. Това явно е друг проблем. Вече писах, че сега ускорява много добре докато стигне тези обороти. Та ти, щом е подкарваш със зор пробвай това. Резервоара долу и така :)
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от sha4ev » 22 Юни 2014 22:35

bigchicken написа:Колата си вървеше идеално, с доста приличен разход, след като се стопли времето. Изведнъж спря да се наема, особено в ниските обороти и качи разхода. Закарах я в сервиз за смяна на ангренаж и междувременно изчистиха резервоара, нова цедка и нов горивен филтър. В момента колата върви много добре, но до 3000 оборота. На всяка предавка ускорява здраво, стигне ли 3000 об. все едно отпускам педала. Ако стигна на пета 3000 и включа четвърта скорост просто започва да бълва сажди, докато паднат оборотите. ЕГР и дебитомер са чисти. Нищо по таблото не свети. Компа не е запаметил грешки. По изпускателната система всичко е наред, катализатор откраднат :)
Не знам дали преди интервенциите не е искала да вдига обороти, карана е само в софийските задръствания. Тоест не знам дали има връзка между двата проблема. Колата в момента пак е в сервиза, за да се провери зацепването на ангренажа. Някакви други идеи?
Забелязал ли си да имаш загуба на антифриз.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 22 Юни 2014 22:51

По скоро не. Ако има, ще е количество, което няма как да забележа, като един път отварям капака при топъл двигател, друг път при студен... А и хвърлям по едно око по скоро по навик по всички системи и не отчитам точно до къде са нивата на течностите, а дали са в границите. Още повече, че като сменяха ангренажа са доляли, после аз загубих малко, като свалях ЕГРто (за какво ли...) Защо, какво имаш предвид?
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от sha4ev » 23 Юни 2014 12:05

bigchicken написа:По скоро не. Ако има, ще е количество, което няма как да забележа, като един път отварям капака при топъл двигател, друг път при студен... А и хвърлям по едно око по скоро по навик по всички системи и не отчитам точно до къде са нивата на течностите, а дали са в границите. Още повече, че като сменяха ангренажа са доляли, после аз загубих малко, като свалях ЕГРто (за какво ли...) Защо, какво имаш предвид?
За да не ти правя преразкази, потърси в технически въпроси темата-Проблем с ускоряването на 2.0 D2D над 3000об.,пусната от akalchev.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 23 Юни 2014 15:16

Онази тема си е позаминала... :)
Оказа се, че турбото е почти наред. Ще се пипне, така и така е свалено, поне да не го мисля, но било малко вероятно да е от него. (а колко пари ще ме одръстят за сваляне и качване през трийсе санта капак не ми се мисли :whistle: ) Вакумите и всички други глупости около турбото са наред... Пак ще сменим горивен филтър, че аз и добавка бях набутал по едно време...
Че следващата стъпка са клапанчета на ГП и почва да ми се плаче :) Ама за тях трябвало да дава грешка, а грешка няма.
Абе имам перфектна кола, ама не върви :)
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от veso_hds » 23 Юни 2014 17:03

bigchicken написа:Онази тема си е позаминала... :)
Оказа се, че турбото е почти наред. Ще се пипне, така и така е свалено, поне да не го мисля, но било малко вероятно да е от него. (а колко пари ще ме одръстят за сваляне и качване през трийсе санта капак не ми се мисли :whistle: ) Вакумите и всички други глупости около турбото са наред... Пак ще сменим горивен филтър, че аз и добавка бях набутал по едно време...
Че следващата стъпка са клапанчета на ГП и почва да ми се плаче :) Ама за тях трябвало да дава грешка, а грешка няма.
Абе имам перфектна кола, ама не върви :)
Колега,съсредоточи се върху горивния филтър и клапаните на ГНП.С тая добавка е възможно да си набутал боклуците в помпата(въпреки че филтъра би трябвало да ги спре).По въпроса за клапаните има доста писано във форума,потърси с търсачката.Може да им трябва само едно почистване.Успех!
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия

Мнение от bigchicken » 23 Юни 2014 22:47

Да де. В този ред ги писах :) Като се сложи турбото ще се пробва, ще се смени пак горивния филтър и ако пак не стане се насочваме към клапани. Аз си имам читави майстори които, вярвам, имат идея какво правят, пък и имат достатъчно опит с този двигател. Аз затова и много скептично свалих ЕГРто след разговор в сервиза, защото определено по-логично ми звучеше дизела да си иска периодично излизане извън града, а не периодично разглобяване за чистене. И така и се оказва засега :) Едно време, като карах А категория МЗта редовно се задръстваше на полигона. Здрава ръчка с половин километър дим след него и се връщаше чисто нов :) Да, не е същото, ама си е съвсем така на практика... Дето му се вика, козата може и да си сака пръч, ама колата иска каране :)
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта