Страница 6 от 7

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 05 Апр 2014 22:23
от nowyaris
Коляновия вал заминава ако е карана без масло.Колегата твърди че не я е оставял "празна".Най-вероятно ще се отърве само с комплект сегменти,комплект гарнитури и евентуално водна помпа.Нека има в предвид,че двигателя всеки може да го "отвори" , но не всеки може да го "затвори". dry.gif . Дано не излезнат при дефектовката и други кахъри,че ще му объркат бюджета тотално.И не знам защо никой не го ориентира за части към варненския колега Люцкан /toyota forewer/.

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 05 Апр 2014 22:44
от slowtraveler
На времето нямаше проблем да се шлайфат поне на 2 ремонтни размера (ако не се лъжа - през 25 стотни)...
И след шлайфането си държаха колкото оригиналните ...

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 05 Апр 2014 23:01
от PESHO OT MARS
LEXUS написа: Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.
Говорим за 1.3 16V или така наречения 4E-FE който е със свещи отгоре. На 2Е/2Е-Е само трябва да се внимава да не тече по ангренажния ремък.

Говорих днес с моите майстори те веднъж са се будалкали с този този мотор. Имат клиент който си харесва колата и решил да инвестира в отваряне заради харч на масло. Резултата е смяна на сегменти всичко е сглобено и в допуски. Качва се човека кара известно време и всичко е наред, тръгава да пътува и в Истанбул колата се оказва със суха пръчка на маслото. Сменяш пак сегмети същата история. Колата не харчи когато се кара в града но в момента в който се стъпи на магистралата и влвезе в режим 120-130 км/ч и маслото изчезва с пълна сила. Литър на 500-100 км. За тях това е проблем не само на сегменти на цялата цилиндрово-бутална група. Не случайно акцията доколкото знам обхваша смяна на сегменти бутала картер пръчка и блок (или се лъжа за блока?).

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 09 Авг 2016 10:26
от valioam
Здравейте, моля за мнения и впечатления на колеги, които са имали проблем с двигател 1.8 VVTi. Препоръчайте сервиз, където да отида и да прегледат колата. Благодаря предварително!

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 09 Авг 2016 10:29
от Akima
valioam написа: Препоръчайте сервиз
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=29267 :thumbsup:

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 09 Авг 2016 10:39
от valioam
Благодаря! :)

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 08 Мар 2017 09:13
от georgi_dimanov
Ще напиша и аз два три коментара.
Че и на мен ми гори, обаче си говорим за доста по голям разход.

А иначе какво стана с двигателя, минали са няколко месеца.

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 11 Апр 2018 15:42
от Румен Кръстанов
Да напиша и аз по темата . Имам Тойота Авенсис Т25 1,8 VVTI 129hp 2005 г. Газ /бензин . Когато я купих разхода на масло беше около 2÷2,5 литра на 10 000 км и се бях примирил с това ,но във времето проблема се задълбочаваше и когато нещата изведнъж опряха на 3 литра за 5000 км реших че или ще я карам или ще я продавам .Тъй като автомобила ми допада реших че ще има ремонт . Подмяна на биелни лагери на буталата,нови сегменти,хунинговане на цилиндрите ,нови гумички на клапаните ,почистване на буталата,шлайфане на главата,нови гарнитури .Автомобила в момента е на 5000 км пробег ,най-вече километрите са извънградско каране по магистралите ,120-140 км/н понякога и с леки нарушения до 160 км/н ,маслото на щеката не е мръднало и милиметър .Чисто визуално маслото почти няма промяна като цвят и летливост.Да се надяваме че ще ми служи още две три годиини :thumbsup:

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 14 Май 2018 20:31
от Grifin
колега, виждам си в шумен. сподели къде, кой ти прави ремонта....
и моята лапа яко масло, особено извън града, та се оглеждам и ослушвам за мнения...
странно, никой не споменава за добавките, дето вършели чудеса??!!

ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети.

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 14 Юни 2018 10:34
от maroder_1986
Привет, колеги.

Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE и са отстранили проблема с високия разход на масло?

Поздрави,
Атанас

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 14 Юни 2018 13:07
от gimara
maroder_1986 написа: 14 Юни 2018 10:34 Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE
viewtopic.php?f=5&t=32719&p=341606#p341606

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 16 Юли 2018 14:07
от VeniR91
Още един двигател преминал през Маестро Грънчаров (Механика) от форума - Поздравления Маестро, е като Нов а и не само и скоростната ми кутия смени защото и тя отказа, след като преминах през други майстори, и проблема не се отправи от теч, стигна разход до около 1 литър на 500 километра масло, освен това имаше и други поразии, хидравлична помпа, и други... само да ви кажа, че при мен по скоро двигателя беше поизносен, сега остана само да се боядисва, а и като купувате 2-ра употреба кола гледайте особено от тук в България, защото колите започват да ги нагласяват още от там, моята например е от Италия но във Италия както се досещате няма само италианци... та така Успех на всички !

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 20 Юли 2018 18:43
от ангелчо
Здравейте може ли да си сменя двигателя който е 1.6 VVT 110к.с на корола версо 02г. с този 1.8 VVTi 1ZZ-FE,в смисъл съвпада ли на скоростната кутия и тампоните за монтаж,окабеляването без много интервенций.

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 02 Авг 2018 17:02
от ангелчо
worthy.gif

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувано на: 02 Авг 2018 22:15
от Crushata
Колега и аз имам подобно питане но още нямам отговор.и аз имам един ремонтиран 1ZZ FE . Моята корола версо даже е 1,8 дано някои да сподели информация или къде да питаме да ни кажат. worthy.gif