Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувай отговор
nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 04 Апр 2014 20:29

Петре,скъпи колега,ти не разбра ли че с Джапанезето и с Радио Ереван няма смисъл да се спори.Колко струват 4 свещи,колко струва да се "издъни" катализатора и колко струва да се шунтират сензорите????? Ама човека иска да оправи България като наслага катализатори на всички. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Аз от ей такива дето все ме "оправят" съм дошъл чак до тук (австрийски Тирол).Той е уеб дизайнер с музикална гимназия - какъв съвет очакваш да ти даде ? Ти му говориш за пари,той ти говори за катализатори. no.gif hmm.gif blush.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 04 Апр 2014 21:15

PESHO OT MARS написа:
Така че може би няма да успее да зацапа свещ или ламБа. Имам масларници във формата на 2Е и 2Е-Е и мога да кажа че много кратно съм свалял свещи и досега проблеми от такова естество не съм срещал. Говорим за омазнена до неработотспособност свещ.
За свещите си прав, само го спонеха, ей така. И моята гори доста масло, но свещите са на 6.

@
Относно Яриса, той е отишъл там, къдетов всички карат с катализатори, а иначе всички го оправяли...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от LEXUS » 04 Апр 2014 21:30

PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от PESHO OT MARS » 04 Апр 2014 21:31

Няма да се ядосвате всеки е прав от своята гледна точка. Наистина уцелих много цена с този мотор който купих и то бях на зор. Моите майстори ми казаха да го карам докато изтропа веднъж завинаги стария мотор ама не искам така да я кара баща ми. Ясно ми е че втора употреба мотор може да се намери на добра цена при условие че не те притискат срокове, колата си върви това че хапва някое килце масло майната му. Но пък и имам майстори на които мога да се доверя за ремонта и ако преценя че колата ме кефи т.е. има нещо заради което да я правя (удобна/бърза или просто ме радва) бих го разцепил тоя мотор като "гръм череша" и после ще си го сглобя и карам.

drunk.gif
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от PESHO OT MARS » 04 Апр 2014 21:34

LEXUS написа:
PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от LEXUS » 04 Апр 2014 21:38

PESHO OT MARS написа:
LEXUS написа:
PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Какво по-точно искаш да кажеш?
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.
Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 04 Апр 2014 22:03

Така е колега Лексус,абсолютно си прав.Маслото по леглата на свещите идва отвън.Ако капака на клапаните е чак толкова крив,че и силикон не помага,що не си вземеш някой по-читав.На една съученичка (50 годишна) баща и още си кара Тойота Корола Японка със сигурност 1986 година с мотор 1,3 и 12 клапана - доста е ръждясала,но с двигателя никакви проблеми,освен това масло от капака на клапаните - сменил го е с друг от моргата и си пердаши дъртака с 15/40 от ПристаОйл .Като разбра,че съм се разболял на темата за любимата марка ми каза че друг такъв автомобил няма като Тойота . А е дърт комунист - що Волги и Мерцедеси държавни е потрошил....
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от steich » 05 Апр 2014 13:36

Продължавам да оглеждам и 2-та варианта т.е. да търся вариант евентуално и за смяна на двигател. Намерих един за 1000 лв. от Corolla Verso 1.8 2008-ма ударена, но не е ясно на колко км и в какво състояние е. Има написано на двигателя с боя 180 000 км. но не е ясно кога и какво е написано и дали е вярно изобщо. С докарване ( понеже не е в София ) и прехвърляне ще легне също около 1500 лв. Може би е по добре да се отвори все пак наличния и ако положението е много тежко, тогава да мисля за този или друг двигател ... тъй като ми се вижда доста рисковано като стъпка.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2014 16:20

Колега ти анмери ли си майстор, който да ти отвори двигателя?
Свърза ли се със съфорумци, които са минали по твоя път, те как са решили проблема?
Ако колата ти не е оставала без масло за дълго време не би трябвало да има за смяна нищо по двигателя, освен бутала и сегменти. Може да се наложи да смениш воданата помпа, ако не е сменяна скоро. Той двигателя май е с верига, няма да се сменя ремък. Като се проверят шийките на биелите и коляновия вал ще се реши дали и те не са за смяна.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от steich » 05 Апр 2014 16:47

Не съм ходил още по майстори тъй като все пак ходя и на работа и колата ми трябва. Поне при мен не е оставала без масло ... надявам се и преди това. Идната или по следващата седмица надявам се да мога да мина и през няколко майстора и да поговоря и с тях, и да реша какво да правя.
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 05 Апр 2014 16:49

Как се сменят "шийките" на коляновия вал ? w00t.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2014 17:01

nowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ? w00t.gif
Казват им също лагери. biggrin.gif

http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s

Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 05 Апр 2014 20:28

Japanese_fever написа:
nowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ? w00t.gif
Казват им също лагери. biggrin.gif

http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s

Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
Какво да правиш - Музикална Гимназия - гр.Плевен. wacko.gif . На коляновия вал лягат два вида ПЛЪЗГАЩИ лагери.Ти за кои точно обесняваш на колегата да провери ?
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от slowtraveler » 05 Апр 2014 20:44

tooth.gif tooth.gif tooth.gif
Мдаа, това със смяна на шийките на колянов вал ми стана интересно tooth.gif
Иначе сериозно - до ремонтен размер би трябвало да може да се шлайфа ако е хванат навреме (с подмяна с точния ремонтен размер лагери разбира се) :whistle:

П.С. Абе май нещо бях чел, че на някои от съвременните автомобили са толкова еднодневки, че дори нямат ремонтен размер лагери...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Airfan
Мнения: 1452
Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
Местоположение: Пловдив
Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Airfan » 05 Апр 2014 21:56

До колко може да се разчита, че ще държи поне 20 000 км едно шлайфане на шийките всъщност? Има доста разнопосочни мнения...
Изображение Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта