Страница 3 от 4

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 06 Дек 2018 20:31
от makito
Здравейте колеги,
Карам тойота авенсис д4д 2.0 116 коня 2004 година.
Като за начало,грам не обичам да чета велики идеи по форумите,защото там може да се нагледаш и наслушаш на всевъзможни тъпотии,написани от какви ли не разбирачи и псевдоразбирачи,но имам следния проблем от около 1 седмица:
Когато колата е студена (рано сутрин или късно вечер),трудно пали.Трябва да задържам ключа доста по-дълго от нормалното.Интересното е че,когато колата е загряла поне малко,колата пак пали трудно,но времето за задържането на ключа е по-малко.
Разбира се,проверих всички общи теории при паленето на дизел в зимни условия,а именно:
1.Проверени и сменени подгревни свещи (с кабелче от плюса на акумулатора към свеща,при здрава свещ ,дава искра (шината,свързваща 4-те свещи,трябва да е свалена))
2.Проверен акумулатор и сменен
3.Проверен стартер - върти без абсолютно никакъв проблем!
4.Проверен въздушен филтър - леко прашен,което си е напълно нормално.
5.Налята добавка за почиставане на дюзи,както и такава за замръзнало гориво.
Като цяло ефекта за момента си е една гола НУЛА.

Моля,да получа някакъв адекватен логичен отговор,а не глупости от рода на "смени си филтрите";"смени горивото";"смени колата" и така нататъка!

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 06 Дек 2018 21:09
от veso_hds
Като за начало, направи една качествена диагностика и дай стойностите на дюзите.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 06 Дек 2018 22:36
от jovko
Тъй като си писал в моя много стара тема ще ти кажа какво беше при мен. Някакъв клапан на горивото който се сменя или почиства. Аз не направих нито едно от двете. Смених колата 😂

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 07 Дек 2018 07:53
от Kiki
Всеки, който кара кола с дизелов двигател, трябва да си е наясно, че при студ, ако колата седи навън, а не в топъл гараж, ще пали по-трудно, макар и при някакъв малък дефект (некачествена нафта, изгоряла свещ), който през лятото няма да се отразява толкова при стартирането на двигателя.
Не случайно в северните страни не се карат дизелови леки коли, въпреки, че там нямат проблема с некачествената нафта.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 07 Дек 2018 07:57
от slowtraveler
makito написа: 06 Дек 2018 20:31 3.Проверен стартер - върти без абсолютно никакъв проблем!
За съжаление Вие спомагате за 'странните мнения по форумите'.. От единични мнения е трудно да се прецени доколко е достоверна информацията от що годе нов потребител...
Защото за някои 'върти без проблем' означава, че се върти. А за други - че се върти с нужните обороти...
Към това - както е споменал колегата по-горе - проверихте ли дюзите и SCV?

P.S. Kiki, последните години доста от познатите ми в Мурманск преминаха към дизели....

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 07 Дек 2018 18:15
от Kiki
slowtraveler написа: 07 Дек 2018 07:57 Kiki, последните години доста от познатите ми в Мурманск преминаха към дизели
Тяхна си работа! Да си им берат ядовете при -30-40 С :)

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 07 Дек 2018 18:32
от slowtraveler
► Виж съдържание

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 09 Дек 2018 18:06
от makito
Здравейте колеги,
Проблема се оправи със смяна на горивния филтър и почистването на датчика под него,все пак сърдечно благодаря на Kiki и slowtraveler,които отделиха от скъпоценното си време да напишат тук-там някой друг безсмислен коментар :)

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 09 Дек 2018 18:53
от slowtraveler
Хааха.. Явно критериите са ти доста странни... tooth.gif
Ами що да правиш 'глупости, от рода да си смениш филтъра', дето биха ти решили въпроса... tooth.gif
По-добре е да се правиш на умен и да не почнеш от простото :censored:
В интерес на истината, не предполагах, че ще тръгнеш да сменяш акумулатори и т.н., преди да почнеш от най-логичното и лесно за смяна...
Затова и предположих, че си почнал от филтрите, щом директно игнорираш такъв съвет.... Ама явно съм се лъгал tooth.gif
makito написа: 06 Дек 2018 20:31 Моля,да получа някакъв адекватен логичен отговор,а не глупости от рода на "смени си филтрите"

makito написа: 09 Дек 2018 18:06 Проблема се оправи със смяна на горивния филтър
П.С. моля да попълниш профила си според правилата (полето Местоположение)... :thumbsup:

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 09 Дек 2018 19:00
от makito
Ами след като съм сменял филтъра преди 2 месеца,не мисля че беше нужно,но както и да е :)
След като представлява такъв интерес за местоположението ми,то е град Плевен.
Като цяло идеята на темата е по-бързото разрешаване на проблема,тия високо интелектуални философски разсъждения дето си ги пишем,са напълно безсмислени ;)

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 09 Дек 2018 19:08
от slowtraveler
Разбира се колега - целта е да се помогне... Но как очаквате да Ви се помогне, при условие, че Вие самите обявявате за глупави най-вероятните предложения?! Неслучайно голяма част от знаещите колеги въобще не се включиха - какъвто подходът, такава и реакцията... Важното е, че сте си решили проблема...
Относно местоположението - попълнете си го в Профила..

Трудно пали на студено

Публикувано на: 02 Яну 2019 14:35
от ДаниДанчо
Здравейте колеги колата е Тойота Авенсис 2.2 д4д 2005г паднат ли температурите под минус 5/6 градуса паленото става много трудно а пък имали -10 трябва да отделя поне час дая запаля. Слагам добавка в нафтата бардал. Сменил съм акомулатора, подгревните свещи маслото горивният маслен и въздушен филтър. На диагностика не показва грешки. Не пуши. При самото палене само един път се опитва да запали и след това върти чист стартер трябва да върна ключа и пак дасе опита. Благодаря предварително :help:

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 04 Яну 2019 11:16
от chukov
Видях, че сте решили проблемите с паленето, но искам само да споделя опит с подгревните свещи. Това, че свеща подгрява или дава искра (както сте го пробвали) не означава, че е изправна. Преди години, когато изкарах детската болест, наречена Рено, проверявахме подгряващите свещи. Всичките работят, нажежават им се върховете до червено. Но проблемът беше, че едната загряваше по-бавно. Тоест все едно я няма. Или ако я проверя по Вашия способ, тя ще преискри, защото реално не е прекъснала и представлява активен товар за акумулатора.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 04 Яну 2019 23:15
от sashkoitmania
Имам сходен проблем...
Колата е рав4 д4д 116 Под 0 градуса, пали със страшни мъки(трябва много въртене). Като загрее, пали бързо, но пак върти една идея повече. Също така губи мощност. Като я натисна, ускорява до 2300 оборота и забива, като забие, ако не пусна газта, влиза на авариен. На диагностика излиза - Турборегулатор - напрежение.
Подгревните свещи са проверени. Днес от морга взех 2та клапана на помпата. С червения нямаше никаква промяна, а със зеления, колата забива по- рано и от както беше с моя клапан. Изчистих моя зелен клапан, но ефект няма...

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 13:35
от slowtraveler
A как сте с компресиите? И ГНП дали успява да нагнети достатъчно налягане?