Тойота Авенсис дизел пали трудно

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 06 Фев 2012 08:13

miLen4o написа:
Kiki написа:
alex_varna написа:Нафта от Шел.... :whistle: не е много препоръчително да сипваш такава , ако си харесваш колата :thumbsup:
+1 :thumbsup:
При -17 около 01:00 след полунощ на Шел в Плевен не можеше да се сипе нафта от колонката.Беше замръзнала вътре в маркуча.Голям смях падна.И от там Шел изгуби една малка фирма с около 7 автомобила :)
За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Ха, ми нормално. Обикновенния дизел в България, трябва да издържа до -15 в зимния период. Това е по стандарт, ако искаш. Виж ако е замръзнал V-Power тогава нещата са зле. Нямахте ли телефон с възможност за правене на филм, да запишете, че да го пуснете това преживяване.

"jovko" странно защо не ти пали и в температури над 0 градуса. Ако беше само от горивото, при температура над 0 градуса щеше да запали. Явно и нещо друго е станало (било то и от лошото гориво).

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 06 Фев 2012 11:10

miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 06 Фев 2012 11:38

martod написа:
miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703
Те това е! Щом и тия предодоха фронта, остават още едни. Ако и те се н--кат ще зареждаме минерална вода от Горна Баня. :censored:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 06 Фев 2012 18:07

От как ми се запуши филтъра от Еко зареждам само v power dizel на Шел и нямам НИКАКВИ проблеми и със студа и прочие.

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 06 Фев 2012 22:31

Един приятел работи в куриерска фирма, и се оплака,че бусчетата ( те са нови),които зареждат в Шел палят много трудно при -10 градуса.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

kaloyanko
Мнения: 71
Регистриран на: 03 Фев 2011 00:29
Местоположение: Варна

Мнение от kaloyanko » 07 Фев 2012 00:06

Me4oKyX написа:Пък аз на -24 си запалих без грижи и Королата, Круйзера, Рав4-ката.... Дори едно 725тдс БМВ запали на -20 без да се зачуди дори ..... При това не от втори, ами от първия път :whistle: Ама иначе като ви каже човек, че не е добре да си карате колите с такива скапани горива и че може да работи много по-добре, по-тихо и по-икономично - всички скачате като попарени насреща laugh.gif Явно не са толкоз добре нещата, колкото си ги представяте.... Ама нека де, то трябва да има работа и за такситата, за севризите, че и оторизираните шемети :whistle:
Мечо, моля те от сърце, кажи какъв дизел и какви добавки използваш.Нека и ние покараме безпроблемно.
Toyota Auris, 2007, 90hp, D4D

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от nowyaris » 07 Фев 2012 19:22

Kiki написа:
martod написа:
miLen4o написа: За момента единствено от Ромпетрол не съм чул някои да има замръзнал.
Абе и горивата в България са като политиците, всичките са маскари .. laugh.gif
Аз пък от години сипвам само на Лукойл, който е един от най оплюваните и до сега не съм замръзвал .. :whistle: а ти може да не си чул за Ромпетрол, ама аз съм, прочети темата до край ..
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=28703
Те това е! Щом и тия предодоха фронта, остават още едни. Ако и те се н--кат ще зареждаме минерална вода от Горна Баня. :censored:
А аз преди малко заредих Асеновградски Мавруд от Кауфланд.Утре няма начин да не запаля.

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 07 Фев 2012 21:08

Аз сипвам Ромпетрол .Онзи ден когато беше температурния рекорд в Пловдив(-24.4) ,Акумулатора ми се предаде(той си даваше признаци ,че е на умиране и преди това де),Дадоха ми ток и си запалих от раз .Може колегата от мазда клуба да е попаднал на кофти бензиностанция.
А колкото до непаленето и при топло,както посъветвах друг колега със замръзнала нафта не е зле да я махнеш тая ,че въднъж като зъмръзне и после не става за нищо,каквато и да е нафтата.Ако не е много като количество пробвай да сипеш читава. Може и някоя добавка тип почисваща да сложиш,че яко парафинови топчета и водица се е превърнала веднъж замръзналата нафта(почистващите разтварят парафина и абсорбират водата-или поне това пише по етикетите им).Свещите единствено с мерене 1 по 1 можеш да разбереш дали има изгоряла.Ама и на 2 работещи свещи би трябвало да пали ,да не говорим ,че въобще няма да гасне след като е запалила,ако е от свещи.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Владос
Мнения: 4
Регистриран на: 17 Яну 2012 21:29

Мнение от Владос » 09 Фев 2012 16:02

Дрогата на дизела е 1кьм10 бензин .Практикувам го от много години .Няма по добра добавка от това.За по притеснителните може и малко двутактово масло 1/50 :thumbsup:

jovko
Мнения: 76
Регистриран на: 03 Дек 2008 09:46
Местоположение: Разград

Мнение от jovko » 09 Фев 2012 17:20

Имах една изгоряла подгревна свещ. Сменена с нова Beru 38 лв и утре ще пиша за резултат!
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 09 Фев 2012 17:38

beru са читави,никога бош! wink.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

jovko
Мнения: 76
Регистриран на: 03 Дек 2008 09:46
Местоположение: Разград

Мнение от jovko » 10 Фев 2012 09:02

Резултат почти никакъв. Днес сутринта при -20 отново запали трудно. Малко по-добре от преди, но все пак...
Интересното беше, че докато въртя стартера(трите четвърти опит) двигателя сякаш беше запалил, но в момента в който пуснах ключа и спря. При следващото въртене запали.
Не знам какво става все си мисля, че е от нафтата и факта че колата стой 4 дена с половин резервоар без да бъде палена и тая нафта се скапа. В сряда сложих добавка Кастрол и допълних догоре, но без ефект за момента.
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0

neznaiko
Мнения: 124
Регистриран на: 24 Яну 2008 22:37
Местоположение: София

Мнение от neznaiko » 10 Фев 2012 19:05

Колега, може би не е лошо да си замериш акумулатора. При мен на -18 въртя много дълго без да успее да запали, а като ми дадоха ток запали абсолютно моментално. При температури над -12 пали макар и с повечко въртене, но ако паднат под тая - не ще. Вметка - за късмет си бях купил кабели от Lidl 4-5 дена преди това, изглеждат качествено направени, ако някой има нужда от такива.

Не знам дали е вярно, но един приятел разви теория, че с по-слаб акумулатор може все пак да върти, но горивната помпа не успява да вдигне достатъчно налягане като за common rail и затова не пали. Сега зареждам акумулатора, беше на 12.7V преди зареждането и още не мога да кажа дали ще има разлика. Ако някой по-сведущ смята, че акумулаторът не може да е проблема в този случай, да казва. Мисля си, че все пак с един китайски мултицет за 10-тина лв това може най-малкото много лесно да се елиминира като възможна причина.
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 10 Фев 2012 19:27

12.7V е напълно зареден акумулатор, така, че и след зареждането пак ще ти показва толкова.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

neznaiko
Мнения: 124
Регистриран на: 24 Яну 2008 22:37
Местоположение: София

Мнение от neznaiko » 11 Фев 2012 10:23

TATI написа:12.7V е напълно зареден акумулатор, така, че и след зареждането пак ще ти показва толкова.
TATI, сигурно си прав. Според този приятел, при напълно зареден акумулатор напрежението е около 14V. Ама сега като се проразрових в нета, излиза, че това е стойността веднага след зареждане, а след 2-3 часа престой без работа пада до 12.7V. Наистина снощи мерих, докато зареждаше и вдигна 14,4V, а тази сутрин, след като е стоял през нощта у дома, напрежението е 12.9V.

Да уточня, че когато при мен не запали на -18 не съм мерил напрежение, защото трябваше да тръгвам моментално, а след това пътувах до Пловдив и обратно, та може и да се е позаредил от пътя и затова после колата да е палила, макар и с повече въртене. Да му се не види, аз пък се надявах проблема да е само в акумулатора, че лесно се решава. Интересно защо запали абсолютно моментално, като ми дадоха ток от друга кола? :confused2: Освен и аз като пияния да съм изморил маслинката преди да ми я набоде на вилицата келнера.
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 37 госта