Горивна система

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 12:39

При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Горивна система

Мнение от Hursa » 20 Фев 2021 13:48

Филтъра би трябвало да е под налягането на помпата "ниско налягане" (така, че може да тече евентуално покрай този болт - според мен - но не и да всмуква въздух). (Укрепен ли е този маркуч с болта.) Но ако, като цяло, този филтър и корпуса му създават по-голямо хидравлично съпротивление - може и да е причина (поне според мен).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 14:02

Маркуча на входа на нафтата е добре,но на обратната нафта излизат 2 тръби едната ми е хваната обратната нафта а другата е запушена с болт.Некапи немирише на нафта.Няма теч от никъде.Поръчах си днес втора ръка оригинално тяло с вход и изход на гориво само.Без допълнителни приставки каквито са правили в автосалона :whistle:

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 14:05

D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg
D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg (84 KiB) Преглеждано 4987 пъти
на тръбата за обратна нафта има и трета запоена мисля че е и сложен маркуч с болт

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Горивна система

Мнение от TATI » 20 Фев 2021 14:56

Като гледам снимката, нищо неоригинално не виждам.
Ти как разбра, че не е?
И къде е този болт, за който говориш?
Ако беше казал и колата каква е...
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 15:09

Това е оригиналното което ще взимам мойто е на колата ще го снимам и ще го сложа тук като ги смена.Колата е Корола Версо д4д 116 коня

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Горивна система

Мнение от memorex » 20 Фев 2021 16:30

Димитър написа: 20 Фев 2021 12:39 При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се
Колега като любител се замислих в/у това което описвате и според мен ако не е уплътнена излишната тръба както трябва ,наистина може да взема системата въздух от там и от това да има трудност при паленето.Доколкото сэм информиран този автомобил и конкретния двигател няма подкачваща помпа в резервоара.Тази функция се изпэлнява от горивната помпа която се движи от двигателя.Тя има две части ниско и високо налягане .Тялото което вие имате монтирано е от друг по-нов тип където ги има допълнителните тръби за обратното гориво от горивна помпа и дюзи към резервоар.Точно те при вас са запушени с болт или както е там.Стига да е добре уплътнено не би трябвало да е проблем ,но явно не е или има друга отделна причина
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 27 Фев 2021 08:23

Малко помощ за това което съм снимал и оградил в червено
Прикачени файлове
Това за какво служи и как мога да го проверя дали работи?
Това за какво служи и как мога да го проверя дали работи?
39A78252-F21C-40F9-B9BB-E026F4CE64B3.jpeg (106.58 KiB) Преглеждано 4814 пъти

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Горивна система

Мнение от memorex » 27 Фев 2021 11:37

Подгревател за филтърното тялоТова така да се каже е (+) ако го има и функционира.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 27 Фев 2021 12:25

Мерси колега

Vladipo
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Май 2021 09:19
Местоположение: Варна
Автомобил: toyota corolla

Горивна система

Мнение от Vladipo » 29 Май 2021 10:13

За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,

Двигателист
Мнения: 424
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Горивна система

Мнение от Двигателист » 30 Май 2021 13:14

Vladipo написа: 29 Май 2021 10:13 За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,
Тoва е най-изчерпателното, което мога да предложа. Понеже файла е голям го качих в DOX. Линкът ще е валиден 14 дни. Ако има вариант някой от администраторите да го помести във форума (в раздела за ръководства).

1ND-TV manual

Vladipo
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Май 2021 09:19
Местоположение: Варна
Автомобил: toyota corolla

Горивна система

Мнение от Vladipo » 25 Юли 2021 09:55

Благодаря много, колега! :cheers: Ще опитам да се справя.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта