Здравейте ,
колата има ГИ от 5 години - нямам сериозни проблеми от както съм го сложил .
От 2-3 години като дойде зимата(стане студено) и имам проблем със запалването .
Ги е настроен на 45 градуса да прехвърля и винаги паля на бензин , когато колата е студена .
Като запаля в студено време ,нормално оборотите се вдигат автоматично до 1100-1200 докато загрее и след това спадат .
Принципно имах проблем в този момент , че ако нямам време да изчакам да позагрее и тръгна веднага имах прекъсване , придърпване и т.н.
Тази година реших да си почистя бензиновите дюзи - предната седмица ги дадох , смениха ми всички уплътнения , цедки , о-пръстени и т.н.
Колата работи сега доста по-добре - след като запаля , тръгвам веднага и няма придърпване и т.н.
Въпроса ми е следния - тази сутрин (-5градуса) след като запаля оборотите се вдигат , след мъничко падат почти да загасне ( все едно се дави ) , после пак се вдигат и така докато колата не загрее малко 20-30 градуса и всичко се оправя .
Къде да търся проблема - да ми дадете някакви насоки ?
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
Карай докато спре проблема. Или спре нещо друго. Иначе виж вакууми и въздушен филтър на първо време. Пусни една диагностика.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
Закачи я на диагностика и виж показанията на дългосрочния трим LTFT. От там ще се види дали газовия компютър не бърка бензиновия с неправилни настройки и при преминаване на бензин колата работи с бедната или богата смес. Мисля че въпросът е повече за раздела Газови уредби.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
ок мен , как да разчета показанията - ако е в + и ако е в - какво значи ? Смисъл , знам , че ако е в + значи сместа е бедна ама как да разбера нали газовата го бърка ?petkata написа: ↑17 Дек 2020 12:25 Закачи я на диагностика и виж показанията на дългосрочния трим LTFT. От там ще се види дали газовия компютър не бърка бензиновия с неправилни настройки и при преминаване на бензин колата работи с бедната или богата смес. Мисля че въпросът е повече за раздела Газови уредби.
Благодаря предварително .
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
Ако има отклонения в + или - първият заподозрян според мен е ГИ и трябва да се провери горивната карта на газовата уредба данеби да клони към бедна или богата смес и да се настрои. При евентуални отклонения настройката на ГИ трябва да се направят след известно каране на бензин за да може LTFT да стане близко до 0 и след това да се настройва газовата. Това е мое мнение и не казвам че точно това е проблема при теб а само предполагам.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
ok - ще го погледна тези дниpetkata написа: ↑19 Дек 2020 08:36 Ако има отклонения в + или - първият заподозрян според мен е ГИ и трябва да се провери горивната карта на газовата уредба данеби да клони към бедна или богата смес и да се настрои. При евентуални отклонения настройката на ГИ трябва да се направят след известно каране на бензин за да може LTFT да стане близко до 0 и след това да се настройва газовата. Това е мое мнение и не казвам че точно това е проблема при теб а само предполагам.
- mimo_741
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24 Фев 2019 16:25
- Местоположение: Силистра
- Автомобил: Тойота Авенсис
Corolla E12 , 1.6vvti - проблем обороти
немисля че ГИ влияе тук, понеже той задейства след загряване на зададените градуси. Смени си температурния датчик /евтин е/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 106 госта