[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Данчо 1983
Мнения: 7
Регистриран: 25 ное 2018 14:56
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: Рав 4

Рав 4

Мнение от Данчо 1983 » 06 дек 2018 10:56

Проблема е че няма разлика на разхода градско или извън градско в града минава и над 10. Извънградско при скорост 100-120 10 разход

kamendc
Мнения: 34
Регистриран: 25 сеп 2018 16:21
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: RAV4 III 2.2 D4D 136

Рав 4

Мнение от kamendc » 06 дек 2018 13:33

Много е това. По борд ли? При мен извънградско пада под 6 по борд. Е, реално не е толкова, повечеко излиза ако сметнеш колко нафта ли налял, но 10 е твърде много.
Иначе в града, и то зимата - може.

Данчо 1983
Мнения: 7
Регистриран: 25 ное 2018 14:56
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: Рав 4

Рав 4

Мнение от Данчо 1983 » 06 дек 2018 16:28

На борд отчита 8 реално от пълен пълен резервоар 10. Автоматичния смукач май задържа повече време от колкото трябва. От студено до като стрелката за температурата не стигне до средата.

kamendc
Мнения: 34
Регистриран: 25 сеп 2018 16:21
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: RAV4 III 2.2 D4D 136

Рав 4

Мнение от kamendc » 07 дек 2018 12:16

Е това и аз го забелязах. Това ми е първа зима с РАВ4 2.2Д 136 и сега при първите студове гледам оборотите ми застават на 1100-1200 докато не загрее напълно. Други коли, които съм имал, след като стрелката отлепи от най-студената зона, оборотите си спадат до нормалните 700-800. Но на Тойотата това става чак като загрее напълно.
Доколкото разбрах, така били Тойотите.

Потребителски аватар
ivied
Мнения: 254
Регистриран: 08 юни 2014 14:39
Репутация: 32
Местоположение: Zug, CH
Автомобил: RAV 4

Рав 4

Мнение от ivied » 07 дек 2018 13:00

Явно при 136 к.с. е така... при 150, 177, 197 при хибрида не е...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.

Потребителски аватар
miso25
Мнения: 436
Регистриран: 13 окт 2012 18:35
Репутация: 33
Местоположение: София

Рав 4

Мнение от miso25 » 07 дек 2018 13:15

При Тойота е така....предната беше 136кс така беше, сегашната е 126кс - пак е така.
Изображение

Потребителски аватар
boyanmt
Мнения: 588
Регистриран: 15 яну 2018 21:01
Репутация: 55
Местоположение: Черноморие
Автомобил: RAV-4h

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от boyanmt » 07 дек 2018 16:32

ivied написа:
07 дек 2018 13:00
....197 при хибрида не е...
Хибрида държи различни обороти,но докато загрее(което става доста бързо),държи високи обороти,после падат...но никога не отиват на тихи обароти. Нямам оборотомер,за това не мога да дам цифри.

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 1051
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 103
Местоположение: Стара Загора

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от WoLF » 07 дек 2018 19:26

Хибрида бърза да загрее катализатора, не мотора, но в общо взето е така...
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15739
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 797
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от slowtraveler » 07 дек 2018 19:58

Напротив - бърза да загрее мотора и да го докара до нормална температура..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 1051
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 103
Местоположение: Стара Загора

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от WoLF » 08 дек 2018 10:50

Който е мерил да каже като си запали хибрида и той загасне сам на каква температура е двигателя? Аз съдя косвено, защото при външна темепература около нулата ми я гаси след 300 метра и съм крайно неубеден, че е загрял двигателя за това време...
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
biro
Мнения: 857
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 103
Местоположение: Русе

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от biro » 08 дек 2018 11:00

Хибридът бърза да затопли катализатора. Но и слоу до някъде е прав. Загряването на мотора е приоритет само ако климатроника е включен и зададената температура е по-висока от тази в купето.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017

Потребителски аватар
veso_hds
Мнения: 916
Регистриран: 13 май 2012 12:06
Репутация: 64
Местоположение: Бургас

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от veso_hds » 08 дек 2018 11:12

Данчо питаше дали му е нормален разхода.Категорично-не.При студен двигател,през зимата, градско, може да гори 10, че и повече.Но на магистрала със скорост 100-120км/ч това е прекалено много.Като за начало направи диагностика и виж основни параметри-дюзи,scv и др.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 1051
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 103
Местоположение: Стара Загора

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от WoLF » 08 дек 2018 11:55

За разхода ма Данчо, може и да е нормален... за него. Много зависи как го кара, но като цяло е една идея висок ermm.gif
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 2125
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 273
Местоположение: София

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от BOz » 08 дек 2018 16:24

slowtraveler написа:
07 дек 2018 19:58
Напротив - бърза да загрее мотора и да го докара до нормална температура..
Напротив. Хибрида основната му цел е да загрее катализатора до работна температура, в която той може да си изпълнява задължението. Това му е първата и основна задача. След като го загрее до определено ниво, тогава гаси двигателя, където като температура на антифриза да речем е далеееко от "нормалната" такава.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 15739
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 797
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

[Разход на гориво] - Обща тема - потребителски данни за всички модели

Мнение от slowtraveler » 08 дек 2018 16:39

Забравяте, че повечето хибриди са с електрическа водна помпа и може да ограничат или директно да изключат потока антифриз през двигателя, като така двигателя си е загрят за минута-две... Катализатора би трябвало да е загрял под минута.... Но и също толкова бързо да изстива...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 1 гост