Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

nowyaris
Мнения: 4265
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 74
Местоположение: ЛИНЦ/АТ

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 05 апр 2014 22:23

Коляновия вал заминава ако е карана без масло.Колегата твърди че не я е оставял "празна".Най-вероятно ще се отърве само с комплект сегменти,комплект гарнитури и евентуално водна помпа.Нека има в предвид,че двигателя всеки може да го "отвори" , но не всеки може да го "затвори". dry.gif . Дано не излезнат при дефектовката и други кахъри,че ще му объркат бюджета тотално.И не знам защо никой не го ориентира за части към варненския колега Люцкан /toyota forewer/.
Ако искаш да разбереш какво мисли ГОСПОД за парите,виж първо на кого ги дава.....

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 13863
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 488
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от slowtraveler » 05 апр 2014 22:44

На времето нямаше проблем да се шлайфат поне на 2 ремонтни размера (ако не се лъжа - през 25 стотни)...
И след шлайфането си държаха колкото оригиналните ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

PESHO OT MARS
Мнения: 866
Регистриран: 09 яну 2008 16:31
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от PESHO OT MARS » 05 апр 2014 23:01

LEXUS написа: Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.
Говорим за 1.3 16V или така наречения 4E-FE който е със свещи отгоре. На 2Е/2Е-Е само трябва да се внимава да не тече по ангренажния ремък.

Говорих днес с моите майстори те веднъж са се будалкали с този този мотор. Имат клиент който си харесва колата и решил да инвестира в отваряне заради харч на масло. Резултата е смяна на сегменти всичко е сглобено и в допуски. Качва се човека кара известно време и всичко е наред, тръгава да пътува и в Истанбул колата се оказва със суха пръчка на маслото. Сменяш пак сегмети същата история. Колата не харчи когато се кара в града но в момента в който се стъпи на магистралата и влвезе в режим 120-130 км/ч и маслото изчезва с пълна сила. Литър на 500-100 км. За тях това е проблем не само на сегменти на цялата цилиндрово-бутална група. Не случайно акцията доколкото знам обхваша смяна на сегменти бутала картер пръчка и блок (или се лъжа за блока?).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

valioam
Мнения: 3
Регистриран: 09 авг 2016 10:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от valioam » 09 авг 2016 10:26

Здравейте, моля за мнения и впечатления на колеги, които са имали проблем с двигател 1.8 VVTi. Препоръчайте сервиз, където да отида и да прегледат колата. Благодаря предварително!

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5823
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 407
Местоположение: Варна

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Akima » 09 авг 2016 10:29

valioam написа: Препоръчайте сервиз
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=29267 :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

valioam
Мнения: 3
Регистриран: 09 авг 2016 10:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от valioam » 09 авг 2016 10:39

Благодаря! :)

georgi_dimanov
Мнения: 2
Регистриран: 08 мар 2017 08:48
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от georgi_dimanov » 08 мар 2017 09:13

Ще напиша и аз два три коментара.
Че и на мен ми гори, обаче си говорим за доста по голям разход.

А иначе какво стана с двигателя, минали са няколко месеца.

Румен Кръстанов
Мнения: 5
Регистриран: 11 сеп 2017 14:36
Репутация: 3
Местоположение: Шумен

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Румен Кръстанов » 11 апр 2018 15:42

Да напиша и аз по темата . Имам Тойота Авенсис Т25 1,8 VVTI 129hp 2005 г. Газ /бензин . Когато я купих разхода на масло беше около 2÷2,5 литра на 10 000 км и се бях примирил с това ,но във времето проблема се задълбочаваше и когато нещата изведнъж опряха на 3 литра за 5000 км реших че или ще я карам или ще я продавам .Тъй като автомобила ми допада реших че ще има ремонт . Подмяна на биелни лагери на буталата,нови сегменти,хунинговане на цилиндрите ,нови гумички на клапаните ,почистване на буталата,шлайфане на главата,нови гарнитури .Автомобила в момента е на 5000 км пробег ,най-вече километрите са извънградско каране по магистралите ,120-140 км/н понякога и с леки нарушения до 160 км/н ,маслото на щеката не е мръднало и милиметър .Чисто визуално маслото почти няма промяна като цвят и летливост.Да се надяваме че ще ми служи още две три годиини :thumbsup:

Grifin
Мнения: 10
Регистриран: 01 ное 2017 20:43
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: Celica 1.8i, 143hp, 2000,

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Grifin » 14 май 2018 20:31

колега, виждам си в шумен. сподели къде, кой ти прави ремонта....
и моята лапа яко масло, особено извън града, та се оглеждам и ослушвам за мнения...
странно, никой не споменава за добавките, дето вършели чудеса??!!

ще съм благодарен за всякакви мнения и съвети.
Celica 1,8i 143hp 2001

maroder_1986
Мнения: 3
Регистриран: 25 фев 2018 15:58
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: Авенсис Т22

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от maroder_1986 » 14 юни 2018 10:34

Привет, колеги.

Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE и са отстранили проблема с високия разход на масло?

Поздрави,
Атанас

Потребителски аватар
gimara
Мнения: 275
Регистриран: 27 фев 2014 18:56
Репутация: 44
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8, 2008

Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от gimara » 14 юни 2018 13:07

maroder_1986 написа:
14 юни 2018 10:34
Някой може ли да препоръча сервиз/човек в София, или в Пловдив, където са ремонтирали качествено 1.8 VVTi 1ZZ-FE
viewtopic.php?f=5&t=32719&p=341606#p341606
Toyota Corolla Verso 1.8, 2008

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: БЯЛА, angelo64 и 2 госта