дали някой може да ми помогне с два отговора за механично почистване на SCV-клапан:
1. Какво макс. напрежение да се подаде на клемите му като са потопени в ултразвукова вана с почистваща течност за дизелова система? Гледах полски клип в тубата с 12V и някакво реле, както и немски-директно на клемите с макс. 6V.
Нямам възможност да продухвам клапана с компресор със сгъстен въздух. По-лесен и постижим алтернативен вариант на ултразвука е с пръскането на карбораторен спрей в найлоново пликче за 15тина минути, т.е. Spray some of the carb/ brake cleaner into the bag (enough so when you put the control valve in it is submerged. Put the control valve in the bag and SHAKE. Ако някой го е прилагал, моля кажете дали почистването е било ефективно?
2. След почистването и монтирането на същия клапан (а не на нов) би трябвало да не се налага софтуерна инициализация на помпата или алтернативната процедура с кламера на ОБД буксата, нали така? А има ли нужда, да се помпи гориво ръчно, с онзи черен бутон до филтъра, преди подаването на контакт?
Двг. ми е 2AD-FTV и съм само с един SCV-клапан.
Благодаря и да ви е засмяно утрото
