Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?

Аватар
Петър Шолеков
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
Местоположение: Троян

Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?

Мнение от Петър Шолеков » 25 Яну 2022 16:17

Привет момчета! Прецака ми се динамото и не зарежда. Майсторът ми обаче е на около 400 километра. С напълно зареден акумулатор дали ще успея да стигна до него? Предвидил съм и две "батерии" като резервни ако се наложи да сменям по пътя. ;)
Двигателят е 2000 куб. см, бензин, 150 конски сили.
Последно промяна от Akima на 25 Яну 2022 17:48, променено общо 3 пъти.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?

Мнение от Akima » 25 Яну 2022 16:25

Привет.
1.Писали сте в раздел за Lexus.
2.Темата е преместена в техническите раздели - ел. раздел.
3.Поне да бяхте написали с кой двигател е посоченият автомобил...
---------------
Петър Шолеков написа: 25 Яну 2022 16:17 Двигателят е 2000 куб. см, бензин, 150 конски сили.
EDIT
Минималният капацитет на стартовата батерия е 60 Ah.
Теоретично трябва да можете да изминете ~ 100 км - но при зимни условия няма как да карате без светлини, отопление и подгрев поне на обзорните стъкла.
Къде се намира автомобилът - защо не преминете към ремонт на място - да не е в някое селце например?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Петър Шолеков
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
Местоположение: Троян

Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?

Мнение от Петър Шолеков » 25 Яну 2022 17:44

Не мога да си "изневеря" на Майстора. ;) Без климатик ще мина. :) С три акумулатора по 74 А/Ч и зарядно за тях за всеки случай разполагам. Оказа се, че се намирам на 250 а не на 400 километра. Логично ако първата "батерия" издържи до 100-те километра ще успея. smile.gif

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?

Мнение от Akima » 25 Яну 2022 17:47

Освен да пожелаем успех и дано генераторът не е напълно издъхнал, а да недозарежда например.
С три акумулатора и внимателно шофиране се надявам да успеете или поне да приближите.
Ще се радваме да пишете после за прехода - в този форум обичаме пътеписите.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Петър Шолеков
Мнения: 8
Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
Местоположение: Троян

Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?

Мнение от Петър Шолеков » 06 Апр 2022 00:08

С известно закъснение намерих време да "докладвам" за тази история. ;) Ще се опитам да бъда кратък.
Тръгнахме сутринта с 3 заредени акумулатора от Точка А. Без климатик и само на "дневни" фарове защото не могат да се изключват. Изминахме 45 километра безпроблемно и на един завой усетих, че волана започна да се втвърдява. Алармите на таблото се сменяха постоянно, даже не успявах да ги следя защото трябваше да отбия.
След като намерих безопасно място и спрях се обадих на моя Майстор, че сме минали само 45 километра и мисля с останалите акумулатори да се върнем до Точка А.
Той обаче ме обнадежди и попита с колко "ток" още разполагам. Казах му за станалите два заредени 74-5 амперчасови батерии. Той каза сменяй и продължавай ние ще те посрещнем.
За уточнение между Точка А и Тока Б имаше 340 километра.
Сменихме акумулатора и минахме още 40 километра. :) Тогава си казах... те сега си такова то! И пак се обадих да рапортувам до къде сме я докарали.
Майсторът каза слагай третата батерия и тръгвай, аз тръгвам да те взема. ;)
Сега ще ви спестя останалото до момента в който се срещнахме. Той носеше два акумулатора по 60 амперчаса. А аз се депресирах още повече. ;)
Първата работа която направи беше да ми извади крушките на неизключваемите дневни светлини. После смени акумулатора и тръгнахме. И след два часа стигнахме до Точка Б. :) Сещате ли се? За такова приключение не трябва да подценяваш колко ти харчат фаровете. ;)
За около два часа алтернатора ми беше обслужен и се прибрахме същия ден.
Те за това аз не изневерявам на Майстора си! :thumbsup:

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?

Мнение от ufer » 06 Апр 2022 09:29

Браво! Аз по соц. време съм се прибирал от София (400 км) с една батерия "Искра" и дефектен генератор. Ама тогава не карахме на фарове и старите коли нямаха толкова консуматори като сегашните. Токът ми трябваше само да захранва бобината и свещите... tooth.gif :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта