Свързване към предпазителите
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Свързване към предпазителите
Здравейте. Има ли готови решения за свързване към предпазителите на автомобила с цел монтаж на DRL без рязане/заголване на кабели?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- mapamop
- Мнения: 4053
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 285 пъти
Свързване към предпазителите
Туйту от снимката не става ли?
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_2021-05-20-15-59-56-534_com.alibaba.aliexpresshd.jpg (532.17 KiB) Преглеждано 1589 пъти
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Свързване към предпазителите
Изглежда добре. Дали го има по магазините, че нямам време да чакам китайци?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- mapamop
- Мнения: 4053
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 285 пъти
Свързване към предпазителите
Vikiwat гледам че имат гнезда. Просто трябва с поялника да си разтопиш ъгълчето на един препазител, да запоиш кабел и гнездо. Другите варианти са ти ели/ради-мексите и Тигран на ъгъла на пазара. От България намерих това:
https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D ... 0%BC%D0%BC
https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D ... 0%BC%D0%BC
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- gimara
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
Свързване към предпазителите
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Свързване към предпазителите
Цената си я бива. Почти колкото цената на DRL модула.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- gimara
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
Свързване към предпазителите
Болен на легло, както се казва!
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
-
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Свързване към предпазителите
Аз съм наврял кабелчето от към незахранената страна и натиках предпазителя като временно решение- вече 4 г.
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Свързване към предпазителите
Защо към незахранената страна? Ако стане късо ще ти изгори модула вместо предпазителя.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- mapamop
- Мнения: 4053
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 285 пъти
Свързване към предпазителите
Късото съединение не се ли явява след предпазителя в този случай? Логически тока до консуматорите минава през захранената страна, предпазителя, и чак тогава до веригата със самите консуматори.
Т.е. ще се стопи предпазителя и ще прекъсне захранването на късото съединение.
Игнорираме в случая теоретично повишената консумация, и по-голямата вероятност да стопи предпазителя.
Т.е. ще се стопи предпазителя и ще прекъсне захранването на късото съединение.
Игнорираме в случая теоретично повишената консумация, и по-голямата вероятност да стопи предпазителя.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
Свързване към предпазителите
Това не го разбрах...
В зависимост от начина на включване (дали е завъртяно на 180 градуса) ще имаме два варианта:
1. единият бушон захранва/предпазва 'старите' консуматори, а вторият - предпазва отклонението
2. единият бушон захранва/предпазва и 'старите' консуматори и отклонението, а вторият - само отклонението...
Ако системата е с един бушон - трябва да се ориентира по вариант 2 (т.е. при изкаран бушон да няма напрежение и на отклонението)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Свързване към предпазителите
Ами на моя модул имам по кабела предпазител 5 ампера, а съм го включил в гнездо 7.5.
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
Свързване към предпазителите
Да де, ама вероятно зависи как си го включил - гнездото пак би трябвало да е по горната схема... Ако захранването идва от дясната долна клема (по схемата) - към горния консуматор токът ще преминава и през долния бушон... Ако се завърти обратно (захранването да идва по долната лява клема), то тогава всичко ще е както трябва - 'старата' схема ще си гарантира необходимият ток, а токът за отклонението няма да преминава през 'основния' бушон...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2643
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Свързване към предпазителите
Коментарът ми беше към tora, защо се включва управлението на фаровете от модула към незахранения край на предпазителя.
Ако модулът подава +12v на незахранения край, това означава, че при прекъсване на бушона дневните светлини ще продължат да светят ( ако не е изгорял модула). Това е грешно свързване.
Изходите на модула се свързват на захранения край на бушона, там където идва +12v при включване на фаровете от лоста в купето. По този начин се гарантира, че при късо съединение във веригата на фаровете ще изгори бушона, а не модула.
Ако модулът подава +12v на незахранения край, това означава, че при прекъсване на бушона дневните светлини ще продължат да светят ( ако не е изгорял модула). Това е грешно свързване.
Изходите на модула се свързват на захранения край на бушона, там където идва +12v при включване на фаровете от лоста в купето. По този начин се гарантира, че при късо съединение във веригата на фаровете ще изгори бушона, а не модула.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Свързване към предпазителите
Нещо съм объркал правописа, кабела е към постоянния +. Устройството ми е филипс, с диодни модули и най напред беше свързан към акумулатора директно, след запалване на двигателя светват. През лятото забелязах, че след пускане на климатика гаснат, така че го свързах по другата схема. Сега, подавайки контакт- светват, при гасене угасят, също и при вкл. на габарити/фар. Взима сигнал от кабела към габарита.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 53 госта