Свързване към предпазителите

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от biro » 20 Май 2021 15:58

Здравейте. Има ли готови решения за свързване към предпазителите на автомобила с цел монтаж на DRL без рязане/заголване на кабели?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mapamop
Мнения: 4053
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 285 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от mapamop » 20 Май 2021 16:01

Туйту от снимката не става ли?
Прикачени файлове
Screenshot_2021-05-20-15-59-56-534_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
Screenshot_2021-05-20-15-59-56-534_com.alibaba.aliexpresshd.jpg (532.17 KiB) Преглеждано 1588 пъти
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от biro » 20 Май 2021 16:44

Изглежда добре. Дали го има по магазините, че нямам време да чакам китайци?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mapamop
Мнения: 4053
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 285 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от mapamop » 20 Май 2021 16:53

Vikiwat гледам че имат гнезда. Просто трябва с поялника да си разтопиш ъгълчето на един препазител, да запоиш кабел и гнездо. Другите варианти са ти ели/ради-мексите и Тигран на ъгъла на пазара. От България намерих това:
https://tonex1.com/%D0%B0%D0%BA%D1%81%D ... 0%BC%D0%BC
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
gimara
Мнения: 1471
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от gimara » 20 Май 2021 17:10


Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от biro » 20 Май 2021 18:32

Цената си я бива. Почти колкото цената на DRL модула.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
gimara
Мнения: 1471
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от gimara » 20 Май 2021 19:42

biro написа: 20 Май 2021 16:44 Дали го има по магазините, че нямам време да чакам китайци?
Болен на легло, както се казва! ppp.gif

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от tora » 21 Май 2021 06:12

Аз съм наврял кабелчето от към незахранената страна и натиках предпазителя като временно решение- вече 4 г.

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от biro » 21 Май 2021 06:41

Защо към незахранената страна? Ако стане късо ще ти изгори модула вместо предпазителя.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mapamop
Мнения: 4053
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 285 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от mapamop » 21 Май 2021 07:50

Късото съединение не се ли явява след предпазителя в този случай? Логически тока до консуматорите минава през захранената страна, предпазителя, и чак тогава до веригата със самите консуматори.
Т.е. ще се стопи предпазителя и ще прекъсне захранването на късото съединение.
Игнорираме в случая теоретично повишената консумация, и по-голямата вероятност да стопи предпазителя.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от slowtraveler » 21 Май 2021 08:58

biro написа: 21 Май 2021 06:41 Защо към незахранената страна? Ако стане късо ще ти изгори модула вместо предпазителя
Това не го разбрах...
В зависимост от начина на включване (дали е завъртяно на 180 градуса) ще имаме два варианта:
1. единият бушон захранва/предпазва 'старите' консуматори, а вторият - предпазва отклонението
2. единият бушон захранва/предпазва и 'старите' консуматори и отклонението, а вторият - само отклонението...

Ако системата е с един бушон - трябва да се ориентира по вариант 2 (т.е. при изкаран бушон да няма напрежение и на отклонението)...
crop.jpg
crop.jpg (9.92 KiB) Преглеждано 1497 пъти
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от tora » 21 Май 2021 11:09

Ами на моя модул имам по кабела предпазител 5 ампера, а съм го включил в гнездо 7.5.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от slowtraveler » 21 Май 2021 18:33

Да де, ама вероятно зависи как си го включил - гнездото пак би трябвало да е по горната схема... Ако захранването идва от дясната долна клема (по схемата) - към горния консуматор токът ще преминава и през долния бушон... Ако се завърти обратно (захранването да идва по долната лява клема), то тогава всичко ще е както трябва - 'старата' схема ще си гарантира необходимият ток, а токът за отклонението няма да преминава през 'основния' бушон...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от biro » 22 Май 2021 07:49

Коментарът ми беше към tora, защо се включва управлението на фаровете от модула към незахранения край на предпазителя.
Ако модулът подава +12v на незахранения край, това означава, че при прекъсване на бушона дневните светлини ще продължат да светят ( ако не е изгорял модула). Това е грешно свързване.
Изходите на модула се свързват на захранения край на бушона, там където идва +12v при включване на фаровете от лоста в купето. По този начин се гарантира, че при късо съединение във веригата на фаровете ще изгори бушона, а не модула.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Свързване към предпазителите

Мнение от tora » 26 Май 2021 08:52

biro написа: 22 Май 2021 07:49 Коментарът ми беше към tora
Нещо съм объркал правописа, кабела е към постоянния +. Устройството ми е филипс, с диодни модули и най напред беше свързан към акумулатора директно, след запалване на двигателя светват. През лятото забелязах, че след пускане на климатика гаснат, така че го свързах по другата схема. Сега, подавайки контакт- светват, при гасене угасят, също и при вкл. на габарити/фар. Взима сигнал от кабела към габарита.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта