Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Публикувай отговор
geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 25 Май 2022 12:23

Колега прегледах темата, вероятно наистина има проблем с генератора. Преди старт премерих акумулатора напрежението е 12,76V Mutlu 78Ah на две години.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от biro » 25 Май 2022 14:49

saros написа: 17 Май 2019 16:17 В дните след покупката на автомобила се качих да го разтикам из квартала и след час каране колата угасна и повече не запали.
Това ако не е проблем здраве му кажи.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 25 Май 2022 21:07

Правих дълъг тест драйв и така и не разбрах дали има проблем.След 20-30мин. каране напрежението пада само когато е на дневни /къси/, ако включа габарити без да съм включил къси напрежението не мърда от14V, било в движение или на място. След това я закачих на техстрийма, няма грешки, направих активен тест на зареждането като регулатора работи от 12.6-14.6V, Моля за съвет да сменям ли регулатора, защото филма не е малък, генератора е доста наврян?
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от biro » 25 Май 2022 21:57

Навремето имаше едни амперметри, на които стрелката стоеше в средата при показание 0 и отиваше наляво при минус. Ако си намериш такъв, свържи го и гледай какво става при условие, че палиш колата с шунт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 25 Май 2022 22:21

В техстрийма има показание за зарядния ток, но за какво ми е такъв ампермер? Какво ще докаже това?Темата е за дневни светлини, а каква стана....
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от biro » 25 Май 2022 22:35

Може да докаже или не дали в даден момент акумулатора захранва автомобила или пък алтернатора го захранва.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mapamop
Мнения: 3989
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от mapamop » 25 Май 2022 22:48

Най елементарното е да си провериш масата от акумулатора, и тази от двигателя към купето.
Сложих си зарядно на таблото, с показание на волтажа по ел. Инсталацията - волтажа плуваше между 10.8 и 14.4 волта. Зарядното е извън съмнение, защото още като пристигна от китайците му сверих показанието с мултиметъра на закачено на едно компютърно захранване. После и директно на буксите след монтажа.
Оказа се че масата от акумулатора е хваната под самия него, и беше кипнала обувката и винта към купето. Изчистих я със шкурка, нов винт и боя за парапети отгоре. Същата работа беше и със масата на двигателя. След тази процедура заряда не пада под 12.8 волта. Със включени подгреви на стъклата, фарове за мъгла (2х50w), подгреви на седалките, дълги (2х100w), климатик и вентилатора в купето на максимална скорост волтажа слиза на 12.1-11.8V. За пореден път не похарчих едни над 300 лева за нов алтернатор...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 25 Май 2022 23:59

Гледах връзки и клеми, но масата не съм я гледал.Общо взето коша на колата свети като нов, все пак не е изключено да има окислена клема.Но се съмнявам че компа решава и намалява заряда на 0 ампера, тогава остава да бачка само акумулатора и волтажа пада до 12.7 , ако не бях сложил модула за дневни нямаше да разбера изобщо.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
mapamop
Мнения: 3989
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от mapamop » 26 Май 2022 00:08

Алтернатора затваря веригата през двигателя и после на корпус към купето. Заради вибрациите на двигателя, крепежните винтове на алтернатора е малко вероятно да наберат окис и мизерия. Но "заземяващите" връзки не ги бърка. Достатъчно е да е оръждавяла резбата на гайката в корпуса на купето и губиш контакт, без да има нещо очевидно.
Не казвам че не си за нов/рециклиран алтернатор, но тази проверка е почти безплатна и евентуално би ти спестила пари и то немалко. Рециклирах алтернатор за нещо от сорта на 160 лева през Април 2020 и въпреки това си бяха налице проблемите.
Изрови си връзките, развий им винтовете, навърти един метчик със спрей за премахване на ръжда, ако трябва смени винтовете с нови - стандартни М6х1 са по спомен и струват стотинки, дори да ги смениш спекулативно. Тубичка медна грес е около 5 лева и ще остане много...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 26 Май 2022 00:16

Много е лоша тая рав4 за ремонт, но утре се заемам , ще видя всички връзки, така или иначе ще им направя една профилактика.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от memorex » 26 Май 2022 02:15

Имат едно интеграционно реле което с времето започва да "генерира"проблеми.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
mapamop
Мнения: 3989
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от mapamop » 26 Май 2022 08:45

Интеграционното реле май не играеше при динамото по спомен?
От схемата на авенсиса излизаше че компютъра директно следи ситуацията и другата периферия "цъка" на компютъра през defogger/idle-up relay на горивното ECU, да се съобрази със появата на допълнителна консумация.
Не съм 100% сигурен, че нямам схема подръка. Power source, или power source flow беше името в сервизното ръководство.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 26 Май 2022 10:57

Развитие по темата:
Обвиних модула, че ошашква ЕКУ-то и пробвах различни варианти на натоварване, с модул, без модул, с директно захранени къси светлини чрез мост под релето и откачен модул. Eфекта е винаги един и същ, напрежението пада до 12,3V след загравяне на ДВГ и движение няколко километра.Вероятно реле-регулатора спира да работи коректно след като загрее ДВГ и топлината му влияе.
Направих процедурата с почистване на кабелите за маса от акумулатора към ДВГ след разглобяване на болтовите връзки, няма никакъв накип, ръжди или каквото и да е било, като нови са.
Някой може ли да ме насочи са номер на регулатор на BOSCH?
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от biro » 26 Май 2022 11:21

Възможно е да затягат втулките на алтернатора при загряване.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Мнение от geniya » 26 Май 2022 12:15

biro написа: 26 Май 2022 11:21 Възможно е да затягат втулките на алтернатора при загряване.
Не са ли лагери в генератора?
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта