Ключове & имобилайзери

Публикувай отговор
vladiinc
Мнения: 2
Регистриран на: 13 Май 2021 13:12
Местоположение: София

Ключове & имобилайзери

Мнение от vladiinc » 20 Май 2021 11:05

При мен имам подобен проблем - колега, намери ли решение ?

monty_7
Мнения: 1
Регистриран на: 26 Май 2021 00:16
Местоположение: sofia
Автомобил: corolla verso

Ключове & имобилайзери

Мнение от monty_7 » 27 Май 2021 22:06

Здравейте!
Колата е корола версо 2007г., имам следния проблем. Колата се отключва и заключва, но когато е вкаран ключа в слота не се случва нищо(със старт/стоп бутон е). Не иска да разпознае ключа. Проверих бушоните и всичко е наред. Правих нещо по колата и не знам дали съм изгорил нещо или може да съм изтрил ключовете. защото много пъти отварях и затварях врата. Някакви идеи какво да направя или човек. който да може да дойде на място да е погледне?
Благодаря!

SPIDER
Мнения: 2
Регистриран на: 21 Юни 2021 21:41
Местоположение: Шумен

Ключове & имобилайзери

Мнение от SPIDER » 21 Юни 2021 21:48

Здравейте,
И аз имам същият проблем. Смених батерията, сега само отключва и заключва, но колата не разпознава ключа и не мога да паля.
Може ли някой да помогне и да каже как мога да го обуча.
Благодаря!

boiski
Мнения: 86
Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
Получена  благодарност: 1 път

Ключове & имобилайзери

Мнение от boiski » 27 Юни 2021 18:21

Здравейте, някой успял ли е вкара ползван смарт ключ за Корола Версо 2 2004г 2.0 D4D 116кс 1CD-FTV в имобилайзера на колата?

Имам само един смарт ключ и си взех още един втора ръка, от кола на части. Успях да го обуча да управлява централното по мануалната процедура с вкарване и изкарване на ключа и отваряне и затваряне на шофьорската врата, обаче с имобилайзера се закучи.

Имам Techstream 10.10.18 с pass code генератор за ресетване на имобилайзера, но, уви, с адаптера който ползвам в момента (OpenPort 2.0, предоставен от @таратор) програмата не успява да направи връзка с меню имобилайзер. Пробвах и с друг адаптер (OTC), който пък се оказа тотално зле и няма връзка с К-линията на OBDII (пин 7), който е единствения комуникационен канал на Версо-то...

Мисълта ми е, ако някой е успял да си ресетне имобилайзера на Версо-то, нека сподели с какви адаптер и версия на Techstream го е направил?

Едит: Това с вкарване на работещия ключ 5 пъти и после отваряне на шоф. врата 6 пъти, след това вкарване на новия ключ за вкарване на кода му в имобилайзера...не работи при мен. Пробвах поне 5 пъти.

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от biro » 27 Юни 2021 22:09

Що не се обадихте да дойда с mini vci-то?
Тоя опън порт никаква работа не върши.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 28 Юни 2021 07:56

biro написа: 27 Юни 2021 22:09 дойда с mini vci-то
Този път не е удобно:
boiski
Мнения: 13
Регистриран: 19 юни 2015 21:07
Репутация: 0
Местоположение: София

Някой от колегите в София, ако може да удари едно рамо?

Пратих му го колкото да изолираме проблема дали адаптера му е проблемен или нещо по буксата. При мен на моето ECU няма разлика дали ще ползвам OTC, OpenPort или J2534.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от geniya » 30 Юни 2021 12:01

monty_7 написа: 27 Май 2021 22:06 Здравейте!
Колата е корола версо 2007г., имам следния проблем. Колата се отключва и заключва, но когато е вкаран ключа в слота не се случва нищо(със старт/стоп бутон е). Не иска да разпознае ключа. Проверих бушоните и всичко е наред. Правих нещо по колата и не знам дали съм изгорил нещо или може да съм изтрил ключовете. защото много пъти отварях и затварях врата. Някакви идеи какво да направя или човек. който да може да дойде на място да е погледне?
Благодаря!
Този ключ изобщо не е смарт, чипа е отделно от електрониката.Възможно е да си нулирал всички ключове записани в имобилайзера.Сега автоключарите ще ти вземат поне двойно, защото малко хора могат да се справят когато са изгубени всички ключове.С втори ключ пробвано ли е?
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Buba-Toty
Мнения: 1
Регистриран на: 06 Авг 2021 15:41
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Yaris 1.0

Ключове & имобилайзери

Мнение от Buba-Toty » 06 Авг 2021 15:52

Здравейте,
Имам Toyota Yaris 1.0 2001 година
Преди 2 седмици не си разпознаваше ключа , откачихме клемата на акумулатора и се оправи, прибрах се и отново не искаше, за карах я на майстор смениха буксата на имобилайзера и си пашеше една седмица, после пак направи този проблем, през деня явно я беше напекло ( или не знам каква е причината) не искаше да запали, сутринта към 04:00 часа беше доста по-хладно и запали, майстора вика клмчар, сменяха четеца - и пак същото, не иска и не иска, сега е сменил целия компютър и е палила известно време, оставил я на слънце да видим какво ще стане и отново не иска да пали 😞

boiski
Мнения: 86
Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
Получена  благодарност: 1 път

Ключове & имобилайзери

Мнение от boiski » 30 Сеп 2021 12:40

boiski написа: 27 Юни 2021 18:21 Здравейте, някой успял ли е вкара ползван смарт ключ за Корола Версо 2 2004г 2.0 D4D 116кс 1CD-FTV в имобилайзера на колата?

Имам само един смарт ключ и си взех още един втора ръка, от кола на части. Успях да го обуча да управлява централното по мануалната процедура с вкарване и изкарване на ключа и отваряне и затваряне на шофьорската врата, обаче с имобилайзера се закучи.

Имам Techstream 10.10.18 с pass code генератор за ресетване на имобилайзера, но, уви, с адаптера който ползвам в момента (OpenPort 2.0, предоставен от @таратор) програмата не успява да направи връзка с меню имобилайзер. Пробвах и с друг адаптер (OTC), който пък се оказа тотално зле и няма връзка с К-линията на OBDII (пин 7), който е единствения комуникационен канал на Версо-то...

Мисълта ми е, ако някой е успял да си ресетне имобилайзера на Версо-то, нека сподели с какви адаптер и версия на Techstream го е направил?

Едит: Това с вкарване на работещия ключ 5 пъти и после отваряне на шоф. врата 6 пъти, след това вкарване на новия ключ за вкарване на кода му в имобилайзера...не работи при мен. Пробвах поне 5 пъти.
Здравейте,
Пиша, за да споделя, че успешно си обучих втория смарт ключ, купен втора ръка, през Techstream. Стана с адаптер купен от БГ търговец в olx. Обучението за работа с централното стана по ръчната процедура, а вкарването е имобилайзера - през софтуера. Оказа се, че имам само 2 ключа вкарани в регистъра, съответно този се явява трети. Става буквално за една минута. Има и опция за триене на вече запазени ключове, но не съм я тествал. Споменавам го само, за да имате предвид, че този кабел работи. Уточнявам, че кабела, който купих аз беше някаква разширена версия поддържаща обучаване на ключове, за която научих при комуникация с търговеца, респективно цената беше 100лв., не 70.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 30 Сеп 2021 16:13

boiski написа: 30 Сеп 2021 12:40 Стана с адаптер купен от БГ търговец в olx.
Можеш ли да го добавиш в темата (viewtopic.php?p=396957#p396957) с кабелите, заедно със впечатленията ти? Остави и един скрийншот, ако търговеца си замине да има поне някаква бегла представа как изглежда?
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Dimo_Petrov
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Окт 2021 22:11
Местоположение: Sofia
Автомобил: с V8

Ключове & имобилайзери

Мнение от Dimo_Petrov » 09 Окт 2021 22:40

Здравейте!
Прочетох няколко теми по въпроса, но не открих конкретен отговор на въпросът, който ме вълнува.

Та, чакам скоро доставка на автомобил, който има само един ключ, без дистанционно за отключване и заключване. Поръчал съм оригинални, нови ключове и дистанционни, но така и не разбрах, с каква комбинация от софтуер и "кабел/хардуер", ще успея да ги програмирам (дистанционните не са проблем).

Предварително благодаря на отзовалите се!
Бъдете здрави!
2011 Toyota Sequoia, 3UR-FE, 4WD, Platinum

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 09 Окт 2021 23:15

Dimo_Petrov написа: 09 Окт 2021 22:40 автомобил, който има само един ключ, без дистанционно за отключване и заключване. Поръчал съм оригинални, нови ключове и дистанционни
Предвид на дълбоката абстракция, отговарям абстрактно:
- има процедура за обучаване на дистанционното в системата за сигурност (централното заключване)
- има процедура за обучаване на транспондера във имобилайзера
- за да добавяте и премахвате транспондери в имобилайзера, транспондера на ключа с който ауторизирате/инициирате тези операции трябва да е от тип "master". С валетния/"сервизният" ключ, доколкото имам спомен няма да стане.
Едното не изключва другото, а трябва и двете да се изпълнят. Предвид неизвестните марка и модел на автомобилът с един ключ не мога да кажа как се обучават дистанционните и транспондерите.
Ще ви трябват и транспондери ако няма в новите ключове, освен ако са нови само за вас, защото не сте ги притежавали преди това.
Разбира се и дистанционните и транспондерите трябва да са съвместими като тип и съдържание на кодовете които подават с ващият модел автомобил.
Другият вариант 2 в 1 за обучение е техстрийм с кабел/диагностичен адаптер/"диагностика".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Dimo_Petrov
Мнения: 20
Регистриран на: 09 Окт 2021 22:11
Местоположение: Sofia
Автомобил: с V8

Ключове & имобилайзери

Мнение от Dimo_Petrov » 10 Окт 2021 01:14

Много благодаря за отговора!

Факт е, че въпросът ми не е зададен достатъчно ясно. Колата е Секвоя (12/09, с първа регистрация ,03/10), ключовете са фабрично нови с чипове (toy44d-pt). Доколкото ми е известно ключът, с който колата ще пристигне е "мастър, а не "слейв", но често стават грешки. Идеята ми беше да пробвам сам, но... времето ще покаже.

Ако се окаже, че ключът е неподходящ за DIY изпълнения, ще потърся специалист.
2011 Toyota Sequoia, 3UR-FE, 4WD, Platinum

kirilborov61
Мнения: 2
Регистриран на: 02 Ное 2021 18:33
Местоположение: Кюстендил
Автомобил: Toyota Corolla Verso

Ключове & имобилайзери

Мнение от kirilborov61 » 02 Ное 2021 18:45

Имам следният проблем.Става въпрос за Toyota Corolla Verso 2010-от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото.Фарове също няма.Това се случва когато колата не е в движение.Акумолатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумулатора светлините на таблото светват,имобилайзера също и колата си работи да следващият път когато отново се появява проблема.Акумулатора е чисто нов,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от memorex » 02 Ное 2021 21:34

Подобен случай имах със стартер" без "четки
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 41 госта