Ключове & имобилайзери

Публикувай отговор
Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от Akima » 17 Юли 2019 14:26

Интерференция.
dokkito написа: 17 Юли 2019 14:14 някой ме е ровил с цел да я вдигне.
Въображение достойно за възхищение.

Четете - http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php ... %B7#p45061.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от slowtraveler » 17 Юли 2019 16:22

Понякога автоматичните врати 'заглушават' дистанционните...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

dokkito
Мнения: 450
Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
Местоположение: Шумен
Получена  благодарност: 2 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от dokkito » 17 Юли 2019 21:46

Възможно е, но е факт че аз съм спирал там хиляди пъти. За първи път ми прави такъв номер на това място. Първият случай бе пак близо до банка , но на задния и вход
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.

IvoKrastev
Мнения: 116
Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp

Ключове & имобилайзери

Мнение от IvoKrastev » 18 Юли 2019 15:59

Може и някой да е пуснал тапа - онова устройство, което заглушава всички радио сигнали. И другите вариянти също са възможни. 2 пъти ми се е случвало да не мога да заключа колата. Стане ли така, паля и се махам, за всеки случай.
ИзображениеИзображение

memorex

Ключове & имобилайзери

Мнение от memorex » 20 Юли 2019 20:30

Метода се нарича “забиване на радио ефира” и работи по следния начин:

Ако крадците следят набелязан от тях за крадене автомобил могат да попречат на собственика му да включи алармата в охрана, като запуснат мощен радиопредавател, който забива радио ефира на дистанционното, което пречи на алармата да приеме код от него за включване в охрана.. В този случай, ако на тръгване алармата е работила нормално, но при пристигане не работи, то вероятността да се е повредила по пътя е минимална и най-вероятно в момента има забиване на ефира. Най-добре е въпреки, че не сте сигурни дали атаката е срещу Вас конкретно, да преместите колата веднага.

Аватар
Чо :)
Мнения: 113
Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
Местоположение: София, Ямбол
Автомобил: Prius 4
Обратна връзка:

Ключове & имобилайзери

Мнение от Чо :) » 22 Юли 2019 11:06

На няколко пъти ми се случало да спирам на места където някой е "напълнил" радио ефира.
Дали от несъобазено усилено друго устройство (примерно паркинг врата) или крадци, или някой параноик, който (очаквайки навсякъде примерно да го взривят) си е сложиш в колата spoofer.

Та вариантите (за мен) са следните:
1. Заключвам отвътре (с бутона шофьорската врата за централно заключване на всички врати), излизам и заключвам с механични ключ.
2. Свалям прозореца на шофьорската врата. Излизам и през отворения прозорец заключавам с бутона (всички врати) и вдигам прозореца с бутона (изваждайки си бързо ръката).

За по-модерните и скъпи (търсени от крадците) коли, за които имат скъпа техника за ретранслиране на ключове за безконтактно влизане и/или палене е добре човек да си носи ключа в радио-изолирана кисийка. (Применро две джобчета (едно в друго) с фолио между тях. Или метална кутийка, според метала и дебелината евентуално и с фолио отвътре. Може да се експериментира.)
Smile is Health rolleyes.gif Keep Smiling ... :D Усмихни се ... Животът е Хубав :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от slowtraveler » 22 Юли 2019 11:21

Май бях разказвал тук как си бях 'забил радиоефира' с една хубава мотоциклетна аларма, която си стоеше в оригиналната неразпечатана упаковка в жабката на колата tooth.gif
Бях я сложил там за да я подаря на приятел... Сутринта я хвърлям в жабката, отивам на работа. натискам бутона на ключа на колата (Мазда6 бе тогава) - тя не се заключва.
Заключвам механично с ключа - всичко е ОК (при Маздата заключването с ключалката автоматично заключва и всички врати)..
Отключвам от бутона - работи без проблеми, но не заключва...
Посещение в сервиза - чоплиха гледаха - ами не работи на заключване. Отивам вземам втория ключ - същата работа...
Гледаха приемния модул - видимо няма проблем.
Обаче - не работи...
Вдигат рамене - щели да поръчват нов модул и т.н. (колата - гаранционна)...
Между другото споменаха, че когато щракат с ключа съвсем до модула (под жабката), всичко работи....
Тогава ми присветна - изкарах кутията с мотоциклетната аларма и направих експеримент - дори да съм на 10м от автомобила, ако кутията е с 10см по-близо до автомобила от ключа на колата - ключа не заключва :) По-близо ли е ключа - работи безпроблемно tooth.gif В сервиза (след 2 часа ровене из автомобила) ме гледаха малко криво tooth.gif
Така, че радиоефирът по принцип е доста натоварен, и е възможно в съвремието да има 'нечуваемост' поради голям страничен шум от всякакви източници...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
dabugata
Мнения: 3
Регистриран на: 23 Яну 2018 09:09
Местоположение: София

Ключове & имобилайзери

Мнение от dabugata » 26 Юли 2019 11:20

Здравейте колеги,знае ли някой с какъв транспондер работи имобилайзера на Корола Версо 2006.
Става въпрос за "камъчето",което е вградено в ключа. Ровя се из нета и виждам,че има разлика във битовете.
На едни места чета че чипа е 4D... а на други 4C....
Ако някой е запознат или е поръчвал от алито, ще се радвам да ми помогне. worthy.gif

xm_net
Мнения: 56
Регистриран на: 03 Фев 2019 14:09
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 4 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от xm_net » 28 Юли 2019 13:13

2019-07-28_130911.jpg
2019-07-28_130911.jpg (19.97 KiB) Преглеждано 4342 пъти
Разликата в битовете не се определя от това, дали транспондерът е 4C или 4D - това просто са различни видове транспондери и макар, че и в двата случая става дума за Texas Crypto двата типа не са съвместими!

Аватар
jacob12
Мнения: 113
Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine

Ключове & имобилайзери

Мнение от jacob12 » 31 Юли 2019 20:16

Не знам за вашия радиоефир, ама за моя съм сигурен. Ключа е нов, на 6 месеца, аз го разопаковах, обучих и т.н. Сега след половин година и не особена експлоатация, напоследък почнах да клеча до колата и натискам и натискам и нищо. Светва червения диод, не заключва или отключва, по едно време отключваше всеки път, не заключваше. На работа съм близо до летището, може да смущават, ама до къщата ми знам всичко в радиус от половин километър, няма смущения, и пак същото. Така, че смело твърдя, че не е радиоефира причината.

Аватар
onicks
Мнения: 96
Регистриран на: 13 Апр 2010 13:44
Местоположение: София
Автомобил: Rav 4 2.0 vvt-i 2004

Ключове & имобилайзери

Мнение от onicks » 17 Сеп 2019 19:58

Здравейте,имам странен проблем с Rav4 Ха20 2.0 бензин 2004г..Днес загасиха колата оставяйки контактния ключ в патрона и отидох да и купя масалце.Връщам се тръгвам да я паля,не ми светват както обикновено контролните лампички,а само за колана,чекикира си горивото,въртя не пали,не върти нищо.Викам си падна така и малкия и акумулатор.Бутаме я на пали явно имобилайзера е сработил.Търся кабели за да и дам ток но няма.Местим напред назад за да освободим място на хората да влизат и излизат в подземни гаражи.В един момент давам пак на контакт Я светнаха контролните лампи въртя пали без да се замисли.Тръгвам карам но се опитва да гасне (явно се адаптира,като след махнат акумулатор)Пускам я по един леко нанадолнище,знам че ще израсне няколко пъти и ще се адаптира.Така и става,лека полека отивам към жичкаджия.Мерим с товарна вилна акумулатора има 10 и малко волта.Няма мъртва клетка.Сваляме буксите почистваме със шкурка и смазване.Палим без проблем колата се адаптира на място,потегляме паркирам пред нас натискам за заключване неможе да се заключи с дистанционното на ключа.При натискане на копчето лампичката свети.Викам си от батерията е CR1616 3v.Качвам се до нас взимам от другия ключ батерията слизам пробвам отключва.Поставям завъртян светят лампичките,отивам до магазина купувам нова батерия слагам проба нищо нестава.Докарвам друга кола давам ток никаква разлика.След малко натискам отключва вкарвам единия и другия ключ светват лампичките,ако завъртя ще запали.Вадя ключовете опитвам да заключа нестава.Пак да дам контакт нищо не става.Жичкаджията каза че може да губи някъде маса или +.Преди година имам тема и двата ключа се наложи да ги обучат наново.Единия работеше другия можеше да отключи колата,при завъртане светеха контролните лампи въртеше но не можеше да запали.В крайна сметка извадиха и двата и ги добавиха и двата са master key с по 2 бутона.Давайте предложения че незнам какво да правя.Тия дни пак ще я водя да види този ключар,дано да е от това.

Аватар
onicks
Мнения: 96
Регистриран на: 13 Апр 2010 13:44
Местоположение: София
Автомобил: Rav 4 2.0 vvt-i 2004

Ключове & имобилайзери

Мнение от onicks » 17 Сеп 2019 20:35

Колата няма никакви аларми,само това което е фабрично,карам си я на бензин и съм много доволен от нея като цяло,до днес.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от slowtraveler » 17 Сеп 2019 20:36

Ами провери силовите вериги щом действа на толкова устройства едновременно...
1. Акумулатора (измери му напрежението в момента, в който не работи, почукай го, и измери отново).
2. Силовият плюс и клемите на стартера - дали не са разхлабени.
3. Масата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

memorex

Ключове & имобилайзери

Мнение от memorex » 17 Сеп 2019 21:13

onicks написа: 17 Сеп 2019 20:35 Колата няма никакви аларми,само това което е фабрично,карам си я на бензин и съм много доволен от нея като цяло,до днес.
Здр.
А дали е закачан автомобила на някаква диагностика и тем подобни преди възникване на проблема всичките пъти?!?

Аватар
onicks
Мнения: 96
Регистриран на: 13 Апр 2010 13:44
Местоположение: София
Автомобил: Rav 4 2.0 vvt-i 2004

Ключове & имобилайзери

Мнение от onicks » 17 Сеп 2019 21:53

След като запали му закачих един elm,които си седи в колата няма грешки,акумулатора е на 14,1v без консуматори оборотите са между 698-715 на загрял мотор.Когато има проблем не може да се върже,защото реално няма голям контакт.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта