Ключове & имобилайзери

Публикувай отговор
Аватар
VDK
Мнения: 355
Регистриран на: 16 Юли 2021 19:51
Местоположение: Стара Загора

Ключове & имобилайзери

Мнение от VDK » 03 Сеп 2022 19:08

Имам въпрос.
Ключът непрекъснато ли генерира сигнал при сензорно заключване/отключване (старт/стоп бутон)? Има ли смисъл в изключването му при по-дълъг престой с цел съхраняване на батерията му или предотвратяване на сканиране?
Зоната на засичане от автомобила е около метър от сензорите.
Yaris Hybrid XP210

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от biro » 03 Сеп 2022 19:58

Ключът отговаря на запитващи сигнали, той самият не е инициатор поради размера на батерията му сравнен с тази в колата.
При отключване или при стартиране колата изпраща запитване към ключа и ако има положителен отговор се извършва действието.
По-интересно е при колите, които светкат амбиентно осветление (в страничнитр огледала и купето) при доближаване на ключа - как е направено. Снощи паркирах хондата до c-hra и излизайки от хондата огледалата на c-hra светнаха логото на асфалта и вътре плавно се включи осветлението понеже ключа беше в мен.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
VDK
Мнения: 355
Регистриран на: 16 Юли 2021 19:51
Местоположение: Стара Загора

Ключове & имобилайзери

Мнение от VDK » 04 Сеп 2022 10:06

Ако разбирам правилно, сигнал се подава от автомобила и ключът отговаря в момента на докосване на сензора на дръжката.
Предишният ми въпрос беше продиктуван от едно руско видео, в което се обясняваше за изключване на ключа с цел предотвратяване на сканиране.
А също и от инструкцията, която дава изключването на ключа, като вариант за запазване на батерията му.
Yaris Hybrid XP210

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от biro » 04 Сеп 2022 13:10

Сканирането е вид запитващ сигнал. Обикновено се прави от 2 устройства, едното при колата другото до ключа и радио връзка между тях.
Изключването на ключа пази батерията до толкова, че спира приемника в ключа да не слуша за сигнали с цел запазване на батерията му.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от max-2 » 04 Сеп 2022 14:23

Колко да хаби, издържа 2 години минимум и се сменя с поглед. Единственото предимство на включване на режим паземе на батерията е ако прави сканирането на ключа с други устройства по-трудно.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
VDK
Мнения: 355
Регистриран на: 16 Юли 2021 19:51
Местоположение: Стара Загора

Ключове & имобилайзери

Мнение от VDK » 04 Сеп 2022 18:30

Точно това имаше предвид руснакът във видеото. Значи ли това, че ключът непрекъснато генерира сигнал. И той може да се засече недобронамерено.
Yaris Hybrid XP210

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от biro » 04 Сеп 2022 18:35

Не, ключът изпраща сигнал само като получи сигнал.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

hkastelov
Мнения: 8
Регистриран на: 06 Ное 2021 08:27
Местоположение: Дупница
Автомобил: Тойота Аурис 2015 хибрид
Получена  благодарност: 2 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от hkastelov » 09 Окт 2022 19:36

Здравейте, искам да инсталирам скрито ключе против запалване на Тойота Аурис хибрид 2015г. Пробвах няколко комбинации, които не ми се получиха и колата винаги пали, може би защото е хибрид, ако може някои да ме насочи какво да прекъсна, без да вкарва грешки, нека ми пише на лично съобщение, защото тези теми не са за форум и публично даване на идеи, благодаря и ще почерпя бира. :cheers:

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от Akima » 09 Окт 2022 23:06

Няма вариант без грешки само с ключе.
Търсете модерна аларма.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Kalo
Мнения: 1
Регистриран на: 05 Окт 2022 21:43
Местоположение: Варна

Ключове & имобилайзери

Мнение от Kalo » 29 Окт 2022 18:10

Здравейте колеги,
Има ли някой колега от Варна, който може да обучи смарт ключ от друга кола за корола версо 2005г.?

Аватар
subzero
Мнения: 3
Регистриран на: 20 Юни 2022 11:31
Местоположение: Варна
Автомобил: Corolla Verso 2.2 D-4D 136hp

Ключове & имобилайзери

Мнение от subzero » 10 Ное 2022 16:32

kirilborov61 написа: 02 Ное 2021 18:45 Имам следният проблем.Става въпрос за Toyota Corolla Verso 2010-от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото.Фарове също няма.Това се случва когато колата не е в движение.Акумолатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумулатора светлините на таблото светват,имобилайзера също и колата си работи да следващият път когато отново се появява проблема.Акумулатора е чисто нов,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също
Ивинявам се, че пиша по проблема цяла година по-късно, но и аз имах точно същия проблем с моята Toyota Corolla Verso 2006 2,2 D4D .
Отключвам колата, пъхам ключа в слота и...чува се едно чаткане и всичко изгасва по таблото. Нито мога да запаля,заключа или да вдигна прозорците, абе нищо ! След 1-2 часа всичко се оправяше от самосебе си. След като ми направи този номер 2-3 пъти ( за късмет все пред дома ми ), на четвъртия път колата не се оправи няколко дни. Като замерих с мултицет акумулатора на дисплея изписа 9,8V. Реших да прехвърля акумулатора от другата ми кола и тъкмо почнах да развивам клемите ми направи впечатление, че те се въртят свободно около полюсите на акумулатора ( при условие, че бяха стегнати до максимум ). Сложих пак мултицета и на дисплея бавно почна да се покачват стойностите ( от 9,8V до 12,5V за около 30 сек ). погледнах към таблото и всичките му лампички светеха, веднага пробвах да запаля и двигателя се стартира без да се замисли. Замерих с шублер оловните полюси на акумулатора и установих, че са с 0,8мм по-тесни от най-малкия диаметър на клемите на колата.
Проблемът се реши след като изрязах две пластинки от латун и ги навих около оловните полюси на акумулатора. След като стегнах клемите, те вече не мърдаха и от тогава не съм имал проблем със запалването( изчезване на всички светлини по таблото ) освен в студените сутрини sad.gif ( явно смуче въздух и пали от втори или трети опит !) .
Дано да съм бил полезен с тази информация !

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от Akima » 10 Ное 2022 16:41

Затова трябва да се пазаруват акумулатори за азиатски автомобили - има разлика в профилите на терминалите - темата е дъвкана...
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

meri1972
Мнения: 1
Регистриран на: 26 Дек 2022 20:51
Местоположение: София
Автомобил: Тойота Chr 2.00

Ключове & имобилайзери

Мнение от meri1972 » 26 Дек 2022 21:00

Здравейте, има ли някой информация каква е цената за направа на втори ключ за CHR 2021г. в София. Къде има надежден автоключар?

Аватар
jery69111
Мнения: 22
Регистриран на: 18 Дек 2022 12:43
Местоположение: Голямото село
Автомобил: Аурис
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Ключове & имобилайзери

Мнение от jery69111 » 30 Дек 2022 12:38

Здравейте почитатели на Тойота, имам нужда от направата на втори ключ за Аурис 2009. Искат ми 160 лв в Баухаус, в Али експрес има заготовка с дистанционно и чип за трийсетина лева. Идеи, колко струва обучението и нарязването и струва ли си занимавката?! Почти съм сигурен, че и тук заготовката ще е китайска и за работа и обучение, ще ми вземат над 100 кинта! Благодаря на отзовалите се, весели празници!
Или както Rudy е казал да звънкам на Владко?
Действието без знание е фатално. Знанието без действие е безполезно. – Мери Биърд

Аватар
mapamop
Мнения: 3989
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 30 Дек 2022 15:25

Търсете си в ebay (примерно) ключ втора употреба. От китайците си поръчайте кутийка, след като видите колко е оритана тази на ключа втора употреба, евентуално и заготовката на острието на ключа.
Обучението става или с диагностика или с процедурата, която е описана някъде из предните страници на тая тема - изчетете я цялата и вероятно ще ви спести (немалко) пари.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта