Ключове & имобилайзери

Публикувай отговор
vascez
Мнения: 7
Регистриран на: 22 Яну 2022 18:09
Местоположение: София
Автомобил: Avensis т25

Ключове & имобилайзери

Мнение от vascez » 23 Яну 2023 16:26

Благдаря за отговора.Мислех че на master key-unreg e отрегистриран.Още разучавам техстрима.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 23 Яну 2023 23:22

Reg е когато е регистриран/прочетен/разпознат от имобилайзера. Не помня дали трябва е само на контакт, двигателя да е запален или само в патрона. На Авенсиса е REG когато червената лампа с ключето не свети.
Съответно ако ключа/транспондера е тип Master (тия са с дистанционното обикновено, но не е закон, защото зависи от типа на кода записан в транспондера и самия транспондер може да се мести/сменя) ще имаш Master-REG, Slave-UNREG. И с валетния/сервизния/без дистанционно ключ ще имаш огледалната ситуация - Master-UNREG, Slave-REG. Валетния ключ понеже е отливка (почти) винаги е с код от тип slave. Само със слейв ключ можеш да палиш двигателя, но не и да правиш промени в записаните ключове в имобилайзера. Със мастър можеш освен да запалиш, и да променяш ауторизираните ключове/транспондери - да триеш/добавяш други в списъка освен текущия. При НЕналичен нито един ауторизиран ключ от тип мастър от списъка, опираш до сервизен код от Тойота срещу пари и то май немалко, калкулатора за техстрийм пак на тоя код или "процедурата с кламера", или програматор и програмиране на паметта на имобилайзера от човек който знае какво прави. В общи линии - не си губи всички "мастър" ключове които имаш - излиза дебело, и се губи много време без кола.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

vascez
Мнения: 7
Регистриран на: 22 Яну 2022 18:09
Местоположение: София
Автомобил: Avensis т25

Ключове & имобилайзери

Мнение от vascez » 27 Яну 2023 17:59

Добре де ама при мен пише че и двата са unreg.Аз имам само един ключ и когато сканирах с програмата колата беше запалена.Взех друг ключ от друга кола съответно купих и нов ненарязан,нарязаха ми го и преместих електрониката в него.Следвах инструкцийте с даване на контакт и отваряне на вратата и го докарвах до там че пали колата,но не се справих да го обуча да заключва.А и също така опитах когато палеше да изляза и да заключа с оригиналния и после не искаше да пали.

dimi_54
Мнения: 9
Регистриран на: 26 Авг 2022 18:22
Местоположение: Котел
Автомобил: Тойота Ярис Версо

Ключове & имобилайзери

Мнение от dimi_54 » 17 Фев 2023 17:04

Здравейте колеги, имам Тойота Ярис Версо 2001 г. Колата я купих с едно дистанционно и два ключа. От известно време дистанционното спря да работи. Смених батерията и то започна да работи нормално . След 4-5 дни отново престана да работи . Пак смених батерията и отново същата история. Прави ми впечатление , че батерията падне ли под 3 волта дистанционното спира да работи. Възможно ли е нещо да черпи батерията или дистанционното е повредено. Батериите ги купувам от едно и също място. С оригиналната батерия издържа 3 години. Батерията е 16 16. Някой ако е имал същия проблем, моля да сподели ако го е решил.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 17 Фев 2023 17:11

Да не е прокъсана мембраната с бутоните отгоре и да навлиза влага и мизерия през нея?
Съответно (частично) късо съединение по платката и да се скапва батерията
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

gena_bs
Мнения: 812
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от gena_bs » 17 Фев 2023 18:06

Провери самите бутони дали се "връщат" нагоре след натискането им.
Ако пружинният елемент е счупен, като поставиш дистанционното "по гръб", бутоните дават контакт и задействат предавателя.
Това лесно се проверявя на натиск и при завъртане на дистанционното с бутоните нагоре до самата кола. Съответно вкл. или изкл. алармата - според това кой бутон е повреден.
Сменяй всичките бутони с нови, ако дори имаш съмнения в тях.
И си намери още едно дистанционно за втория ключ, за да няма изненади!

Аватар
FearSoft
Мнения: 365
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 49 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от FearSoft » 17 Фев 2023 19:54

dimi_54 написа: 17 Фев 2023 17:04 Пак смених батерията и отново същата история
а каква батерия слагате? Имам предвид бранд. Не всяка става, макар и да са един и същ размер. Личен опит, продаваме батерии. За автомобилни ключове, ключарите купуват от нас Панасоник. И нямат проблеми.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

dimi_54
Мнения: 9
Регистриран на: 26 Авг 2022 18:22
Местоположение: Котел
Автомобил: Тойота Ярис Версо

Ключове & имобилайзери

Мнение от dimi_54 » 18 Фев 2023 19:35

mapamop написа: 17 Фев 2023 17:11 Да не е прокъсана мембраната с бутоните отгоре и да навлиза влага и мизерия през нея?
Съответно (частично) късо съединение по платката и да се скапва батерията
Всичко съм прегледал , нарочно с лупа , наред е . Дали батериите които вземам не са малко възрастни , понеже са от едно и също място. Иска ми се да измеря какъв ток черпи в неутрално положение , но нямам идея как да стане .

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 19 Фев 2023 19:53

dimi_54 написа: 18 Фев 2023 19:35 Иска ми се да измеря какъв ток черпи в неутрално положение , но нямам идея как да стане
Както се мерят Ампери с мултиметър - кабел от отрицателния полюс на батерията до дистанционното, двете сонди на мултиметъра в режим за мерене на силата на тока, от положителния полюс на батерията до положителния полюс в леглото за батерията на дистанционното. Неудобно е за изпълнение като цяло, предвид че не е желателно да се запояват кабели.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от Ивайло Димов » 19 Фев 2023 20:55

Батериите имат срок на годност ,смени магазина и марката опитай с Варта ,Дюрасел ,Панасоник .Гледай на опаковката датата на крайния срок ....имал съм драми с батерии CR 2016 дето изкарваха по 1 месец едва -едва

dimi_54
Мнения: 9
Регистриран на: 26 Авг 2022 18:22
Местоположение: Котел
Автомобил: Тойота Ярис Версо

Ключове & имобилайзери

Мнение от dimi_54 » 20 Фев 2023 14:03

Благодаря за съветите ,за измерването на тока ще ползвам метода който ми е написал колегата . Колкото до смяната на марката , трябва да поръчам да ми донесат от Сливен. то тука в нашето село батерии могат да се купят само от едно място. Ще се потрудя и ще пиша за резултата.

dimi_54
Мнения: 9
Регистриран на: 26 Авг 2022 18:22
Местоположение: Котел
Автомобил: Тойота Ярис Версо

Ключове & имобилайзери

Мнение от dimi_54 » 22 Фев 2023 14:44

Така колеги днес купих нова батерия (пак от същото място) , успях да измеря тока в неутрално положение . Оказа се че не черпи никакъв ток . Остава както колегата по-горе ме съветва да сменя марката . С новата батерия дистанционното започна да работи , но това ще е може би една седмица , Измерих напрежението на старата батерия , беше 2,15 волта - доста разредена !

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от mapamop » 22 Фев 2023 16:56

Новата какво показва?
Здрава, чисто нова батерия, по спомен на китайски мултиметър за 8 лева даваше към 3.3-3.5 волта. Компютърните дъна на под 2.6 волта в голямата си маса си губят датата, часа и настройките на BIOS. Рядко са тия които оцеляват на 2.3 волта.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
FearSoft
Мнения: 365
Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 49 пъти

Ключове & имобилайзери

Мнение от FearSoft » 23 Фев 2023 12:40

Тя батерията може и да е 3.3V, което е нормалното напрежение за CR-ките в покой, ама по-калпавите не стават за дистанционни, а само за други цели - кантарчета, часовници и т.н. А и датата на производство също е от значение.
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23

dimi_54
Мнения: 9
Регистриран на: 26 Авг 2022 18:22
Местоположение: Котел
Автомобил: Тойота Ярис Версо

Ключове & имобилайзери

Мнение от dimi_54 » 23 Фев 2023 15:34

mapamop написа: 22 Фев 2023 16:56 Новата какво показва?
Новата батерия след измерването показа 3 волта . Отбелязвам , че дистанционното втори ден работи , докога не знам !

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта