Страница 1 от 77

Монтаж на заводски Cruise Control на модели Toyota след 2003

Публикувано на: 04 Авг 2009 09:48
от Rudy
И тъй за да продължи темата за темпомата отварям нова тема (ето линккъм старата тема), в която да поствам развитието на ъпгрейда, който искам да направя.

Та вече имам лостчето и кабелчето, необходими за упражнението, но имам и нужда от помощ, от човек дето разбира, какво прави. Щото аз обикновено действам на принципа "натисни това копче и виж какво ще стане"

Доста теми почетох в нета и това което ми хареса най-много е че според повечето опитали тази манипулация резултата е успешен.

Като за начало ето темата в английски форум:

Ето и един цитат:
it will work for ANY Avensis from 2003 to 2006....Retro CC can be fit on cars from 2003 up to 2006 January
В темата ръководството е на испански
...I don't know Spanish myself, I just followed the pics...
E аз го преведох на английски, така че вече имам сериозна отправна точка. Имаме и ел схемата (за съжаление не разбирам нищо от този тип схеми):
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... st&id=4957

Това което ме спира да се пробвам сам е че нямам гараж с необходимите инструменти и не съм свалял волана (за съжаление не става само със сваляне само на еърбег-а).

И така сега търся технически грамотни ентусиасти за помощ. (ТМ не предлагат такава помощ).

Re: Търся технически грамотни ентусиасти в София

Публикувано на: 05 Авг 2009 00:49
от Bass_Man
Rudy написа:
E аз го преведох на английски, така че вече имам сериозна отправна точка. Имаме и ел схемата (за съжаление не разбирам нищо от този тип схеми):
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... st&id=4957

Това иска регистрация .

Re: Търся технически грамотни ентусиасти в София

Публикувано на: 05 Авг 2009 08:17
от WingZero
Bass_Man написа:
Rudy написа:
E аз го преведох на английски, така че вече имам сериозна отправна точка. Имаме и ел схемата (за съжаление не разбирам нищо от този тип схеми):
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... st&id=4957

Това иска регистрация .
Изображение

Публикувано на: 05 Авг 2009 12:52
от Bass_Man
Ок :thumbsup: ! И всъщност какво те притеснява в цялата история ?

Публикувано на: 05 Авг 2009 14:03
от Rudy
Притеснява ме свалянето на волана - поставянето обратно и т.н. Но основното е, че нищо не разбирам от тази ел схема. Липса на подходящо място с необходимите за целта инструменти.

Публикувано на: 05 Авг 2009 16:30
от Bass_Man
Имаш ли repair manual за твоята талига ?

Публикувано на: 05 Авг 2009 16:48
от Rudy
Bass_Man написа:Имаш ли repair manual за твоята талига ?
Ако питаш за това:
Изображение
значи имам.

автопилот

Публикувано на: 05 Авг 2009 17:27
от slu4aen
Здравей колега,аз също искам да си монтирам автопилот,попитах в ТМ и ми отговориха,че ако нивото на оборудване не отговаря(тя е средното) няма как да се монтира.Или не им се занимава или е вярно последното, а за да монтираш лостчето трябва да се направи още един отвор на волана,може би и да се "каже на компютъра",че има още една нова функция която да изпълнява.Ще се опитам да изровя и аз нещо с което да помогна.Успех за сега :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: .

Публикувано на: 05 Авг 2009 17:45
от Bass_Man
Точно за това питам ! Я виж сега дали няма обяснено как точно се разглобява волана и как и къде стои това лостче .

Публикувано на: 05 Авг 2009 20:30
от Rudy
Bass_Man написа:Точно за това питам ! Я виж сега дали няма обяснено как точно се разглобява волана и как и къде стои това лостче .
Обяснения има:
Изображение

Но липсата на инструменти за тази манипулация ме притеснява - все пак не е добре да правя това на улицата:
Изображение
За щастие трябва да сваля само волана, а не цялата кормилна система.

Публикувано на: 05 Авг 2009 22:17
от Bass_Man
Обаче този волан се сваля с някакъв специален инструмент .
А ти защо трябва да го сваляш . Я дай малко картинки къде стои това бутонче .

Публикувано на: 05 Авг 2009 22:32
от Rudy
Bass_Man написа:Обаче този волан се сваля с някакъв специален инструмент .
А ти защо трябва да го сваляш . Я дай малко картинки къде стои това бутонче .
Не е толкова специален, но и не става с голи ръце biggrin.gif
В черната клема на позиции №8 и 9 се включват двете жички, които идват от лостчето:
Изображение biggrin.gif

Публикувано на: 05 Авг 2009 22:40
от Bass_Man
А вместо да разглобяваш половината кола не може ли да пресрещнеш това кабелче някъде другаде и да му боднеш тези жички за да разбереш дали въобще ще стане тази работа ?

BTW: тези инструменти така се казват - special tool с някакъв номер . Не , че е много специален . Ама като го нямаш правиш някакви импровизаций .

Публикувано на: 05 Авг 2009 23:37
от Rudy
Не че не може, но тъй или иначе там се закача лоста на темпомата - дори си има пробити дупките в планката - трябват само два винта.

Публикувано на: 06 Авг 2009 00:29
от Bass_Man
Да ве ама идеята е да се види дали ще стане . Щото иначе е така да си сваляш волани и еърбеци не е оферта .
Така , като го гледам по схемата единия му крак отива на ЕКУ-то а другия някъде на друга страница . Но сигурно е към маса или към + . Та не би трябвало да е много сложно да се пробва .