Страница 3 от 14

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 24 Май 2015 12:16
от Akima
http://autorepman.com/en/toyota/14784-r ... nz-fe.html

http://ftp.domainbg.com/sluchaen_fen/Toyota/Yaris/

Успех! :thumbsup:

П.С.Честит празник на всички българи! worthy.gif

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 29 Май 2015 21:57
от Ангел Илиев
Благодаря колега, Кутията я напаснахме на мотора и сега върви супер. НО някой знае ли читав магазин за японски авточасти - трябват ми 2 външни карета за Daihatsu cuore VIII 1.0 12v 70hp. колата е 09.2007г. Търсех къде ли не- никъде ги няма- мисля в краен случай да ходя в гърция да ги търся.... там в александрополис видях дайхатсу сервиз...

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 29 Май 2015 22:29
от veso_hds

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 29 Май 2015 22:50
от Ангел Илиев
Благодаря колега, утре ще му пиша, че талона на колата с номера на рамата не е в мене

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 31 Юли 2015 15:40
от Ангел Илиев
Сега се обадих в Дайхатсу в софия. обявиха ми цена за каре заедно с полуоската - 2500лв :censored: ..... някой знае ли откъде да немеря карета за куоре 8 външни :help:

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 03 Авг 2015 14:34
от Akima
Знаеш темите вече - Сервизи/Магазини.

Виж и в eBay има доста неща.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 10 Авг 2015 22:22
от Ангел Илиев
и в ебей ги няма....

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 10 Авг 2015 22:27
от Akima
Е те направо се гаврят от Daihatsu. :censored:

Май ще проверяваш колко струва един хубав българо-японски речник. :whistle:

В моргите как е ситуацията?
Например тук - http://www.japanparts-bg.com/.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 13 Авг 2015 07:31
от Ангел Илиев
И там няма. Работата с Дайхатсуто намирисва на раздяла. Само че няма кой да го купи така и май съдбата му е на пресата sad.gif 2008ма година кола....

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 15 Авг 2015 17:39
от skod
Здравейте съфорумци, мога ли да използвам темата и да задам няколко въпроса, за същият модел кола ?
Та в момента имам едно дайхатсу с двигател 1кр-фе 2007-ма, същото като на колегата Ангел Илиев. Колата е на зет ми и е 160 000 км., както си е карал така е изгаснал двигателя. Той не иска повече да се занимава с колата и на практика ми я подари. Масло има, на глед не е омешано с вода или поне няма някакъв странен вид. Антифриз също има, не е намалял. За това се надявам че не е издухана гарнитурата. На стартер върти двигателя, но не пали, от време на време дава някакви индикации че се мъчи да запали и това е. Проверих всички предпазители - здрави са. Проверих свещите, предполагам че бяха още оригиналните свещи денсо иридиум вече на 160 000 км. имаха черен нагар който изчистих, електродите на свеща на средният цииндър бяха почти разтопени ( едната част която е от платина предполагам, иридиума си беше наред ), мислех че е от това проблема с непаленето, но и трите свещи дават все още искра. На таблото показва че има бензин в резервоара, бензиновата помпа се чува че работи всеки път като дам на контакт, но не съм проверил дали реално бензиновата помпа подава гориво.
Въпросът ми е имате ли някаква идея какво още да погледна, преди да я закарам до сервиз ? Възможно ли е датчика на коляновия вал да не работи, ( и ако не работи, колата минава в някакъв сервизен режим на работа или направо изгасва ? ) или пък на разпределителният вал ? Трябва също компресията да измеря, но ще ми трябва някакъв манометър... Като дам на контакт чек лампата светва, не си спомням винаги ли светва чек лампата когато се дава контакт, или лампата за чека светва само когато има проблем ?
Мога ли да прочета грешките които са записани в ЕКУ-то, нямам уред за диагностика, но въможно ли е да се направи диагностика с окъсяването на някакви пинове ( кои ? ) и да се броят миганията на чек лампата ? Колата е с ЕОБД букса.
Благодаря предварително на отзовалите се.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 16 Авг 2015 12:31
от nowyaris
skod написа:Здравейте съфорумци, мога ли да използвам темата и да задам няколко въпроса, за същият модел кола ?
Та в момента имам едно дайхатсу с двигател 1кр-фе 2007-ма, същото като на колегата Ангел Илиев. Колата е на зет ми и е 160 000 км., както си е карал така е изгаснал двигателя. Той не иска повече да се занимава с колата и на практика ми я подари. Масло има, на глед не е омешано с вода или поне няма някакъв странен вид. Антифриз също има, не е намалял. За това се надявам че не е издухана гарнитурата. На стартер върти двигателя, но не пали, от време на време дава някакви индикации че се мъчи да запали и това е. Проверих всички предпазители - здрави са. Проверих свещите, предполагам че бяха още оригиналните свещи денсо иридиум вече на 160 000 км. имаха черен нагар който изчистих, електродите на свеща на средният цииндър бяха почти разтопени ( едната част която е от платина предполагам, иридиума си беше наред ), мислех че е от това проблема с непаленето, но и трите свещи дават все още искра. На таблото показва че има бензин в резервоара, бензиновата помпа се чува че работи всеки път като дам на контакт, но не съм проверил дали реално бензиновата помпа подава гориво.
Въпросът ми е имате ли някаква идея какво още да погледна, преди да я закарам до сервиз ? Възможно ли е датчика на коляновия вал да не работи, ( и ако не работи, колата минава в някакъв сервизен режим на работа или направо изгасва ? ) или пък на разпределителният вал ? Трябва също компресията да измеря, но ще ми трябва някакъв манометър... Като дам на контакт чек лампата светва, не си спомням винаги ли светва чек лампата когато се дава контакт, или лампата за чека светва само когато има проблем ?
Мога ли да прочета грешките които са записани в ЕКУ-то, нямам уред за диагностика, но въможно ли е да се направи диагностика с окъсяването на някакви пинове ( кои ? ) и да се броят миганията на чек лампата ? Колата е с ЕОБД букса.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Значи , колега , нищо недей да гледаш повече , направо я карай в някой "доверен" сервиз.Тези двигатели не се чупят,аз съм със същия.Отделно дето народа е казал че на харизано магаре зъбите не се гледат-дай някой лев и си карай японката със здраве.В Берлин има предостатъчно евтини сервизи. :thumbsup:

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Авг 2015 13:42
от skod
Харизаното магаре беше откарано в сервиз - по съвет на nowyaris tongue.gif , последва много бърза диагностика, скъсана ангренажна верига... майстора искаше да отвори мотора за да каже какви са пораженията по бутала, клапани... и само за това отваряне искаше 250 евро. Понеже не се нуждая от този автомобил, реших че това няма как да стане - верига, клапани, евентуално състоянието на коляновия вал, лагерите... и техните цени... както и за работата на майстора. Снощи вечерта пуснах обява в интернет, че продавам колата, и на втората минута заваляха обаждания, та вече нямам кола sad.gif
"Дуракоустойчивия" мотор на тойота се е окотил, но то си има и причини за това. Тази кола в момента в който стъпеше на магистрала се караше с пълна газ рядко със 120, обикновено 140-160 до 180 км/ч (по километраж) като можеше още, предполагам до 190.
Сега зет ми се радва на друга кола Tesla Model S 70 D, това е не просто кола, а ракета... "никога повече кола с двигател с вътрешно горене" - каза зет ми!
Снощи ми предложиха дори цял двигател за 300 евро, но двигателя се намираше в Полша, като човекът каза, че щял самият той да смени двигателя, само трябвало да му откарам колата там, като щеше да струва 500 евро с работата w00t.gif
Колагата Ангел Илиев може да си намери карета втора употреба, тези коли обикновено не са на много километри, и дори и стари каретата ще изкарат още много километри - това съвет от мен biggrin.gif
Поздрави!

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Авг 2015 16:08
от Not_active_user_1
Скъсана ангренажна верига?!?! Доста съмнителна диагноза според мен. Сервиза на някой турчин, арабин или албанец ли беше? Ако да, работата е ясна. Излъгал те е. Немците и те ги правят тези тарикатлъци вече, но са по-рядко. Както и да е минало-заминало. За друг път да знаеш да не се предоверяваш. Схемата е следната. Имаш проблем и е караш на сервиз. Виждат те, че нищо не разбираш и ти праскат някаква повреда, която за да се оправи струва майка си и баща си. В един момент ти правят някаква примамлива оферта: да се отървеш от колата, като ти е купят евтино и евентуално да ти продадат тяхна в отлично състояние, да ти сменят „прецакания“ двигател или просто, ако клъвнеш нищо да не направят, а само уж да го отворят, да ти вземат парите и да те пратят да се оправяш. Има още много др. варианти. Тарикатлъците в тоя бранш са много. На Тойота и още повече на този железен двигател да се скъса веригата от високи скорости на само 160 000 км. е малко вероятно мисля.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Авг 2015 17:29
от nowyaris
prius 3 написа:Скъсана ангренажна верига?!?! Доста съмнителна диагноза според мен. Сервиза на някой турчин, арабин или албанец ли беше? Ако да, работата е ясна. Излъгал те е. Немците и те ги правят тези тарикатлъци вече, но са по-рядко. Както и да е минало-заминало. За друг път да знаеш да не се предоверяваш. Схемата е следната. Имаш проблем и е караш на сервиз. Виждат те, че нищо не разбираш и ти праскат някаква повреда, която за да се оправи струва майка си и баща си. В един момент ти правят някаква примамлива оферта: да се отървеш от колата, като ти е купят евтино и евентуално да ти продадат тяхна в отлично състояние, да ти сменят „прецакания“ двигател или просто, ако клъвнеш нищо да не направят, а само уж да го отворят, да ти вземат парите и да те пратят да се оправяш. Има още много др. варианти. Тарикатлъците в тоя бранш са много. На Тойота и още повече на този железен двигател да се скъса веригата от високи скорости на само 160 000 км. е малко вероятно мисля.
Ще видиш ти "малко вероятно".Миналата седмица на същия двигател и на почти 42 хиляди ми замина водната помпа.Корави са трицилиндровите моторчета,ама нещо напоследък чувам и други с такива да пищят "на умряло" от тях. Да пази Бог..... . Иначе колегата е постъпил правилно че не се е набутал да им пълни гушите на "майсторите" :thumbsup: .

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Авг 2015 19:09
от Not_active_user_1
Говоря за двигател. Водната помпа е консуматив. А я да те питам аз тебе, кога смени антифриза за последно и изобщо някога сменял ли си го, че се оплакваш? Някъде прочетох, че си щял да ползваш стария след смяната на водната помпа. После да не ревеш и тя, като отиде във вечните бойни полета! Малко работата ти е „Скъп на триците, евтин на брашното“. Сменяй си редовно консумативите нищо, че малко се кара колата! Ако не се лъжа на 3 г. се сменя антифриза. На мен на Приуса му дават след първите 150 000 км. да се смени, а след това на всеки 90 000 км. Учудвам се, че не дават срок, като години, а само км. На други коли дават 3 г. независимо от навъртените км.