Практически въпроси

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Реконструктор
Мнения: 21
Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
Обратна връзка:

Мнение от Реконструктор » 07 Окт 2005 18:09

bambo написа: Не е лошо вместо безин + гас да помислиш за варианта 2.0 дизел.
От дизел съм се наплашил и не смея да купувам вече. wacko.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 07 Окт 2005 21:41

Реконструктор написа:Ами газта е без алтернатива - все пак е 2 пъти по-евтина от бензина. Ламбдата лесно ще я заменя със симулатор, споко. :)
Баш на лийн бърн-а може яко да втасаш по този начин - ако преобедниш...

bambo.

Мнение от bambo. » 09 Окт 2005 11:33

абе кфот и да си редим - LeanBurn-а е pain in the ass biggrin.gif
Така че, щом твърдо си решил за гаС - търси 2.0 3S-FE и това е. Нема да сбъркаш или да съжаляваш.

Колега ElCamino за рейките ми е известно това което казваш. Но трябва да знаеш че и при японските има проблеми, които естествено се проявяват когато числата на километража (ако са истински) подминат 400 000км. Аз точно за това го казах, както и за задното окачване, да има предвид колегата, че ако е JPP и има потропване отзад или откъм рейката - да има предвид че 120 000км дет ги пише на километража, не са истински cool.gif.
Има обаче един друг момент със рейките - японската се разглобява и възстановява без проблем и цялата процедура отнема един ден и ~ 100евро, докато английската - направо нова. НО за сметка на това, у Гръцко се намират читави "английски" рейки за по 100 евро, така че малко се оеднаквяват нещата. Друг е въпроса, че made in Japan RULEZ, a made in UK sucks. :thumbsup:

За колегата дет ще избира карина - незнам дали някой го е казал вече, ама все пак: още като отвориш капака, и погледнеш номера на шасито, можеш да разбереш дали е UK или JPP производство:
Значи, ако е JPP номера на шасито започва със JT1......, a ako e UK започва със SB..... или (много рядко) със ST......
Това е, мисля че вече си разбрал че трябва по възможност да търсиш JT :thumbsup:

El Camino

Мнение от El Camino » 09 Окт 2005 12:32

bambo. написа:Колега ElCamino за рейките ми е известно това което казваш. Но трябва да знаеш че и при японските има проблеми, които естествено се проявяват когато числата на километража (ако са истински) подминат 400 000км.
Честно казано нито в carsurvey.org нито в toyotas.de, нито в статистиките на TÜV, нито на ADAC се споменава такава склонност при ранните (японските) модели, но щом казваш, че точно над 400 000км се появява при всички, явно се е случило някога.
bambo. написа: Аз точно за това го казах, както и за задното окачване, да има предвид колегата, че ако е JPP и има потропване отзад или откъм рейката - да има предвид че 120 000км дет ги пише на километража, не са истински cool.gif.
Странно, но Карините се карат от стари чички, дето карат по зле от жени и по - скоро в тоя случай бих казал, че шанса километрите да са реални е по - голям от тоя съединителя да хваща без да е сменян. Моята и на моя приятел ги взехме на 12 години тук с по 110 000 и 97 000 км. Не са популярни просто.
bambo. написа: Има обаче един друг момент със рейките - японската се разглобява и възстановява без проблем и цялата процедура отнема един ден и ~ 100евро, докато английската - направо нова. НО за сметка на това, у Гръцко се намират читави "английски" рейки за по 100 евро, така че малко се оеднаквяват нещата.
Е като подмениш английската, каква е гаранцията, че няма да повториш процедурата поне 3 пъти, докато намериш някоя дето що годе става? И че тая дето става ще държи по - дълго от месец? Бтв. за "опита" т.е. подмяната цената в БГ е 50 лева (говорейки за Опел Кадет).
Цената на оригиналната е 700 евро, 1000 в Германия със поставянето.
bambo. написа: Друг е въпроса, че made in Japan RULEZ, a made in UK sucks. :thumbsup:
Маде ин УК няма толкова значение. Можеше и в Джапан да ги правят, но докато са измислени от ZF Германия, същите които осират диференциалите и задвижванията на БМВта и Мерцедеси, тая кола няма да се оттърве от ядове.
bambo. написа: Това е, мисля че вече си разбрал че трябва по възможност да търсиш JT :thumbsup:
Успех с търсенето на JT от 97ма :thumbsup: . Дано не съм прав, че само GTi са японски от тези години!
Бтв. GTi е определено НАЙ - оптималния избор при тези коли. Не че много върви или много завива. Един истински двигател оптимален за купето и като следствие според мен там могат да се очакват и минималните разходи.

Реконструктор
Мнения: 21
Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
Обратна връзка:

Мнение от Реконструктор » 09 Окт 2005 19:07

А какво е Карина Епсилон?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 09 Окт 2005 19:50

Реконструктор написа:А какво е Карина Епсилон?
Carina E
Точно тези генерации които гледаш.

bambo.

Мнение от bambo. » 09 Окт 2005 22:57

El Camino написа: Честно казано нито в carsurvey.org нито в toyotas.de, нито в статистиките на TÜV, нито на ADAC се споменава такава склонност при ранните (японските) модели, но щом казваш, че точно над 400 000км се появява при всички, явно се е случило някога.
Ами не знам как е по carsurvey.org, нито как е в toyotas.de нито във TUV нито в ADAC laugh.gif но за сметка на това знам как е в БЪЛГАРИЯ. Та така, наблюдението колега на няколко (достатъчно) автомобила Carina E Японско производство (в диапазона '92 - 96) ми дават осование с достатъчна сигурност да кажа това което казах. TUV си е TUV както и останалите престижни "класации" кото споменаваш, но колко от тях имат в статистиките си коли карани в България? ohmy.gif А имайки предвид положението с вноса на употребявани автомобили в момента не вярвам колегата Реконструктор да е толкоз халтав да тръгне да внася автомобил от чужбина! А, ако искаш, мога да ти направя една статистика, коя е най-често поръчваната част за Carina E в БГ ;-)


Ох, както и да е, май се насочваме към безмислен спор, и бягаме от темата :-)
Така и така си градски, кат се веснеш следващия път у БГ - дай да седнем на маса, пък ще разнищим проблемите на карините на по чаша ирландски дестилат wink.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 10 Окт 2005 00:15

Бе за това кое е най - сменяваната част никой не спори biggrin.gif - само малката подробност е, че това е на английската Карина и ако искаш ще изпадна в подробности да ти разнищя, коя точно ЦФ безмислица бърка нещата (сере лайната).

Ама пък щом си казал, може и другия път да седнем на чашка некъде по центъра :thumbsup:

Реконструктор
Мнения: 21
Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
Обратна връзка:

Мнение от Реконструктор » 10 Окт 2005 09:50

jamie написа:
Реконструктор написа:А какво е Карина Епсилон?
Carina E
Точно тези генерации които гледаш.
Още едно въпросче - королите, дето са с кръглите фарчета, читави ли са? И кое е за предпочитане една такава корола или карина?

bambo.

Мнение от bambo. » 10 Окт 2005 09:58

Реконструктор написа:
jamie написа:
Реконструктор написа:А какво е Карина Епсилон?
Carina E
Точно тези генерации които гледаш.
Още едно въпросче - королите, дето са с кръглите фарчета, читави ли са? И кое е за предпочитане една такава корола или карина?
Corolla = Sunny
Carina = Primera

Давам така разяснението, знам че си по наясно със Нисаните. Иначе не са лоши королите, просто - по-нисък клас.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 10 Окт 2005 10:03

Кръгли фарчета = Е11 генерация.
Аз лично съм предубеден леко - за мен до Е10 са без грешка, после леко почват да кривват в качеството. По статистика Карина води , плътно следвана от Корола - като лидери в класациите по качество и безпроблемност.

Реконструктор
Мнения: 21
Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
Обратна връзка:

Мнение от Реконструктор » 10 Окт 2005 10:45

Да де, мен тоя ми беше мисълта, кое е по-здраво. :) Начи за сега си остава карината. :)

Гост

Мнение от Гост » 11 Окт 2005 23:52

bambo написа:брей, изпуснал съм нещо интересно :-)

За Avensis никога не се е произвеждал в Турция. Но не е за предпочитане, особено 98-99 pre-facelift и особено 1.6 двигателя - голема излагация за тойота. 2.0 е друга бира.
В турция се произвеждат не само Corolla Hatchback ами всички модификации корола, включително Verso!

За Карина - 1,6 е слаба ракия, направо разочарование за това купе, но пък има lean-burn версия дето е икономик. 1.8 - забрави да намериш, невероятен късмет е. 2.0 (3S-FE) си е добър избор. Щом искаш и бомба (пардон, гаС) това е твоя вариант. намират се сравнително лесно, при цени 6500 - 8500 зависи от годината. Има още един вариант 2.0 - 3S-GE дето май само аз имам такова
tongue.gif и ако си намериш и земеш - направо ще се родиш, ама си е кощунство да му се тура гъс.
Проблеми - независимо дали е JPP или GB - както вече ти казаха - течове и тропане в кормилната рейка. Бих добавил - задното окачване, което ако се е разтропало - смятай колата за над 40000км. Друго, не толкова от значение, но скъпо - копресора на климатика rolleyes.gif и лагерите на динамото, които се сменят лесно.

Не е лошо вместо безин + гас да помислиш за варианта 2.0 дизел.

Иначе - ако си харесаш нещо - дай номера на рамата и ще ти кажа година/месец на производство.
Bambo kakvo mu e na 1.6l dvigatel na Avensis?

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 12 Окт 2005 17:43

bambo. написа:абе кфот и да си редим - LeanBurn-а е pain in the ass
кво му е бре, малко е по- маломощен ама пък е доста по-икономичен, аз лично не съм чувал друга толкова голяма кола да харчи 9/100 градско.

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 12 Окт 2005 17:53

jamie написа:
Реконструктор написа:Ами газта е без алтернатива - все пак е 2 пъти по-евтина от бензина. Ламбдата лесно ще я заменя със симулатор, споко. :)
Баш на лийн бърн-а може яко да втасаш по този начин - ако преобедниш...
Неква неяснота има тука...симулатора не заменя ламбдата а лъже РС-то за показанията и...
и ...jamie....несфащам кво общо има лийн бърна с преобедняването и "фтасването" mellow.gif обясни моля кво имаш предвид.
Между другото при мен на стенд ми казаха че сместта ми била твърде богата и затова харчела ама немоели да я обеднят повече - глупости някви ми се виждат това на мен. Както вече писах, настройвал съм си газовата опитно. При последното замерване - София-Банско-х. Мургаш-Банско - точно 200 км. с 14.25 л. газ. Ама имаше много ремонти по пътя и карах доста бавно. Напоследък колата работи доста по-добре май това с "улягането" не са празни приказки на газаджийте макар че за мен лично не е особено логично.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта