От дизел съм се наплашил и не смея да купувам вече.bambo написа: Не е лошо вместо безин + гас да помислиш за варианта 2.0 дизел.
Практически въпроси
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
- Обратна връзка:
абе кфот и да си редим - LeanBurn-а е pain in the ass biggrin.gif
Така че, щом твърдо си решил за гаС - търси 2.0 3S-FE и това е. Нема да сбъркаш или да съжаляваш.
Колега ElCamino за рейките ми е известно това което казваш. Но трябва да знаеш че и при японските има проблеми, които естествено се проявяват когато числата на километража (ако са истински) подминат 400 000км. Аз точно за това го казах, както и за задното окачване, да има предвид колегата, че ако е JPP и има потропване отзад или откъм рейката - да има предвид че 120 000км дет ги пише на километража, не са истински .
Има обаче един друг момент със рейките - японската се разглобява и възстановява без проблем и цялата процедура отнема един ден и ~ 100евро, докато английската - направо нова. НО за сметка на това, у Гръцко се намират читави "английски" рейки за по 100 евро, така че малко се оеднаквяват нещата. Друг е въпроса, че made in Japan RULEZ, a made in UK sucks.
За колегата дет ще избира карина - незнам дали някой го е казал вече, ама все пак: още като отвориш капака, и погледнеш номера на шасито, можеш да разбереш дали е UK или JPP производство:
Значи, ако е JPP номера на шасито започва със JT1......, a ako e UK започва със SB..... или (много рядко) със ST......
Това е, мисля че вече си разбрал че трябва по възможност да търсиш JT
Така че, щом твърдо си решил за гаС - търси 2.0 3S-FE и това е. Нема да сбъркаш или да съжаляваш.
Колега ElCamino за рейките ми е известно това което казваш. Но трябва да знаеш че и при японските има проблеми, които естествено се проявяват когато числата на километража (ако са истински) подминат 400 000км. Аз точно за това го казах, както и за задното окачване, да има предвид колегата, че ако е JPP и има потропване отзад или откъм рейката - да има предвид че 120 000км дет ги пише на километража, не са истински .
Има обаче един друг момент със рейките - японската се разглобява и възстановява без проблем и цялата процедура отнема един ден и ~ 100евро, докато английската - направо нова. НО за сметка на това, у Гръцко се намират читави "английски" рейки за по 100 евро, така че малко се оеднаквяват нещата. Друг е въпроса, че made in Japan RULEZ, a made in UK sucks.
За колегата дет ще избира карина - незнам дали някой го е казал вече, ама все пак: още като отвориш капака, и погледнеш номера на шасито, можеш да разбереш дали е UK или JPP производство:
Значи, ако е JPP номера на шасито започва със JT1......, a ako e UK започва със SB..... или (много рядко) със ST......
Това е, мисля че вече си разбрал че трябва по възможност да търсиш JT
Честно казано нито в carsurvey.org нито в toyotas.de, нито в статистиките на TÜV, нито на ADAC се споменава такава склонност при ранните (японските) модели, но щом казваш, че точно над 400 000км се появява при всички, явно се е случило някога.bambo. написа:Колега ElCamino за рейките ми е известно това което казваш. Но трябва да знаеш че и при японските има проблеми, които естествено се проявяват когато числата на километража (ако са истински) подминат 400 000км.
Странно, но Карините се карат от стари чички, дето карат по зле от жени и по - скоро в тоя случай бих казал, че шанса километрите да са реални е по - голям от тоя съединителя да хваща без да е сменян. Моята и на моя приятел ги взехме на 12 години тук с по 110 000 и 97 000 км. Не са популярни просто.bambo. написа: Аз точно за това го казах, както и за задното окачване, да има предвид колегата, че ако е JPP и има потропване отзад или откъм рейката - да има предвид че 120 000км дет ги пише на километража, не са истински .
Е като подмениш английската, каква е гаранцията, че няма да повториш процедурата поне 3 пъти, докато намериш някоя дето що годе става? И че тая дето става ще държи по - дълго от месец? Бтв. за "опита" т.е. подмяната цената в БГ е 50 лева (говорейки за Опел Кадет).bambo. написа: Има обаче един друг момент със рейките - японската се разглобява и възстановява без проблем и цялата процедура отнема един ден и ~ 100евро, докато английската - направо нова. НО за сметка на това, у Гръцко се намират читави "английски" рейки за по 100 евро, така че малко се оеднаквяват нещата.
Цената на оригиналната е 700 евро, 1000 в Германия със поставянето.
Маде ин УК няма толкова значение. Можеше и в Джапан да ги правят, но докато са измислени от ZF Германия, същите които осират диференциалите и задвижванията на БМВта и Мерцедеси, тая кола няма да се оттърве от ядове.bambo. написа: Друг е въпроса, че made in Japan RULEZ, a made in UK sucks.
Успех с търсенето на JT от 97ма . Дано не съм прав, че само GTi са японски от тези години!bambo. написа: Това е, мисля че вече си разбрал че трябва по възможност да търсиш JT
Бтв. GTi е определено НАЙ - оптималния избор при тези коли. Не че много върви или много завива. Един истински двигател оптимален за купето и като следствие според мен там могат да се очакват и минималните разходи.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
- Обратна връзка:
Ами не знам как е по carsurvey.org, нито как е в toyotas.de нито във TUV нито в ADAC laugh.gif но за сметка на това знам как е в БЪЛГАРИЯ. Та така, наблюдението колега на няколко (достатъчно) автомобила Carina E Японско производство (в диапазона '92 - 96) ми дават осование с достатъчна сигурност да кажа това което казах. TUV си е TUV както и останалите престижни "класации" кото споменаваш, но колко от тях имат в статистиките си коли карани в България? А имайки предвид положението с вноса на употребявани автомобили в момента не вярвам колегата Реконструктор да е толкоз халтав да тръгне да внася автомобил от чужбина! А, ако искаш, мога да ти направя една статистика, коя е най-често поръчваната част за Carina E в БГ ;-)El Camino написа: Честно казано нито в carsurvey.org нито в toyotas.de, нито в статистиките на TÜV, нито на ADAC се споменава такава склонност при ранните (японските) модели, но щом казваш, че точно над 400 000км се появява при всички, явно се е случило някога.
Ох, както и да е, май се насочваме към безмислен спор, и бягаме от темата :-)
Така и така си градски, кат се веснеш следващия път у БГ - дай да седнем на маса, пък ще разнищим проблемите на карините на по чаша ирландски дестилат
Бе за това кое е най - сменяваната част никой не спори biggrin.gif - само малката подробност е, че това е на английската Карина и ако искаш ще изпадна в подробности да ти разнищя, коя точно ЦФ безмислица бърка нещата (сере лайната).
Ама пък щом си казал, може и другия път да седнем на чашка некъде по центъра
Ама пък щом си казал, може и другия път да седнем на чашка некъде по центъра
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
- Обратна връзка:
Corolla = SunnyРеконструктор написа:Още едно въпросче - королите, дето са с кръглите фарчета, читави ли са? И кое е за предпочитане една такава корола или карина?jamie написа:Carina EРеконструктор написа:А какво е Карина Епсилон?
Точно тези генерации които гледаш.
Carina = Primera
Давам така разяснението, знам че си по наясно със Нисаните. Иначе не са лоши королите, просто - по-нисък клас.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
- Обратна връзка:
Bambo kakvo mu e na 1.6l dvigatel na Avensis?bambo написа:брей, изпуснал съм нещо интересно :-)
За Avensis никога не се е произвеждал в Турция. Но не е за предпочитане, особено 98-99 pre-facelift и особено 1.6 двигателя - голема излагация за тойота. 2.0 е друга бира.
В турция се произвеждат не само Corolla Hatchback ами всички модификации корола, включително Verso!
За Карина - 1,6 е слаба ракия, направо разочарование за това купе, но пък има lean-burn версия дето е икономик. 1.8 - забрави да намериш, невероятен късмет е. 2.0 (3S-FE) си е добър избор. Щом искаш и бомба (пардон, гаС) това е твоя вариант. намират се сравнително лесно, при цени 6500 - 8500 зависи от годината. Има още един вариант 2.0 - 3S-GE дето май само аз имам такова
и ако си намериш и земеш - направо ще се родиш, ама си е кощунство да му се тура гъс.
Проблеми - независимо дали е JPP или GB - както вече ти казаха - течове и тропане в кормилната рейка. Бих добавил - задното окачване, което ако се е разтропало - смятай колата за над 40000км. Друго, не толкова от значение, но скъпо - копресора на климатика и лагерите на динамото, които се сменят лесно.
Не е лошо вместо безин + гас да помислиш за варианта 2.0 дизел.
Иначе - ако си харесаш нещо - дай номера на рамата и ще ти кажа година/месец на производство.
Неква неяснота има тука...симулатора не заменя ламбдата а лъже РС-то за показанията и...jamie написа:Баш на лийн бърн-а може яко да втасаш по този начин - ако преобедниш...Реконструктор написа:Ами газта е без алтернатива - все пак е 2 пъти по-евтина от бензина. Ламбдата лесно ще я заменя със симулатор, споко.
и ...jamie....несфащам кво общо има лийн бърна с преобедняването и "фтасването" обясни моля кво имаш предвид.
Между другото при мен на стенд ми казаха че сместта ми била твърде богата и затова харчела ама немоели да я обеднят повече - глупости някви ми се виждат това на мен. Както вече писах, настройвал съм си газовата опитно. При последното замерване - София-Банско-х. Мургаш-Банско - точно 200 км. с 14.25 л. газ. Ама имаше много ремонти по пътя и карах доста бавно. Напоследък колата работи доста по-добре май това с "улягането" не са празни приказки на газаджийте макар че за мен лично не е особено логично.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта