Така де, това написах Аз такива неща не ги бъркам ;), просто за ефекта я карам на предположения, тъй като наистина не съм карал нископрофилни гуми, които явно са правилни
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Става за пътувания перфектно. Правил съм преходи Русе-Солун без проблем с малко дете отзад.
Зимните ми гуми са 215/65R16 като диаметър са същите. На завои не са толкова удобни, лашкат поради големия балон.
Тоя втория параметър в размера на гумите е % от ширината 225/50 има по-голямо разстояние между периферията на джантата и асфалта отколкото 205/50.
Русе-София си без умора, малко е шумно на магистралата cvt-то като забиеш темпомата на 160.
През Трансфагараш по-скоро с нощувка в Сибиу че там се пътува много бавно. Преди месец и половина ми отне към 90-100минути Брашов-Плоещ. Много трафик, задръствания в Синая.
Зимните ми гуми са 215/65R16 като диаметър са същите. На завои не са толкова удобни, лашкат поради големия балон.
Тоя втория параметър в размера на гумите е % от ширината 225/50 има по-голямо разстояние между периферията на джантата и асфалта отколкото 205/50.
Русе-София си без умора, малко е шумно на магистралата cvt-то като забиеш темпомата на 160.
През Трансфагараш по-скоро с нощувка в Сибиу че там се пътува много бавно. Преди месец и половина ми отне към 90-100минути Брашов-Плоещ. Много трафик, задръствания в Синая.
- BOz
- Мнения: 4272
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 98 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Ако детето отзад е заспало, значи това е доказателство за каруцарското усещане в колата.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Странна дилема-Yaris или C-HR...
А стига глупости де.С това късо междуосие ги разправяй на други.За градско може и да става,ама за дълго,комфортно пътуване-мне.Добре че не си купи ново Тико,че и то сигурно ще вози перфектно.Ела да те повозя на държавния Хюндай и ще ахнеш колко приятно вози.За Мондеото няма да предлагам-на теб ще ти се стори като спейсшип,а си е бюджетен клас лимузина.
Не може да и се нарадваш на това твойто недорузамонение,чак и с дрон го снима.
Много поздрави на дрона да пратиш...
Да не би модераторите да дават бонуси за н-наброй мнения и за това да се пишат толкова много глупости напоследък.
ПС: sloy казвайте ги тези неща,в работата имаме хора с доста свободно време/поддръжка/,да им го уплътним с драсканици и мазаници тук.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Ти на C-HR возил ли си се? Седалките са много удобни, окачването също, гумите са големи и междуосовото разстояние е с точно 6 см по-късо от на служебният ти хюндай (не се пише Hundai както е в подписа ти, а Hyundai ). Твоа с дрона беше идея на приятел, аз нито мога да снимам, нито мога да монтирам видео кадри нито са ми интересни тия дейности.
Hyundai Ioniq Hybrid тествах преди да направя покупката и возията беше по-дървена.
6 часа без да слизам от шофьорската седалка си ги откарвам няколко пъти годишно, ти по колко часа шофиране правиш на C-HR ?
Hyundai Ioniq Hybrid тествах преди да направя покупката и возията беше по-дървена.
6 часа без да слизам от шофьорската седалка си ги откарвам няколко пъти годишно, ти по колко часа шофиране правиш на C-HR ?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Бонуси за мнения - не чакайте Бонусите ги дават четящите, ако оценят, че дадено мнение е стойностно...
Относно комфорта - всеки си има различни критерии, така, че твърдо не смятам, че даден автомобил 'не става за извънградско'...
Например бях силно учуден от возията на Яриса (май като твоя - бе 2008-2009г) - очаквах много по-дървена возия... Дали става за извънградско - ами защо не... Може и да не те измори чак толкова, колкото една жигула например.
Хюндая - една СЮнЕта и викахме 'корабът майка' - това нещо возеше толкова меко, че се люлееше на всеки малък завой Да, малко неуправляемо - като шлеп, ама пък меко (да, бе бракувана на малко над 100х.км заради проблеми с двигателя)...
Освен това комфортът зависи и от пътя, по който се движиш. Маздата6 возеше прекрасно на хубав път - не усещаш потрепване и вървеше по конец. Но на по-лош път започваше да уморява - много късо окачване и нужда внимателно да планираш треакторията между дупките. Авенсиса бе по-вял - при хубав път не държеше хубаво треакторията, но пък на по-лош път поемаше по-добре неравностите, и затова не се зориш да ги заобикаляш чак толкова...
Относно комфорта - всеки си има различни критерии, така, че твърдо не смятам, че даден автомобил 'не става за извънградско'...
Например бях силно учуден от возията на Яриса (май като твоя - бе 2008-2009г) - очаквах много по-дървена возия... Дали става за извънградско - ами защо не... Може и да не те измори чак толкова, колкото една жигула например.
Хюндая - една СЮнЕта и викахме 'корабът майка' - това нещо возеше толкова меко, че се люлееше на всеки малък завой Да, малко неуправляемо - като шлеп, ама пък меко (да, бе бракувана на малко над 100х.км заради проблеми с двигателя)...
Освен това комфортът зависи и от пътя, по който се движиш. Маздата6 возеше прекрасно на хубав път - не усещаш потрепване и вървеше по конец. Но на по-лош път започваше да уморява - много късо окачване и нужда внимателно да планираш треакторията между дупките. Авенсиса бе по-вял - при хубав път не държеше хубаво треакторията, но пък на по-лош път поемаше по-добре неравностите, и затова не се зориш да ги заобикаляш чак толкова...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4272
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 98 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Точно за това на извънградско не е чак толкова важно ако колата е с дървена возия. Ама я ела да караш в града, където минаваш по 5км павета на ден. Ба и 18-ките. Като дойде зимата с най-голямо удоволствие слагам 17-ката, а ако можеше и по-малки сигурно щях 14-ка да сложа. Пък децата си спят и през паветата и не мрънкат. Само от време на време големия батко вика - аз не искам да се движим по такива пътища, много друса.slowtraveler написа: ↑24 Окт 2019 13:48 Освен това комфортът зависи и от пътя, по който се движиш. Маздата6 возеше прекрасно на хубав път - не усещаш потрепване и вървеше по конец. Но на по-лош път започваше да уморява - много късо окачване и нужда внимателно да планираш треакторията между дупките. Авенсиса бе по-вял - при хубав път не държеше хубаво треакторията, но пък на по-лош път поемаше по-добре неравностите, и затова не се зориш да ги заобикаляш чак толкова...
п.п. А имам колега, който си сложи на БМВ-то 19-ка, на височина на 25-30 или нещо такова. Като видиш колата една джанта и някаква черна облицовка. И вика - супер е. Много хубаво и комфортно вози, а не да се лигави колата по пътя. Та всеки си има своето виждане за комфорт. Едни им е комфортно да им тропат зъбите по паважа, вместо да се успокояват. Същото като с гърнетата - като ги пробият и се кефят, ходи ги убеди, че това е супер малоумно и натоварващо.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Яриса не е "помирисвал" извънградско от много отдавна.На мен ми е уморителен.Седалките са много твърди.Иначе вози приятно като за кола 3,75 м/по спомен/.Позицията за шофьора е висока и приятна,но се клати изключително много при вятър.При услови че имаме кораба "майка" Мондео,никой не му се вози на Яриса,дори и наследниците.Даже мисля да му спирам годишната винетка,че само намалява обзора на стъклото
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Ако CH-R e 4x4 за мен дилема няма. Изглежда готина количка. Не и правих тест драйв защото нямаха 4х4, която да не е хибрид когато си търсих кола. Сега мисля вече има.
P.S. Знаете ли защо предното стъкло на фордовете е много голямо?
P.S. Знаете ли защо предното стъкло на фордовете е много голямо?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Ако ти трябва 4х4 и искаш Тойота хибрид, C-HR не става, но пък имат RAV. Цената му е доста висока в сравнение с други марки.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Темата е почистена
Надявам се на взаимно уважение между колегите, за да не се налагат ограничения от страна на Модераторите...
Надявам се на взаимно уважение между колегите, за да не се налагат ограничения от страна на Модераторите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Хич и не ви разбирам даже Аз питах дали върви, или ще кисна зад някой тир Ако ще си говорим за кораби, майки и возии, имаме си Превия. Да описвам ли как вози, а в същия момент какво прави по планинските пътища? Аз се държа за волана и съм лесен...
Последната година направихме 20000 с Дукато, направено на кемпер, сиреч вече 3 тона перманентни, на което окачването отзад си е на тампоните. Перманентно Така и не дойде време да му сменя ресьорите или да сложа възглавници, та ще навърти още поне 10000 така.
i30 не съм карал, не ме привлича. i20 актив не ми хареса. Хич. Меко казано. Учудващо много се захласнах по i10, ама...
Абе, нали темата е, че си купуваме малка кола! C-HR-a малко избяга на дължина, но става. На практика е Корола хечбек, нито повече, нито по-малко, но се седи по-високо, което е задължително условие за нас. Иначе можеше и Корола да си вземем. В Королата отзад е по-тясно. Никакъв шанс да седна зад себе си. Това животно няма как да се харесва, ако ще се сравнява с други SUV модели, щото е някакво недоносче в тази компания, но за нас е по-добре от стандартните хечбеци, в които не искаме да се возим. От моделите на Тойота единственото по-малко, което ни устройва, е Яриса. Следващия път ще е такова
Гореспоменатата Хонда сивик е прекрасна кола, но пак се сяда ниско... Значи, това безумие с качването и слизането в такива коли не е за мен и никога не е било. Не го практикувам от Авенсиса насам. Ако искам такива упражнения ще ходя на йога. Но секса все още е успешен, ако се сещате за оня виц...
Та днес покарах пак C-HR, колата е пъргава в града, навън ще се справя по-добре от много други, с които съм пътувал много. Ако свикна с безстепенната кутия. Вози приятно, доста по-приятно от Яриса и е стабилна. Доста по-стабилна от Яриса. И от Кашкай. Но Витарата е по-добра. Не е противна за каране като i20 актив. Приятно е да се кара хибрид в града. Очаквах да не се чува електриката, ама не е като на Яриса все пак. А на по-стар Ярис се чуваше и като зарежда батерията! Тролей да не съм!
Последната година направихме 20000 с Дукато, направено на кемпер, сиреч вече 3 тона перманентни, на което окачването отзад си е на тампоните. Перманентно Така и не дойде време да му сменя ресьорите или да сложа възглавници, та ще навърти още поне 10000 така.
i30 не съм карал, не ме привлича. i20 актив не ми хареса. Хич. Меко казано. Учудващо много се захласнах по i10, ама...
Абе, нали темата е, че си купуваме малка кола! C-HR-a малко избяга на дължина, но става. На практика е Корола хечбек, нито повече, нито по-малко, но се седи по-високо, което е задължително условие за нас. Иначе можеше и Корола да си вземем. В Королата отзад е по-тясно. Никакъв шанс да седна зад себе си. Това животно няма как да се харесва, ако ще се сравнява с други SUV модели, щото е някакво недоносче в тази компания, но за нас е по-добре от стандартните хечбеци, в които не искаме да се возим. От моделите на Тойота единственото по-малко, което ни устройва, е Яриса. Следващия път ще е такова
Гореспоменатата Хонда сивик е прекрасна кола, но пак се сяда ниско... Значи, това безумие с качването и слизането в такива коли не е за мен и никога не е било. Не го практикувам от Авенсиса насам. Ако искам такива упражнения ще ходя на йога. Но секса все още е успешен, ако се сещате за оня виц...
Та днес покарах пак C-HR, колата е пъргава в града, навън ще се справя по-добре от много други, с които съм пътувал много. Ако свикна с безстепенната кутия. Вози приятно, доста по-приятно от Яриса и е стабилна. Доста по-стабилна от Яриса. И от Кашкай. Но Витарата е по-добра. Не е противна за каране като i20 актив. Приятно е да се кара хибрид в града. Очаквах да не се чува електриката, ама не е като на Яриса все пак. А на по-стар Ярис се чуваше и като зарежда батерията! Тролей да не съм!
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Както и да е, въпроса е приключен. Почти. Ако няма проблеми с лизинга би трябвало докъм 6-7 ноември да си ни го дадат нещото. Вадят ги за регистрация чак след първи, което е петък... Иначе били на склад в България, разправят...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Като натрупаш километри сподели как е комфорта, че почнаха да коментират хора, виждали колата на снимка във фейсбука. С 18" ли си избра или най-ниското ниво?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Странна дилема-Yaris или C-HR...
Най-ниското ниво. Още 5500 за разни неща не ни се даваха. И без това прескочихме планираното с поне 10... Има прекрасни подгряващи калъфи за седалки, да не говорим за другите нагреватели, които се вграждат направо вътре... Сляпата зона и лед фаровете ще ги преживеем.
За комфорта... Продължавам да не разбирам какво се разбира под комфорт. Колите, които ни устройват предлагат ли го? Ще ги сравняваме ли с коли за 80k? Или с кемпера ми? Меките седалки ли са по-удобни, или твърдите? Мекото окачване, или твърдото? Не знам. Споделих по-рано, че една от най-кошмарните ми коли е Тойота Авенсис, първото поколение. Чисто нова от Пазарджик. Мразех тази кола! Обожавах Фиат Уно... След 2000 километра с Е класа 180 коня, дизел, автомат, 2001 година, не харесвам нищо друго Преди това едно Исузо Трупър дългата база ме захласна. Преди това един Ленд Крузър... Не се втелявам вече по колите. Ако новата ме кара да нямам търпение да я изкарам от гаража (като Превията), значи е добре. Ако не... Ми здраве да е, ще я изтърпим колкото трябва
За комфорта... Продължавам да не разбирам какво се разбира под комфорт. Колите, които ни устройват предлагат ли го? Ще ги сравняваме ли с коли за 80k? Или с кемпера ми? Меките седалки ли са по-удобни, или твърдите? Мекото окачване, или твърдото? Не знам. Споделих по-рано, че една от най-кошмарните ми коли е Тойота Авенсис, първото поколение. Чисто нова от Пазарджик. Мразех тази кола! Обожавах Фиат Уно... След 2000 километра с Е класа 180 коня, дизел, автомат, 2001 година, не харесвам нищо друго Преди това едно Исузо Трупър дългата база ме захласна. Преди това един Ленд Крузър... Не се втелявам вече по колите. Ако новата ме кара да нямам търпение да я изкарам от гаража (като Превията), значи е добре. Ако не... Ми здраве да е, ще я изтърпим колкото трябва
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта