Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от BOz » 03 Авг 2020 14:43

Според мен каквато и да е колата няма логика да не може да се сложи багажник (напречни греди) на тавана.
Като сметнеш, че едни греди стъпват на поне 200 см2 площ, да сложиш 200кг всичко на тавана, това се пада под 1кг сила на см2. Ако беше толкова зле от конструктивна гледна точка, то само като се хванеш за гредата, за да излезеш от колата (мисля, че всеки е виждал как излизат масата хора тежащо по 150кг от колата tooth.gif) и ще си сгъваш гредите на тавана сам. :)
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
Filbor
Мнения: 1043
Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
Местоположение: Бургас - София
Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
Благодарил/а: 5 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от Filbor » 03 Авг 2020 15:12

Filbor написа: 04 Дек 2019 22:22 Новина за проблем с люка на Камри в САЩ:
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... an-problem
Люковете на седана Camry се взривяват масово
...и без багажник на покрива, а ако се сложи, тогава какви ли ще са последствията?
08.2014-11.2021
Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от slowtraveler » 03 Авг 2020 15:21

Точно това имах предвид за стъклените покриви... А и общо деформацията също е нещо сериозно...
BOz, 1кг/см2 е доста сериозно усилие :) Сметни, че трябва да понася и доста сериозни ускорения (неравности по пътя)... Сравни го дори и с налягането на гумите върху пътя :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

sssaaa
Мнения: 32
Регистриран на: 18 Ное 2019 16:03
Местоположение: Sofia
Благодарил/а: 3 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от sssaaa » 03 Авг 2020 19:01

slowtraveler написа: 03 Авг 2020 08:36
sssaaa написа: 02 Авг 2020 13:54 Във един немски форум пише,че е направена като полу-спортна кола и ако се слагат багажници,някак няма да се вписва като спортна кола.
Немска му работа - щом не е немско - 'не може да се вписва' :)
По-вероятно е японците да са сметнали, че например ако има стъклен покрив - няма да е добре да се огъва от допълнителен товар... Или пък за нарушаване на устойчивостта..
Нещата обикновено са по-практични... На Джипа ме бе учудило, че не даваха повече от 50кг на тавана, а имаше сериозни греди по дължината на покрива за захват на багажник... Но отново имаше стъклен покрив, а и много високият център на тежестта вероятно би влошил управляемостта.
Офтопик
► Виж съдържание
Водят я "УЖ" лимозина,някак си няма да върви с Тюле отгоре или пък каравана да тегли.
Колкото и да ви е смешно веднъж в Гърция виждах полска Мерцедес S класа макар и на 15 години беше с каравана tooth.gif

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от biro » 03 Авг 2020 19:13

Какво значение има модела на колата? Нищо смешно няма. Аз в моя нов C-HR возих чували с цимент и пясък с работни дрехи. Дори в драгажния флот ходих да купя малко фракция. C-HR на кантара на влизане и после натоварен на излизане. С тия материали на обекта бърках бетон. Като имам да си свърша мръсна работа с вратовръзка ли да шофирам?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от dracunculus » 05 Авг 2020 08:50

Ами лично в това, че на Камрито не би му отивала кутия отгоре не виждам НИКАКВА логика. Пътувам с малко дете и винаги много багаж и се събирам само ако имам кутия отгоре. А, btw. , пък точно в Германия (беше цитиран някакъв немски форум по-горе) няма нищо по-естествено от това с S-класата ти или Кайенето да отидеш на пункт за предаване на стъкло и дърво и метал да предадеш суровини с ремарке! Виждам го всяка събота лично
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от BOz » 05 Авг 2020 10:07

slowtraveler написа: 03 Авг 2020 15:21 BOz, 1кг/см2 е доста сериозно усилие
Зависи от гледната точка. Ако ще минаваш върху мравка, да за нея е доста голямо.
Иначе върху тази конструкция да сложиш това налягане е нищо. За протокола днес пробвах на Приуса да видя с палец (около 2 см2) дали ще подаде ламарината на гредата и не успях да я смачкам. :) Силата, с която натиснах беше около 5 кг/см2.
А и по принцип стъклените покриви са много здрави. Като за пример при градушката преди 6 години, единствените неща, които оцеляваха са именно стъклените покриви. Мнооого рядко някой да не е издържал на ударите от парчетата лед. А не знам дали знаеш за каква градушка беше, но парчетата лед събаряха светофарите, пробиваха целите фарове, "стъклото", корпуса, че и чак кората под мотора. Това е най-пострадалия автомобил, който видях. А стъкления покрив беше единственото здраво нещо в целия автомобил.
sssaaa написа: 03 Авг 2020 19:01 Водят я "УЖ" лимозина,някак си няма да върви с Тюле отгоре или пък каравана да тегли.
Лимузина, лимузина, колко да е лимузина. Почти БМВ 3-ка на размери. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от dracunculus » 05 Авг 2020 11:17

BMW 3 2019- 4,709m, Camry 2019 4,885m, Avensis 2017 (Limousine) 4,710m. Като цяло БМВто е точно колкото Авенсиса, Камрито си е 15см по-дълго и така си се и усеща.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от BOz » 05 Авг 2020 12:52

dracunculus написа: 05 Авг 2020 11:17 BMW 3 2019- 4,709m, Camry 2019 4,885m, Avensis 2017 (Limousine) 4,710m. Като цяло БМВто е точно колкото Авенсиса, Камрито си е 15см по-дълго и така си се и усеща.
Основния комфорт и големина на автомобила идва от междуосието, а не от размера на ламарината.
По тази логика Инсигниата като ми е 4.91, значи Камрито е по-нисък клас от нея и Опела ми е по лимо от Тойотата. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

dracunculus
Мнения: 1206
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland
Благодарил/а: 54 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от dracunculus » 05 Авг 2020 13:33

Ok, така погледнато си прав :thumbsup:
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от slowtraveler » 05 Авг 2020 18:57

BOz, сложи 100кг върху квадратче 10х10см и ще видиш колко е малко tooth.gif
Стъклата са особено критични към усукване и точково натоварване. Затова и се взривяват...
Не е само Тойота и Камри..
За градушка не ми разправяй - няколко години преди града в Сф, и нас ни смля. На тогавашната ми Астра освен джам, имаше огънати детайли, врати, греди,... Така че знам ефекта tooth.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от BOz » 05 Авг 2020 20:00

slowtraveler написа: 05 Авг 2020 18:57 BOz, сложи 100кг върху квадратче 10х10см и ще видиш колко е малко
Реално погледни в една морга за коли, където катерят по 2-3 коли една върху друга. Слагат по 2-3 тона отгоре им, пък си стоят цели и нямат проблеми нито с гредите, нито със стъклата. ppp.gif
А стъклата се взривяват не от усилията а от закаляването, защото то създава вътрешно напрежение в стъклото, което като се счупи и вътрешната му енергия се освобождава. Ако го счупиш и с огромна площ на натиск, а не с точкова такава, то пак ще се взриви.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от slowtraveler » 05 Авг 2020 22:50

BOz, навярно знаеш как разбиват стъклата на автомобилите... И как стъкло, издържащо на удар с чук бива 'взривено' с усилие, упражнено с два пръста...
Не съм виждал в морга сложени върху стъклен покрив 2-3 коли една върху друга tooth.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Hursa
Мнения: 4897
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 73 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от Hursa » 06 Авг 2020 20:29

Filbor написа: 03 Авг 2020 15:12
Люковете на седана Camry се взривяват масово
slowtraveler написа: 05 Авг 2020 18:57 Стъклата са особено критични към усукване ...
Това май не говори добре за каросерията на камри. А може би дори и за "Toyota New Global Architecture" - като цяло.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Мнение от slowtraveler » 06 Авг 2020 23:22

Всяка конструкция се огъва... И при автомобилите битката е между здравина и комфорт/видимост... Идеалният вариант е здрава конструкция без прозорци :)
Е да, ама хората искат големи прозорци, че и стъклен покрив - хубаво, ама това си има и негативи... Ако ламарината понася безпроблемно и еластично такава деформация, то за стъклен покрив трябва да премахнеш част от силовите елементи на покрива (разпорките) за да осигуриш място за този голям стъклен покрив... Което като цяло го ослабва на чисто проектно ниво. Да, можеш да усилиш останалите разпорки, ама все пак - конструкцията не е идеална...
Пък стъклото не понася такива деформации както ламарината...
И затова поставят ограничения...
На джипа с големия стъклен покрив и здрава конструкция, позволяваща спокойно увисване 'на кантар' също в част от света се оплакваха от гръмнали стъклени покриви... Вероятно по същата причина...
И яката джипка, теглеща 3.5 тона ремарке, и със собствена маса до 3 тона, и с яките релинги по дължината на покрива имаше ограничение 50кг (петдесет кг) за покривен товар...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта