Страница 4 от 13

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 11:08
от BOz
nitsodar написа: 08 Фев 2019 10:56 @BOz, BMW-то ми изглежда яко, няма спор. Обаче, както писах и на колегата mfandakov - много предубеден съм към тази премиум марка. Просто за мен тя е много ненадеждна, подчертавам - ЗА МЕН ! ! ! ! Иначе, много точно си разбрал какво търся wink.gif
@boyanmt, както споменава biro - май ще има някаква иновация в новата хибридна система. Колко е нова - тепърва ще стане ясно :)
@slowtraveler, чел съм за надеждността на Камри - поне в САЩ наистина ги дават много здрави автомобили! Бих скочил в една и ще разбера дали си струва смяната на Ави-то с този хибрид...
Като следя намерението ти, колата ще е в гаранция. Я си и врътнал гаранционния пробег, я не. Какво те интересува толкова след 10-20 години или след 150к километра каква развалина ще бъде. Ще ти хрумне пак да я сменяш и така.

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 11:12
от netizen
От това което прочетох, липсата на пъргавина на атмосферният бензинов мотор е един от основните причини, нали така?
Понеже до скоро карах Passat B7 2014-та 2.0TDI 177 коня , с DSG и ремапнат освен това... И съм в търсене на следващата кола. Та честно казано хибрид е добро решение , но в града. Извънградско е същата тегава история като атмосферен бензинов мотор. За момента поне съм се ориентирал към 2.0TDI 190 коня с DSG, под въпрос е в какво купе.

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 11:43
от slowtraveler
Хм... По принцип повечето хибриди могат да разгърнат голямата мощност точно при по-високи скорости... Ако видиш графиките, ще се убедиш, че дори например ускорението 0-100 да не е впечатляващо, то еластичността (например 60-110, 80-140 и т.н.) са доста по-добри от аналогични дизелаци и чисти бензинки..
Да, 'ритника' на редените автоматици при превключване няма да го имаш, но пък резултантното ускорение на хибрида е по-добро, въпреки, че чисто субективно не го усещаш зад волана заради плавното ускорение..

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 11:55
от dracunculus
Напълно подкрепям мнението на Слоу. Както вече споменавах, преди 2 години карах един Лексус IS 300h за едно Вохененде и да ви кажа от 100 до 200 кмч на магистралата оставих в огледалото не един и два аналогични дизеляци на премиум марките. Но поради плавното ускорение без киковете от смяната на предавките си мислиш, че нищо не се случва. Ако обаче гледаш в километража си е впечатляващо колко константно се качва стрелката. За сравнение на един близък приятел новата Е- Класа 2,2д при над 400 Нм мотор след 180 почва леека полека да изнемогва и в никакъв случай не е по- еластична от Лексуса 😉 И за справка на дизел маниаците- конкретно тази дизелова Е-Класа сравнена директно с Лексуса, при напълно еднакви експлоатационни условия дава на магистрала разход САМО 0,6л по- малко (константо каране на темпомат 180 кмч за дистанция от над 650км)

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 17:25
от nitsodar
BOz написа: 08 Фев 2019 11:08 Като следя намерението ти, колата ще е в гаранция. Я си и врътнал гаранционния пробег, я не. Какво те интересува толкова след 10-20 години или след 150к километра каква развалина ще бъде. Ще ти хрумне пак да я сменяш и така.
Прав си, колега! Говоря за нов/гаранционен/ автомобил. Това успокоява до голяма степен, няма как!
netizen написа: 08 Фев 2019 11:12 От това което прочетох, липсата на пъргавина на атмосферният бензинов мотор е един от основните причини, нали така? ............... За момента поне съм се ориентирал към 2.0TDI 190 коня с DSG, под въпрос е в какво купе.
Точно това е причината, поради която започнах да се оглеждам за по-мощен мотор :thumbsup: 2.0 ТДИ 190 DSG е и моя фаворит. Просто не мога да си представя,че един хибрид има подобен ресурс в необходим момент sad.gif Колегата @dracunculus споменава за Lexus IS300h, но там цената отива към 90-100 000 лв. Това е просто извън психологическата ми граница за пари, които бих отделил за автомобил. Отделно,че за тази цена, хибридът трябва да си пълни сам резервоара като спра, иначе не го виждам много икономичен :)
Има клипове в Youtube, които правят тест на хибрид и бензинов двигател на една и съща марка и модел - зареждат,карат,зареждат, мерят... Изчисленията показват,че разликата в първоначално по-голямата цена за хибрид, се избива след около 40-45 000 км. Погледнах в toyota.bg и по ценова листа например Аурис хибрид е с около 8000 лв. по-скъп от бензиновия модел. Това е цената на грубо 4000 литра бензин! Ако сложим среден разход 7-8 л/100 км. за атмосферния двигател, то след поне 50 000км.! ще достигнем финансово равенство от вложението ни, спрямо покупка на хибрид. Предполагам,че основната идея да се купи такъв е икономичността,нали? Само че тя е доста субективна, ако човек направи тези прости сметки. С удоволствие бих изслушал противоположни мнения !
Между другото в сайта на марката ни вече е поместен хибрид Камри. Там пише:" Новият 2.5-литров двигател притежава забележителна мощност и въртящ момент..." Наистина ще е интересно как се усеща това на пътя rolleyes.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 17:33
от boyanmt
Как да се усеща?- нали равката е с 2,5 литров мотор..по нищо не се допира до пъргавината на същия мотор с редена кутия,демек DSG,само рева на мотора голям! wacko.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 17:37
от boyanmt
slowtraveler написа: 08 Фев 2019 11:43 Хм... По принцип повечето хибриди могат да разгърнат голямата мощност точно при по-високи скорости...
При високите скорости,я ти прегрее батерията,я се бъгне нещо...и туко виж,графиката ти се сгънала и спекла.
...от лична статистика...

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 17:38
от nitsodar
boyanmt написа: 08 Фев 2019 17:33 Как да се усеща?- нали равката е с 2,5 литров мотор..по нищо не се допира до пъргавината на същия мотор с редена кутия,демек DSG,само рева на мотора голям! wacko.gif
sad.gif Точно това ме озадаава, колега! Уж голям мотор, помагащ електромотор,да не говорим за рева на CVT кутията. Като че ли нещо недоизкусурено има. Гледах тест на Камри хибрид в Австралия - там замерват децибелите вътре в колата при ускорение - не са малко! А уж в ревюто хвалят точно новата по-добра шумоизолация ....

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 17:43
от boyanmt
Абе то и на реклама,първа алея във Варна изглежда като Маями...ама на живо си е bash.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 18:08
от dracunculus
@nitsodar- напълно прав си, 50 000 Евро за кола и на мен ми е психически много и не бих дал. Около мен в Германия има употребявани, до 50 000км за до 30-32 000 Евро. Виж- такъв екземпляр бих си взел и може би ще взема, като издъхне Авенсисът един ден. Но, ако държиш на НОВ автомобил за по-малко мангизи, то Лексусът отпада. Вярвай ми икономичен е, без да си ''пълни сам резервоара'', просто си струва парите. Въпреки, че спрямо споменатата Е-Класа на моя приятел е направо евтиния (взе я за около 70 000 Е каталожна цена stretcher.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 18:20
от BOz
nitsodar написа: 08 Фев 2019 17:25 С удоволствие бих изслушал противоположни мнения !
Моето не е противоположно, а допълнение. Има хора, които тези 50к ще ги "избият" още на първата година. Да кажем в тази тема, където имаме 5 години = 300к = 60к на година. Демек още на първата година по сметки си я избил разликата. Да, ако караш по 5к на година, ще има да въртиииш. Но има и скрита "печалба", която балансира по-скъпата първоначална цена - тази на втора употреба. Почти всеки по-скъп екземпляр първоначално струва и по-скъпо след това. Особено като е вид модификация, а не само ниво на оборудване. Демек много голяма част от тези пари ще си ги "вземеш" обратно при продажбата ѝ като решиш да се отървеш от нея, заради запазване на по-голямата стойност във времето, ако я сравниш с "обикновен" модел.
Отделно, че спроед Тойота хибрида, да кажем Приус, е с най-евтиното техническо обслужване в целия експлоатациаонен живот. И от там само в гаранция ще "спестиш" доста пари. и т.н. Не е само един разход на гориво. Но пък да имаш кола, която е 2017-та година и да искаш да я сменяш заради "прищявка" (не знам коя друга дума да сложа), то разни такива "тънки" сметки на дали са ти в обзора. Включително и разхода. Това беше и една от причините да ти предложа да вземеш да кажем 528и, защото обслужването ще му е двойно повече от на Авенсиса ти, което може и да не те засегне, но пък ще имаш всичко, което искаш. А и колата си е доволно здрава и безпроблемна. А и смяната ще си струва наистина и като се качиш и подкараш ще си кажеш със сигурност - а бе заслужаваше си, а няма да останеш с чувство дали не си сгрешил със смяната ако заложиш на някое DSG, примерно, а отвътре си остане същия пластмасов кош. tooth.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 18:36
от nitsodar
Така е, @dracunculus! Премиум марките държат цена, но в последните години май "големите" предлагат все по-малко за космическите си цени,а "по-малките" марки започнаха да настигат "батковците", като за по-разумна цена предлагат добра надеждност (често и по-добра), повече екстри... Дори немцитe в статистиките си вече показват как по-евтините марки са по-издръжливи от премиумите. Например при 2-3 годишните Opel Adam и Mokka са по-напред от Audi TT , BMW X1, Audi A3, при това при сходни километри :whistle: Но, ако питаме и децата в детската градина "Ауди или Опел" - знаем какво ще изберат tooth.gif

@Boz, много си прав! Ако питаме един шофьор на такси в София или Рим например няма спор! Хората са избрали перфектното за тях решение - хибрид! Всичко зависи от това какво очакваш и искаш от автомобила, за какво ще се ползва и .... какво харесва лично на даден човек. Прав си за това,че ще се продаде на по-висока цена впоследствие автомобил, който е по-скъп. Обаче, колкото повече пари се дадат за нов, толкова по-голяма е загубата като стойност от първоначалните цени! В мобиле е пълно с Ауди, Мерцедес, които се продават след 3 години на 50% от цената си! Това си е осезаема загуба,говоря за тези на около 50-60 000км! В този ред на мисли кофти е,че от 100 000 продаваш на 60 000 след 3 години и губиш много! Но, всеки си е направил сметката, предполагам rolleyes.gif Трябва да уважаваме мнението на всеки,защото всеки е прав от своята гледната точка... стига да не се самозалъгваме де tongue.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 20:03
от chukich
Колегата направо го затурпахме за размисли. Няма да му е лесно unsure.gif
- турбо бензин ermm.gif Хонда Сивик седан/ Субару Леворг ?
- турбо дизел ermm.gif VW passat? Skoda ?
- хибрид ermm.gif Camry / Corola Turing sport ?

Това са среден ценови клас коли.Може би Камрито и Пасата са най-скъпите

Каквото и да вземеш няма да сбъркаш. Най-важното е като седнеш в колата да ти пасне и да е любов от пръв поглед.
Правиш тест драйв на по-горе изброените. Сигурен съм, че ще си харесаш много една от тези !

Само недей прави грешка с Шкодата , че да няма после bash.gif

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 20:19
от memorex
Много правилно е тестдрайв да се прави ,особено ако имаш пари а нямаш мнение и познания .Във форумите всеки се набляга на несбъднатите мечти и оправдаване на собствена грешка .

Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?

Публикувано на: 08 Фев 2019 20:26
от boyanmt
..и за завършек,леко хумористичен.., едно сиво дългоухо магаре също би дърпало по баира,малко гори...не много замърсява околната среда..а ако ти писне..надениците са хубави! tooth.gif
Успех,и както казва Chukich,колата трябва да ти пасне..от пръв поглед да се влюбиш..другото..икономии..бла бла...оставяй ги на по-заден план..! :thumbsup: