Ами след Avensis?
-
- Мнения: 1216
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 56 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Ами след Avensis?
По мое мнение Слоу е напълно прав. Не виждам никакъв смисъл да се ограничава човек, когато може да си го позволи, без това да му навреди на стандарта. Разсъждавам по същия начин и не виждам смисъл човек да спестява до смърт (в преносния и директен смисъл), пък дори и за скъпо удоволствие като новата кола (което, ако имаш доходите, реално НЕ е скъпо). Но в едно е прав ноуярис.....не виждам логика в това да сменя човек Авенсис за, например, C-HR. Ония ден Авенсисът ми беше в сервиз за масла, задържаха го 2 дни, щото бил и за накладки вече, па те нямали на склад. Е имах щастието да ми дадат Ersatzwagen C-HR....и да ви кажа, осъзнах колко си обичам Авенсиса, без майтап (мое субективно усещане, но факт, това подобие на космически корабне ме спечели с почти нищо, освен, че беше нов и имаше адаптивен круизконтрол, което в моя, вече по-стар Авенсис го няма). Помисли ги тези неща преди да предприемеш стъпката
И каквото и да решиш- прав си за себе си, не се води от чуждите мнения
Успех и поздрави
И каквото и да решиш- прав си за себе си, не се води от чуждите мнения
Успех и поздрави
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- biro
- Мнения: 2647
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Ами след Avensis?
На мен пък много ми допада C-HR в сравнение с Т25. Огромна разлика!
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Ами след Avensis?
Колеги, аз също подкрепям мненията на @slowtraveler и @dracunculus. Има 2 варианта:
а) Автомобилът излиза от гаранция, но няма проблеми. Защо да не си го карам, като зная,че сигурно още 2-3,че и повече години ще ми служи вярно. Това е и икономически най-правилния вариант, защото нали казват,че инвестицията в ново возило е най-лошата такава
б) Вече свикнал с лизинга, (ако правилно е бил преценен спрямо финансовите възможности), човек може да реши да продължи да плаща, но за нов автомобил. Предполагам,че и от опит повечето колеги ще потвърдят - колата започва да поомръзва. Ако не ограничава семейството, не е бреме, което да те е сграбчило като политик властта тогава всичко е ОК. Какво да кажем за случаи,в които се купува 15-20 годишен мерцедес, ама му махат ДПФ,затапват ЕГР,защото финансовоо е непосилно за новия собственик на "премиум" немско возило, кара се с гуми 2-ра употреба, но като се минава пред блока - демонстрация на премиум самочувствие?.... и като отиде до Кауфланд или Лидл спира точно пред вратите, щото е с Е-класа (нищо,че е на 15 години) и за нея парко местата не са достойни Според мен това е жалко изхвърляне, не отговарящо на финансовите възможности.(Прилагам малко ироничен привкус,защото е петък вечер - идва уикенд и настроението е приповдигнато ! )
Та, всичко е въпрос на правилна преценка и лични предпочитания. А дали все трябва да е към по-премиум клас - въпрос на вкус. И аз няколко пъти гледам интериора на новия Лексус - ами не е кой знае какво в моите очи и изобщо не ми изглежда съответстващо на над 100К лв. Но някой фен на Лексус ще твърди точно обратното и той ще е прав за себе си, нали? Мисля колегата IvoDobrev е прав - понякога просто гледаш нещо по-различно.... Важното е да сме живи и здрави и дай Боже всички да можем да си сменяме колите преди гаранцията!
а) Автомобилът излиза от гаранция, но няма проблеми. Защо да не си го карам, като зная,че сигурно още 2-3,че и повече години ще ми служи вярно. Това е и икономически най-правилния вариант, защото нали казват,че инвестицията в ново возило е най-лошата такава
б) Вече свикнал с лизинга, (ако правилно е бил преценен спрямо финансовите възможности), човек може да реши да продължи да плаща, но за нов автомобил. Предполагам,че и от опит повечето колеги ще потвърдят - колата започва да поомръзва. Ако не ограничава семейството, не е бреме, което да те е сграбчило като политик властта тогава всичко е ОК. Какво да кажем за случаи,в които се купува 15-20 годишен мерцедес, ама му махат ДПФ,затапват ЕГР,защото финансовоо е непосилно за новия собственик на "премиум" немско возило, кара се с гуми 2-ра употреба, но като се минава пред блока - демонстрация на премиум самочувствие?.... и като отиде до Кауфланд или Лидл спира точно пред вратите, щото е с Е-класа (нищо,че е на 15 години) и за нея парко местата не са достойни Според мен това е жалко изхвърляне, не отговарящо на финансовите възможности.(Прилагам малко ироничен привкус,защото е петък вечер - идва уикенд и настроението е приповдигнато ! )
Та, всичко е въпрос на правилна преценка и лични предпочитания. А дали все трябва да е към по-премиум клас - въпрос на вкус. И аз няколко пъти гледам интериора на новия Лексус - ами не е кой знае какво в моите очи и изобщо не ми изглежда съответстващо на над 100К лв. Но някой фен на Лексус ще твърди точно обратното и той ще е прав за себе си, нали? Мисля колегата IvoDobrev е прав - понякога просто гледаш нещо по-различно.... Важното е да сме живи и здрави и дай Боже всички да можем да си сменяме колите преди гаранцията!
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Ами след Avensis?
И аз след като се качих на СУВ, трудно бих се върнал отново на Авенсис или нещо подобно.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ами след Avensis?
nu4a написа: ↑26 Ное 2018 20:04Колега, онзи ден гледах Insignia Country Tourer 2018 с всички екстри за модела. Искам да ти кажа, че нашите Авенсиси малеят до нея. Тя е дълга 5 метра и няколко сантиметра. Този модел беше натъпкан вътре с толкова екстри, че засрамваше Мерцедес. Кожен салон, седалки с масаж, цял стъклен покрив със щора, HUD дисплей, LED matrix фарове, камери отвсякъде с пространствена картина, яка навигация и т.н. Останах направо без думи и си намразих колата.
Таз инсигния е с 8степенен автоматик и 4х4 е с векторно разпределение на въртящия момент! Ичак в тоя модел опел успяха да свалят чувствително теглото( въпреки че е авенсис комби е по-лека)....
Toyota
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Ами след Avensis?
В действителност опелите от 10години имат доста по-добра антикорозионна защита( с 12г. гаранция) от нашите тойоти!
Toyota
- slowtraveler
- Мнения: 4904
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
Ами след Avensis?
Моят Опел бе 1999г, и още тогава рекламираха, че въпросите с ръждата са решени...
Дефакто до момента на тотализиране на около 10г поради шофьорска грешка от новия собственик, колата нямаше грам ръжда, въпреки, че я бе ударила и голямата градушка във Варна...
Така, че разглеждам такива мнения като правокативен опит или опит за шега
Дефакто до момента на тотализиране на около 10г поради шофьорска грешка от новия собственик, колата нямаше грам ръжда, въпреки, че я бе ударила и голямата градушка във Варна...
Така, че разглеждам такива мнения като правокативен опит или опит за шега
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Ами след Avensis?
С много,ама много голямо приближение и присвиване на очите и душата може да поставиш C-HR в категорията на СУВ .
Дори и Яриса на жена ми не е толкова джендърски.... Лично мнение,естествено.
А и колегата сравняваше със Т27,а не със Т25.Четете бе,Колеги....
ПП.Дано да греша,но оставам с впечатлението,че Колегата Добрев под въздействието на "Нежната" част от семейството
е решил да смени досегашния си мъжки автомобил с нещо по-женствено . Напълно го разбирам и подкрепям.
И аз лично съм постъпвал така.На времето,разбира се.......
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 1216
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 56 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Ами след Avensis?
Точно така. Сравнявам го с Т27 и то 2рия фейслифт, а не с Т25. Принципно има много голяма разлика между тия два Авенсиса по отношение на комфорта
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Ами след Avensis?
Ами карах Т25 2.0D4D 5 години, след това T27 пак 5 години, и от вчера C-HR.
Определено смятам, че най-големия проблем при възприемането на автомобила е чисто свързан с визията му.
Мнението ми на първо четене:
На тема шумоизолация е доста по близък до Т25 и доста по-добре от T27 при който на мокра настилка се чува шуртящата от гумите вода по пластмасовите калници, има странични и челни шумове при по-висока скорост, пластмасовите прагове отразяваха всяка песъчинка при движение, а при дъжд все едно ме биеше по главата със странно кънтене от тавана - тук Т25 тотално отнасяше Т27. Като цяло доста прилично тих е C-HR, като може би наистина откъм багажника при шофиране с електромотор се чува лек шум от гумите, но това след много слушане провокирано от колегата който шумоизолира колата си в другата тема. Тракането на супортите на спирачните апарати вече го няма сравнено с Т27. Аудиото на Т27 отстъпва на Т25, а тук JBL-чето е много приятно за слушане. Шума от двигателя и eCvt е много по-малко, като двигателя има по плътен звук и не толкова изострен като 1,8VVTI CVT при Т27. Фаровете - ех най-накрая от Тойота са разбрали, че нищо бяло няма в 4300 Келвина. Прекрасна чисто бяла светлина още не съм карал достатъчно за да коментирам автоматичното превключване къси-дълги.
Сутринта приятно ме изненада, че загря за по малко от 600 метра и започна да топли купето, без предварително подгряване. Подгряването на седалките ми е силно и го ползвам само на най-ниската степен. Волана може би леко ме изненада тъповато - отоплен е но само странично, в горната част е или не отоплен или слабо - нямах време да разбера дали ще се доотопли. Предното стъкло при измиване с пръскалките (още нямах дъжд за да разбера как е) изненадващо се чисти добре от чистачките. При Т27 за разлика от Т25 чистачките набиваха водата в 2 зони на стъклото откъдето при висока скорост тя отново се стича по него супер неприятно налагаше ми се да пускам чистачките на ръка след това докато изсъхне естествено. Зоните са долу и водата се стича нагоре по челното стъкло, но не стига до датчика за да пусне чистачките :-). Окачването за мен е много по-добре от това, с което съм свикнал. По стегнато е от това на Т27, много по леко обаче приема неравностите - може би защото на авито бях с 16-ки, а сега сравнявам с 18-ки. След еднодневно обикаляне из София разхода градско беше около 4.8-5.0 това разбира се е според компютъра, но съспоставяйки го пак с компютъра на авенсис нещата нещата са прекрасни. Като цяло ни най малко не съжалявам за промяната. Категорично и тримата членове на фемилито определиха новото усещане като добра крачка в правилна посока от Тойота, каквато на мен лично от години ми липсваше.
Определено смятам, че най-големия проблем при възприемането на автомобила е чисто свързан с визията му.
Мнението ми на първо четене:
На тема шумоизолация е доста по близък до Т25 и доста по-добре от T27 при който на мокра настилка се чува шуртящата от гумите вода по пластмасовите калници, има странични и челни шумове при по-висока скорост, пластмасовите прагове отразяваха всяка песъчинка при движение, а при дъжд все едно ме биеше по главата със странно кънтене от тавана - тук Т25 тотално отнасяше Т27. Като цяло доста прилично тих е C-HR, като може би наистина откъм багажника при шофиране с електромотор се чува лек шум от гумите, но това след много слушане провокирано от колегата който шумоизолира колата си в другата тема. Тракането на супортите на спирачните апарати вече го няма сравнено с Т27. Аудиото на Т27 отстъпва на Т25, а тук JBL-чето е много приятно за слушане. Шума от двигателя и eCvt е много по-малко, като двигателя има по плътен звук и не толкова изострен като 1,8VVTI CVT при Т27. Фаровете - ех най-накрая от Тойота са разбрали, че нищо бяло няма в 4300 Келвина. Прекрасна чисто бяла светлина още не съм карал достатъчно за да коментирам автоматичното превключване къси-дълги.
Сутринта приятно ме изненада, че загря за по малко от 600 метра и започна да топли купето, без предварително подгряване. Подгряването на седалките ми е силно и го ползвам само на най-ниската степен. Волана може би леко ме изненада тъповато - отоплен е но само странично, в горната част е или не отоплен или слабо - нямах време да разбера дали ще се доотопли. Предното стъкло при измиване с пръскалките (още нямах дъжд за да разбера как е) изненадващо се чисти добре от чистачките. При Т27 за разлика от Т25 чистачките набиваха водата в 2 зони на стъклото откъдето при висока скорост тя отново се стича по него супер неприятно налагаше ми се да пускам чистачките на ръка след това докато изсъхне естествено. Зоните са долу и водата се стича нагоре по челното стъкло, но не стига до датчика за да пусне чистачките :-). Окачването за мен е много по-добре от това, с което съм свикнал. По стегнато е от това на Т27, много по леко обаче приема неравностите - може би защото на авито бях с 16-ки, а сега сравнявам с 18-ки. След еднодневно обикаляне из София разхода градско беше около 4.8-5.0 това разбира се е според компютъра, но съспоставяйки го пак с компютъра на авенсис нещата нещата са прекрасни. Като цяло ни най малко не съжалявам за промяната. Категорично и тримата членове на фемилито определиха новото усещане като добра крачка в правилна посока от Тойота, каквато на мен лично от години ми липсваше.
Последно промяна от IvoDobrev на 05 Дек 2018 09:32, променено общо 1 път.
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
- biro
- Мнения: 2647
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Ами след Avensis?
Честито. C-HR технологично е много напред сравнен с Т27. Възприемане на визията е много субективно, за едни е отврат за други е най-добрия дизайн от Тойота. Но повечето хейт идва от ефекта "кисело грозде"
Не казваш как е мощността, тук имаше изказване, че мотора е умреляк (според мен пак от ефекта, споменат по-горе).
Всъщност пазара показва най-добре Т27 или C-HR е предпочитан. Единия от двата отпадна.
Не казваш как е мощността, тук имаше изказване, че мотора е умреляк (според мен пак от ефекта, споменат по-горе).
Всъщност пазара показва най-добре Т27 или C-HR е предпочитан. Единия от двата отпадна.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- batececo
- Мнения: 573
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 190 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Ами след Avensis?
Човекът който ми го каза това за мощността има доста по-големи възможности от половината собственици на нови коли пишещи тук (собственик на малка компания). 2008 мисля му беше авенсиса, купуван от нов. По форуми не пише. Много искаше CHR точно заради визията, но след тест драйв каза, че му е слабо (при това спрямо не особено мощния, но приятен и добре вървящ 2.0 д4д около 120 и няколко коня). Та... точно на него не му е кисело гроздето, в момента гледа лексус сувове.
Иначе относно визията е изцяло въпрос на вкус.
Иначе относно визията е изцяло въпрос на вкус.
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Ами след Avensis?
Точно това е крайно субективно мнение на човек, който като усети ЦВТ и веднага заявява, че не върви. А реално си върви колкото и другите аналогични автомобили, но с по-друго усещане.batececo написа: ↑05 Дек 2018 11:37 Човекът който ми го каза това за мощността има доста по-големи възможности от половината собственици на нови коли пишещи тук (собственик на малка компания). 2008 мисля му беше авенсиса, купуван от нов. По форуми не пише. Много искаше CHR точно заради визията, но след тест драйв каза, че му е слабо (при това спрямо не особено мощния, но приятен и добре вървящ 2.0 д4д около 120 и няколко коня). Та... точно на него не му е кисело гроздето, в момента гледа лексус сувове.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Ами след Avensis?
Според мен усещането за слаб/умреляк мотор е пряко свързано с това от какъв двигател идва човек, както и дали караш само този автомобил или имаш и по-мощен, с който постоянно сравняваш "хибридчето". И аз като дойдох от 2.2 D4D 150 к.с. настоящият двигател 1.8 CVT 147 к.с. ми изглеждаше доста по-бавен/слаб/муден. Няма как - от 320 нм сега съм със 180нм. Но, след година каране само на този двигател мога да кажа,че свикваш и опознаваш динамиката му. Не се оплаквам и мога да кажа,че спокойно можеш да изпреварваш и по магистрала, и в балкан. Брат ми, който кара 3.0 TDI 272 к.с., когато се качи на Corolla-та им (1.6 CVT 132к.с.) се чувства като в бебешка количка Това е нормално! Така че,зависи приятелят на колегата по-горе с какво се вози сега и спрямо какво прави сравнението за усещането си. Като гледам на CH-R хибрид му дават 142 нм по спецификация (предполагам това е без електродвигателя), но свикне ли човек - няма да му е проблем. За мен CH-R е тесен автомобил, което е единствената причина да не съм му потенциален купувач. Но няма спор - това не е кола, това е космическо корабче на 4 гуми! Дизайнът е супер иновативен, поради което и чупи класациите на продажби в Европа
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- batececo
- Мнения: 573
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 190 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Ами след Avensis?
Възможно е, особено ако преди това си карал дизел, с пускане на съединителя цялата мощност се изсипва на предните колела и при докосване на педала на газта имаме счупени прешлени на врата
А бензинката си иска сериозен ритник и яко обороти (спрямо близък по мощност дизел), за да ускорява адекватно.
Въпрос на вкус. Аз лично предпочитам old school неща (може да е породено от ЕГН-то ми).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта