Страница 1 от 1

Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници

Публикувано на: 31 Авг 2018 10:05
от slowtraveler
До приятелите на Toyota в България
Скъпи приятели на Toyota!
Преди всичко, бихме искали да БЛАГОДАРИМ ЗА ВАШЕТО ДОВЕРИЕ И ПОДКРЕПА на марката Toyota! Високо ценим отношението ви и вярваме, че като истински посланици на марката, вие имате голям принос в нейния успех на българския пазар.
Както знаете качеството и надеждността на автомобилите, и сигурността на пътниците са от първостепенно значение за Toyota Motor Corporation като призводител и за Toyota Balkans като вносител. Ето защо ние непрестанно следим качеството на работа на нашите автомобили и осигуряваме превантивно отстраняване на идентифицирани потенциални проблеми, независимо от възрастта, пробега и пазара на който автомобилът е пуснат в експлоатация.
С настоящото бихме искали да ви уведомим за провеждането на важна СПЕЦИАЛИЗИРАНА СЕРВИЗНА КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ, при която се подменя пиротехнически патрон на въздушните възглавници поради риск от неправилно действие в случай на сблъсък. Необходимо е да бъде подменен пиротехническия патрон. Кампанията засяга автомобили с различна година на производство, закупени в България и чужбина без значение къде са сервизирани.
С цел осигуряване на безопасността на пътниците в автомобила, молим, собствениците на Toyota да се свържат с предпочитания от тях представител на марката, за да бъде проверено дали автомобилът подлежи на безплатна сервизна кампания. В случай, че автомобилът е засегнат от активна сервизна кампания сервизът ще извърши НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО необходимия ремонт.
Проверка дали конкретен автомобил подлежи на Сервизна кампания може да бъде направен ТУК.
За по-голямо удобство може да се възползвате и от нашето предложение за ОНЛАЙН ЗАПИСВАНЕ НА ЧАС за сервиз.
Оторизираният сервиз на марката ще се радва да отговори на всички допълнително възникнали въпроси и да определи ден и час за извършване на сервизната кампания.
Моля, приемете нашето извинение за всяко неудобство или притеснение, които бихме Ви причинили с настоящото писмо. Използваме случая да ви помолим да споделите тази важна информация и с ваши приятели и познати, собственици на автомобил Toyota.

С уважение,
Асен Асенов
Мениджър След-продажбена дейност
Оригиналът на писмото:
Letter_to_Toyota_fans.pdf
(273.83 KiB) Свалено 596 пъти
Letter to Toyota Fans.png
Letter to Toyota Fans.png (103.31 KiB) Преглеждано 90971 пъти
Проверка за сервизни акции - директен линк.

Онлайн записване на час за сервиз.