Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
gimara
Мнения: 1468
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от gimara » 16 Авг 2018 16:07

slowtraveler написа: 16 Авг 2018 15:53 Маздата си работи коректно
Тук пък може и фордови инженери да са намесени. punk.gif

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от WoLF » 16 Авг 2018 21:45

Аз като слизам по един наклон тук така натискам газта, че колата дефакто да работи по инерция (специфично за хибрид управление на системата), защото именно такъв режим ми е най-удобен в момента, но с механична кутия при 95% от случаите намирам удобна предавка, а в останалите 5 е толкова къса отсечката, че държа съединителя няколко секунди tooth.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от BOz » 17 Авг 2018 20:41

gimara написа: 16 Авг 2018 13:41
WoLF написа: 15 Авг 2018 17:30 при неутрална с 120кмч и опит за повторно включване на предварително зададена скорост прави форсаж за секунда до 1500 оборота и излючва автопилота.
Направих същия тест, но с 60 км/ч. Оборотите стигнаха 6000 и го изключих със спирачката. Явно японските инженери са проспали този момент.
Баси и пародията.
metro_d4d написа: 16 Авг 2018 09:23 Всеки който изключва от скорост на спускане по каквато и да било причина (още повече ако си мисли че пести гориво или каквото и да е други) бих му взимал книжката до живот, ако имам тази власти бих му чупил ръцете, ако не е наказуемо......
Честно казано и аз на таква като теб, които карат по записки без да усещат колата, също не бих им се доверил. Чак ръце не бих чупил. punk.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
dnedkov
Мнения: 165
Регистриран на: 26 Ное 2011 17:45
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от dnedkov » 22 Авг 2018 20:47

Днес си правих експеримент, и май Механика е прав. При включване на круиза при изключена скорост, оборотите скочиха рязко до 6000 и натиснах съединителя (не посмях да експериментирам повече). Освен това, включването му е възможно и при по-ниска предавка, но скоростта трябва да е 40км/ч. Под тази скорост не се включи. Моята Версо е СОЛ и би следвало да е с фабрично монтиран Круиз.
Corolla Verso 1.8VVTi SOL 2006, Honda Jazz 1.4 CVT
www.polivni.com

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от TATI » 22 Авг 2018 21:21

Аз не разбрах, опитвате се умишлено да си съсипете колите ли?
То си е написано в книжката, ако сте я чели!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от biro » 22 Авг 2018 21:28

Направих експеримент на хибрида. Превключих лоста на N, активирах КК, изписа Radar ready както обикновено. Натиснах надолу Set и нищо не се случи. Натиснах нагоре Resume пак нищо. Изводът е, че на неутрална круизът не може да се задейства.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от slowtraveler » 22 Авг 2018 22:51

При автоматика е лесно - там има датчик положение предавка....
Проблемът е при механиката...

А за трошенето на автомобила - няма да се строши, но е учудващ пропуска...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от BOz » 23 Авг 2018 01:15

biro написа: 22 Авг 2018 21:28 Направих експеримент на хибрида. Превключих лоста на N, активирах КК, изписа Radar ready както обикновено. Натиснах надолу Set и нищо не се случи. Натиснах нагоре Resume пак нищо. Изводът е, че на неутрална круизът не може да се задейства.
При мен дори и на "В" не работи.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от WoLF » 23 Авг 2018 09:36

Аз като пробвах с хибрида в движение на автопилот да дам на неутрална не стига, че после не искаше да го включи ами и си изтри паметта за зададена скорост tooth.gif Много ми се разсърди...
Последно промяна от WoLF на 23 Авг 2018 11:52, променено общо 1 път.
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от Kiki » 23 Авг 2018 11:04

gimara написа: 16 Авг 2018 16:07 slowtraveler написа: ↑
чет авг 16, 2018 2:53 pm
Маздата си работи коректно

Тук пък може и фордови инженери да са намесени
offtopic.gif Да не би да хвалиш фордовите инженери?!
Форд е направен, за да има по-лоша кола от Опел. :D
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от BOz » 23 Авг 2018 22:47

WoLF написа: 23 Авг 2018 09:36 Аз като пробвах с хибрида в движение на автопилот да дам на неутрална не стига, че после не искаше да го включи ами и си изтри паметта за зададена скорост tooth.gif Много ми се разсърди...
Ооо, това е още една безкрайна глупост от Тойота. Ха си намалил под скоростта за активирането му, ха си затрива паметта също така. И трябва наново да ускорявам, да си дебна точната скорост, която искам да му задам отново. Мнооого ме изнервя това инженерно недомислие...
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от biro » 24 Авг 2018 10:12

Boz, това е оправено в настоящото поколение хибриди. Дори колата сама спира чрез круиза и държи спирачка. Като тръгне колоната излиза съобщение и само трябва да докоснеш газта, за да продължи и ускори сама до скоростта на предният автомобил.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от BOz » 24 Авг 2018 14:41

biro написа: 24 Авг 2018 10:12 Boz, това е оправено в настоящото поколение хибриди. Дори колата сама спира чрез круиза и държи спирачка. Като тръгне колоната излиза съобщение и само трябва да докоснеш газта, за да продължи и ускори сама до скоростта на предният автомобил.
То оставаше и на адаптивния круиз да е така. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от WoLF » 24 Авг 2018 16:07

Веднъж спуках гума и разбрах, че служебната може да кара и с 12кмч на автопилот tooth.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
Cealtex
Мнения: 362
Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Темпомат на Т25 D4D - проблем или "този модел е така"?

Мнение от Cealtex » 05 Окт 2018 14:03

Айде и аз да се включа в темата. Днес при спускане от кулата към стадиона реших да изключа от скорост и да сложа темпомата и в действителност след като падна малко скоростта, колата започна да си вдига оборотите и на 1500 изключих темпомата. Все пак япончетата не са измислили всичко както трябва, но пък не може да са на 100% безупречни tooth.gif
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV 2008

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта