Страница 106 от 314

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Апр 2021 14:53
от Volkata
Проверявай в olx има за кажи речи половината цена

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 06 Апр 2021 17:19
от venciru
:thumbsup:
Аз взех такива:
https://bazar.bg/obiava-28088216/dzhanti-za-toyota
понеже ми е близко, скочих до Шумен за да ги видя на живо. Бях си харесал тези:
https://bazar.bg/obiava-28088174/dzhanti-za-toyota
но на живо и след разговор с човека си купих горните. Когато са пред теб е различно от на монитора. С черни гайки стоят доста добре според мен, но всеки си има вкус. Избрах един размер по-малки от фабричните (16 вместо 17) за да мога да сложа маааалко по-високи зимни гуми.
Според мен при този търговец има голям избор на добри цени.
П.П. Трябва да се закупят и гайки, защото не става с оригиналните.
Успех с избора!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 07 Апр 2021 18:29
от ToyotaPassion
IvGor написа: 05 Апр 2021 15:38 По най-редовния ми маршрут разхода е 4.5 на отиване и 5 на връщане, като в колата винаги сме 2-ма възрастни, дете, колело и багаж. Не е пълна догоре, но не е и празна. Подтикнат от дискусията започната от колегата тук си направих експеримент да карам със 140 на магистрала. Оборотите бяха точно 3700 на 6-та скорост. Разходът се колебаеше около 6-6.5.
Подтикнат от дискусията тук, реших да видя какво е положението и с Лекс-а. Сложих OBD адаптерчето, че иначе няма как да знам оборотите (няма оборотомер на таблото ми). В зависимост от субективното ми усещане за "равен" път, оборотите бяха около 1900-2100 при 138км/ч (по GPS), а разхода: 9.2-9.4 (два пъти нулирах на по-дълги участъци). В зависимост от наклона оборотите варираха при спускане от около 1000 до около 3100 (спускане и изкачване на Траянови врата).

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 08:46
от Denisx
Здравейте,

Темата е доста голяма и съм сигурен, че е коментирано, но много има за четене, извинявам се предварително.
Карам Audi A4 Allroad, дизел, 2013г и имам и Корола 2006г дизел.

Трябва ми малко по-голяма кола, и по-скоро по-голям багажник (на Аудито е 490л). Аудито съм го пуснал за продажба, но в тези времена на пандемия не се надявам да го продам скоро и затова се замислям да ида до някое представителство да видя колко ще го оценят и да взимам нова ако ми изнася офертата им.

Едното от които е Тойота и по-конкретно ми хареса Корола Touring Sports, 2.0 Hybrid. Багажника го дават 581л, наистина ли е толкова голям? Какво ви е мнението за мотора, добре ли върви? Интересувам се тъй като колата ще е винаги пълна на дълъг път и не искам да спирам климатика да кача баира :)
По ревюта гледам, че вътре е малко тясничко (аз съм 1.90), но това ще го преценя като ида да я гледам. Другия вариант е РАВ4 2.5, но там пък отиваме на едни други пари, които по-скоро не бих дал за нова кола.

Държа много на обезшумяването в купето и с королата сигурно ще съм една идея разочарован (спрямо аудито), но както се казва - за тези пари толкова. Другото което ме притеснява е кутията, при Ауди се нарича мултитроник и е страшен боклук. При Тойота предполагам че е здрава, но и с това държене на макс обороти при изпреварване сигурно ще ме дразни.

Другото което е, че се връщам пак на предно, но това е положението.

В момента е към 52к лв, заслужава ли си?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 09:00
от Krachunov
Denisx написа: 09 Апр 2021 08:46 Здравейте,

Темата е доста голяма и съм сигурен, че е коментирано, но много има за четене, извинявам се предварително.
Карам Audi A4 Allroad, дизел, 2013г и имам и Корола 2006г дизел.

Трябва ми малко по-голяма кола, и по-скоро по-голям багажник (на Аудито е 490л). Аудито съм го пуснал за продажба, но в тези времена на пандемия не се надявам да го продам скоро и затова се замислям да ида до някое представителство да видя колко ще го оценят и да взимам нова ако ми изнася офертата им.

Едното от които е Тойота и по-конкретно ми хареса Корола Touring Sports, 2.0 Hybrid. Багажника го дават 581л, наистина ли е толкова голям? Какво ви е мнението за мотора, добре ли върви? Интересувам се тъй като колата ще е винаги пълна на дълъг път и не искам да спирам климатика да кача баира :)
По ревюта гледам, че вътре е малко тясничко (аз съм 1.90), но това ще го преценя като ида да я гледам. Другия вариант е РАВ4 2.5, но там пък отиваме на едни други пари, които по-скоро не бих дал за нова кола.

Държа много на обезшумяването в купето и с королата сигурно ще съм една идея разочарован (спрямо аудито), но както се казва - за тези пари толкова. Другото което ме притеснява е кутията, при Ауди се нарича мултитроник и е страшен боклук. При Тойота предполагам че е здрава, но и с това държене на макс обороти при изпреварване сигурно ще ме дразни.

Другото което е, че се връщам пак на предно, но това е положението.

В момента е към 52к лв, заслужава ли си?
Вътре си е тесничко, въпреки че ти като шофьор, като се нагласиш няма много да те бърка. Проблем ще има този зад тебе. 3ма души от зад, пътува се но не е никак приятно, за тях. Багажника е големичък, въпреки че е по нисък от да речем пежо 307 комби.
Относно ръмженето , мисля че си е субективно понеже през повечето време поддържа ниски обороти и не се чува. За това прави впечатление при ускорение... Приятел, който смени корола 2018 1.6 бензин, със хибрид казва, че е много по - безшумна... тук пак идва субективния момент, нямам идея колко е по - тихо аудито.
Аз съм с 1.8 двигателя и дори пълна кола, никога не съм изключвал климатик за изпреварване - климатика не е с ремък, към двигателя...няма ремъци.
Относно скоростната кутия... реално няма такава. Имаш планетарна предавка, която не е скоростна кутия в общия смисъл. Нямаш части които да се трият докато превключват между скоростите. (моля да ме извините за лаишкото обяснение) тойота я дават на практика необслужваема. Ако имаш възможност тествай и двата хибридни двигателя.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 13:12
от van
Denisx написа: 09 Апр 2021 08:46 Багажника го дават 581л, наистина ли е толкова голям?
Багажника с посочените литри е алабала. Идвайки от Аурис комби, багажника на Корола комби е доста по-тесен, въпреки по-големия обем който му дават. Сигурен съм че смятат пространството за резервна гума към обема на багажника. В повечете ревюта които гледах преди да реша дали да закупя Корола обясняваха как това е място което може да събере много неща. Е може да, стига да не ти трябват да ги ползваш защото са под дъното на багажника и особено както пътуваме винаги натоварено до ръба е предизвикателство да държиш нещо там.
Denisx написа: 09 Апр 2021 08:46 Какво ви е мнението за мотора, добре ли върви?
Справя се отлично. Мисля че ще останеш доволен. По данни от клипове в Youtube, 0-100 8.1 сек. , 80-120 5.1 сек.
Krachunov написа: 09 Апр 2021 09:00 Другото което ме притеснява е кутията, при Ауди се нарича мултитроник и е страшен боклук. При Тойота предполагам че е здрава, но и с това държене на макс обороти при изпреварване сигурно ще ме дразни.
Това при изпреварване не е точно така. При 4то поколение хибридно задвижване при максимално ускорение се изполва максимално диапазона с максимален въртящ момент на мотора. Трето поколение като Аурис например, там оборотите отиваха на макс веднага и наистина не е приятно да си с ниска скорост и мотора да реве все едно си с 200.
Denisx написа: 09 Апр 2021 08:46 В момента е към 52к лв, заслужава ли си?
В началото 2.0 HSD се предлагаше само в топ нивото 66к по ценова листа. Сега гледам има възможност да си избереш каквото ниво искаш, може би без най-ниското с този двигател. Та 52К може и да е добра оферта но така зададен въпроса няма как да кажем.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 15:33
от venciru
Denisx написа: 09 Апр 2021 08:46 В момента е към 52к лв, заслужава ли си?
И ще я вземеш за по- малко от 48 к. ако това 52 к е по ценова листа :D

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 19:30
от Mcl
И по шумна ще ти е от аудито , седана е доста по безшумен от хеча и комбата. Така че, ако тестваш тествай си комбито. Мен лично ме дразни ръмженето на двигателя.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 19:52
от BOz
Колкото и да съм фен на хибрида, няма смисъл да сменяш А4 оуроуд за Корола. Има смисъл само ако ти трябва нова кола по някаква причина. Другото ще е само назад.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 20:51
от dracunculus
Напълно съгласен с BOz. Реално защо искаш да сменяш А4 Allroad (реално едно от най-високите нива на оборудване) с Корола? Покрай сестра ми имам индиректен опит с такова Ауди- за мен доста сполучлив модел, много по-приятен от Королата. Странен избор. Ок, ако искаш НОВА кола, добре, но свикни с мисълта, че в много отношения ще си разочарован.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 09 Апр 2021 22:19
от Krachunov
Малко оффтопик от последните няколко страници и да върна дискусията на тема разход.
Днес излязох на магистралата Тракия, след тапата от ремонт и забих 140... Не съм намалявал освен за около минута две, до 130 да речем когато някой бавно се прибираше. На моменти дърпах до 150 и малко за да направя място на някой бързак.
Та след тапата при 140 км нулирах разхода, докато сляза от магистрала беше 5.9 -6.... някъде 80-90 км по магистра. От там до девин падна на 5.5.

с летни гуми съм вече

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Апр 2021 17:33
от Not_active_user_2
Ами и аз да се върна в разговора. Равносметката след 2 и половина месеца и над 6000км по българските пътища е следната -
1. Среден разход 7л на 100км бензин 95.
Започнах да зареждам и в ОМВ не само в Еко, както до сега за да видя дали не е от бензина. Разлика няма.
Миналата седмица направих 350км само градско в София и на колонката показа 5.5л средно. Не е никак лош разход, но в един от дните беше меко времето и тръгнах към 7 сутринта. Обиколих почти целия град с над 10 спирания по задачки и до обед бах навъртял почти 100км и през цялото време на борда пишеш впечатляващите 2.7л на 100км. Другите дни според борда пак не прескачах 4.7л.
Смених гумите в събота и съм "ъпдейтнал" борда за да засека разхода с летните гуми.
Минах и 300км магистрала с летните гуми със среден разход 7.7, но нямах време да заредя за да засека и на колонка, но след магистралата имах 80км междуселско каране и средното падна на 6.5. Рязлика никаква със зимните.
2. Влизах 2 пъти в сервиз защото заклещвам разни неща в буксите за запалка - в багажника и в подлакътника. "Били им тесни / стегнати пръстените" казват в сервиза, но не го пише никъде в ремонтната история. Явно само при мен 2 стегнати пръстена.
3. Още в началото писах, че чистачките не чистят и замазват. И за това в сервиза казаха, че не била първата кола с такъв проблем. След смела намеса за регулиране ъгъла на чистачката с отвертка, пак замазва, но по-малко и само пред очите ми. Явно има проблем с шофьорското рамо на чистачките.
4. От около месец слизайки от коката и затваряйки вратата ме бие ток. Ама направо подскачам. Надявам се да е нещо от дрехите, въпреки че са естествени материали, дано лятото с по-малко и леки дрехи да изчезне ако не се запаля на някоя бензиностация до тогава.
5. Като вали всичката вода от покрива се стича в купето. В сервиза ми казаха, че всички нови коли били така?!?! Да вали по вратите, да вали на праговете, но да се стича от тавана по седалките - безценно. Особено имайки предвид, че под задната седалка е батерията.
6. Багажника не е 600л, както пишат, но побира доволно. На комбито с мрежата и върховни тетрис умения, и ползвайки мястото за резервната гума събра багаж колкото в Мондеото. Бих казал, че е достатъчен и дори практичен.
7. Страничните датчици на парктроника, и предните и задните са вързани към задния зумер, който е само 1 и от дясно. Докарва сериозна дезориентация. Реагират с безумна реакция - спираш да се разминеш с кола в тесните улици и при потегляне изписква, защото се е сетило, че има кола близо до мен.
Паркираш на паркинг тип "в мола" и спираш влизо до колона отпред в ляво и свирва зумера отзад в дясно.
8. Колата вози сравнително добре и стабилна с 17 инча гуми, но в завой ако подадеш газ гумите запопват да се "изправят", въпрвки, че си навил волана и започваш да изпускаш завоя. Това го забелязах на един определен дълъг завой в изкачване и на темпомат. После тествах в различни завои и поведението се повтаря.

Тези дни попаднах на един ярис хибрид пред мен, не бързах и реших да карам след него. Сетнах круза на 90 и радара на 3 черти, заредих се с лексутан и минах 35км с неговото темпо. Това беше сериозно каляване на нервите, но явно човека вътре беше хванал цаката на икономията. Какво имам предид -
Караше между 70 и 85 като я "засилваше" и после подържаше до колкото може. Забелявах, че с такова безумно според мен шофиране колата вървеше над 75% от врвмето на ток. Разхода по борд падна под 4.
Този същия маршрут го минавам по 2 пъти седмично, но винаги карам с 90 и съответно разхода ми е 4.7 - 5. Яриса беше с лепенки на някаква бира, т и шофьора му предполагам кара доста и си е направил сметка, но за мен такова шофиране създава предпоставки за ПТП. Да, смъква 1.5л на 100 разхода, но дали е справедливо спрямо останалите?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Апр 2021 18:07
от Not_active_user_2
И още нещо - виждам масови примери от сЪфорумци как хибрида давал нисък разход през петрохан в трафик, много бавно каране, тапи по границата и подобни. ДА, хибрида е доста силен в тръгни - спри, но не и в дълги преходи със скорост над 80км/ч.
Или гумите дават 1 литър разлика, защото колегата Krachunov, знам че е с 16 а аз съм с 17 или перцепцията за шофиране с константна скорост е химера?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Апр 2021 18:12
от slowtraveler
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 18:07 ДА, хибрида е доста силен в тръгни - спри, но не и в дълги преходи със скорост над 80км/ч.
Голямото предимство е точно в спри-тръгни... При другите режими пак е по-икономичен, отколкото аналогичен нехибрид с ДВГ, работещ по 'не-аткинсънов' цикъл, но преимуществото няма да е толкова осезаемо...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 13 Апр 2021 18:14
от Krachunov
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 17:33 5. Като вали всичката вода от покрива се стича в купето. В сервиза ми казаха, че всички нови коли били така?!?! Да вали по вратите, да вали на праговете, но да се стича от тавана по седалките - безценно. Особено имайки предвид, че под задната седалка е батерията.
Ходи в сервиза.. Това не е нормално и нямам идея как ще ти кажат че при НОВИТЕ коли било така.
НИКОГА ама НИКОГА в най - проливния дъжд или дори на автомивка със старателно пръскане по всички фуги, не е имало дори наченки за вода ВЪТРЕ в купето.
По въпроса с разхода ти с двойка двигател ли беше? Както писах в предния пост с подобно каране, както след яриса ще гоня около 3 и мъничко разход.
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 17:33 8. Колата вози сравнително добре и стабилна с 17 инча гуми, но в завой ако подадеш газ гумите запопват да се "изправят", въпрвки, че си навил волана и започваш да изпускаш завоя. Това го забелязах на един определен дълъг завой в изкачване и на темпомат. После тествах в различни завои и поведението се повтаря.
Според мен ти е заради гумите и размера. Аз съм с 16ки и колата е много стабилна!
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 17:33 4. От около месец слизайки от коката и затваряйки вратата ме бие ток. Ама направо подскачам. Надявам се да е нещо от дрехите, въпреки че са естествени материали, дано лятото с по-малко и леки дрехи да изчезне ако не се запаля на някоя бензиностация до тогава.
Вълната също е естествена материя но доста лесно се наелектризираш.
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 17:33 2. Влизах 2 пъти в сервиз защото заклещвам разни неща в буксите за запалка - в багажника и в подлакътника. "Били им тесни / стегнати пръстените" казват в сервиза, но не го пише никъде в ремонтната история. Явно само при мен 2 стегнати пръстена.
Ба го и тесните дупки. Или нещата дето хакаш са нещо супер китайски или ебаси гредата си уцелил.
Hybrid1stTime написа: 13 Апр 2021 17:33 3. Още в началото писах, че чистачките не чистят и замазват. И за това в сервиза казаха, че не била първата кола с такъв проблем. След смела намеса за регулиране ъгъла на чистачката с отвертка, пак замазва, но по-малко и само пред очите ми. Явно има проблем с шофьорското рамо на чистачките.
Чистачките при мен установих че мажат според течността с която съм. При някои е по - силно , при други по - малко. Със зимната течност на ОМВ мажеше яко. С тази на шел, пак зимна е по - добре. При приятел с камри също имаше този проблем и каза че го е решил като е сменил перата...