Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- ivied
- Мнения: 306
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Малко на "извращение" се обърна тая игра с имената на моделите (то не е само при Тойота де...) ок, връщаме Королата - сега защо, кога и как друг въпрос... Ама някъде е Корола, другаде е Аурис, а пък тази там - прилича на Приус...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
- alexander79
- Мнения: 225
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За Октавията ме спряха единствено цената и приказките за проблемните двигатели. Октавия с подобно оборудване на моята Корола бе с 3000лв отгоре, което ми е бензина за година и малко. Старата ми кола ме тормозеше с маслени проблеми дълго време и реших да не рискувам със TSI мотор, въпреки че колата си е хубава!ТТодоров написа: ↑07 Окт 2018 14:24 @chukich, не отписвай Октавията.Даже те съветвам да минеш и през Сеат и Хюндай.
За другия колега - Октавията вътре е по-добре, багажник спрямо Корола да не говорим. Само отвори и затвори вратите на двете едн до друга. Погледни после оставения недобоядисан отвътре багажникна Корола.Ти сподели твоята визия, че ще ми е кнтересно .. Октавия и Корола.
Човек не трябв да е фанатик на марки, ходи гледай и сам го мисли. Аз имам 2г Шкода и макар че има много предимства има и недостатъци спрямо Королата. За момента това е двигателя и надеждността.
Ако бях избирал спрямо Корола фейс .. амк Королата въпреки няколкото компромиса. Да не говорим,че щях и пари да спестя...
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
alexander79, ако си имал от старите TSI/FSI/TFSI е нормално да не рискуваш.
Чак след 2013 са пооправени, и то 2.0 е бетон, 1.4 не е ясен колко, а 1.8 уж оправен ама имало случаи...
мен пък ме отказа един пост в този форум,че Королата сглабяна в Турция е с китайски двигател 1.6 бензин...няма пълно щастие. Дали съм бил прав ... не знам
Чак след 2013 са пооправени, и то 2.0 е бетон, 1.4 не е ясен колко, а 1.8 уж оправен ама имало случаи...
мен пък ме отказа един пост в този форум,че Королата сглабяна в Турция е с китайски двигател 1.6 бензин...няма пълно щастие. Дали съм бил прав ... не знам
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами какво да ти кажа... точно вратите са един от първите минуси, които забелязах при Шкодата. Тънки като перце без добра изолация. Въобще колата е с ниска шумоизолация. Окачването ужасно, на завои колата се клатушка, а липсващите странични упори на седалките прави така, че тялото ти да се движи наляво, надясно. Като поръчвахме шкодите, забелязах, че всичко се плаща допълнително. Дори.. предпазната кора на двигателя, което си е лудост. Иначе интериорът изглежда добре. Дизеловият двигател е пъргав и икономичен (5.5л/100км) при бързо и агресивно каране.ТТодоров написа: ↑07 Окт 2018 14:24 @chukich, не отписвай Октавията.Даже те съветвам да минеш и през Сеат и Хюндай.
За другия колега - Октавията вътре е по-добре, багажник спрямо Корола да не говорим. Само отвори и затвори вратите на двете едн до друга. Погледни после оставения недобоядисан отвътре багажникна Корола.Ти сподели твоята визия, че ще ми е кнтересно .. Октавия и Корола.
Ако човек сложи всички неща, които получава с Королата то тогава цената на Шкода става по-висока от тази при Тойота
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При Октавия има и доста разлика между нивата - при ниското е нормално да е зле вътре, но L&K няма нищо общо като изолация и материали, докато Тойота въобще не предлага еквивалент ( съответно и цената е по-ниска )
Кое ниво на Октавия имате за фирмени, предполагам е Active? То е равно все едно на Terra при Корола, като цяло няма много какво да се учудва човек , че е тънка ламарината Карал съм Style и то дизел, вътре двигател се чуваше само при натиснат до долу педал на газта, иначе не се чува.
Кое ниво на Октавия имате за фирмени, предполагам е Active? То е равно все едно на Terra при Корола, като цяло няма много какво да се учудва човек , че е тънка ламарината Карал съм Style и то дизел, вътре двигател се чуваше само при натиснат до долу педал на газта, иначе не се чува.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е базов. Нивото е Style 1.6tdi с ръчни скорости.Corolla_E12_hs написа: ↑07 Окт 2018 16:31 Active? То е равно все едно на Terra при Корола, като цяло няма много какво да се учудва човек , че е тънка ламарината Карал съм Style и то дизел, вътре двигател се чуваше само при натиснат до долу педал на газта, иначе не се чува.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
интересно - трябва да се кача в Королата да видя сега като съм покарал Октавията.
Мен до 120 ми се струва тиха, ако няма и страничен вятър до 170 също.
Двигателят е същият - вървеж и икономия съм много доволен.
Сега за седалките - Хюндая имаше странична опора, Шкодата ми се струва по-комфортна без тях.
За лакатушкането - тук си прав. Окачването е меко за агресивно каране (модели без vRS-ите). Воланът е ок като директност, но виж накланянето и пренасянето на тежестите не е от най-приятните.
Айде ще кажа, че дизела заради големия въртящ момент не са му сметнали спирачките. Вижда се като го надуеш да изпревариш и последния момент се откажеш. Във всички други положения спира добре.
Като цяло vRS-а е на друго ниво на окачване, вървеж и опора - там е почти идеалната кола за мен, но струва пари...
Подозирам Королата е по-твърда, вероятно спира и по-добре.
Подозирам също, че Королата повече 'хлопа и тропа' окачването като застуди.
Мен до 120 ми се струва тиха, ако няма и страничен вятър до 170 също.
Двигателят е същият - вървеж и икономия съм много доволен.
Сега за седалките - Хюндая имаше странична опора, Шкодата ми се струва по-комфортна без тях.
За лакатушкането - тук си прав. Окачването е меко за агресивно каране (модели без vRS-ите). Воланът е ок като директност, но виж накланянето и пренасянето на тежестите не е от най-приятните.
Айде ще кажа, че дизела заради големия въртящ момент не са му сметнали спирачките. Вижда се като го надуеш да изпревариш и последния момент се откажеш. Във всички други положения спира добре.
Като цяло vRS-а е на друго ниво на окачване, вървеж и опора - там е почти идеалната кола за мен, но струва пари...
Подозирам Королата е по-твърда, вероятно спира и по-добре.
Подозирам също, че Королата повече 'хлопа и тропа' окачването като застуди.
- alexander79
- Мнения: 225
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не съм имал. Приятел с 1.4 на 40 000 доля вече масълце, но не сме го коментирали подробно, може да е било инцидентно. Китайски или не отзивите са за здрав мотор. Информацията, която аз изнамерих за китайците бе, че кодовете на двигателите започват с К, не със Z. За 20 000км мога само хубави думи да кажа.ТТодоров написа: ↑07 Окт 2018 16:03 alexander79, ако си имал от старите TSI/FSI/TFSI е нормално да не рискуваш.
Чак след 2013 са пооправени, и то 2.0 е бетон, 1.4 не е ясен колко, а 1.8 уж оправен ама имало случаи...
мен пък ме отказа един пост в този форум,че Королата сглабяна в Турция е с китайски двигател 1.6 бензин...няма пълно щастие. Дали съм бил прав ... не знам
ПС: Потърсих по-подробно и да, ZR моторите от 2008г. се сглобяват в завода Тайджин или както се произнася.
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
alexander79, интересно - от 2008 ли е това?И за кои двигатели - 1.6 само или ?
Ако е 2008 - значи са здрави, досега щеше да се е чуло ;)
Ако е 2008 - значи са здрави, досега щеше да се е чуло ;)
- alexander79
- Мнения: 225
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пишеше за ZR моторите. https://www.toyota-global.com/company/h ... china.html
Дали всички, предполагам да, но все само ги сглобяват. Точно на това Разчитах, че да 10 години ще се е разбрало ако са проблемни. Предвид огромното количество продадени Короли за периода би трябвало да са безпроблемни мотори. Към 2011г са произвели
360 000 броя. След 10години ще ви кажа дали е здрав мотор ;)
Дали всички, предполагам да, но все само ги сглобяват. Точно на това Разчитах, че да 10 години ще се е разбрало ако са проблемни. Предвид огромното количество продадени Короли за периода би трябвало да са безпроблемни мотори. Към 2011г са произвели
360 000 броя. След 10години ще ви кажа дали е здрав мотор ;)
Последно промяна от alexander79 на 07 Окт 2018 22:32, променено общо 4 пъти.
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Става дума за 1ZR-FAE (1.6,Valvematic), а изречението е:
The 1.6L and 1.8L ZR engines are built in Tianjin FAW Toyota Engine Co., Ltd. (TFTE) Plant No. 2, beginning in April 2007 [12] and in the West Virginia Plant for Corolla's production in the United States and Canada.
Аз така и не успях категорично да стигна до извода, че се произвеждат в Китай. Информацията е противоречива - на места се споменаваше и Англия като произход. Сигурно е, че не са японски. Това не е проблем за мен. Дори съм по-склонен да вярвам, че се сглобяват в UK:
Toyota Deeside makes three engine variants: valvematic, nonvalvematic and the new hybrid engine, in 1.6L and 1.8L sizes which are supplied to Toyota factories in Burnaston, Turkey, Brazil and Japan. https://www.themanufacturer.com/article ... a-deeside/
Все пак същият мотор се монтираше и на Аурис, както и на Авенсис, които се сглобяват в Англия също.
P.S. Вече 70 000 км. и никакви проблеми с въпросния мотор.
The 1.6L and 1.8L ZR engines are built in Tianjin FAW Toyota Engine Co., Ltd. (TFTE) Plant No. 2, beginning in April 2007 [12] and in the West Virginia Plant for Corolla's production in the United States and Canada.
Аз така и не успях категорично да стигна до извода, че се произвеждат в Китай. Информацията е противоречива - на места се споменаваше и Англия като произход. Сигурно е, че не са японски. Това не е проблем за мен. Дори съм по-склонен да вярвам, че се сглобяват в UK:
Toyota Deeside makes three engine variants: valvematic, nonvalvematic and the new hybrid engine, in 1.6L and 1.8L sizes which are supplied to Toyota factories in Burnaston, Turkey, Brazil and Japan. https://www.themanufacturer.com/article ... a-deeside/
Все пак същият мотор се монтираше и на Аурис, както и на Авенсис, които се сглобяват в Англия също.
P.S. Вече 70 000 км. и никакви проблеми с въпросния мотор.
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB
-
- Мнения: 935
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 4925
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да бе поне на немски . Странно - корола спорт - а данните само за маломощните двигатели. Или аз не ги намерих - новите по мощни двигатели.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Яну 2017 11:08
- Местоположение: Varna
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Корола спорт се води варианта на купето. т.е. Хечбек. Нищо друго спортно няма в нея с обявените за Японския пазар данни. Предлага се в момента само с 1.8л хибрид и 1.2л турбо. Но на мен друго ми привлече вниманието, 4WD наличен при 1.2л с CVT кутия. Никъде не бях срещал информация за задвижване на всички колела за новия модел.
2017 Toyota Auris TS HSD
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Има доста по-голям избор на цветове и варианти на салона и други глезотийки. А не само сив или черен салон и 5 цвята отвън.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 84 госта