Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Hursa
Мнения: 4925
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 17 Фев 2023 15:05

Ех, защо не си взех едно голфче. Едно яко гте! А аз - тойота, та тойота. smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

GringoBG
Мнения: 136
Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
Местоположение: Sofia

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от GringoBG » 17 Фев 2023 17:42

Днес сутринта я закарах за DCM-a. Имам чувството, че по-зле започна да работи с GPS-a, по-бавно ѝ се ъпдейтва позицията. И преди, но рядко, е ставало така, ще почакам. Със сигурност обаче нещо не е наред с курсовете. Преди в пикови дни ми липсваше само, ще кажеш претоварили са им се сървърите, или ако съм карал в планината не е имало обхват. Обаче според курсовете в MyT колата не е излизала от ТМ Изток от сутринта, където е равно поле. Ще го поглеждам това идните седмици, и ако продължава така, ще ги карам да пишат на завода в Англия да им пратят версията на фърмуера дето са ѝ сложили при производството на нейната серия, и да сложат него.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD

astranom
Мнения: 137
Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
Получена  благодарност: 7 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от astranom » 17 Фев 2023 23:22

Hursa написа: 17 Фев 2023 15:05Ех,
Намирам голямо развитие в дискусията! Корола вече се сравнява с Фолксваген, а явно Шкода вече е останала назад в йерархията на автомобилните сравнения от колегите в темата! :)

imbecile
Мнения: 15
Регистриран на: 10 Юли 2021 15:33
Местоположение: София
Автомобил: COROLLA TS 2.0 MY22

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от imbecile » 18 Фев 2023 14:50

imbecile написа: 15 Фев 2023 18:15 За съжаление същия отзвук е и в UK форума, което е леко притеснително...идея си нямам какво правят от Тойота unsure.gif Ще дебна пак да отърве някое пътуване и ще проверя локацията какво показва през MyT, имам подозренеито, че са оправили само GPSa и ще чакаме втора кампания за пътуванията...
На 99,9% съм сигурен, че са оправили САМО проблемите с GPSa при този firmware update на DCMa - имах две "серии" от по няколко последователни липсващи пътувания и след всяко локацията в MyT беше коректна.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 18 Фев 2023 15:46

centil написа: 17 Фев 2023 09:41 от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма
И в Тесла сигурно върнаха бутоните,а и шалтерите може би.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 18 Фев 2023 15:59

Volkata написа: 17 Фев 2023 10:20
А вие имате ли голф или корола или пробва ли ли сте някоя от двете коли
Никъде не твърдя,че Голф е по-удобната кола за шофиране. Аз самият карам Корола. Но това, което твърдя е,че Голф е по-модерната кола откъм интериор,а на мен лично ми харесва много повече и като екстериор - /Сравнен само с хечбек Корола!! Седанът Корола ми харесва много, защото предницата на седана е много стилна и изчистена с прекрасно интегриранa хромиранa лайстнa, но по принцип седаните ги приемам за много скучни купета/, защото е с по-фин и изчистен дизайн, какъвто аз лично харесвам. Затова харесвам и новата Шкода Октавия, както и предпоследната Октавия ,но не по-старите грозници Шкоди и не по-старите грозни Голфове преди Голф 7. Това е мое естетическо разбиране. Още си пазя, но от доста време не съм я карал и старата Корола от 1987-година лифтбек,защото според мен е с много красив и изчистен дизайн и при това много здрава кола и много по-лесна за управление от новите автомобили,при които теглото им личи. Това,което също ми прави добро впечатление при Голф 8 е ,че е най-лек в класа. Всички тези предимства бяха налице при всички Короли преди 2003-та година, след това Корола заприлича на Голф, такива каквито бяха от Голф 3-ка до Голф 6-ца, имат стойка по-скоро на табуретки. Пак казвам това е моето естетическо разбиране по въпроса.
И това не значи,че не харесвам Корола, просто я поставям след Голф 8 и Шкода Октавия като естетика,каквато аз разбирам за правилна. Та дори и след Шкода Скала,която също много харесвам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 18 Фев 2023 16:18

stereo_man написа: 17 Фев 2023 12:47 бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна)
Точно за това говоря - и Корола е безшумен автомобил, разликите са малки, но все пак Голф е по-добър,а и с по-модерни екрани и интериор, по-широк е спрямо хечбека поне и някак си има по-ниска стойка от хечбека Корола, само Корола седан отпред и странично му е конкуренция като ниска стойка, което аз харесвам. И при Голф 8, и при Корола седан лайстните в предната маска са много стилен елемент в дизайна,който оценявам високо, те придават на колата хем доза лукс, хем изчистват и правят още по-фин дизайна на предницата,няма груби дебели и големи предни светлини,а просто тънки и стилни фарове. Голф 8 прави много добро впечатление и с дневните LED лайстни-светлини, както и новата Корола седан. Прекрасен дизайн, и цвета ми харесва:
Прикачени файлове
Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-3.jpg
Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-3.jpg (127.52 KiB) Преглеждано 1214 пъти
Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-6-700x394.jpg
Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-6-700x394.jpg (46.36 KiB) Преглеждано 1214 пъти
golf 8.jpg
golf 8.jpg (111.78 KiB) Преглеждано 1209 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

centil
Мнения: 935
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 18 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от centil » 19 Фев 2023 16:31

LEXUS написа: 18 Фев 2023 15:46
centil написа: 17 Фев 2023 09:41 от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма
И в Тесла сигурно върнаха бутоните,а и шалтерите може би.
Нямам представа защо намесваш Тесла, след като те нямат автомобил в този клас.
Дори да погледнем актуалните модели на флагманите - Мерцедес А-клас и БМВ първа серия, ще видим бутони и на волана и по средната конзола. Единствено А-класата има един тъч пад, който почти не се използва и се наложи софтуерно обновяване на управлението му, като сега е дублирано с бутонните от волана.
А БМВ-то дори няма AndroidAuto.
Изображение
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 19 Фев 2023 16:37

centil, имам предвид,че бъдещето е натам, всичко друго са ретроградни истории. Погледни един Hyundai Tucson за какво табло говорим, цялата средна конзола е тъч скрийн, няма бутони ,няма лостове ,няма шалтери. Автоматикът е с бутони, не като при Тойота - скоростен лост като отпреди 15 години! За това говоря.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

centil
Мнения: 935
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 18 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от centil » 19 Фев 2023 17:01

Видяхме до бъдещето с Голф 8.. Връщат се към бутоните.
Отново намесваш друг клас автомобил - Hyundai Tucson. Покажи един автомобил в класа на Корола/Голф без бутони.
Изображение
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 19 Фев 2023 17:57

Към кои бутони се връщат Голф 8? Само тези на волана. На арматурното табло всичко е с тактилни бутони. И какво значение кой клас автомобил, мисля,че в BMW i7 няма да намериш физически бутони,нито в електрическите модели на Фолксваген, но в електрическата Toyota BZ4X има от тях, това е ретрограден дизайн по мое мнение.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4919
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 141 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от slowtraveler » 19 Фев 2023 18:54

Според мен е рано да се минава към 'безбутонна' схема...
Причината е проста - бутоните 'се намират по-лесно' и винаги са на едно и също място - можеш да ги натиснеш без да поглеждаш или въобще да виждаш къде натискаш (на джипа шест от 25 бутона по волана можеше да ги видиш само отвън, и при работа само ги напипваш, а са основни бутони - изключително удобно решение бе :) ... Затова и в самолетите ключовете/лостовете са с различна форма, различна механика на движение и въпреки това - се случва 'ръката да се обърка'....
С напредване на автоматиката - малко по малко това е възможно да залезе, защото няма да има нужда от чак такова внимание от страна на шофьора за шофиране, така, че може да му се премести вниманието към търсене на менюта :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Hursa
Мнения: 4925
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 20 Фев 2023 11:29

Явно тази "безбутонна схема" е доста по-евтина и затова бе приета така масово от производителите - въпреки многобройните критики от тестващи.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4919
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 141 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от slowtraveler » 20 Фев 2023 12:17

Така е - с увеличаването на системите в автомобила се налага поставяне на още 'копчета', всяко от които струва пари, кабели и т.н... А с дисплеите можеш да слагаш неограничено количество копчета с лека промяна на софтуера, без никакви допълнителни капиталовложения в промяна на окабеляване, промяна на механичен дизайн и т.н.
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

tonystz
Мнения: 79
Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от tonystz » 25 Фев 2023 16:33

Имат ли королите автоматично активиране на аварийните/мигане на стоповете при екстремно спиране?
А включване на левия/десния халоген в съответен завой при ниска скорост?

Активирала ли се на някой от вас системата Safety sense за автоматично спиране при преминаване на пешеходец/колоездач или спряла кола пред вас? На мен само ми е давала сигнал, но не съм я оставял да се активира.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: KRAS74 и 69 госта