Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 4925
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ех, защо не си взех едно голфче. Едно яко гте! А аз - тойота, та тойота.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес сутринта я закарах за DCM-a. Имам чувството, че по-зле започна да работи с GPS-a, по-бавно ѝ се ъпдейтва позицията. И преди, но рядко, е ставало така, ще почакам. Със сигурност обаче нещо не е наред с курсовете. Преди в пикови дни ми липсваше само, ще кажеш претоварили са им се сървърите, или ако съм карал в планината не е имало обхват. Обаче според курсовете в MyT колата не е излизала от ТМ Изток от сутринта, където е равно поле. Ще го поглеждам това идните седмици, и ако продължава така, ще ги карам да пишат на завода в Англия да им пратят версията на фърмуера дето са ѝ сложили при производството на нейната серия, и да сложат него.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Намирам голямо развитие в дискусията! Корола вече се сравнява с Фолксваген, а явно Шкода вече е останала назад в йерархията на автомобилните сравнения от колегите в темата!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Юли 2021 15:33
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 2.0 MY22
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На 99,9% съм сигурен, че са оправили САМО проблемите с GPSa при този firmware update на DCMa - имах две "серии" от по няколко последователни липсващи пътувания и след всяко локацията в MyT беше коректна.imbecile написа: ↑15 Фев 2023 18:15 За съжаление същия отзвук е и в UK форума, което е леко притеснително...идея си нямам какво правят от Тойота Ще дебна пак да отърве някое пътуване и ще проверя локацията какво показва през MyT, имам подозренеито, че са оправили само GPSa и ще чакаме втора кампания за пътуванията...
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И в Тесла сигурно върнаха бутоните,а и шалтерите може би.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Никъде не твърдя,че Голф е по-удобната кола за шофиране. Аз самият карам Корола. Но това, което твърдя е,че Голф е по-модерната кола откъм интериор,а на мен лично ми харесва много повече и като екстериор - /Сравнен само с хечбек Корола!! Седанът Корола ми харесва много, защото предницата на седана е много стилна и изчистена с прекрасно интегриранa хромиранa лайстнa, но по принцип седаните ги приемам за много скучни купета/, защото е с по-фин и изчистен дизайн, какъвто аз лично харесвам. Затова харесвам и новата Шкода Октавия, както и предпоследната Октавия ,но не по-старите грозници Шкоди и не по-старите грозни Голфове преди Голф 7. Това е мое естетическо разбиране. Още си пазя, но от доста време не съм я карал и старата Корола от 1987-година лифтбек,защото според мен е с много красив и изчистен дизайн и при това много здрава кола и много по-лесна за управление от новите автомобили,при които теглото им личи. Това,което също ми прави добро впечатление при Голф 8 е ,че е най-лек в класа. Всички тези предимства бяха налице при всички Короли преди 2003-та година, след това Корола заприлича на Голф, такива каквито бяха от Голф 3-ка до Голф 6-ца, имат стойка по-скоро на табуретки. Пак казвам това е моето естетическо разбиране по въпроса.
И това не значи,че не харесвам Корола, просто я поставям след Голф 8 и Шкода Октавия като естетика,каквато аз разбирам за правилна. Та дори и след Шкода Скала,която също много харесвам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Точно за това говоря - и Корола е безшумен автомобил, разликите са малки, но все пак Голф е по-добър,а и с по-модерни екрани и интериор, по-широк е спрямо хечбека поне и някак си има по-ниска стойка от хечбека Корола, само Корола седан отпред и странично му е конкуренция като ниска стойка, което аз харесвам. И при Голф 8, и при Корола седан лайстните в предната маска са много стилен елемент в дизайна,който оценявам високо, те придават на колата хем доза лукс, хем изчистват и правят още по-фин дизайна на предницата,няма груби дебели и големи предни светлини,а просто тънки и стилни фарове. Голф 8 прави много добро впечатление и с дневните LED лайстни-светлини, както и новата Корола седан. Прекрасен дизайн, и цвета ми харесва:stereo_man написа: ↑17 Фев 2023 12:47 бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна)
- Прикачени файлове
-
- Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-3.jpg (127.52 KiB) Преглеждано 1214 пъти
-
- Toyota-Corolla-Hybrid-Sedan-Advance-2023-6-700x394.jpg (46.36 KiB) Преглеждано 1214 пъти
-
- golf 8.jpg (111.78 KiB) Преглеждано 1209 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 935
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Нямам представа защо намесваш Тесла, след като те нямат автомобил в този клас.
Дори да погледнем актуалните модели на флагманите - Мерцедес А-клас и БМВ първа серия, ще видим бутони и на волана и по средната конзола. Единствено А-класата има един тъч пад, който почти не се използва и се наложи софтуерно обновяване на управлението му, като сега е дублирано с бутонните от волана.
А БМВ-то дори няма AndroidAuto.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
centil, имам предвид,че бъдещето е натам, всичко друго са ретроградни истории. Погледни един Hyundai Tucson за какво табло говорим, цялата средна конзола е тъч скрийн, няма бутони ,няма лостове ,няма шалтери. Автоматикът е с бутони, не като при Тойота - скоростен лост като отпреди 15 години! За това говоря.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 935
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Видяхме до бъдещето с Голф 8.. Връщат се към бутоните.
Отново намесваш друг клас автомобил - Hyundai Tucson. Покажи един автомобил в класа на Корола/Голф без бутони.
Отново намесваш друг клас автомобил - Hyundai Tucson. Покажи един автомобил в класа на Корола/Голф без бутони.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Към кои бутони се връщат Голф 8? Само тези на волана. На арматурното табло всичко е с тактилни бутони. И какво значение кой клас автомобил, мисля,че в BMW i7 няма да намериш физически бутони,нито в електрическите модели на Фолксваген, но в електрическата Toyota BZ4X има от тях, това е ретрограден дизайн по мое мнение.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 4919
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Според мен е рано да се минава към 'безбутонна' схема...
Причината е проста - бутоните 'се намират по-лесно' и винаги са на едно и също място - можеш да ги натиснеш без да поглеждаш или въобще да виждаш къде натискаш (на джипа шест от 25 бутона по волана можеше да ги видиш само отвън, и при работа само ги напипваш, а са основни бутони - изключително удобно решение бе ... Затова и в самолетите ключовете/лостовете са с различна форма, различна механика на движение и въпреки това - се случва 'ръката да се обърка'....
С напредване на автоматиката - малко по малко това е възможно да залезе, защото няма да има нужда от чак такова внимание от страна на шофьора за шофиране, така, че може да му се премести вниманието към търсене на менюта
Причината е проста - бутоните 'се намират по-лесно' и винаги са на едно и също място - можеш да ги натиснеш без да поглеждаш или въобще да виждаш къде натискаш (на джипа шест от 25 бутона по волана можеше да ги видиш само отвън, и при работа само ги напипваш, а са основни бутони - изключително удобно решение бе ... Затова и в самолетите ключовете/лостовете са с различна форма, различна механика на движение и въпреки това - се случва 'ръката да се обърка'....
С напредване на автоматиката - малко по малко това е възможно да залезе, защото няма да има нужда от чак такова внимание от страна на шофьора за шофиране, така, че може да му се премести вниманието към търсене на менюта
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4925
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Явно тази "безбутонна схема" е доста по-евтина и затова бе приета така масово от производителите - въпреки многобройните критики от тестващи.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 4919
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Така е - с увеличаването на системите в автомобила се налага поставяне на още 'копчета', всяко от които струва пари, кабели и т.н... А с дисплеите можеш да слагаш неограничено количество копчета с лека промяна на софтуера, без никакви допълнителни капиталовложения в промяна на окабеляване, промяна на механичен дизайн и т.н.
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Имат ли королите автоматично активиране на аварийните/мигане на стоповете при екстремно спиране?
А включване на левия/десния халоген в съответен завой при ниска скорост?
Активирала ли се на някой от вас системата Safety sense за автоматично спиране при преминаване на пешеходец/колоездач или спряла кола пред вас? На мен само ми е давала сигнал, но не съм я оставял да се активира.
А включване на левия/десния халоген в съответен завой при ниска скорост?
Активирала ли се на някой от вас системата Safety sense за автоматично спиране при преминаване на пешеходец/колоездач или спряла кола пред вас? На мен само ми е давала сигнал, но не съм я оставял да се активира.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: KRAS74 и 69 госта