Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мислех, че в тези широки полета около екрана ще разположат сензорни бутони. А ползват "софтуерни". Защо не направят екрана по-голям, тогава действително би бил ценен "ъпгрейд". Така с тези излишни полета, не заети с нищо - изглежда зле според мен. Можеха поне да го направят по-компактно и да не "стърчи" така.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BladeBG
- Мнения: 61
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Явно основната цел на "ъпгрейда" е цел икономия - същия дисплей и корпус кажи речи с никакви физически бутони. Пак са си оставили и ръцете - като гледам от видеото на кола с десен волан бутона за включване и всички бутони от менюто са в ляво (супер "удобно"). Поне като са софтуерни вече можеше да поръчат да сложат една проста функционалност да ги преместят от дясно за колите с десен волан. Преди с физическите бутони разбирам - икономия, но това вече си е да те мързи да мислиш.
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да доста зле изглежда.
Също толкова зле. Това беше едно от нещата, което беше ДОБРЕ в колата. В предната корола бутоните бяха сензорни. Доста по - неудобно докато шофираш да гледаш къде да цъкнеш, да не говорим зимно време с ръкавици.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Кола с автоматични скорости съм карал малко, а пък с скоростна кутия като на хибрида само на тест драйв.При нормалния автоматик като натиснеш педала рязко до колкото знам сваля една скорост надолу за да изпревариш по бързо.Нека хората които имат хибрид да кажат като натиснеш рязко газта да изпревариш има ли го това сваляне на скорост надолу и изобщо как се случват нещата ако искаш да се изнесеш по бързо?
Peugeot 406
Corolla MY22
Corolla MY22
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При хибрида няма скорости/предавка 1, 2, 3 и тн/, само напред, като тролей. Натискаш и ускорява докато не отнемеш от педала.
-
- Мнения: 1225
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами много е просто с хибрида- натискаш педала на газта и двигателят се форсира (все едно сваля предавки при конвенционалния автоматик) и колата тръгва. И така докато не отнемеш газта или не достигнеш Vmax на колата.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
... Все едно увеличава предавателното число подобно на конвенционалния вариатор. Но и с тази разлика, че добавя допълнителна мощност от батерията.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- WoLF
- Мнения: 2642
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 257 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Физически го има времето на развъртане на двигателя до максимални конски сили и сменяне на предавателното число на вариатора. В зависимост колко близо са оборотите в момента на натискането на педала до необходимите и положението на вариатора до необходимото, това време може да е до 2-3 секунди. След това, както посочиха по-нагоре, караш на максимална мощност, докато не достигнеш физическите граници на колата или не отнемеш газта
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е ли точно това идеята на CVT да си винаги в оптималните обороти за дадената скорост. 2- 3 секунди е много време. Натискайки газта колата влиза в оптимални обороти а вече предавателното число към колелата се определя от елктрото.
-
- Мнения: 4926
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Въртящият момент се определя до голяма степен от "електрото" Най-вече при ниска скорост.
Въпроса на колегата бе за
Въпроса на колегата бе за
За да даде възможно най-голямо ускорение - трябва системата да отдаде максималния въртящ момент, който гумите могат да "пренесат към пътя" при скоростта, която е достигната във всеки момент - без да загубят сцепление. Или иначе казано – да отдава максималната мощност, която може да реализира автомобила във всеки момент на ускорението. Затова, според мен, в случая за оборотите не може да се каже, че са оптималните, а такива че да отдаде максималната реализуема мощност. При ниска скорост - не е максималната за автомобила. Максималната се отдава над определена скорост, зависи и от състоянието на настилката.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- WoLF
- Мнения: 2642
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 257 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Чисто си буксува, т.е. отдава максимална мощност независимо от условията и от там буксуването се управлява като при всеки друг автомобил. Сметките ги има, но са от страна на това колко е натиснат педала, колко рязко е стигнал това положение и от там се взима решение колко мощност се очаква от водача... Въртящия момент и мощноста са различни неща, макар едното да е производно на другото. Тук имаме ел. мотор и съответно голям въртящ момент от самото начало, но зависи от нивото на батерията и все пак колко енергия се изисква за отдаване от водача
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Малко впечатления от първото ми по-дълго каране
Варна-Пампорово.
Разход 4.7/100.Карах почти без спиране и въобще не се изморих.На магистрала на круиз контрол и включено следене на маркировката.Колата си върви сама почти заспах.
На Пампорово сутринта беше -12 градуса.До мен едно БМВ въртя стартера 20 секунди преди да запали с облаци дим.Аз само си натиснах бутона-и воала колата си тръгна на секундата.
Много стабилна на завоите до Пампорово.Ускорението на режим спорт е повече от прилично.Спокойно се изпреварва на баир.Шумът при високи скорости не е кой знае какъв.Ако си карал дизел даже ти се вижда прекалено тиха колата.
Единственият недостатък е,че по-бавно загрява от реното ми и много лесно се замаглява предното стъкло.
Варна-Пампорово.
Разход 4.7/100.Карах почти без спиране и въобще не се изморих.На магистрала на круиз контрол и включено следене на маркировката.Колата си върви сама почти заспах.
На Пампорово сутринта беше -12 градуса.До мен едно БМВ въртя стартера 20 секунди преди да запали с облаци дим.Аз само си натиснах бутона-и воала колата си тръгна на секундата.
Много стабилна на завоите до Пампорово.Ускорението на режим спорт е повече от прилично.Спокойно се изпреварва на баир.Шумът при високи скорости не е кой знае какъв.Ако си карал дизел даже ти се вижда прекалено тиха колата.
Единственият недостатък е,че по-бавно загрява от реното ми и много лесно се замаглява предното стъкло.
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тази сутрин върху иконата за разпознаване на знак се появи това. Предполагам не е разчело правилно някакъв занак или ? В ръководството не видях такъв символ.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това не е ли че си в населено място?
В системата на разпознаване на знаци най ме кефи разпознаването на ограничение максимално натоварване 12 тона
Лексъса го разпознава като 'ограничение 120км/ч' Всеки път...
В системата на разпознаване на знаци най ме кефи разпознаването на ограничение максимално натоварване 12 тона
Лексъса го разпознава като 'ограничение 120км/ч' Всеки път...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BladeBG
- Мнения: 61
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, това е знак за населено място. И при мен няколко пъти го е показвало, всеки път е било като влизам в такова и няма други знаци за ограничение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 181 госта