Но няма затъмнени задни стъкла, няма "безключово
влизане", няма диодни фарове - екстри които дават съществен комфорт. Екстри, които ги имаше в предната генерация за по малко пари. А да се пресмята хипотетична отстъпка, ами не казва нищо. Такава и по-голяма отстъпка може да се получи и за по-старата генерация, както и за други марки. Конкретна информация дава цената обявена в ценовата листа.
А дали хибридната система с по-малкия двигател е "по-добра". Ами хибрида, за мен не е бензинов двигател с някаква минимална "електричност" - все пак, хибрида е автомобил с двойно задвижване. Едно е да получава 37 кс допълнителна мощност, друго 23 кс - повече от 50% по малка ел мощност. Едно е да маневрираш и ускоряваш електрически, разполагайки с близо 37 кс мощност от батерията, друго 23. А и не е само това - ел двигателите са чувствително по маломощни. А това означава, че на ниска скорост, когато приноса на ел двигателя е голям (мощността на ел двигателя лимитира общата мощност) - симулирайки ниска предавка - мощността на системата е по-малка.
(За сравнение - хибридния голф при 204 кс системна мощност - получава 54 кс "ел мощност", а за кратко може да получава до 102 кс допълнителна мощност от батерията.)