Тук само да поясня, че става дума при отворени врати. Уплътненията са доста добри и не пускат нищо, дори и въздух. На моменти още ми заглъхват ушите вътре.
За течностите ще опитам да ги сменя. Карам само със сонакс зимна и лятна...
А за перата - и аз най-вероятно ще ги сменя, но ако окаже рамото ще ме е яд за 100те лева.
Тук се обзалагам, че е лоша настройка. При тези коли е драйв бай уаЯЪр (drive by wire) и всичките човешки команди минават през компа. Куатрото така реагира - настъпиш ли в зарой го изправя, но там е по друга работа.
Пъхнах компресора, който идва с колата в репер кита.
1.8 е мотора.
Ами има ТСИ а активно изключване на цилиндрите, има Екобуст, доста модерни и пъргави мотори - там просто разхода е разменем. ТСИ в града харчи 8-9 а извън около 5.5. Екобуста е константно 7. Т в крайна сметка всичко е въпрос на нужда, проучване и правилен подбор.slowtraveler написа: ↑13 Апр 2021 18:12 Голямото предимство е точно в спри-тръгни... При другите режими пак е по-икономичен, отколкото аналогичен нехибрид с ДВГ, работещ по 'не-аткинсънов' цикъл, но преимуществото няма да е толкова осезаемо...