Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Borkata_
Мнения: 40
Регистриран на: 13 Дек 2021 20:34
Местоположение: Burgas
Автомобил: Corolla TS 2.0 MY22 Luxury

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Borkata_ » 14 Фев 2023 12:46

И аз съм с MY22 и аз нямам съобщение но от местния дилър казаха,че акцията си я има и ще е актуална до 2025г.Смятам в средата на годината с първото обслужване да се възползвам и аз.Но като гледам какво е писал колегата по-горе за половинчата оправия само ме хваща яд.
Toyota Corolla TS 2.0 MY22 Luxury

Аватар
miti83
Мнения: 25
Регистриран на: 25 Май 2021 23:29
Местоположение: Sofia
Автомобил: Corolla
Благодарил/а: 2 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от miti83 » 14 Фев 2023 22:10

Днес си бях запазил час относно ъпдейта за сервизната кампания. Беше от 14ч, туткаха се до 15 и бяха готови към 16:30. Общо взето ми загубиха времето, надявах се да има подобрение, но ЙОК, пак ми липсват последните 2 пътувания след "ъпдейта"...
Може да проверите вашият автомобил дали подлежи на кампанията от тук: https://www.toyota.bg/apps/recall#/
Не че има голям смисъл според мен...
Toyota Corolla TS 2.0 HSD, Executive, Denim Blue, 2021

Sv.Ivanov
Мнения: 1
Регистриран на: 13 Юли 2021 10:42
Местоположение: гр. София

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Sv.Ivanov » 15 Фев 2023 09:51

miti83 написа: 14 Фев 2023 22:10 Днес си бях запазил час относно ъпдейта за сервизната кампания. Беше от 14ч, туткаха се до 15 и бяха готови към 16:30. Общо взето ми загубиха времето, надявах се да има подобрение, но ЙОК, пак ми липсват последните 2 пътувания след "ъпдейта"...
Същата работа и при мен. Само загуба на време!
Toyota Corolla TS 2.0 MY21 Luxury

astranom
Мнения: 137
Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
Получена  благодарност: 7 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от astranom » 15 Фев 2023 16:58

astranom написа: 08 Фев 2023 17:20 45000 км и 3 години по-късно ми изгоря крушка на фара
Само да дам кратка последваща информация за смяна на крушката на фара. Тъй като ми се наложи да пътувам още на следващия ден по магистрала с нощно каране и нямах никакво време за реакция, избрах най-бързия вариант и си купих крушка от ТМ Ауто Изток. Имаха само една бройка налична, т.е. имайте предвид, че може да не поддържат големи наличности. Цената беше 98 лева за 1 брой (знам, знам... :D ). Самата смяна е супер лесна, дори за човек с умерено леви ръце като мен, има място да си пъхнеш ръката зад фара, да развиеш и после да завиеш "фасонката". Самата крушка също се вади и слага много лесно на фасонката.

На кутийката не пише Philips или друга марка, а пише "Genuine Parts Toyota/Lexus". На етикета пише това:

LIGHT BULB HIR2 12V 55W
90981-YZZAM
Made in Poland

Много благодаря на колегата, който още същия ден предложи да ми помогне лично!

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от BOz » 15 Фев 2023 17:15

А на самата крушка не пише ли производителя ѝ?
И 100 лв. за халогенна крушка, вярно знам, знам... tooth.gif
Не, че и 18 лв,, където я намирам в нормален магазин е оправдано, но пак 100, баси. Купувайте си крушки предварително. Хем да сте готови за смяна във всеки един момент, хем да не плащате мега излишно.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

imbecile
Мнения: 15
Регистриран на: 10 Юли 2021 15:33
Местоположение: София
Автомобил: COROLLA TS 2.0 MY22

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от imbecile » 15 Фев 2023 18:15

Sv.Ivanov написа: 15 Фев 2023 09:51 Същата работа и при мен. Само загуба на време!
За съжаление същия отзвук е и в UK форума, което е леко притеснително...идея си нямам какво правят от Тойота unsure.gif Ще дебна пак да отърве някое пътуване и ще проверя локацията какво показва през MyT, имам подозренеито, че са оправили само GPSa и ще чакаме втора кампания за пътуванията...

Mcl
Мнения: 659
Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
Местоположение: Кюстендил
Автомобил: Corolla ts
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 11 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Mcl » 15 Фев 2023 21:06

А някой знае ли лед крушките кой модел са. Да си взема някоя резервна.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020

Hursa
Мнения: 4920
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Hursa » 15 Фев 2023 21:45

На "лед" фаровете май не се сменят. Но пък могат да се сменят целите фарове smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

method81
Мнения: 105
Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
Местоположение: София
Автомобил: Corolla E210 1.6
Благодарил/а: 13 пъти
Получена  благодарност: 7 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от method81 » 16 Фев 2023 09:14

► Виж съдържание
Интересно ревю на Corolla хечбек и комби MY23.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от LEXUS » 16 Фев 2023 22:46

Интересно,хубаво ревю. По-хубава е Королата с новия дизайн на LED светлините и решетката,както и хрома около халогените и по рамките на вратите, изглежда хем солидно направен автомобил,хем със спортен дизайн. Но кое е ретро - скоростен лост на автоматика. Когато тези скоростни лостове бяха модерни и ги слагаха германските марки, Тойота слагаше едни Т образни пластмасови лостове. Сега,когато никой не слага такива старовремски лостове,а всички актуални модели автомобили слагат само хромиран плъзгач за автоматика или бутони, Тойота реши да направи завръщане в миналото. Което е безобразие. Второ, при директно сравнение с Голф 8,който аз харесвам най-много, се вижда очевадно,че интериорът на Корола е по-сбит, по-тесен, седалките са сбити, подлакътника е твърде висок и къс, всичко говори за по-нисък клас, докато Голф 8 е по-широк, по-нисък, с тънки колонки и малки прозорчета в ъглите на предните врати,което осигурява по-добра видимост, като цяло и външно Тойотата седи като табуретка, по-къса и по-висока, точно както правеха старите Голфове и точно защото тогава не ги харесвах тях. Сега нещата се обърнаха на 180 градуса и Голфът е по-фината и смислена кола от Корола. Също така при Королата се залага на старовремски бутони,докато в Голфа, Хюндай и много други съвременни коли тези ретро бутони са изхвърлени в кофата и се залага на тактилни табла. Също така този екран за навигацията стърчи над таблото все едно че е правен отделно от дизайна на таблото, не е интегриран, няма цялостен /единен/ дизайнерски език, а като сложен в последния момент над таблото. Това при Голф 8 е решено много по-интелигентно и изглежда като един елемент с арматурното табло, защото е интегриран с него и не стърчи като навигация на такси.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

travelboy1965
Мнения: 203
Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от travelboy1965 » 16 Фев 2023 23:27

Голф та голф.Не знам как е голф 8 но аз голф не харесвам.Навремето имах фирма за аларми и по-тъпо направена кола не съм виждал.Като почнеш от пневматичното заключване където на всеки втори голф изпускаха маркучите и капещите масло двигатели в гаража ни.Мислех че са ги оправили но съседа по парко място има Тигуан и редовно оставя петна.Каза те са си така.Не че и Тойота няма трески за дялане.От всички коли които съм имал по-дървена седалка не съм виждал.Всеки божи ден ме боли кръста.От време на време си карам реното с носталгия.

i.vasilev
Мнения: 37
Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
Местоположение: Враца
Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от i.vasilev » 17 Фев 2023 08:15

LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46
Да, напълно съм съгласен, че на хартия, когато човек разглежда каталога, гледа ревюта, даже и като седне в колата, ВАГ-овете изглеждат логичния избор. През 2009 си купих първата кола-Голф TDI. tooth.gif Тотално разочарование. Все се чудех дали ще стигна до точка Б, защото не веднъж ме е оставял на пътя. Но все пак имам хубави спомени с нея. 8 години по- късно си взех първият нов автомобил пак от ВАГ групата. Много гледах и обикалях тогава по представителства, включително и Тойота. Избрах Шкода точно заради това: по-адекватно задвижване, по-добре оползотворено вътрешно пространство, по-логично ориентиран кокпит и (поне през 2017) конкурентни цени. НО всичко това не означава автоматично по-добър автомобил. Тук не говоря за надеждност и прочее, защото говорим за сравнително нови машини. С предишната кола за 5.5 години изминах 136000 километра без да ми изгори дори една крушка и никога не е светвала предупредителна лампа на таблото. Колата още е при мен и едва ли в обозримо бъдеще ще я продам, просто от сантимент. Фактът че смених марката говори, че не всичко е ОК при ВАГовете. Просто за ежедневието не е лесна кола за каране. Отвратителния Front Assist, който ти набива спирачки без предупреждение и дори да го изключиш при следващо палене на колата е отново активен и трябва да се рови из менютата да се изключи отново. Същото важи и за Strat-Stop-a. Дървената и тракаща скоростна кутия с ужасна "Anti stall" функция, която прави всяко потегляне...емоционално. Да не говорим за отвратителното следпродажбено обслужване. И ред други такива, които не са в брошурите и Youtube. Та купих Тойота и след няколко дни като премина еуфорията си казвам същото: дървена кола, по-лоша сглобка от Шкода, user interface-a разпилян, бутоните от различни епохи, таблета стърчи, мотора-слаб, ОБАЧЕ колата е лесна за каране. Скоростната кутия е прецизна, стегната и имам възможността на потеглям без електронни помощници. Таблета е на перфекто място по отношение на видимост, работа с него и не пречи при шофиране. Бутоните са големи и удобни за работа. Какво като изглеждат малко остарели, аз докато шофирам не гледам в таблото. Управлението на климатроника е на перфектно място. Седалките са комфортни и много лесно си намерих удобна позиция на седене. Асистиращите системи в Тойота са в пъти по- добри от тези на Шкода. И не говоря само за Октавия 3, ами и за настоящия модел. Изключително натрапчиви, резки и понякога откровено опасни. За справка- Bridkoda. Най-лошото е, че след всяко стартиране на колата са отново активни. Когато ми доставиха Королата и седнахме за първи път с търговеца да ми разяснява интериора, първото което го попитах се как да си изключа асистиращите системи. tooth.gif В последствие разбрах, че не е нужно да го правя. За капацитивните бутони, слайдерите, управлението на климатика през инфотеймънта, прекомерната употреба на пиано лак, shfit by wire джвъчките пльоснати на централната конзола и дигиталния кокпит, който показва една и съща информация дублирана по няколко пъти въобще не искам да говоря. И как всичко това помага и ни улеснява ежедневието при нормална експлоатация на автомобила? Отговора е ясен поне за мен. Това е просто една красива опаковка, която при правилната маркетингова стратегия продава продукта и то с не лоша печалба. Защото повечето хора не се замислят, че производството на един капацитивен бутон, поддържащ няколко функции е по-евтино от това на няколко стандартни копчета.
 ! Съобщение от: slowtraveler
Моля избягвайте безсмисленото цитиране на дълги съобщения

centil
Мнения: 935
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 18 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от centil » 17 Фев 2023 09:41

LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46 Също така при Королата се залага на старовремски бутони,докато в Голфа, Хюндай и много други съвременни коли тези ретро бутони са изхвърлени в кофата и се залага на тактилни табла..
И защото тактилните бутони са много хубави, то от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма. Изчезват и от волана и от средната конзола, поради много оплаквания от клиенти. Та дори бленувания Голф се завръща на "старовремски бутони".
Изображение
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE

Volkata
Мнения: 353
Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Volkata » 17 Фев 2023 10:20

LEXUS написа: 16 Фев 2023 22:46 А вие имате ли голф или корола или пробва ли ли сте някоя от двете коли
Toyota Corolla 1.6 e210

Аватар
stereo_man
Мнения: 221
Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
Местоположение: София
Автомобил: Corolla E210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от stereo_man » 17 Фев 2023 12:47

М. Май миналата година в Италия бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна) но като цяло поне на мен королата ми е много по-удобна и по-приятна за каране. В Голфа така и не можах да си наглася позицията, така че да ми е комфортно. Позицията на екрана на королата със сигурност, поне за мен, е много по-удобна от тази на голфа. Големината на екрана също е по-добре в королата
Corolla E12;
Corolla E210

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 116 госта