Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 13 Дек 2021 20:34
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И аз съм с MY22 и аз нямам съобщение но от местния дилър казаха,че акцията си я има и ще е актуална до 2025г.Смятам в средата на годината с първото обслужване да се възползвам и аз.Но като гледам какво е писал колегата по-горе за половинчата оправия само ме хваща яд.
Toyota Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
- miti83
- Мнения: 25
- Регистриран на: 25 Май 2021 23:29
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес си бях запазил час относно ъпдейта за сервизната кампания. Беше от 14ч, туткаха се до 15 и бяха готови към 16:30. Общо взето ми загубиха времето, надявах се да има подобрение, но ЙОК, пак ми липсват последните 2 пътувания след "ъпдейта"...
Може да проверите вашият автомобил дали подлежи на кампанията от тук: https://www.toyota.bg/apps/recall#/
Не че има голям смисъл според мен...
Може да проверите вашият автомобил дали подлежи на кампанията от тук: https://www.toyota.bg/apps/recall#/
Не че има голям смисъл според мен...
Toyota Corolla TS 2.0 HSD, Executive, Denim Blue, 2021
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Същата работа и при мен. Само загуба на време!
Toyota Corolla TS 2.0 MY21 Luxury
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Само да дам кратка последваща информация за смяна на крушката на фара. Тъй като ми се наложи да пътувам още на следващия ден по магистрала с нощно каране и нямах никакво време за реакция, избрах най-бързия вариант и си купих крушка от ТМ Ауто Изток. Имаха само една бройка налична, т.е. имайте предвид, че може да не поддържат големи наличности. Цената беше 98 лева за 1 брой (знам, знам... ). Самата смяна е супер лесна, дори за човек с умерено леви ръце като мен, има място да си пъхнеш ръката зад фара, да развиеш и после да завиеш "фасонката". Самата крушка също се вади и слага много лесно на фасонката.
На кутийката не пише Philips или друга марка, а пише "Genuine Parts Toyota/Lexus". На етикета пише това:
LIGHT BULB HIR2 12V 55W
90981-YZZAM
Made in Poland
Много благодаря на колегата, който още същия ден предложи да ми помогне лично!
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А на самата крушка не пише ли производителя ѝ?
И 100 лв. за халогенна крушка, вярно знам, знам...
Не, че и 18 лв,, където я намирам в нормален магазин е оправдано, но пак 100, баси. Купувайте си крушки предварително. Хем да сте готови за смяна във всеки един момент, хем да не плащате мега излишно.
И 100 лв. за халогенна крушка, вярно знам, знам...
Не, че и 18 лв,, където я намирам в нормален магазин е оправдано, но пак 100, баси. Купувайте си крушки предварително. Хем да сте готови за смяна във всеки един момент, хем да не плащате мега излишно.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Юли 2021 15:33
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 2.0 MY22
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За съжаление същия отзвук е и в UK форума, което е леко притеснително...идея си нямам какво правят от Тойота Ще дебна пак да отърве някое пътуване и ще проверя локацията какво показва през MyT, имам подозренеито, че са оправили само GPSa и ще чакаме втора кампания за пътуванията...
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А някой знае ли лед крушките кой модел са. Да си взема някоя резервна.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На "лед" фаровете май не се сменят. Но пък могат да се сменят целите фарове
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Интересно,хубаво ревю. По-хубава е Королата с новия дизайн на LED светлините и решетката,както и хрома около халогените и по рамките на вратите, изглежда хем солидно направен автомобил,хем със спортен дизайн. Но кое е ретро - скоростен лост на автоматика. Когато тези скоростни лостове бяха модерни и ги слагаха германските марки, Тойота слагаше едни Т образни пластмасови лостове. Сега,когато никой не слага такива старовремски лостове,а всички актуални модели автомобили слагат само хромиран плъзгач за автоматика или бутони, Тойота реши да направи завръщане в миналото. Което е безобразие. Второ, при директно сравнение с Голф 8,който аз харесвам най-много, се вижда очевадно,че интериорът на Корола е по-сбит, по-тесен, седалките са сбити, подлакътника е твърде висок и къс, всичко говори за по-нисък клас, докато Голф 8 е по-широк, по-нисък, с тънки колонки и малки прозорчета в ъглите на предните врати,което осигурява по-добра видимост, като цяло и външно Тойотата седи като табуретка, по-къса и по-висока, точно както правеха старите Голфове и точно защото тогава не ги харесвах тях. Сега нещата се обърнаха на 180 градуса и Голфът е по-фината и смислена кола от Корола. Също така при Королата се залага на старовремски бутони,докато в Голфа, Хюндай и много други съвременни коли тези ретро бутони са изхвърлени в кофата и се залага на тактилни табла. Също така този екран за навигацията стърчи над таблото все едно че е правен отделно от дизайна на таблото, не е интегриран, няма цялостен /единен/ дизайнерски език, а като сложен в последния момент над таблото. Това при Голф 8 е решено много по-интелигентно и изглежда като един елемент с арматурното табло, защото е интегриран с него и не стърчи като навигация на такси.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Голф та голф.Не знам как е голф 8 но аз голф не харесвам.Навремето имах фирма за аларми и по-тъпо направена кола не съм виждал.Като почнеш от пневматичното заключване където на всеки втори голф изпускаха маркучите и капещите масло двигатели в гаража ни.Мислех че са ги оправили но съседа по парко място има Тигуан и редовно оставя петна.Каза те са си така.Не че и Тойота няма трески за дялане.От всички коли които съм имал по-дървена седалка не съм виждал.Всеки божи ден ме боли кръста.От време на време си карам реното с носталгия.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, напълно съм съгласен, че на хартия, когато човек разглежда каталога, гледа ревюта, даже и като седне в колата, ВАГ-овете изглеждат логичния избор. През 2009 си купих първата кола-Голф TDI. Тотално разочарование. Все се чудех дали ще стигна до точка Б, защото не веднъж ме е оставял на пътя. Но все пак имам хубави спомени с нея. 8 години по- късно си взех първият нов автомобил пак от ВАГ групата. Много гледах и обикалях тогава по представителства, включително и Тойота. Избрах Шкода точно заради това: по-адекватно задвижване, по-добре оползотворено вътрешно пространство, по-логично ориентиран кокпит и (поне през 2017) конкурентни цени. НО всичко това не означава автоматично по-добър автомобил. Тук не говоря за надеждност и прочее, защото говорим за сравнително нови машини. С предишната кола за 5.5 години изминах 136000 километра без да ми изгори дори една крушка и никога не е светвала предупредителна лампа на таблото. Колата още е при мен и едва ли в обозримо бъдеще ще я продам, просто от сантимент. Фактът че смених марката говори, че не всичко е ОК при ВАГовете. Просто за ежедневието не е лесна кола за каране. Отвратителния Front Assist, който ти набива спирачки без предупреждение и дори да го изключиш при следващо палене на колата е отново активен и трябва да се рови из менютата да се изключи отново. Същото важи и за Strat-Stop-a. Дървената и тракаща скоростна кутия с ужасна "Anti stall" функция, която прави всяко потегляне...емоционално. Да не говорим за отвратителното следпродажбено обслужване. И ред други такива, които не са в брошурите и Youtube. Та купих Тойота и след няколко дни като премина еуфорията си казвам същото: дървена кола, по-лоша сглобка от Шкода, user interface-a разпилян, бутоните от различни епохи, таблета стърчи, мотора-слаб, ОБАЧЕ колата е лесна за каране. Скоростната кутия е прецизна, стегната и имам възможността на потеглям без електронни помощници. Таблета е на перфекто място по отношение на видимост, работа с него и не пречи при шофиране. Бутоните са големи и удобни за работа. Какво като изглеждат малко остарели, аз докато шофирам не гледам в таблото. Управлението на климатроника е на перфектно място. Седалките са комфортни и много лесно си намерих удобна позиция на седене. Асистиращите системи в Тойота са в пъти по- добри от тези на Шкода. И не говоря само за Октавия 3, ами и за настоящия модел. Изключително натрапчиви, резки и понякога откровено опасни. За справка- Bridkoda. Най-лошото е, че след всяко стартиране на колата са отново активни. Когато ми доставиха Королата и седнахме за първи път с търговеца да ми разяснява интериора, първото което го попитах се как да си изключа асистиращите системи. В последствие разбрах, че не е нужно да го правя. За капацитивните бутони, слайдерите, управлението на климатика през инфотеймънта, прекомерната употреба на пиано лак, shfit by wire джвъчките пльоснати на централната конзола и дигиталния кокпит, който показва една и съща информация дублирана по няколко пъти въобще не искам да говоря. И как всичко това помага и ни улеснява ежедневието при нормална експлоатация на автомобила? Отговора е ясен поне за мен. Това е просто една красива опаковка, която при правилната маркетингова стратегия продава продукта и то с не лоша печалба. Защото повечето хора не се замислят, че производството на един капацитивен бутон, поддържащ няколко функции е по-евтино от това на няколко стандартни копчета.
-
- Мнения: 935
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И защото тактилните бутони са много хубави, то от тази година във фейслифта на Голф 8 вече ги няма. Изчезват и от волана и от средната конзола, поради много оплаквания от клиенти. Та дори бленувания Голф се завръща на "старовремски бутони".
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Toyota Corolla 1.6 e210
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
М. Май миналата година в Италия бях взел под наем един голф 8 за 5-6 дни. Честно казано от гледна точка на по-модерни технологии е по-добре от королата (екраните са с по-добра резолюция, по-модерен интерфейс, по-безшумна) но като цяло поне на мен королата ми е много по-удобна и по-приятна за каране. В Голфа така и не можах да си наглася позицията, така че да ми е комфортно. Позицията на екрана на королата със сигурност, поне за мен, е много по-удобна от тази на голфа. Големината на екрана също е по-добре в королата
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 116 госта