Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не ми се беше прикачил линка в предния ми пост - ще има нещо като фейслифт през 2023 г. Променили са навигацията и двигателите. Вдигнали са мощността и не съм сигурен дали няма да вкарат и двулитров мотор в седана. Май вкарват опция за дистанционни функции през приложението (отваряне на прозорци, пускане на климатик и др.). Най-подробна информация и снимки намерих в тези два линка (единият е на турски, но с транслейта си го преведох):
- https://www.donanimhaber.com/2023-toyot ... &fs=e&s=cl
- https://www.carscoops.com/2022/06/eu-sp ... rades/amp/
- https://www.donanimhaber.com/2023-toyot ... &fs=e&s=cl
- https://www.carscoops.com/2022/06/eu-sp ... rades/amp/
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
С фейслифта през 2023 се оптимизират и двата двигателя, като на 1.8 се повишава мощността до 140к.с. (с 18к.с. повече) и по този начин ускорението му от 0 до 100 km/h ще става за 9,2сек. 2.0 двигателя ще бъде с 196к.с. (с 18к.с. повече) и с ускорение от 0 до 100 km/h за 7,5сек.
Хибридната система ще е по-лека с 18кг., като ще е с нов електромотор и по-лека литиевойонна батерия.
Хибридната система ще е по-лека с 18кг., като ще е с нов електромотор и по-лека литиевойонна батерия.
https://newsroom.toyota.eu/toyota-annou ... 3-corolla/Toyota announces the new 2023 Corolla
- Toyota strengthens style, technology, performance and driving appeal across the Corolla range for 2023
- Refreshed design with new exterior features and colours and harmonised new interior trims, upholsteries and finishes
- New fifth generation Toyota hybrid electric technology, delivering more power, greater driving experience and performance
- Enhanced digital user experience
o Customisable 12.3-inch combimeter
o New full size 10.5-inch multimedia display
o Cloud-based navigation and voice agent
- Toyota T-Mate package includes latest generation Toyota Safety Sense plus new Blind Spot Monitor with Safe Exit Assist and Rear Seat Reminder System
- Corolla GR SPORT gains more exclusive design features
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Новата мултимедия и virtual cockpit-a изглеждат убиец. Повечето коне на хибридите са голям плюс също така.
Иначе virtual cockpit-a го има и в Corolla GR, може да се види как изглежда горе-долу по клипчетата.
Иначе virtual cockpit-a го има и в Corolla GR, може да се види как изглежда горе-долу по клипчетата.
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е ли малко прекалено голям този дисплей в средата и така високо. Ако бяха съкратили рамките в черно и сребристата - май щеше да се впише много по-добре.
Но като цяло много привлекателен фейслифт (май рядко някой предлага толкова значително обновяване в основни елементи, обикновено се ограничават предимно до обновяване на външния вид) - по-висока мощност, ако е основно поради повишената ел мощност ще е много добре (според мен), чувствително по-лека и по-важното - обещават по-мощна батерия, "контрол" на "сляпата зона" - вероятно подобрен (и надявам се - да се предлага вече при королата и у нас).
(Мислех, че от gr като ниво на оборудване са се отказали - но не са и ще го "нашарят" още повече )
Но като цяло много привлекателен фейслифт (май рядко някой предлага толкова значително обновяване в основни елементи, обикновено се ограничават предимно до обновяване на външния вид) - по-висока мощност, ако е основно поради повишената ел мощност ще е много добре (според мен), чувствително по-лека и по-важното - обещават по-мощна батерия, "контрол" на "сляпата зона" - вероятно подобрен (и надявам се - да се предлага вече при королата и у нас).
(Мислех, че от gr като ниво на оборудване са се отказали - но не са и ще го "нашарят" още повече )
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Има ли някой поръчал Corolla Sedan hybrid през Януари и Февруари тази година и вече да е дошла? Моята е поръчана на 03.02 и още я чакам, последно уж за този месец...
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17 Фев 2022 18:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla sedan 1.8 hybr
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой случайно да е ходил на Автомобилният салон в Интер експо център? Има ли специални промоции за покупка на Тойота различна от стандартните около 8 % отстъпка?
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 13 Дек 2021 20:34
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз не съм сигурен,че тези стандартните 8 въобще още ги има?
Toyota Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23 Апр 2017 17:02
- Местоположение: София
- Автомобил: Yaris MK2 1.3 vvti-mmt
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Преди 3-4 седмици ходихме в тойота дилър и нямаха никаква отстъпка
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Приключих проекта с шумоизолацията за момента .
Резултатът за мен си струва усилията и времето. Вратите се затварят по съвсем друг начин, без хлопане и кух звук. Музиката също доста се подобри, басът се изчисти от излишни вибрации.
Шумът при каране е осезаемо по-малко дори с ниска скорост и като цяло пътуването е по-малко измарящо, а колата се усеща някак по-"солидна".
Материалите, които използвах са Silent Coat 2 мм вибродампинг и STP Gold 6 мм шумоизолация.
Покрих вратите от външната страна напълно и с двете, а от вътре където можеше без да пречи на кората.
Също така сложих малко на задния капак и под задната седалка.
Под предния капак, където на моето оборудване няма кора, сложих шумоизолация, която уж издържа на високи температури.
Като цена материалите ми излязоха около 300 лева. Изолирането на една врата отнема около час и половина като му хванеш цаката.
Следващата стъпка ще са подкалниците и арките на колелата, но там си иска повече разглабяне.
Резултатът за мен си струва усилията и времето. Вратите се затварят по съвсем друг начин, без хлопане и кух звук. Музиката също доста се подобри, басът се изчисти от излишни вибрации.
Шумът при каране е осезаемо по-малко дори с ниска скорост и като цяло пътуването е по-малко измарящо, а колата се усеща някак по-"солидна".
Материалите, които използвах са Silent Coat 2 мм вибродампинг и STP Gold 6 мм шумоизолация.
Покрих вратите от външната страна напълно и с двете, а от вътре където можеше без да пречи на кората.
Също така сложих малко на задния капак и под задната седалка.
Под предния капак, където на моето оборудване няма кора, сложих шумоизолация, която уж издържа на високи температури.
Като цена материалите ми излязоха около 300 лева. Изолирането на една врата отнема около час и половина като му хванеш цаката.
Следващата стъпка ще са подкалниците и арките на колелата, но там си иска повече разглабяне.
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колега ще бъде много яко и полезно за останалите ако имаш снимков материал или пък предвидиш такъв при следващите стъпки. Нещо като How to...
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
method81 като сложиш на подкалниците и арките на колелата дай инфо как е. Ако може и с някакви снимки, ще съм благодарен. може ли да те помоля да ми пратиш някакви снимки на багажника и под седалката? според теб промени ли нещо от тази на предния капак, понеже съм се чудил дали да не поръчам кора от тойота? под задната седалка по някакъв начин отива ли и върху батерията?
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм с бензин и не съм имал проблеми под задната седалка, тъй като там има единствено помпа за резервоара. Всичко останало (голата ламарина) покрих с вибро и звукоизолацията.
За съжаление нямам снимки, тъй като нямах време да документирам целия процес, но за следващите стъпки ще направя.
Капакът на багажника е малко спорно дали си струва да се прави. Колкото повече вибродампинг слагаш, толкова по-трудно се отваря багажника (включително и от ключа, преди се отваряше до средата, а сега едва се открехва).
Затова в багажника възможно най-малко вибро и повече звукоизолация, която не тежи толкова много.
Може би най-големият ефект беше под предния капак. Двигателят доста утихна и вече трябва да се заслушвам или да гледам оборотомера, за да разбера на колко оборота съм.
Мисля си, че най-добрата комбинация тук би била вибро най-отдолу, някаква по-тънка звукоизолация и оригиналната кора, за да изглежда добре.
ПП: Хубавото на тези модове е, че всичко е обратимо. Виброто е малко лепкаво, но преспокойно се отлепва на ръка и не оставя следи.
За съжаление нямам снимки, тъй като нямах време да документирам целия процес, но за следващите стъпки ще направя.
Капакът на багажника е малко спорно дали си струва да се прави. Колкото повече вибродампинг слагаш, толкова по-трудно се отваря багажника (включително и от ключа, преди се отваряше до средата, а сега едва се открехва).
Затова в багажника възможно най-малко вибро и повече звукоизолация, която не тежи толкова много.
Може би най-големият ефект беше под предния капак. Двигателят доста утихна и вече трябва да се заслушвам или да гледам оборотомера, за да разбера на колко оборота съм.
Мисля си, че най-добрата комбинация тук би била вибро най-отдолу, някаква по-тънка звукоизолация и оригиналната кора, за да изглежда добре.
ПП: Хубавото на тези модове е, че всичко е обратимо. Виброто е малко лепкаво, но преспокойно се отлепва на ръка и не оставя следи.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 04 Сеп 2021 15:43
- Местоположение: София
- Автомобил: toyota corolla
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой да знае този браузър откъде се изкарва,че при го няма
- Прикачени файлове
-
- webbrowser.JPG (39.48 KiB) Преглеждано 742 пъти
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 02 Окт 2021 21:53
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Corolla 1.8 Hybrid Sedan 2022
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И при мен го няма. Това Connected menu ми е празно, няма нищо....
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А имаш ли иконата най-горе в ляво - навигация.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: rakian66 и 59 госта