Предполагам, но не съм 100% сигурен
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
мязат като на климатик, виж къде отиват ако може да се види. А иначе, тества ли да ги изчистиш и да видиш дали пак ще се омаслят?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 21 Апр 2020 15:06
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Corolla 2019
- Благодарил/а: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Огледай се за миши дронки, защото и те ( мишките) препикават по същия начинstereo_man написа: ↑21 Ное 2022 22:41 колеги, тези дни сипвах зимна течност за чистачки, ми направи впечатление, че тези кабели и тръбички са омаслени. Имате ли идея от какво може да е? не беше мокро навън, не е оливано с нещо (антифриз, течност за чистачки) IMG_4871.JPG
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Какъв разход ви дават хибридите, когато времето застудее. Днес при зареждане до горе излезе разход 5.5л/100км. На таблото пишеше 5.2л/100км. Забелязах, че когато беше топло и не палеше двг заради парното, каквото показваше на таблото, такова излизаше при зареждане до горе. Според мен борд компа не отчита правилно когато двг пали заради парното и колата не се движи. Когато беше топло бях слязъл до 4.3л/100км.
Минавам около 40км всеки ден - 30км извънградско по планински терен в едната посока предимно изкачване,а в другата - предимно спускане и 10км градско. Парното е 19-20 градуса. Карам в Normal режим и гледам да ускороявам и спирам възможно най-плавно. Бъркам ли нещо?
Минавам около 40км всеки ден - 30км извънградско по планински терен в едната посока предимно изкачване,а в другата - предимно спускане и 10км градско. Парното е 19-20 градуса. Карам в Normal режим и гледам да ускороявам и спирам възможно най-плавно. Бъркам ли нещо?
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това ми е годишния разход.Колата е на 1г.Пролет и есен е около 3,7 зимата около 5/100 но карам на много кратки разстояния около 10 км дневно.
► Виж съдържание
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Зависи какво си си настроил да показва. Може да ти показва на трип, на резервоар и среден.
Аз го държа на среден разход, който нулирам само като сменя зимни/летни гуми.
Борда е 99.9999% точен и съм го доказал за себе си по емпиричен път От както имам колата абсолютно всяко зареждане съм го записвал в приложение.
Отделни зареждания варират над или под средния, който пише на таблото, но както казах, борда гони почти 100% точност.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Средно, при 98 процента градско в София по големите булеварди, за 10 000 км, за последните 12 месеца, 4.4 л / 100 км средно. Сега леко се качи на 4.5 л / 100 км покрай дъждовете мин. седмици, пусках яко климатик да дърпа влагата. Карам на А95.
Колеги с конвенционалните 1.6, 1.8, 2.0 бензин тихо плачат като ги питам, и те кажат неща от сорта на 14 л / 100 км в София. На фона на това 5.5 е муцка.
Колеги с конвенционалните 1.6, 1.8, 2.0 бензин тихо плачат като ги питам, и те кажат неща от сорта на 14 л / 100 км в София. На фона на това 5.5 е муцка.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колеги, не забравяйте, че пишете във форум където и други ползват същите автомобили
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Честна японска. Hursa, ти там тези 180 коне не са на вода, ще гориш малко повече ми.
► Виж съдържание
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е по скоро закръглено на 180 Но имам и стария аурис. Ще видим тези новите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм с конвенционален и за последните 3000 километра, на колкото е и колата в момента, средния разход е 5.1. Говорим за около 20 % градско, 20% магистрала и останалото извънградско. И се чудя ако си бях взел хибрид кога щях да си избия разликата в цената от 8000 лева при аналогично оборудване от по- ниския разход на гориво.GringoBG написа: ↑05 Дек 2022 13:45 Средно, при 98 процента градско в София по големите булеварди, за 10 000 км, за последните 12 месеца, 4.4 л / 100 км средно. Сега леко се качи на 4.5 л / 100 км покрай дъждовете мин. седмици, пусках яко климатик да дърпа влагата. Карам на А95.
Колеги с конвенционалните 1.6, 1.8, 2.0 бензин тихо плачат като ги питам, и те кажат неща от сорта на 14 л / 100 км в София. На фона на това 5.5 е муцка.
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Малко ме съмнява ама щом казваш,че ти е толкова разхода.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Като седнах да поръчвам колата, и казах думите "1.5 литровия, градско София, икономия" ме погледнаха сериозно и казаха, в София и жестокия час пик трафик, на 1.5 да му пиша още 2-3 литра отгоре за реални 8-9 л / 100 км. Което пак не е зле, ама е 1.5. Иначе нехибридния модел 1.5 е с директно впръскване и съм склонен да вярвам, че на извънградско с плавно каране на равен път, 90-100 км/ч макс, на темпомат може да смъкне под 6, между 5 и 6.
Сметнах тогава, за 3 години го избивам от икономията при 10 000 км хибрида и избрах него. Хибрид, даже и за плъгин това, има смисъл най-вече в града.
Сметнах тогава, за 3 години го избивам от икономията при 10 000 км хибрида и избрах него. Хибрид, даже и за плъгин това, има смисъл най-вече в града.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Най-голяма при сравнение хибрид с "конвенционален" е разликата при градско. Тогава разликата е особено голяма. Но не съм съгласен, че хибрида е за града. При мен към 99% от пътуванията са извънградско и не съжалявам, че избрах хибрид.
Хибрида на дълъг път може да е осезаемо по икономичен и от плъгин хибрида. Освен, ако специално не се спира през 50 150 км за електрозареждане.
Добре, че тойота вдига ел мощността на хибридите си, бяха станали смешни. Но дали не е вдигната при вграждане на същите батерии.
Например при подобни пътувания, особено всекидневни - хибрида ще е чувствително по-удобен по сравнение с конвенционален дори с автомат или вариатор.
Хибрида на дълъг път може да е осезаемо по икономичен и от плъгин хибрида. Освен, ако специално не се спира през 50 150 км за електрозареждане.
Добре, че тойота вдига ел мощността на хибридите си, бяха станали смешни. Но дали не е вдигната при вграждане на същите батерии.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Преди 3 години беше около 5к разликата и по поносимо..Но освен разход хибрида има и много други предимства. Като изключим чисто субективните, като за мен тишината много ми допада (да с изключение на магистрала).
Но след това идват и обективните, липса на:
1.Стартер
2. Алтернатор
3.Скоростна
4.Съединител
5.Турбо
6.Липса на всякакви ремъци
7.Верига ангрежан
айде последните две, го има и при конвенционалните
8. Дискове и накладки може значително повече да изкарат, което е още един разход по - малко.
Но иначе все неща, които рано или късно обслужваш.
9.Възможността за темпомат от и до 0 км (за това вече не съм сигурен - когато взимах аз, в брошурата им пишеше, точно това адаптивен темпомат до 0 км - само за хибрид.)
Да сме живи и здрави де се вика, но в допълнение и със сегашното положение, не виждам защо да не карам сегашната кола и след 5тата и година. Още повече 10 годишната гаранция. Така че тази горница до един момент (всеки си преценя) донякъде се припокрива.
и аз съм на мнение че хибрида в града е супер. Но в извънградско направо разцепва..НЕ магистрала. Междуградско. Рекорда ми за 360 км пълна кола 4 възрастни + дете багаж, климатик мисля че е излишно да се казва... не съм забелязал да прави разлика в разхода, но все пак беше 36 градуса навън - 3,6/100
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 105 госта