Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Застраховката се предлага от тази година до колкото си спомням.На не толкова апетитните автомобил може би няма наистина нужда, но знае ли човек какво ще им скимне на джамбазите. В последно време ги крадат предимно за да им плати застрахователя на тях, а не на клиента (както вече един колега от форума усети). Аз лично си я направих. Предпочитам да имам и да не ми се наложи да я ползвам, от колкото да ми потрябва и да нямам.. Пари се изкарват, времето и нервите - не.
Слоу, при този модел автоматиката е прекалено интелигентна - в движение, на неутрална, като натиснеш педала излиза съобщение и после те препсува с едно "пии". Така, че оставам на старата изпитана методика - жената сваля прозореца и раздава команди (защото и без това вече ще го е направила докато аз си играя със лоста). Пиукането, най-много да катализира процеса . Освен, да взема да си пускам климатика, че да активира мотора
Слоу, при този модел автоматиката е прекалено интелигентна - в движение, на неутрална, като натиснеш педала излиза съобщение и после те препсува с едно "пии". Така, че оставам на старата изпитана методика - жената сваля прозореца и раздава команди (защото и без това вече ще го е направила докато аз си играя със лоста). Пиукането, най-много да катализира процеса . Освен, да взема да си пускам климатика, че да активира мотора
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- biro
- Мнения: 2628
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А как наистина ще минаваме ГТП?
Това и аз се бях чудил, когато бях открил, как не ми дава по никакъв начин да изфорсирам на място.
Това и аз се бях чудил, когато бях открил, как не ми дава по никакъв начин да изфорсирам на място.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 06 Май 2020 20:21
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla TS 1.8
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
1400 лв за 5г това е цената сега на ГАП.
- slowtraveler
- Мнения: 4857
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На Р не ти ли стартира двигателя като дадеш газ? То на хибридните Тойоти/Лексъси си имаше и специална процедура за стартиране на ДВГ, ама и с подаване на газ би трябвало да стане..nicktodorov написа: ↑10 Май 2020 01:37 А как наистина ще минаваме ГТП?
Това и аз се бях чудил, когато бях открил, как не ми дава по никакъв начин да изфорсирам на място.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Filbor
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Когато колата е на валовете. Включваш на D ... и "тръгваш". Валовете ще се въртят. Колата ще е на едно място. Не е ли по този начин?
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За застраховката GAP съм се объркал, ето ги цените които са ми предложили, сега ми се струват доста изгодни, но тогава мн разходи бяха гуми застраховки вноски ..... И не я направих
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_20200510-180210.png (1.9 MiB) Преглеждано 2834 пъти
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А теста на ръчната, като на валовете са задните гуми?
До колкото видях се ползва сервизен режим за тази цел, който държи двигателя постоянно активен. Само трябва да се тества;
- Turn the vehicle to accessory mode, Ready-off. On 2001-2003 Prii this is two clicks forward of the key, on 2004+ this is pressing the start button twice with your foot off the brake pedal. The display will not show Ready but will otherwise be lit, the car in park.
- Depress the accelerator two times fully.
- Put the vehicle in neutral.
- Depress the accelerator two times fully.
- Put the vehicle back into park.
- Depress the accelerator two times fully.
Това е за Приус, но не пречи да я пробваме и на королата
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- Filbor
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Офтопик
Сигурно валовете имат различни режими на работа в зависимост от теста, който ще се прави.
Всеки път като отида на ГТП ме карат да правя нещо, което предния път не е било по същия начин. Последния път новото нещо беше да ускорявам автомобила на място, все едно да симулирам тръгване. Е, на ръчната нямам D , така че на първа скорост и полусъединител. Колегата преди мен го накараха да прави същото и си казах "бре това е нещо ново".
Всеки път като отида на ГТП ме карат да правя нещо, което предния път не е било по същия начин. Последния път новото нещо беше да ускорявам автомобила на място, все едно да симулирам тръгване. Е, на ръчната нямам D , така че на първа скорост и полусъединител. Колегата преди мен го накараха да прави същото и си казах "бре това е нещо ново".
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Имаше колеги с приус "4" - сравнявали ли са го с хибридната корола с по-малкия двигател? Ще са интересни впечатленията им.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Здрасти колега,Захари написа: ↑08 Май 2020 10:06 Благодаря за бързия отговор.
Разбира се, не е съвсем коректно дефинирана средната скорост, но при шофиране на магистрала в голяма част от времето наистина автомобилът се кара между 120 и 140 км/ч.
Проучвам тук, защото от информацията до момента става ясно, че автомобилът не би реализирал икономията, която предполагах. 1.8 на дълъг път път, магистрала, ще харчи около 7/100 л.
Скоростта за планина е наистина завишена. Там акцентът по-скоро е че при изкачване разходът стига до 9/100 л. Съответно при спускане е 1/100л, но това много коли го постигат.
В зимни условия разходът се покачва с още 1-2 литра. През лятото пък се появява проблем с батерията, ако колата е много напечена на слънцето. Нещо което дори най-внимателия шофьор не може да избегне отивайки на море или до офиса.
Въпросът е дали 1.8 би бил икономичен и информацията, която съм открил не е съвсем достоверна.
ще се включа с опит от Приус където нещата трябва да са подобни със Корола 1.8.Преди да сложа газ ,при каране на магистралата със 120 на темпомат ми дава около 5.2-5.4 ,а при нормално каране извънградско с около 100-110 със сигурност си под 5.При новата Корола разхода даже беше още по оптимизиран спрямо моя модел на 10 години.Нямам идея за какъв проблем с батерията трябва да имаш през лятото!!!!!Карам всеки ден в годината и никога не е била в гараж,цвета е черен,редовно тръгвам от командировки в 16 часа след като е седяла цял ден на слънце и така и не ми се е случило да стане проблем!НО, има нещо което си спазвам като условие от момента в който я купих.Каза ми го приятел,който работи в Тойота-ВИНАГИ когато температурата е над 18-20 градуса да се кара задължително на климатик,за да може охлаждащия вентилатор на батерията да дърпа хладен въздух от купето.А не да се кара на отворени прозорци за да не се пуска климатика и да се спести 200 гр. бензин.
На въпроса ДАЛИ Е ИКОНОМИЧЕН 1.8,за последните 15000 км ми беше средния разход 4.7 по борд.
Сам си прави заключенията!
Поздрави!
Carina 4AFE - 1994
Corolla 4EFE - 1998
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004
Corolla 4EFE - 1998
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Юни 2019 21:35
- Местоположение: Dobrich
- Автомобил: Toyota Corolla TS 1.8 HB 2019
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При Hybrid Luxury го има
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой с панорамен покрив ползва ли греди?
Имам едни от предната кола, която беше със същите надлъжни и реално мога да ги монтирам.
Обаче захвата им стърчи много навътре от надлъжните и не може да се отвори докрай шибедаха, защото стъклото ще опре в захвата на гредите преди да стигне крайното си положение.
Това може ли да счупи стъклото при инцидентно автоматично отваряне по грешка, или би трябвало да има някаква защита както страничните прозорци ако ръката ти е вътре в рамката и да спре когато срещне съпротивление?
Или трябва да търся някакви по-специални греди с друг тип по-тесен захват за да не пречи на шибедаха?
Имам едни от предната кола, която беше със същите надлъжни и реално мога да ги монтирам.
Обаче захвата им стърчи много навътре от надлъжните и не може да се отвори докрай шибедаха, защото стъклото ще опре в захвата на гредите преди да стигне крайното си положение.
Това може ли да счупи стъклото при инцидентно автоматично отваряне по грешка, или би трябвало да има някаква защита както страничните прозорци ако ръката ти е вътре в рамката и да спре когато срещне съпротивление?
Или трябва да търся някакви по-специални греди с друг тип по-тесен захват за да не пречи на шибедаха?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Мирослав Петков и 43 госта