Тоовааа не съм сигурен че го разбирам правилно.dracunculus написа: ↑01 Юли 2021 12:34 При еко-то ел. моторът не подпомага в такава голяма степен ДВГ (според писанията из нета), което води до по-малък градски разход,
КАК електромотора ще подпомага ПО - МАЛКО ДВГ и в същото време същия ще харчи по - малко??
Конете са си там ХХ или ХХХ от ДВГ и ХХ/ХХХ от Електромотора. Сумарно ти правят колата УУУ коня. Пак пиша без значение в какъв режим си разполагаш с толкова коне колкото си я взел. Пускането и спирането на който и да е режим нито ти дава нито ти взима коне. Променя се времето и реакцията на приборите които ползваш (педали/волан)
За камрито знам че има нещо което оптимизира глайдването при режим ЕКО, нещо все едно на неутрална. Но за колролата май няма такова.
Finally, a new Auto Glide Control (AGC) function allows the new Camry Hybrid to decelerate more slowly than during normal driving, such as when it is coasting with the accelerator pedal released approaching a stop light. Thus, AGC contributes to improved fuel economy by reducing the need for re-acceleration.
https://newsroom.toyota.eu/2019-the-new-toyota-camry/