Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- peterhr
- Мнения: 583
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Затова на друга марка коли, няма "Оставащи 20км", "Оставащи 19км" и т.н.
След като покаже "Оставащи 51км", следващия надпис е "ЗАРЕДИ НЕЗАБАВНО".
След като покаже "Оставащи 51км", следващия надпис е "ЗАРЕДИ НЕЗАБАВНО".
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Здравейте, предстои ми купуване на нов автомобил за семейство с две малки деца. Решил съм да закупя нова кола и за сега съм се спрял на Corolla Touring Sports с 2.0 двигател и ниво Luxury. Като цяло ми трябва надежна непретенциозна кола, която да събира багаж и да е удобна за пътуване. Не съм по агресивното каране, не държа да е кой знае колко бърза и пъргава, но бих искал все пак да дава някаква възможност за изпреварване. Поне веднъж годишно ми се налага да пътувам на дълго разстояние до Европа (1500 км в едната посока) с цялото семейство, така че бих искал да е комфортна по магистралата и не много шумна. Мислите ли, че това е най-удачния избор за тази цена, какви други алтернативи мога да разгледам? Това ще ми е едва втория автомобил и първия който купувам чисто нов. Нямам никакъв опит с българските дилъри. Възможно ли е да се договори някаква остъпка и ако да какъв процент бих могъл да очаквам? Колко се чака в момента за такава Корола и колко трябва да се предплати? Бих могъл да я купя в брой или на изплащане, зависи от условията. Каква е нормалната лихва, ако ще е на изплащане?
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 13 Дек 2021 20:34
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мисля,че в момента Туринг Спорт не се предлага в Бг.Бяха обявили скоро,че се е изчерпала квотата за тази година
Toyota Corolla TS 2.0 MY22 Luxury
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Погледнете Камри, дори първото ниво е пре богато на екстри и от към двигател ще е по добро и возия, а за багаж за път по мое мнение няма голяма разлика дали е комби, за пренос на пералня да има значение, успех с избора
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Камрито несъмнено е хубава, но върви с цена. Базояото камри нямаше подгрев на седалките и още няколко дребни неща, които бяха налични за корола екзекютив например.
В същото време вътре е доста по просторно. Королата е нисичка вътре и на задната седалка 2ма е оптимално. 3ма ще е много тясно.
Ако редите много и малки багажчета, дали е седан или комби,да няма значение. Но при по - обемни неща, е друго. Лично аз предпочитам комби.
Камрито не е предвидено да може да се сложи греди на покрива, за разлика от королата. Нещо което може мнооого да увеличи капацитета, с бокс отгоре. Или пък ски,колела.
От към разход камрито сто процента ще дава по - добър, пред 2ката корола, дори и срещу 1.8.
Някой може и да не се съгласи, но 1.8 двигателя според мен дава достатъчно за комфортно пътуване, освен това спрямо 2, гледам е по - малък разхода
В същото време вътре е доста по просторно. Королата е нисичка вътре и на задната седалка 2ма е оптимално. 3ма ще е много тясно.
Ако редите много и малки багажчета, дали е седан или комби,да няма значение. Но при по - обемни неща, е друго. Лично аз предпочитам комби.
Камрито не е предвидено да може да се сложи греди на покрива, за разлика от королата. Нещо което може мнооого да увеличи капацитета, с бокс отгоре. Или пък ски,колела.
От към разход камрито сто процента ще дава по - добър, пред 2ката корола, дори и срещу 1.8.
Някой може и да не се съгласи, но 1.8 двигателя според мен дава достатъчно за комфортно пътуване, освен това спрямо 2, гледам е по - малък разхода
-
- Мнения: 1216
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 56 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Абсолютно съм съгласен, Крачунов. С две думи...и по мое мнение Камрито е по-комфортната и мощна кола, която е и по-непрактична (все още не мога да си обясня как кола с претенции да е конкурент на Е-Класа, 5ца, А6 и т.н. не може да носи гредички отгоре) и по-скъпа. В крайна сметка въпрос на лични нужди и възможности е
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 4918
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Имаше оплаквания от двулитровия по отношение на разхода - но поне аз съм доволен. Особено от разхода при висока скорост - 180 държи на около 3000 3200 оборота. За магистрала май е по-удачния избор. Иначе камрито е нормално да дава по-висок разход - по-голяма, по-луксозна, поради това по-тежка. Доста по-голям двигател, а и по-мощен, с по-ниска степен на разширение по сравнение с двулитровия на королата. (А и поддръжката на камрито ще е по-скъпа, предполагам.)
За по-тиха - до като не смених зимните гуми, с тия летни фалкен (с които ми я продадоха) - бих казал, че е чувствително по-обезшумена, поне по сравнение със стария аурис. Винаги с летни гуми колите са ми били по-безшумни. До сега - отвратително шумни, дори не предполагах, че може да има толкова шумни гуми и толкова да зависи шума в автомобила от гумите. Със зимните - скоростта не се усещаше. Но с летните фалкени си се усеща. Определено са се изложили с тия гуми (при това "брандирани" за тойота).
За по-тиха - до като не смених зимните гуми, с тия летни фалкен (с които ми я продадоха) - бих казал, че е чувствително по-обезшумена, поне по сравнение със стария аурис. Винаги с летни гуми колите са ми били по-безшумни. До сега - отвратително шумни, дори не предполагах, че може да има толкова шумни гуми и толкова да зависи шума в автомобила от гумите. Със зимните - скоростта не се усещаше. Но с летните фалкени си се усеща. Определено са се изложили с тия гуми (при това "брандирани" за тойота).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм с фалкен, и са идеални, но при монтжа не ми бяха направил добре баланса та споделям го да обърнете внимание и на това и също на колко са напомпрни и да с летните е мн ппо мека возията и с фалкена също
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ммм мой близък е с камри и по въпроса за разхода не съм съгласен. Камрито има по - нисък разход. В града лятно време разход под 3 се докарва. С королата по - скоро е изключение. Като цяло среден разход може да се каже, че са сходни... СЕГА зависи и от шофьор и начин на каране. НО въпреки всичко камрито докарва среден около 5 за двеста и кусур коня кола, срещу 1,8 - 122 коня, който също е около 5-5,1 разход.
-
- Мнения: 4918
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Твоя близък силно "послъгва", съвсем меко казано
Същите при които ходя с ауриса от 10 години (по два пъти в годината и не съм имал оплаквания) ми направиха баланса и на фалкена. Ще е странно толкова лошо да са се справили именно с фалкена.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това искам да го видя на хартия. Изминало разстояние върху касовата бележка от бензиностанция. А не там веднъж, при онези условия е било постигнато.
Нека не бъркаме понятията, че едната кола е толкова икономична колкото другата, само защото давала ниски разходи.
Сега погледнах реалната статистика на зарежданията. Ами Камри под 4.6/100 за един резервоар няма. А има масово Короли с разход от 3.6. Даже има единични индивиди, които влизат и в 2-ката, ама са редки случаи.
Да, някой сега гледа и казва - ами разликата не е толкова голяма. И може би ще е прав, гледайки чисто абсолютно. Но технически погледнато Камрито харчи с 30% повече гориво от Королата. Което технически е огромна разлика от гледна точка на това кой автомобил е максимално икономичен.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Нито имам за цел да те увещавам теб нито който и да било. Послъгването лесно се вижда след като и королата и камрито имат myT и лесно може да видиш всички променливи. Отделно за да няма съмнения между муТ и реалния разход е засичал на колонка многократно, както и аз правя, кажи речи от както съм взел колата. Записвам всяко зареждане в отделен АПП... отклонение ако има то, то е след 3-тия знак след десетичната запетая. С две думи при королата спокойно може да се каже че е 99% точен компа.
За камрито най - вероятно също.
Не е единичен случай, както казах е начин на шофиране. И не е от копитото надолу. Да не е на магистралата, но казах ЛЯТОТО и в ГРАДА и че се ДОКАРВА.... тоест поенже явно не се разбира...МОЖЕ да го направиш при желание и състояние на духа.
Явно нещо изпускам, щото ако аз докарвам 5 на една кола с Х коне и друг докарва 5 на кола с Х+1 коне, кое не е икономичното ?!
И технически и нетехнически и отдолу и отгоре да гледаш 5 разход среден е 5 разход...
и не говоря 5 разход за трипче или резервоар.. Говоря за ~50к км за камри срещу 30к за корола... Ако за 30-50к км средния ти е 5... предполагам е достатъчно реална статистика
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз имам постоянно такова желание и състояние на духа. И затова не го вярвам.
Затова просто помолих - нека мине едни 500 км и накрая да пусне средния разход с бележката от бензиностанцията.
По същата логика едно М550д е два пъти по-икономично от едно Камри. Само защото едното е двойно по-мощно, но разхода е относително един и същ.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Явно имаш тежък крак, слаби нерви или пък където живееш не предразполага за подобно каране. София явно се получава.
Четеш ИЗБИРАТЕЛНО!!!
1.Казах че в града лятото се ДОКАРВА.... явно ще трябва да го обясня още след като не се разбира. Това означава че МОЖЕ да навъртиш 20-60км из града и да получиш този разход. НИКЪДЕ не съм писал че това е СРЕДЕН разход или разход за резервоар.
2. Мога да го обясня, но не мога да го разбера вместо теб. СРЕДЕН разход 5 на 100 за 50 000 с думи (петдесет хиляди) километра не са 30% ПО - ГОЛЯМ разход спрямо 5 на 100 за корола за 30 000 км... Ако ползваш някаква друга математика, вероятно съм пропуснал тези часове в училище.
Ами
Камри: 1595-1635 кг
Corolla TS: 1290-1430 кг
BMW Серия 5 Туринг (G31): 1955 кг (това ми излезе в аутодатата като търсих M550D - ако не съм го уцелил ме коригирай)
Така... Ако една кола харчи 5 литра за да премести собствената си маса на единица разстояние и друга кола която има "масата на първата"+Х и харчи същото количество, някак ми мяза да е по - икономична/ефективна. Тук не е спора да се хващаме за думите.
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Нали точно това казах. Имам лек крак, супер здрави нерви, още повече желание и живея в София. Падам си по хипермайлърството и обикновено винаги печеля "вътрешни" състезания с приятели на темата разход на автомобил.
За мен, Камри не може да слезе под 3 в градска среда, измерен на резервоар дистанция. Говоря за стандартен автомобил, каран в стандартна среда. Не подготвен с цел рекорди по съответното най-благоприятно тресе.
Да, и аз съм го докарвал под 3 с Приуса на 15 години за това разстояние. По най-благоприятен маршрут, но не и в двете посоки на въпросното трасе. Горе-долу казваш, че веднъж, на един трип е възможно, с което съм съгласен. Ама не да развиваш теза, че този разход е постижим за един резервоар. Сега за пръв път вкарваш и тезата за разхода за един трип/дестинация, което е съвсем друго от обсъжданото до сега.
За средно разстояние от поне 15к километра;
Най-икономичното Камри.
Най-икономичната Корола.
Върти-сучи пак са си едно 30% разлика.
Ако вземем твоите данни за тежестта на автомобила, Королата с 30% завишаване на масата би трябвало да тежи средно 1730 кг, за да е наравно с Камрито по ефективност. Виждаме, че Камрито е по-леко, за същата тази ефективност. Демек Королата е по-ефективния и икономичен автомобил, гледайки разхода отнесен към масата, която придвижва.
Обърни внимателно, че Королата отново има зареждания на гориво на резервоар под 3/100. А за Камрито това е мираж.
От най-икономичното нагоре, вече е всичко в краката на шофьора и съответните условия. Но да, съгласен съм, че ако пускаш от Копитото до центъра на София, за 30 километра може да я вкараш и в 1 и нещо.
Или накрая тази разлика в разхода, съответства горе-долу в 3 поколения автомобили. Или след 20-25 години може Камрито да стане ефективно колкото Королата.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Namu и 89 госта