Избор на семеен автомобил

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 105 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от BOz » 22 Мар 2023 20:00

И това нещо трябва да те накара да дадеш едни 30 хиляди отгоре? Интересно мислене.
Но ако го приложиш, значи четейки тази статия, напълно е оправдано да вземеш и Тойота в този случай. ppp.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 22 Мар 2023 20:22

"J.D. Power is a global leader in consumer insights, advisory services and data and analytics. A pioneer in the use of big data, artificial intelligence (AI) and algorithmic modeling capabilities to understand consumer behavior, J.D. Power has been delivering incisive industry intelligence on customer interactions with brands and products for more than 50 years. The world's leading businesses across major industries rely on J.D. Power to guide their customer-facing strategies." smile.gif
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 22 Мар 2023 20:38

stipppox написа: 22 Мар 2023 13:24 Искам автоматик-просто е по-удобна в тежък градски трафик.
..................
При пробег 10-11 000км на година, баланс 33/66% градско/извънградско
..................
Питам във форум точно за личните впечатления. Според характеристики всичко е "цветя и рози"
С изискването за автоматик цената на Киа-та скача на 60 хил. лв, като така разликата с базовата хибридна Равка става 15 хил. лв. С градски пробег от 7000 км на година (600 км на месец) е трудно да се оправдае каквато и да е икономия от гориво. Това сметнато за 6 години са около 12 хил лв за бензин за градското шофиране, от които хибридната Тойотата би ти спестила може би едва около 7 хил. лв. Аз последно време карам децата на различни курсове и при бабите в срещуположни краища на София и по тази причина навъртам по около 1500 км на месец градско, което би оправдало избора на по-икономичната кола. Иначе личното ми впечатление за Kia Sportage е от преди 7 години, когато избирах кола и точно този модел ми беше харесал най-много. Бях чел хубави коментари колко бил здрав, но в крайна сметка взех Шкода Йети тъй като в Еуратек имаха отстъпка, правеща цената с 12 хил. лв по-малка от на корейците. И не съжалявам за избора тогава, тъй като взех по-компактна кола, идеална за тогавашните ми нужди и в същото време въпреки, че Шкодата беше само с 5 години гаранция, я продадох малко след шестата й година без да съм сменил и една крушка.
BOz написа: 22 Мар 2023 19:21 Защо трябва да дадеш 63 хиляди за Киа, вместо да дадеш 46 хиляди за Дъстър?
Всеки си има, както горен така и долен лимит на бюджета, а и на очаквания за екстри, системи за безопасност, интериорни материали и други. Предполагам Дачията отпада заради долния лимит по някои от тези критерии. Иначе за 60 хил лв и аз бих хвърлил око и направил тест драйв на някои други марки. Шкода Карок е малко по-къса, но с Varioflex седалки (на релси) може да докара дори по-голям обем на багажника от Kia Sportage без падане на облегалките. Което прави Шкодата още по-лесна за паркиране в града и потенциално отговаряща на всички критерии. Е, колегата може да не харесва Шкода и при положение, че цената на Карок бензин автоматик е също 60 хил. лв, изобщо да не иска да я погледне като вариант. Предимството, което мога да споделя за Шкода, е че у нас имат голяма фен база и на вторичния пазар държат висок процент на остатъчна себестойност. Истината е, че при недостига на нови автомобили днес, очаквам всеки автомобил закупен сега, да бъде продаден лесно и на добра цена след 5-6 години, когато ще има недостиг на вторичния пазар.

venciru написа: 22 Мар 2023 15:31 И затова колегата отива, качва се, кара, харесва или не, претегля плюсове и минуси (от НЕГОВА гледна точка), поглежда си в портфейла и скача! Най важно е после да е доволен и се радва на придобивката и да не съжалява за нищо. Пожелавам му го от все сърце и успех в НЕГОВИЯТ АДЕКВАТЕН избор, какъвто и да е той.
Това е най-добрият съвет. Всеки си има различно мнение и ако в тази тема пишат 20 човека, вероятно ще се получат почти 20 различаващи се мнения. Най-важното е мнението на човека, който ще дава парите и ще кара автомобила, така че след четене на темата задължително направи тест драйв на всички фаворити и вземи, това което ти е на сърцето. :)

IvGor
Мнения: 26
Регистриран на: 16 Окт 2018 12:35
Местоположение: София

Избор на семеен автомобил

Мнение от IvGor » 23 Мар 2023 10:24

И аз да дам скромно мнение по темата, тъй като съм в много сходна ситуация, като stippox. Август месец очакваме новия член на семейството и семейната Корола ще ни отеснее много, тъй като имам 5 годишно дете и много често пътуваме 3-ма възрастни, освен децата. Та изискванията за новия автомобил са да побира 2 детски столчета и 3-ма възрастни, заедно с колело, количка и багаж. Бюджет до 70 хил., автоматик бензин или хибрид. Чист бензин ме устройва, защото си имам малка градска Мазда 2, а новата кола ще се кара 90% извънградско около 12 хил. км на година. Следващата кола искам да е СУВ, защото ми харесва как се седи и по-удобно се товари.
При така поставените условия, в последните 2 седмици обиколих и карах, почти всичко като марки (без премиумите). И тук искам да вметна, че и аз както тук се дискутира първо гледах по конфигуратори цени и екстри, но като се отиде на място е малко по-различно.
Какво се случва в момента при различните марки от това което видях:
- Рено - проверявах за новия Аустрал, все още нямат доставен в шоурума, но на картинка много ми хареса. Ще получат доста бройки след няколко седмици и може да се вземе веднага. Бензин мек хибрид, автоматик, 3-то от 4 нива на оборудване. Предлагат 5% отстъпка и излизаше към 59 хил. лв. Колегата може да види каталога, но на мен нищо не ми трябва допълнително. На размери е съвсем малко по-късо от Кията. При мен отпадна, защото отзад не може да се вози възрастен комфортно при 2 детски столчета.
- Киа Спортидж - колегата май ги е гледал, на мен предложиха 7% отстъпка и доставка до 6 месеца (но може и по-бързо да дойде).
- Хюндай - същото като Киа
- Нисан X-trail 1.5 бензин мек хибрид - единия ми фаворит. Хареса ми как се кара и вози, CVT кутията имитира смяна на предавки и не беше дразнеща. Интериора много ми допадна, като разпределение и качество. Ще имат налични до 2 седмици, ако не си харесам цвят, юни и юли очакват още. Има вариант за 3-ти ред седалки, което за мен е много голям плюс. Дават отстъпка от 2 хил. лв. Имам оферта за един от пристигащите за 72 хил с трети ред седалки, средно ниво на оборудване.
- Honda CR-V - не дават отстъпки, юни и юли имат поръчани коли и може да се избира от тях. На мен нещо не ми хареса (лично предпочитание)
- Шкода Кодиак - другият ми фаворит 1.5 бензин автоматик. Инфото ми е от вчера, тъй като го оставих за последно понеже съм фен на японските коли и в началото дори не мислех да го гледам. В момента за него дават 9% отстъка, доставката по договор е 9 месеца, но ако не е 4х4 ще дойде за 4-5 месеца. Офертата която ми направиха е смея да твърдя най-добрата която получих от всички марки. Средно ниво на оборудване с адаптивен автопилот, разни системи за сигурност, автоматични фарове и чистачки, 3-зонов климатроник, подгрев на волан, подгрев на предни и задни седалки, дигитален кокпит, парктроници и камера, панорамен таван и трети ред седалки за 72 хил. лв. Ако махнем панорамния таван и третия ред седалки цената пада на 67 500 лв.
- И накрая първоначалния ми фаворит RAV4 - започнахме с него. Още когато решихме да сменяме колата първоначално дори не мислехме за други марки, много сме доволни от Королата, но това се промени след като го покарах и говорих с дилъра. Да започнем оттам, че не ми хареса CVT-то как се държи, някак си ме напрягаше с това монотонно бучене особено извънграско. Качеството на интериора въобще не ме грабна. Не предлагат абсолютно никакви отстъпки и доставката е 1 година, което ни и накара да погледнем другите марки. Просто при Тойота не виждам за какво давам толкова пари. (погледнах и изложената Корола модел 23-та година и това което ме изненада е, че е само твърда пластмаса вътре. Моята от 21-ва год. е с по хубави материали вътре).

За да обобщя бих казал, че като качество на интериор и возия Шкода и Нисан за мен са фаворити, хубав текстил (не искам кожен салон) и много повече меки пластмаси. Даже бих казал, че за мен лично що се отнася до интериор RAV4 е на дъното. И сега слона в стаята :) , а именно цената. За мен е неразбираемо, как в бюджет от 70 хил. лв. всички марки имат предложения, но Тойота е единствената която няма (тук изключвам премиумите). Ако искам аналогичен, като оборудване на Шкода или Нисан, RAV4 отива на 90 хил., да вярно хибрид, но все пак?!?! Дори Камри започва от 72 хил., тоест и то е извън бюджета.

За мен лично в момента Тойота с тази политика губи клиенти, все още карат на натрупани поръчки от миналата година, но това много скоро ще се промени. Моят съвет към всички, като мен който си търсят кола в момента е да не бързат, нещата се обръщат и вече има отстъпки, оферти и по-нормални срокове на доставка. Това са коли, всчики марки наваксват вече с производството и нещата се оправят.

Това е моето скромно впечатление към момента, надявам се да съм бил полезен.

IvGor
Мнения: 26
Регистриран на: 16 Окт 2018 12:35
Местоположение: София

Избор на семеен автомобил

Мнение от IvGor » 23 Мар 2023 11:24

И да допълня, понеже забравих за VW Tiguan Allspace 1.5 бензин, автоматик като при шкодата - до 6 месеца доставка, но идентично оборудван като шкодата доближава 80 хил. Иначе базовото ниво, което си е пак добре оборудвано излиза към 72 хил. (без отстъпките) Не съм се пазарил за цени, защото като цяло на визия и дизайн на интериора не ме грабна, но инфото може да е полезно за някого.

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 23 Мар 2023 16:26

Със сигурност беше доста полезно споделянето на целия този ценен и личен опит с обикаляне на различните марки! worthy.gif

Рено-Нисан частта няма да я коментирам, тъй като не харесвам тези марки и ще бъда обявен във фенщина или по-скоро антифенщина. ppp.gif

Шкода Кодиак е модел, който харесвам като концепция, най-вече заради опцията за трети ред седалки, които според мен, IvGor, не бива да изпускаш ако се спреш на този модел. На третия ред могат да се съберат само деца (и то само 4+, тъй като столчетата за по-малките бебета мисля, че не са предвидени за този тип седалки), но това за описания от теб сценарии би свършило супер работа - ще можеш да слагаш при нужда 5 годишното дете там, а потенциално и някой негов приятел/братовчет връстник, а на предните 2 реда ще имаш достатъчно място за възрастни и по-малкото дете.

Относно сравненията на цената на Kodiaq с Rav4 - цените вече са доста близки (около 70 хил. лв.) и според мен сравнението не е еднозначно. Ето плюсовете, които аз виждам при Rav4:
1. Интериорните екстри са едно, но една от най-скъпите екстри винаги е била конските сили. За цените, за които гледаш Kodiaq той е със 150 к.с., при положение, че Rav4 се предлага с около 220 к.с. От ревютата, които съм гледал за Rav4 Hybrid не я представят като "самолет" с въпросните конски сили, но мога да те уверя, че Кодиака със сигурност ще е осезаемо по-зле при изпреварванията с този двигател и мощност. Йетито ми беше със 150 к.с. и се справяше що-годе прилично, но Кодиака е значително по-голяма кола и според мен ще е муден с този двигател. Ако погледнеш цените при Кодиак, търсейки го с мощност към 200 к.с. ще видиш, че сметките вече стават над 86 хил. лв.
2. Трансмисията при Rav4 аз лично я фаворизирам пред всички останали, включително тази при Шкода. Вярно е, че e-CVT вдига доста оборотите при изкачване на по-стръмен баир, което може да е малко шумно, но това й е единственият "недостатък" (слагам го в кавички, тъй като това поведение е направено с цел максимална ефективност и икономичност на двигателя и не съм убеден, че е напълно коректно да бъде окачествявано като недостатък). През останалото време всичко се случва изключително плавно и приятно, без никакво усещане за дискретност от смяна на предавки. И най-важното - имаш моментална реакция на педала на газта, а не чакаш нещо да се развърти, друго да се смени и тн. И е-CVT при Тойота няма нищо общо конструктивно с чупливото CVT при Нисан. Най-вероятно тази трансмисия ще надживее самата кола, за разлика от другите модели, които в някои случаи се ремонтират/подменят още докато колата е в гаранция.
3. При сходни цени на колите икономията на гориво при Rav4, сравнена с Kodiaq, ще направят Rav4 по-евтиния като общи разходи (първоначални + гориво). Вярно - ти споменя, че на тази кола гледаш като изцяло извънградски автомобил и от тази гледна точка, може би разликата в разхода няма да е толкова съществена. Но за stipppox сценарият беше по-различен и дори при неговите малки годишни километри (7 хил км градско годишно), за 6 години ще се спестят едни 7000 лв за 6 години каране.
4. Тойота идва с двойно по-дълга гаранция от Шкода (10 години, сравнено с 5 години). Не знам за колко време планирате да карате колата, но с Тойота ще имате по-добър шанс да я продадете докато е още в гаранция и потенциално да търсите по-добър процент остатъчна стойност.

IvGor - ако тези параметри (изпреварвания, трансмисия, градски разходи и гаранция) не са фактор в конкретния случай, тогава въпросната версия на Kodiaq би могла да се окаже по-добрият избор и като пари и очевидно като лични предпочитания за интериор и екстри.

P.S.: Между другото приятно изненадан съм от споменатите срокове при Шкода (дано да ги спазват). До съвсем скоро Шкода бяха с много по-дълги срокове за чакане на новите поръчки, сравнено с Тойота, но явно нещата се обърнаха.

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 105 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от BOz » 23 Мар 2023 17:16

IvGor написа: 23 Мар 2023 10:24 Та изискванията за новия автомобил са да побира 2 детски столчета и 3-ма възрастни, заедно с колело, количка и багаж.
Това изискване се покрива само от пълноразмерен бус и то дълга база. В късата база тези неща отново с много голям компромис биха се побрали. Освен ако колелото не е от най-детските, макс 12".
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 23 Мар 2023 17:23

Бих заложил, че колелото е за 5 годишното дете. Да видим дали съм познал... :)

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 105 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от BOz » 23 Мар 2023 17:36

Monster написа: 23 Мар 2023 17:23 Бих заложил, че колелото е за 5 годишното дете. Да видим дали съм познал... :)
И за 5 годишно да е. Там отиваш на около 16-ка, дори 20-ка като размер. Аз с автомобил, който е съразмерен на Хайлендера, не мога да ги събера тези неща.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

IvGor
Мнения: 26
Регистриран на: 16 Окт 2018 12:35
Местоположение: София

Избор на семеен автомобил

Мнение от IvGor » 23 Мар 2023 18:44

Колега Monster, благодаря за гледната точка, истината е, че и аз се колебая в момента и всяко мнение ми е полезно smile.gif Кодиак със 190 к.с. и 4х4 ми го предложиха, като вариант и излиза 83 хил. със същото и още допълнително оборудане (предлага се само в по-високите нива). Карах 150 к.с. и ми се стори приемлив (прилича по поведение на 1.5 123 к.с. в Королата ми), но все пак бяхме сами с жената, та не мога да кажа как ще е натоварен. В моята ситуация все ще се направи компромис с нещо, а бюджета ми е твърд. Освен това при мощната и 4х4 версия, се отива на 9 до 12 месеца доставка. Тази кола, ще вижда градско само докато излизам от София :)
Що се отнася до CVT-то, може би има някаква разлика дали е хибрид или плъг ин, защото я карах от Божурище до Сливница и обратно, на автопилот 90 или 110 км и двигателя беше през цялото време включен и се чуваше съвсем ясно в купето (тук искам да отбележа че тестовия автомобил беше 2021 г. модел и е възможно да има разлика с по-нова година). За извънградско по каталог (а и аз толкова го докарах на тест драйва) на РАВ4 му дават 5.6 л/100, а на Кодиака 6.9 л/100. Ако реално е толкова не ми е проблем.
Към BOz, така е колега :) Не за бус, ами направо за автобус съм си :) , но не ми се кара такъв тип кола. Иначе плана за колелото е да се позиционира на багажник върху теглича или на покрива (което ме подсеща, че не проверих дали може да се сложи с панорамния таван).

Моля ако някой има идея за 7 местен СУВ, който не е сред изброените и да се върти около бюджета от около 70 хил., моля да сподели smile.gif , защото аз поне не се сещам за друго.

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 23 Мар 2023 18:55

Доста близки цени за рав с тия на кодиак? Колегата споменава за конфигурация, съвсем не базова - с цена от 67,5 хиляди. Рав е много над тази цена дори в най-базова комплектация. Конските сили - не са особено необходими за семеен автомобил возещ деца, не могат да компенсират липсващите екстри на базовото ниво. А като включим в сравнението един път и половина по-големия багажник на кодиак, по сравнения с този на рав – нещо много по-важно за семеен автомобил, пътуващ доста пълен – предимството на кодиак в случая е неоспоримо.
Трансмисиите с автоматично превключване, с два съединителя – се наложиха при почти всички марки, явно има защо – реализират и добра икономичност, освен всичките им други предимства.
Икономия на средства за гориво от 7000 лв, при 7000 хиляди пробег на година, дори само градски – за 6 години? Абсурд. За тези 6 години ще изхарчи с бензиновата около 11 хиляди лева, и то ако се ползва само градско с почти всички съвременни не особено големи сув, доста по икономична трябва да е рав (от колкото е) за да спести 7000. А на извънградско, където бензиновите двигатели са много по-икономични - 1,5 литровия двигател на фолксваген реализира и допълнителни икономии с изключване на цилиндри (за съжаление това не е реализирано при тойота, а би се съчетало с хибридната система).
При тези завишени цени на тойота – когато дойде време за продажба, ще е загубила доста от тази висока цена, дори да е в гаранция. А от друга страна - шкодите са доста по предпочитани на вторичния пазар. Особено, ако се сравнява - не хибриден с хибриден модел.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 105 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от BOz » 23 Мар 2023 19:07

IvGor написа: 23 Мар 2023 18:44 Иначе плана за колелото е да се позиционира на багажник върху теглича или на покрива
При всички положения отвориш ли едната седалка в багажника, всичко е свършено. Качиш ли колелото на покрива, забравяш почти и за кутия. И тогава отиваш на орязване на много неща.
С доста компромис, може колелото на теглича и кутия на покрива.
Всичко това ти го казвам от личен опит. А ако вкараш и още едно нещо в уравнението, което аз имах - на третия ред седалки да може да се вози и възрастен, защото децата растат, нещата стават още по-грозни. Пробвай се да седнеш в Шкодата (примерно) и си представи как ще се возиш до Бургас. Не говоря за нещо по-така, като примерно до Анталия и ще ме разбереш защо аз лично смятам, че няма как да намериш автомобил, който може да ти покрие изискванията. Те са покрити само от голям размер автомобил (около и над 5 метра). При всичко, което си изброил така ще се лишаваш, че вероятността да изоставиш 3-тия човек, защото става трудно събираемо, клони към голям процент, защото ще осъзнаеш, че няма как просто да се побереш. Или отиваш на почивка с жена ти само с дрехите на гърба ви и количката, ако е някакъв тип "чадър", за бебето. А колелото - ще го мислиш, а и ще го оставиш накрая. tooth.gif
Hursa написа: 23 Мар 2023 18:55явно има защо
Защото са евтини и с доста компромиси успяваш да продадеш автомобил с автоматична скоростна кутия. Колко Лексъса има с такава кутия и колко с "истински" автомат? И викаш ако ставаха и имаха само предимство, няма производителя да се възползва от тях и да направи още по-голям марж на печалбата? Риторични въпроси.
Hursa написа: 23 Мар 2023 18:55 като включим в сравнението един път и половина по-големия багажник на кодиак, по сравнения с този на рав
Реален тест на багажното пространство до тавана
Шкода - 750 литра
РАВ4 - 765 литра

Максимален обем при спуснат 2-ри ред седалки:
Шкода - 1555 литра
РАВ4 - 1590 литра.

Мираж за един път и половина по-голям багажник на Шкодата.

Вдигнеш ли 3-ти ред седалки при Шкодата = 185 литра. На Яриса е 300 литра. И после седалки, деца, колела, колички. stretcher.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 23 Мар 2023 19:21

Хе хе хе! При даден обем 580 срещи 835 при шкода? При гордостта на шкода - огромните багажници. Колегата сигурно ги е сравнил - нека и той се посмее smile.gif Самия факт - че за кодиак предлагат 3 ред седалки, но не и за рав - говори много за обемите на багажниците им.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
BOz
Мнения: 4289
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 105 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от BOz » 23 Мар 2023 19:28

Hursa написа: 23 Мар 2023 19:21 При даден обем 580 срещи 835 при шкода?
А защо леко пропускаш факта, че Шкодата дава пространството до тавана, а при РАВ-а до кората?
Пуснал съм реалните данни от реален тест. Пък ти си се смей колкото си искаш.
Виждал ли си 835 литра багажник до кората на багажното пространство какво представлява?
Като пример - на VW Multivan до кората са 655 реални литра. Може би в любимата ти Шкода има компресиращо устройство, както в боклукджийски камион. tooth.gif
Последно промяна от BOz на 23 Мар 2023 19:34, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 23 Мар 2023 19:31

835 литра е голям багажник - като при кодиак! smile.gif
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта