Избор на семеен автомобил

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Krachunov
Мнения: 920
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 25 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Krachunov » 24 Мар 2023 21:46

Slavi_pz написа: 24 Мар 2023 17:02 Колеги какво ви е мнението за Тойота Корола 1.8хибрид 2021г комби.10г гаранция има но май само на батерията.Дайте инфо моля,трябва ли да се притеснява от нещо човек.!
Супер е. Поне до преди 3 години имаше разлика между едно и също ниво на оборудване седан спрямо комби. Комбито е с ЛЕД фарове.
Нещо за което се притесняваш - лайсните под прозоррците избеляват. Явно са някаква дефекта партида, понеже от едната страна ми бяха избелели от другата не. Доста колеги се бяха оплакали от това, но по гаранция се сменя.
Също както и аз така и във форуми чета, че чистачката замазвала. В ТМ имали специален инструкемнт с който да се калибрирала въпросното рамо на чистачката, но и така не съм отишъл.

Други дребни кахъри, липсва осветление на бутоните на тавана, както и задния подлакътник като падне не се отваря дупка към багажника, както и не на последно място БРУТАЛНО тясното пространство на задните седалки. Като цяло колата вътре не е много просторна, но зависи от какво идваш и на какво си свикнал. Аз не съм голям човек 175см - 70kg ~ трябваше да си смъкна седалката шофьорската надолу, защото когато гледах през прозореца се удрях в рамката. В общи линии това са и кусурите. И колата се кара приятно. Най - дългото ми шофиране без прекъсване е 17 часа и след това си бях в добра кондиция.

От към разход са ти отговорли вече.
stereo_man написа: 24 Мар 2023 17:44 Аз съм с 1.8 хибрид, но седан. Взех я юни 2019 г. До момента съм на 61х.км. Разхода, който ми е дала е 5,1
Потвърждавам на 100% защото и аз правя това. Винаги до горе и винаги си записвам какво ми пише на колонката.
Hursa написа: 24 Мар 2023 19:06 Ако е за 2000 хиляди евро - заслужава ли си да вземете втора употреба на 20000 км
ако е 2к евро ~4k лева е супер. В момента в България разликата е близо 10к лева и вече не пише тойота корола а сузуки НамСиКво.
Slavi_pz написа: 24 Мар 2023 18:34 .Дилемата е голяма а и да отбележа за да ми е валидна тъй наречената Гаранция 550€ на всеки 15000км за инспекция трябва да им плащам
Тук мисля, че да ти е валидна удължената гаранция е 120 на всеки 15 000км или 1 година както и да си я обслужваш при тях. Поне за България, мисля че това е крайно необосновано. Парите които ще и даваш за гаранцията, както и обслужването, тотално би надхвърлило някакво евентуално нещо, което би счупил. Шанса да ти сгъне батерия или нещо по хибрида ми се струва минимален.

Slavi_pz
Мнения: 12
Регистриран на: 24 Мар 2023 05:52
Местоположение: Frankfurt
Автомобил: Tursi se:)

Избор на семеен автомобил

Мнение от Slavi_pz » 25 Мар 2023 14:16

Във България всичко е за съжаление крайно неактуално:))...

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 26 Мар 2023 23:01

Hursa написа: 24 Мар 2023 09:57 дори при 5 разход за града на рав (дори производителя му дава по-висок разход) - пак излиза много под 7000 за 6 години. А при извънградско, където 1,5 литровия двигател с изключване на цилиндри - ще даде сравним разход, при "магистрално" дори по-нисък.
Без да целя "наливане на масло в огъня", но моите лични впечатления са, че Тойота дават доста песимистични официални данни за разходите на моделите си, които при повечето собственици, каращи с икономичен стил на шофиране, се подобряват значително. За разлика от VW Group, a и други автомобилни производители, които откровено лъжат с официално споменатите разходи на гориво и дори при супер старателно каране по щадящ маршрут, пак се получава разход малко над официалния. И за да не съм голословен ще цитирам няколко мнения на потребители от този форум, които ако преценят могат да се включат дискусията. Ще драсна мой коментар под всяко от цитираните мнения и вече в движение ако някой иска да се сподели повече подробности за опита си, може да продължим дискусията в специализираната тема за разход на гориво. От това, което намерих в интернет, специално за Rav4 Hybrid официалните данни са 5.8 литра на 100 км градско, което за мен се доказва като доста песимистично от споделените долу лични наблюдения на различни колеги във форума.
Monster написа: 20 Яну 2023 15:07 При хибриден режим мога да обобщя, че разходът на бензин е около 5 литра извънградско и между 7 и 8 литра на магистрала със 140 км/ч. За градско мисля, че разходът е около 4 л/100 км, като впечатленията са ми от едно по-дълго пътуване в чужбина, тъй като през останалото време в града съм карал изцяло в електрически режим.
Възможно е тези стойности, които съм споделил, да са по-ниски при плъг-ин хибрида, спрямо обикновения хибрид, поради по-голямата му батерия и възможността да се движи по-дълго на ток, съхранявайки повече регенерирана енергия дори в хибриден режим. Стойността за градско е споделена по впечатления от борд компютър при едно пътуване в чужбина, където не бях намерил възможност да заредя батерията от контакта. Според мен тази стойност реалистично се движи между 4 и 5, но категорично е под 5 от моя опит и стил на шофиране.
OVI написа: 04 Яну 2023 16:08 RAV4, 2.5 HSD Luxury, получена на 15-декември-2022.

До момента изминати 1 660 километра, с приблизителна разбивка:

(1) Магистрала и извънградско: 620 километра;
(2) Околоградско: 640 километра;
(3) Градско: 400 километра.

Разходът на гориво е както следва:
за (1): Усреднено между 6 и 6.5 на 100 км, по колонка. Борд компютъра докладва с +/- 300 ml разлика. В 95% от пътуванията е без юркане и настъпване, по магистралата съм поддържал 120 км/ч, и 90-100 км/ч по шосето. Е, тествах и малко по-агресивно и динамично шофиране до към 160 км/ч, и показанията по борд компютър отидоха на и над 10/100.

за (2): По околовръстното на София /до работа и обратно основно, сумарно 52 км/ - 5.5/100 по колонка; толкова и по борд компютър. Каране почти стриктно в ограниченията (80-90 км/ч), и хибридната система си даде отражение.

за (3): малко над 5/100. Старт/стоп и хибридната системи помагат доста.

Резултатите ще ги потвърждавам с времето и изминатите километри.
Това са стойности при първите километри на чисто нова неразработена Rav4 Hybrid. Ще е любопитно OVI, а и други колеги с такава кола, да споделят дали има промяна в положителна посока на разхода, когато колата се разработи и да кажем вече след първата смяна на масло. Особено ми е интересно дали градския разход пада под 5 или това е по-скоро рядкост.
Jorjeta Bogoeva написа: 23 Мар 2023 12:06 Моята в момента ,откакто се стопли времето ,показва 4,2 .Модела е 4Х4.Зимата ми харчеше 5-5,1.Изкачвам байр,живеем в планинско селце.
В случая става въпрос за чисто нова Corolla Cross, която е съвсем малко по-малка от Rav4 по външни размери. В този ред на мисли не знам защо не я бяхме включили досега в дискусията като възможен вариант за случаите на stipppox и IvGor. Най-вече при stipppox мисля, че отговаря на критериите за компактна градска кола, като в случая разликата между Kia Sportage и базовата Corolla Cross е около 6000 лв, които ще се избият от икономията на гориво и дори королата ще излезе по-евтино. Интересно ще е ако Jorjeta Bogoeva може да сподели в някакъв момент разбивка на разхода - градско и извънградско.
iovkito написа: 04 Яну 2023 16:16 През последните две седмици карам тигуан плъг ин хибрид 2022г. Шофирам доста внимателно, никакви резки ускорения, трафикът не е натоварен. Разходът е между 9.5 и 10/100. На ток само изминава 31-32км, затова и изобщо не го зареждам. Не съм впечатлен изобщо.
Това е един чудесен пример от света на VW Group, потвърждаващ лично за мен мнението ми, че само Тойота имат истинска и ефективно работеща хибридна система, а другите автомобилни производители, фокусирали се върху пълната електрификация, произвеждат хибриди, колкото да отбият номера. Въпросният тигуан е със същия 1.5 TSI двигател като обсъжданата в тази дискусия версия на Шкода Кодиак. Мислите ли, че в официалните данни на VW/Skoda слагат такива числа за разхода? Пишат едни красиви 6-7 литра градско, които очевидно са далече от истината. Примерът с изключващите се цилиндри с цел икономия на гориво за мен също е показателен за разликата в подхода. При Тойота хибридната система е направена, така че по всяко време да можеш да разчиташ на пълните си конски сили, тъй като e-CVT гарантира, че двигателя винаги ще регенерира ток в батерията и никога няма да останеш без ток (както при обикновения хибрид, така и при плъг-ин хибридите на Тойота). При VW хибрида има пълните си конски сили само ако батерията е заредена от контакта, а от споделения разход на колегата се вижда, че като свърши тока колата остава да работи само с бензиновия двигател. Резултатът е по-малко конски сили и за капак - ужасно голям градски разход. Икономията при Тойота идва от непрекъснатото редуване на бензин и ток без да се прави компромис с мощността на колата по никое време. Примерът за изключващите цилиндри при VW е точно обратното - допълнително скопяване на и без това скопения турбонизиран двигател и цялостно скопената от мощност хибридна система след свършване на батерията. Да не говорим, че Tiguan Plug-in се предлага само с предно. Колкото и да не му харесва на някой AWD-i при Rav4, със сигурност носи повече сигурност и стабилност на колата (и през зимата, но и при други пътни условия), когато можеш разчиташ на задвижване на всички колела, сравнено само с колелата на предната ос.

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 27 Мар 2023 13:59

► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Мирослав Петков
Мнения: 159
Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
Местоположение: България
Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Мирослав Петков » 27 Мар 2023 18:46

Hursa,прав си колега.Всичко зависи от профила ти на шофиране.Ако над 60% от навъртените ти километри са градско и околоградско икономията ти е безпорна ,заради другия енергоизточник.При предимно магистрално каране, нещата се обръщат наобратно.

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 27 Мар 2023 18:57

► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Krachunov
Мнения: 920
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 25 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Krachunov » 28 Мар 2023 10:14

Monster написа: 26 Мар 2023 23:01 Това са стойности при първите километри на чисто нова неразработена Rav4 Hybrid. Ще е любопитно OVI, а и други колеги с такава кола, да споделят дали има промяна в положителна посока на разхода, когато колата се разработи и да кажем вече след първата смяна на масло. Особено ми е интересно дали градския разход пада под 5 или това е по-скоро рядкост.
Няма такъв филм. Ако наистина има промяна в разхода заради този фактор, то той е толкова малък, че може да се игнорира.
Разликата с времето идва от това, че променяш начина на шофиране, след като свикнеш с колата или спреш да се втелясваш, колко малък рзход може да направи :D

Аватар
mapamop
Мнения: 4050
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 284 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от mapamop » 28 Мар 2023 11:06

Krachunov написа: 28 Мар 2023 10:14 колко малък рзход може да направи
Зависи от нагласата. Все още се старая да си държа средния разход под психологическата граница от 10л/100км за градско каране. И като че ли дисплея за разхода ми е най-забавното и все още интересно нещо от Авенсиса, спрямо Опела.
Не е самоцел, а е по-скоро навик или вид забавление. Далеч съм и от идеята да ме ударят отзад в дясната лента, защото гоня 5/100, но и се усещам че не давам газ по светофарите както преди с Опела.
Свалянето на разхода идва и от напасването на поведението на десния крак спрямо това на автомобила. В началото Авенсиса го карах като Астрата предимно на 3-4 предавка с повечко обороти и първият ми цял градски резервоар беше изразходван на 13.5/100, втория на 11/100, третия на 10.8/100 и от там нататък се въртя между 8.3 и 9.5 вече почти 3 години. Факт е че поне за моята не мога да сляза под 8.3, без да си променям сериозно скоростта на движение. Предполагам че с хибридите би трябвало да е по-лесно да се направи още по-драстична разлика месец-два-три след покупката заради доста по-гъвкавата и компенсираща "човешкия фактор" хибридна система. Разбира се там вероятността за разлики от сорта на 4-5 литра едва ли е възможна...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 28 Мар 2023 11:24

Казваш - кракът само ще натежава с времето и нищо хубаво няма да се случи с разхода. :)

Що се отнася до плъг-ин хибрида - да, супер е, но работи само за хора, които имат достъп до контакт (собствен гараж, къща или поне живеят на първия етаж в блок и могат да си спрат под прозореца tooth.gif ). Аз го добавих към другите примери, само понеже смятам, че разхода на Rav4 PHEV в хибриден режим градско би трябвало да е сравнително близък до този на Rav4 HEV градско.

Иначе тази дискусия ме накара да се замисля, че Тойота с предлаганата гама модели прави опит да предложи подходящ автомобил на напрактика много различни групи хора според различните нуждите за размер кола и бюджет. Например в SUV сегмента ако имаш бюджет 40 хил. лв предлагат базов Yaris Cross бензин. В хибридната гама - за бюджет около 50 хил лв имаш Yaris Cross хибрид. За бюджет около 60 хил. лв имаш базовата Corolla Cross. За бюджет около 70 хил. лв имаш базовата Rav4 Hybrid. Вече според претенции за екстри тези цени могат да отидат нагоре, а при нужда от кола за по-голямо семейство имат предложение и за 7-местния Highlander, който пак е хибрид.

При плъг-ин хибридите досега имаше само SUV, но от скоро има добро предложение в лицето на Prius PHEV и за хората, които не харесват SUV моделите. Остава да пуснат едно Camry PHEV и вече ще са угодили и на по-специфичните дизайнерски претенции на хората не харесващи Prius. tongue.gif

Аватар
mapamop
Мнения: 4050
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 284 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от mapamop » 28 Мар 2023 11:43

Monster написа: 28 Мар 2023 11:24 Казваш - кракът само ще натежава с времето и нищо хубаво няма да се случи с разхода.
И да и не - няма еднозначен отговор. Зависи изцяло от задкормилното устройство. При мен по изказвания от останалите членове на семейството "возенето е станало много по-плавно, равномерно и спокойно". Самият аз се усещам че вече не ми доставя удоволствие да цедя цялата динамика на двигателя и реално при тоя стил на каране още се замислям, Астрата която се въртеше около 6.5-7.3 нафта по колонка, колко надолу бих я свалил с по-плавното потегляне и съвсем лежерното и кротко ускорение, вместо на прехода от ограничение 50 на 80 да я натисна да отиде максимално бързо на 70. Другото си е същото както преди - в повечето време на свободна по инерция и "допомпвам" загубата на скорост със 4-5 предавка да я докарам пак до 55-60 по километраж, след което изключвам от скорост. Единствено ми липсва на Авенсиса, режима "мотокарче" - не иска като Астрата из града да държи стабилни 40км/ч на трета скорост без газ, и си хабя обувката и педала да натискам tooth.gif
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Hursa
Мнения: 4918
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Hursa » 28 Мар 2023 12:36

Аз си позволявам да натискам повече, но пък и съм вече типичен съботно-неделен шофьор и може би най-вече за това. Хибрида компенсира до някъде по-динамично шофиране и не качва толкова много разхода.
Новия приус е интересно предложение, но съвсем не толкова - колкото плъгин рав, според мен. Предпоследния се продаваше сравнително зле, особено плъгин варианта, този с тази прекалено завишена цена - вероятно ще се търси значително по-малко. Любопитно дали ще пуснат корола с тази система.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Krachunov
Мнения: 920
Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 25 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Krachunov » 28 Мар 2023 23:35

Monster написа: 28 Мар 2023 11:24 Тойота с предлаганата гама модели прави опит да предложи подходящ автомобил на напрактика много различни групи хора според различните нуждите за размер кола и бюджет
Хахаха айде бе колега. Сериозно ?!?!
- Има ли бензиново Камри - не.
- Има ли бензинова Корола Крос - не.
- Има ли бензинова Равка - не.
- Има ли ръчни скорости - не.
- Има и mild-hybrid - не.
- Има ли опции за 3, 4, 6 и 8-цилиндрови двигатели - не.
- Има ли опции за турбинирани двигатели - не.
- Има ли опции за комби - не.
- Има ли опции за 4х4 - да си го кажем честно - не.
Какво има, само и единствено - хибрид.
Да не говорим че са надули цените ПОВЕЧЕ от останалите
mapamop написа: 28 Мар 2023 11:06 Не е самоцел, а е по-скоро навик или вид забавление. Далеч съм и от идеята да ме ударят отзад в дясната лента, защото гоня 5/100
Хибрида предразполага към по - спокойно каране. И преди някой да скочи как аз съм правил трафик, да уточня ДЕБЕЛО подчертано, че се движа буквално на всеки светофар с киселите нерваци, които се вживяват на бързи и прости и пилят до червено за 100 метра, само и само 20 метра преди червения светофар да набият спирачки. Докато с хибрида тихо ги доближаваш 3 до 4 секунди след като са спряли, подминаваш ги на забавен каданс само да ги видиш кви са кисели и дори не спираш на светофара защото е светнал зелено...
mapamop написа: 28 Мар 2023 11:43 Monster написа: ↑
28 мар 2023 11:24
Казваш - кракът само ще натежава с времето и нищо хубаво няма да се случи с разхода.

И да и не - няма еднозначен отговор.
Това може би за мен да беше?
Но да, в един момент дали ще ми е разхода 4 или 4,3 или на магистрала дали ще ми е 6 или 6,5 ми е все едно.
Първите 1-2 години и аз гледах непрестанно метриките дали съм потеглил плавно дали спирам плавно. Вече не. Не че съм станал от киселите бързаци, но просто не го следя толкова.
Освен това малък разход е изключително лесно да се постигне с каква ще да е кола. Просто спазваш знаците... Тогава и в банкета да караш ще те ударят отзад guns.gif guns.gif

Аватар
Monster
Мнения: 336
Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от Monster » 29 Мар 2023 06:55

Има ли парни локомотиви - не. Светът се развива и някои технологии заслужено остават в миналото. Тойота имат най-надежната хибридна технология и очевидно могат да си позволят да продават само хибриди - има достатъчно хора, които не се притесняват да ги купуват. Кой по дяволите би купил "mild-hybrid" при наличието на много по-добра хибридна технология. Ръчните скорости логично отпадат - в основата на хибридната технология е e-CVT, което е достатъчно здраво, работи завидно плавно, с моментална реакция при натискане на газта и съчетава успешно двата енергоизточника. Всъщност в момента производството на Тойота не може да насмогне на търсенето и има скандални срокове и листи от чакащи да се доберат до нов автомобил. Какъв е смисълът да произвеждат по-евтините и по-неекологични бензинови версии, които така или иначе вършат работа само за извънградско, а в града предлагат скандален разход? И за да не продължавам с обясненията ще цитирам StRaTeGa, който беше описал добре моментната пазарна ситуация.
StRaTeGa написа: 21 Мар 2023 10:14 Доста неща се промениха през последните години и тепърва ще се променят. Когато ти нямаш възможност да произвеждаш толкова автомобили, колкото хората искат да си купят. Когато цените на суровините са нараснали 2-3 пъти. Когато цената на труда е нараснала. Когато логистичните разходи са нараснали. Когато трябва да плащаш, заплати, ток, за чистене и всякакви други режийни, а не можеш да продаваш толкова, колкото преди. Когато ти налагат изисквания за екологичност и сигурност. Когато трябва да инвестираш много в развитие на нови техногии, софтуер, ресурси. Когато те пристискат инвеститорите за печалба и резултати. Просто някой трябва да покрие разходите! Не може една компания дълго да работи на загуба просто защото ще фалира.
За който търси евтин семеен автомобил без много изисквания за интериорни материали, без сериозна мощност на двигателя и без 4x4 - препоръчвам да изгледате долното видео. Аз лично останах впечатлен какво предлагат Дачия за цена между 30 и 40 хил. лв, в зависимост от екстрите. Това е 7 местен автомобил, на който третия ред седалки позволяват сядането дори на възрастни хора, а колата е по-къса от Rav4. За сравнение Mitsubishi Outlander PHEV е по-дълго от Rav4 и на третия му ред няма къде да си сложиш краката, та официално би ставал само за деца в компактни столчета. Мисля, че и в Шкода Кодиак третият ред става само за деца, а пак е с 10 см по-дълга от Rav4. В същото време Дачията за тези си пари идва с мултимедия, поддържаща Android Auto и даже някаква заводска навигацийка, не че на някой ще му трябва последната. Като цяло си има всичко необходимо в интериора за едно пътуване. Вярно - с тази мощност ако колата е пълна с 5 (дори не ми се мисли за 7 човека), вероятно ще има затруднения да поддържа висока скорост по баирите на магистралата (не говоря изобщо за изпреварвания), но в крайна сметка ако водещото при избора на колата са парите, това определено изглежда като много добър избор. Две такива коли Дачия, са на цената на Шкода Кодиак. Три такива коли Дачия са на цената на 7-местния Тойота Highlander. Дачия печели моите адмирации, когато говорим за оптимизация на ценовата листа. bow.gif


krasimir77
Мнения: 131
Регистриран на: 07 Дек 2018 12:38
Местоположение: Sofia
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Избор на семеен автомобил

Мнение от krasimir77 » 29 Мар 2023 08:24

За Дачия и аз се заглеждах. Вярно като цени и някои "екстри" са супер, но откакто мярнах, че на различни модели и то нови - 2021, 2022 и може би 23 задните спирачки са барабанни - зачеркнах ги от списъка с желания.
Изображение

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Избор на семеен автомобил

Мнение от biro » 29 Мар 2023 08:39

VW id4 също е с барабани отзад и струва 3 пъти дачията.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Namu и 70 госта