Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
ivied
Мнения: 306
Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
Местоположение: Germany
Автомобил: Yaris Cross
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от ivied » 08 Сеп 2018 16:22

biro написа: 29 Юли 2018 20:21 Дори предпочитам включен ТС защото...
Много ясно - не го пипайте :thumbsup: изобщо... не само за сняг и мокро...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 10 Сеп 2018 07:33

TC се изключва само когато сте закъсали и боксувате.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от biro » 10 Сеп 2018 07:40

Зависи от типа на ТС-а. Както споменах по-горе, при C-HR системата прилага спирачка на колелото с по-малко сцепление и другото колело има възможност да измъкне колата.
Ако в такава ситуация се изключи ТС има да си боксуваш, докато включен ТС върши работа пробвано лично.
При авенсис Т25 би имало логика твоето твърдение, понеже ТС не прилага спирачка, а само отнема газта.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 10 Сеп 2018 19:01

biro написа: 10 Сеп 2018 07:40 Зависи от типа на ТС-а. Както споменах по-горе, при C-HR системата прилага спирачка на колелото с по-малко сцепление и другото колело има възможност да измъкне колата.
Ако в такава ситуация се изключи ТС има да си боксуваш, докато включен ТС върши работа пробвано лично.
При авенсис Т25 би имало логика твоето твърдение, понеже ТС не прилага спирачка, а само отнема газта.
Колега, малко си в заблуда. Всички TC работят със спирачките и когато забоксуваш на място ти блокират колело, две и тн
Иначе наистина има софтуерни разлики и настройкии, но много рядко има автомобил, при който да е препоръчителен TC при боксуване или някакво трудно препядствие. И обикновенно това са автомобили с 4х4 , но за предно не съм виждал. На мен лично с Королата ми се е случвало да закъсам в една пряспа с лед. Нито напред, нито назад. Гумита забоксуват и TC ги блокирва. Тогава го изкл. предницата започна да се мърда и накрая гумите захапаха и алелуя :)
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от slowtraveler » 10 Сеп 2018 19:14

Не всички ТС действат със спирачките... Обикновено така действат ТС на автомобили, които имат ESP... Иначе АБС модула не може да спре конкретно колело...
На Кашкая ми при изключване на ТС/ЕСП например се изключваше само ограничаването на оборотите и позволяваше свободно въртене на гумите, но пък се включваше 'офроуд' ТС, което означаваше, че се опитва да изравни много по-прецизно скоростта на въртене на всички колела без да я интересува системата дали буксуват/превъртат или не...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от biro » 10 Сеп 2018 21:25

Чукич, ти карал ли си Т25 и C-HR та ми обясняваш в каква грешка съм? Смятам, че имам не малко опит с тези два модела и много добре знам как работят ТС системите им.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от slowtraveler » 10 Сеп 2018 22:13

CH-R не е ли със същото задвижване както РАВ-4 (AWD-I)?
Ето малко за размисъл - с ESP off май прехвърля доста по-голям момент към задните (не че има голяма полза де)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 11 Сеп 2018 07:19

Biro, какво си мислиш и каква е реалността са две различни неща. Затова споделяме и обменяме опит. Проучи нещата малко по-добре и сл.път като закъсаш ( дано да не ти се случва де ...) изключи TC. Иначе пробвай, ако ти се занимава, да намериш видео в ютюб, където споделят и демонстрират твоята теза.
Slow, на Биро колата е само с предно, сигурно софтуерните настеойки и логиката са може би една идея по-различни.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от biro » 11 Сеп 2018 07:44

Чукич, закъсах тая зима в един снежен баир. Три пъти се засилвах долу от равното до брега на Дунав, на четвъртия път успях да издрапам. От авенсисът знам, че с изключен ТС има шанс да издрапам. При C-HR резултата беше жалък, много по-малко от баира преодолях. Още в началото започна да върти гуми. Докато при ТС ОN щракаха спирачките, този ефект при Т25 липсваше.
За тук става дума.
https://goo.gl/maps/yesJjhRbW9C2
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

chukich
Мнения: 603
Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от chukich » 11 Сеп 2018 09:31

biro,вече те разбрах. Просто говорим за две различни неща. Аз съм имал подобна ситуация с королата е12 по баир с чист лед. Наистина с TC on се драпа ABS се побъркват, но успява някак си. :) Първо пробвах с TC off, но предницата отиваше в дърветата и нищо не ставаше.

Това което аз исках да кажа е при спряло положение, когато си закъсал и колата ни напред ни назад. Тогава задължително TC off .
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от slowtraveler » 11 Сеп 2018 09:55

Съгласен съм с Чукич - говорите за различни условия... При единия - ТС много по-внимателно следи приплъзването докато автомобилът се движи... А при изключена система отговорността за това следене е на шофьора - знаете, че превъртането на гуми практически намалява теглителната сила - тя е най-голяма точно на границата на приплъзване. А за това се грижи ТС и то обикновено доста по-внимателно от човека...
Ако си закъсал и винаги колелата превъртат, то тогава навярно без ТС бихте се справили по-добре...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Porchev
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Авг 2018 17:30
Местоположение: Русе

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от Porchev » 30 Сеп 2018 17:18

Колата пристигна! Супер е 😁😁 Някой знае ли, дали големият дисплей, може да се използва за сдвояване с телефон или друго устройство?

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от biro » 30 Сеп 2018 18:51

Може разбира се. Да си пуснеш интернет на големия дисплей, да говориш по телефона от аудио системата, да слушаш музика по блутут, да получаваш имейли, които глас може да ти прочете докато шофираш.
Не си уточнил обаче кое ниво на обурудване е колата.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Porchev
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Авг 2018 17:30
Местоположение: Русе

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от Porchev » 02 Окт 2018 09:34

Нивото на оборудване е Center. Чрез блутута, мога да говоря и слушам музика, но не е визуализация на клип примерно (screen mirror) Не знам и как става отварянето на мейли.

Аватар
biro
Мнения: 2643
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнение от biro » 02 Окт 2018 19:07

Да това е. Ниво Center е с мултимедия от типа Toyota Touch 2. Общо взето това са и възможностите. За имейлите трябва да имаш настроен имейл клиент, който да се свързва към мейл сървър по IMAP или POP3 и като пристигне имейл ти излиза на големия дисплей.
При мултимедия от типа Toyota Touch 2 & Go имейлите се прочитат и на глас и още няколко екстрички.
Има възможност за свързване на телефон чрез Mirror Link (с USB кабел), така евентуално можеш да си пуснеш видео клип или някаква навигация. Аз го намирам за голяма глупост - докато е активен Mirror Link , телефона не се зарежда.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 96 госта