Идиотите на пътя...
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Идиотите на пътя...
Има технология в момента, които използват ли се на всички в тая държава ще им се изправят косите - ще се кара с 49 навсякъде, с 51 вече си чао. Но тук не се вграждат, защото няма изтриване, няма манипулация. При манипулация цялата система просто спира да работи и сигнализира кой, къде и какво е направил, същевременно кода автоматично изгражда нова паралелна система с нови записи, старата остава непипната, заедно със записаната грешка.
Неслучайно онзи ден Борисов се жалваше колко бързо вървял света - ами върви, ама тая държава и хората в нея са 40 години назад. Няма сертификации, няма 1000лв, няма телефони - 1 компютър и 100 реда програма вързана с всички влизащи записи. Елементарно е, вече се прави във финансовия свят, в supply chain и на други места.
Неслучайно онзи ден Борисов се жалваше колко бързо вървял света - ами върви, ама тая държава и хората в нея са 40 години назад. Няма сертификации, няма 1000лв, няма телефони - 1 компютър и 100 реда програма вързана с всички влизащи записи. Елементарно е, вече се прави във финансовия свят, в supply chain и на други места.
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Идиотите на пътя...
Колега, голям оптимист си
Писал ли си код, че си толкова сигурен?
Общо взето мнението ти малко прилича на журналистическо тупане по гърдите - някой някъде чул че имало нещо, но не му е ясно какво точно и какви са му слабите места...
Тя посочената от теб технология винаги си я е имало - тахограф се казва И да те успокоя - тя не е навлязла все още при леките автомобили не заради нашите мутри
Та така - явно темата ти е интересна - както те посъветвах - зарови се малко по-надълбоко и навярно сам ще видиш 'подводните камъни', които пречат на реализацията на твоето предложение...
За сертификацията и т.н. - няма да казвам силни думи, ама мнението ти звучи... абе 'не си прав'
ВСЯКО нещо, което се ползва за легално доказателство се сертифицира... Независимо дали е софтуер, хардуер и т.н...
Писал ли си код, че си толкова сигурен?
Общо взето мнението ти малко прилича на журналистическо тупане по гърдите - някой някъде чул че имало нещо, но не му е ясно какво точно и какви са му слабите места...
Тя посочената от теб технология винаги си я е имало - тахограф се казва И да те успокоя - тя не е навлязла все още при леките автомобили не заради нашите мутри
Та така - явно темата ти е интересна - както те посъветвах - зарови се малко по-надълбоко и навярно сам ще видиш 'подводните камъни', които пречат на реализацията на твоето предложение...
За сертификацията и т.н. - няма да казвам силни думи, ама мнението ти звучи... абе 'не си прав'
ВСЯКО нещо, което се ползва за легално доказателство се сертифицира... Независимо дали е софтуер, хардуер и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Идиотите на пътя...
Ох, технологията се казва blockchain. По-скоро прочетете за нея, къде и как се имплементира и какво постига.
Тахографите са общо взето пенсионерска история
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Идиотите на пътя...
Точно това имах предвид - продължаваш да имаш повърхностен поглед върху сериозни въпроси...Corolla_E12_hs написа: ↑14 Май 2018 17:56
Ох, технологията се казва blockchain. По-скоро прочетете за нея, къде и как се имплементира и какво постига.
Тахографите са общо взето пенсионерска история
Блокчейн хубаво е разпределен и 'устойчив', но това в никакъв случай не върши работа за сериозни и легални неща....
Навярно знаеш, че от десетилетия в сериозните бази данни всичко се пише... Кой, кога, какво е правил...
Затова и въпросът на легално ниво е решен отдавна...
Знаеш ли, че някои структурно важни мрежи умишлено продължават да нямат връзка дори по NTP... Никаква физическа връзка с интернет... А тъй-като им трябва 'време' - им се монтират GPS???
А в момента, в който някой започне да обяснява как имало пълна сигурност на информацията, с тези си приказки само доказва, че си няма понятие от материята...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Идиотите на пътя...
https://www.lifewire.com/blockchain-explained-4150034
https://www.weforum.org/agenda/2016/06/ ... ed-simply/
На кратко - всяко 1 действие се записва в списък, до който имат достъп всички в системата, било публична или частна, съответно няма риск от замяна или изчезване на информация, тъй като няма как да се "върне" системата в предишно състояние. Затова и много от държавите с корупция на всички нива отричат технологията, именно защото няма възможност за шашми (примерно Индия). На практика всеки ще може да отвори 1 сайт и да види, че регистрационен номер еди-кой-си има глоба и ще има копие от целият списък с глоби за всички в държавата. Така каквото се заснеме директно влиза в блокчейна, кодира се част от информацията (имена/егн), останата част е видима за всички (номер, размер глоба).
Това са общи примери как работи технологията. В момента има развити или се развиват решения за проследяване на храна/стоки със запис на цялата информация като температура, влажност и т.н.; ползва се в разработките на автономните коли; системи за гласуване на национално ниво; създаване на решение в сферата на автомобилната безопасност е въпрос на време, технологията я има.
https://www.weforum.org/agenda/2016/06/ ... ed-simply/
На кратко - всяко 1 действие се записва в списък, до който имат достъп всички в системата, било публична или частна, съответно няма риск от замяна или изчезване на информация, тъй като няма как да се "върне" системата в предишно състояние. Затова и много от държавите с корупция на всички нива отричат технологията, именно защото няма възможност за шашми (примерно Индия). На практика всеки ще може да отвори 1 сайт и да види, че регистрационен номер еди-кой-си има глоба и ще има копие от целият списък с глоби за всички в държавата. Така каквото се заснеме директно влиза в блокчейна, кодира се част от информацията (имена/егн), останата част е видима за всички (номер, размер глоба).
Това са общи примери как работи технологията. В момента има развити или се развиват решения за проследяване на храна/стоки със запис на цялата информация като температура, влажност и т.н.; ползва се в разработките на автономните коли; системи за гласуване на национално ниво; създаване на решение в сферата на автомобилната безопасност е въпрос на време, технологията я има.
Идиотите на пътя...
Колега благодаря,Corolla_E12_hs написа: ↑14 Май 2018 21:46 https://www.lifewire.com/blockchain-explained-4150034
https://www.weforum.org/agenda/2016/06/ ... ed-simply/
На кратко - всяко 1 действие се записва в списък, до който имат достъп всички в системата, било публична или частна, съответно няма риск от замяна или изчезване на информация, тъй като няма как да се "върне" системата в предишно състояние. Затова и много от държавите с корупция на всички нива отричат технологията, именно защото няма възможност за шашми (примерно Индия). На практика всеки ще може да отвори 1 сайт и да види, че регистрационен номер еди-кой-си има глоба и ще има копие от целият списък с глоби за всички в държавата. Така каквото се заснеме директно влиза в блокчейна, кодира се част от информацията (имена/егн), останата част е видима за всички (номер, размер глоба).
Това са общи примери как работи технологията. В момента има развити или се развиват решения за проследяване на храна/стоки със запис на цялата информация като температура, влажност и т.н.; ползва се в разработките на автономните коли; системи за гласуване на национално ниво; създаване на решение в сферата на автомобилната безопасност е въпрос на време, технологията я има.
Аз сега се зачетох в това:
www.dlapiper.com/en/uk/insights/publica ... al-issues/
Идиотите на пътя...
Тя системата с S1 радарите е автоматизирана. Ама после има 3-ма "безпристрастни" полицая с едни дълги списъци и компютър за уточнение, кой е нарушителя и след това се решава дали да се вземе административно наказание ;)
При тези обстоятелства няма как да сме всички равни все ще има по равни ;) Такива, на които не им пука колко са радарите и какви стойности са глобите
При тези обстоятелства няма как да сме всички равни все ще има по равни ;) Такива, на които не им пука колко са радарите и какви стойности са глобите
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Идиотите на пътя...
Вие спорите за електронна сигурност, а не оценявате, че ВИНАГИ има нужда и от човешко вмешателство..
И да - и в момента се пише кой какво е правил и какво е пипал - не е открита топлата вода Информационната сигурност е нещо доста 'плаващо' - баланса сигурност/разбиване на сигурността върви ръка за ръка откакто свят светува..
Докато учехме информационната сигурност в Университета целта бяха сравнително прости кодове. Сега с натрупването на компютърна мощ кодовете почват да стават все по-сложни, но и в момента народът е настръхнал от квантовите компютри - борбата продължава
Мога веднага да ви дам пример как 'супер-базата' винаги ще има нужда от човешко вмешателство и как по този начин с едно обаждане по телефона пак мога да 'изляза 'сух'... Напълно легално и въпреки автоматизираната система за обработка на информация...
Затова и продължавам да твърдя, че погледът върху проблема е прекалено повърхностен.
П.С. Corolla_E12_hs, по какво отличаваш предложения от теб вариант от която и да е от вече работещите системи? Да, навярно леко повишена сигурност, и по-трудна модификация (но не и невъзможна)...
Т.е. просто еволюционно покачване на нивото с неясно към момента ниво на сигурност - знаете при преминаването към един от 'най-сигурните' кодове нещата изведнъж паднаха в канала след като бе разбит бързо бързо.....
И да - и в момента се пише кой какво е правил и какво е пипал - не е открита топлата вода Информационната сигурност е нещо доста 'плаващо' - баланса сигурност/разбиване на сигурността върви ръка за ръка откакто свят светува..
Докато учехме информационната сигурност в Университета целта бяха сравнително прости кодове. Сега с натрупването на компютърна мощ кодовете почват да стават все по-сложни, но и в момента народът е настръхнал от квантовите компютри - борбата продължава
Мога веднага да ви дам пример как 'супер-базата' винаги ще има нужда от човешко вмешателство и как по този начин с едно обаждане по телефона пак мога да 'изляза 'сух'... Напълно легално и въпреки автоматизираната система за обработка на информация...
Затова и продължавам да твърдя, че погледът върху проблема е прекалено повърхностен.
П.С. Corolla_E12_hs, по какво отличаваш предложения от теб вариант от която и да е от вече работещите системи? Да, навярно леко повишена сигурност, и по-трудна модификация (но не и невъзможна)...
Т.е. просто еволюционно покачване на нивото с неясно към момента ниво на сигурност - знаете при преминаването към един от 'най-сигурните' кодове нещата изведнъж паднаха в канала след като бе разбит бързо бързо.....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 30 Юни 2015 18:04
- Местоположение: София
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Засече ме BMW TX 8289 XT
Колега, техеранците са опасни на пътя. Питай колегите от Варна. Видиш ли ТХ, PK, EH стой далече от тях.
Виждам, че ТХ то избяга. Кажи какво стана после....
Виждам, че ТХ то избяга. Кажи какво стана после....
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Засече ме BMW TX 8289 XT
Всички подобни тъпаци са опасни, недей да говориш гръмки необмислени фрази. Или не си правил подобни грешки като млад шофьор, под стрес или при други обстоятелства? Или в София всички са дисциплинирани виртуози на волана? Всеки който системно кара така си е за бой, обаче стават и неволни грешки. Няма нужда от излишни драми, няма пострадали хора. Е, ще има малко ходене по застрахователи и изгубено време.
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Засече ме BMW TX 8289 XT
Защо обра бордюра, а не му намести вратите?
Само не показвай клипчето пред органите, че и ти си в нарушение.
Само не показвай клипчето пред органите, че и ти си в нарушение.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 4920
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 152 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Засече ме BMW TX 8289 XT
Играл съм го този филм, само дето на джипката гумите са 'камионски' и просто закачих/качих бордюра с гумата, а не с джантата...
Както казва мехаННика - случва се, но е доста неприятно.
Да му наместиш вратите - хубаво, ама реакцията е такава, че гледаш да избегнеш по-големият контакт
Дали 'техеранците' са по-недисциплинирани шофьори - моят опит сочи това... Отдавам го на по-малкият опит за движение в 'активна градска среда'... Затова и по-голяма част от тези шофьори (не всички разбира се) не са свикнали да са достатъчно внимателни при такива маневри, и не очакват ВИНАГИ да има кола в съседната лента... Особено пък 'по-бърза от БМВ-то ми', щото в моя район аз съм най-брЪз
Ето личен случай - без поражения:
Както казва мехаННика - случва се, но е доста неприятно.
Да му наместиш вратите - хубаво, ама реакцията е такава, че гледаш да избегнеш по-големият контакт
Дали 'техеранците' са по-недисциплинирани шофьори - моят опит сочи това... Отдавам го на по-малкият опит за движение в 'активна градска среда'... Затова и по-голяма част от тези шофьори (не всички разбира се) не са свикнали да са достатъчно внимателни при такива маневри, и не очакват ВИНАГИ да има кола в съседната лента... Особено пък 'по-бърза от БМВ-то ми', щото в моя район аз съм най-брЪз
Ето личен случай - без поражения:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Namu и 191 госта