Страница 43 от 46

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 15 Мар 2017 11:21
от slowtraveler
Офтопик
Градско с много жалене - 10л/100км...
Нормално каране (в централна част - т.е. сравнително тежък трафик) 11-12л/100км... МНОГО тежък трафик зимата с продължителен престой на място (размразяване, ровене на сняг и т.н.) - около 14л/100км...
Това - при къси разстояния - около 2км сутрин и веер, и почти незагрял автомобил...

Основната разлика в сравнение с дорестайловия модел (който харчи с над 2л/100 отгоре) е в скоростната кутия...
Всичко останало - двигател, трансмисия си е като дорестайла...

И да - с тази аеродинамика всяко повишаване на скоростта се отразява МНОГО на разхода... При скорости 180-200км/ч може да се подмине 'тежкия градски разход' :)

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 15 Мар 2017 22:41
от mirott
Искам да те повози една позната...
По принцип вече и много мъже не могат.
Ама това по принцип...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 16 Мар 2017 14:29
от Not_active_user_1
Точно поради тази причина казах „по принцип“, а не всички. Естествено, че има които могат да карат, но са толкооооова малко, че чак клонят към статистическата грешка. tongue.gif
А за мъжете си прав, че вече много не могат да карат. Е как да могат, като няма кой да ги научи. Едно време имаше полигон, градско, извънградско, нощно кормуване и часовете за кормуване се спазваха и книжките се вземаха не с пари, а с умения. Така, че нещата са съвсем нормално зле, а и статистиката го доказва...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 30 Мар 2017 09:41
от zi_zi_top
Започвам да преосмислям отношението си към хибридите. По пресни лични впечатления в Лондон има доста Тойоти. Почти през цялото време, ако се огледаш ще видиш поне една Тойота. От тях около 90% са Приуси, а другите 10% Авенсиси и хибридни Ауриси, тук там някой Ярис.
Британците не са глупави хора и като цяло си купуват добри автомобили, така че едва ли противниците на хибридите сме прави. blush.gif

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 30 Мар 2017 11:54
от chukich
Хибрид в задръстванията на Лондон е много добре за личните финанси. Данъчните облекчения също.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 30 Мар 2017 12:19
от slowtraveler
Там май имаше и някакви големи преференции с таксата за достъп до централните части...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 30 Мар 2017 23:44
от Рошко
В Япония беше същото положението! Автопаркът им е изключително нов - рядко се вижда кола над 4-5 години (дори и те са рядкост), да не кажа голяма дума, но 80%, ако не и повече са Тойоти, а от тях 98% са хибриди...включително и "прасетата" като Alphard! Пък японците и те не са глупави хора... tooth.gif

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 31 Мар 2017 06:57
от Gandalf
Дано следващата Корола да има хибрид. Купето супер ми пасва, но
само дизела е икономичен.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 31 Мар 2017 08:18
от slowtraveler
Рошко написа: Пък японците и те не са глупави хора...
Не трябва автоматично да се правят такива определения и на база това да се вземат собствени решения...
Навсякъде си има особености и специфики...
Ако например се вземе решение да се сложат много големи преференции за нафтата, мислиш ли, че народа няма да разкара хибридите и да се качи на дизели? Всеки си търси интереса, а конкретния интерес се създава и чрез законодателни преференции..

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 10 Юли 2018 18:04
от BOz
Ляво филтър за купето на 9к километра. Дясно е двигателния на 35к километра. 95% градски:
Изображение

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 10 Юли 2018 18:17
от Kiki

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 10 Юли 2018 20:13
от boyanmt
Рошко написа: 30 Мар 2017 23:44 В Япония беше същото положението! Автопаркът им е изключително нов - рядко се вижда кола над 4-5 години (дори и те са рядкост), да не кажа голяма дума, но 80%, ако не и повече са Тойоти, а от тях 98% са хибриди...включително и "прасетата" като Alphard! Пък японците и те не са глупави хора... tooth.gif
В Япония,99,9% са стари,но супер поддържани TOYOTA LPG.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:21
от chukich


видео за реален разход-сравнение между рав4 хибрид и дизел. В еднакви градски условия при еднаква скорост и маршрут: Дизел 9л/100км , Хибрид 6л/100км :thumbsup:
2л бензинова равка може би щеше да даде разход 7 - 8л/100. Жалко, че не са я включили в сравнението/

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:34
от slowtraveler
chukich написа: 12 Юли 2018 10:21 2л бензинова равка може би щеше да даде разход 7 - 8л/100. Жалко, че не са я включили в сравнението/
При същите условия щеше да е над 10л/100км :thumbsup: tooth.gif

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:46
от chukich
slowtraveler написа: 12 Юли 2018 10:34
chukich написа: 12 Юли 2018 10:21 2л бензинова равка може би щеше да даде разход 7 - 8л/100. Жалко, че не са я включили в сравнението/
При същите условия щеше да е над 10л/100км :thumbsup: tooth.gif
Слоу, в доста по-натоварен трафик карам всеки ден и ср.разход е 8л. ppp.gif Приемете факта, че дизела е минало :whistle: