Toyota разширява производството си в Европа

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Toyota разширява производството си в Европа

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2011 21:13

Премиерът на Великобритания Дейвид Камерън приветства новите инвестиции на Тойота smile.gif
Във фабриката ще бъде произвеждан следващият Аурис.

http://www.dailymail.co.uk/money/news/a ... bs-UK.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Toyota разширява производството си в Европа

Мнение от Japanese_fever » 28 Ное 2011 22:05

Браво!
Айде да е хаирлия! :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 29 Ное 2011 19:06

Абе тези добре ли са от Тойота. Къде им е маркетинговото прочуване. Сега Гришата като ги залее с евтини, качествени GW, а Ловеч стане балканския Детройт wink.gif

Майтапа настрана. Четох, че Тойота планира наистина де се изнесе от Япония - Европа, Сев.Америка.

А иначе, съм ЗА да се произвеждат автомобили в България и дано тези в Ловеч да имат своя пазар, а проекта да не се провали както всичко останало в БГ ... за жалост

Поздрави !

марин М
Мнения: 19
Регистриран на: 07 Юни 2011 19:24
Местоположение: Карлово

Мнение от марин М » 30 Ное 2011 21:58

Toyota Motor Corp и BMW AG преговарят за евентуално бъдещо партньорство в разработката на екологични автомобили, съобщава Reuters, като се позовава на публикации в японския бизнес ежедневник Nikkei. По силата на предложеното споразумение баварците ще доставят дизелови двигатели за японските автомобили от среден клас, продавани в Европа.

Продажбите на Toyota в този сегмент на Стария континент са спаднали с 9% през 2010-а. Компанията се надява със сделката да подобри конкурентноспособността на дизеловите си коли, тъй като силната йена продължава да спъва продажбите на хибридни возила, коментира Nikkei.

Ако преговорите се увенчаят с успех, Toyota ще съкрати разходите си, като намали броя модели с произведени в Полша и Япония дизелови мотори. В замяна гигантът бил готов да сподели някои от хибридните си технологии с бъдещия партньор.

Сътрудничеството с BMW ще стане второ подобно коопериране за Toyota. През август японците подписаха договор с Ford Motor Co за съвместна разработка на хибридни пикапи и всъдеходи.

BMW пък от своя страна ще може да разшири гамата си от екологични автомобили. Миналата година немската компания подписа сделка за сътрудничество в областта на хибридните технологии за субкомпактни модели с PSA Peugeot Citroen Group.


http://fakti.bg/avto/23702-bmw-shte-dos ... -na-toyota#/

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 01 Дек 2011 00:11

Не знам, но ми е трудно да си представя, че бих си купил Тойота с дизелов двигател различен от Д4Д!?
Карам го 200 000 км абсолютно безпроблемно.
Може и дизеловия двигател на БМВ да е същия и пак безпроблемен , но не бих рискувал. Ако имам избор за следващата Тойота която ще си купя бих избрал пак японски дизел.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 01 Дек 2011 00:16

Кики, карал съм БМВ с дизелов двигател... по-добре вървеше от авенсиса. Не знам колко е безпроблемен.... бях във франция, светна ми лампичката за доливане на масло, ама в сервиза ми сипаха масло безплатно biggrin.gif Ама и аз не бих си купил БМВ :thumbsup:


ПП Май беше 318

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 01 Дек 2011 00:41

Веско, 318 не е ли с бензинов двигател?
320 има дизел-ако не бъркам.
Ама щом и ти/човекът с най-голямата обувка във форума/ не би си купил БМВ, това говори много. biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 01 Дек 2011 01:43

Kiki написа:Не знам, но ми е трудно да си представя, че бих си купил Тойота с дизелов двигател различен от Д4Д!?
От кой или на каква база е разработен D4D, защото тук го нямаме?

Японците никога не са били силни при дизелите, докато германците са.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 02:44

По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол. :thumbsup:
Действително, изясни какво разбираш ти под това някой да е силен при дизелите. Защото аз смятам, че японският дизел е много добър.
От кой смяташ, че е разработен D4D - Oт Грейт Уол вероятно. sleep.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 01 Дек 2011 08:10

Ами там е работата, че долкото знам немците имат повече традиции при дизеловите, отколкото японците, от по-отдвана ги ползват.

Rudolf Christian Karl Diesel was a German inventor and mechanical engineer, famous for the invention of the diesel engine.

Дай ми означението на Тойотския D4D, аз сам ще си намеря инфо за него,
но дори и да е самостоятелна разработка на Тойота, това може би е единственият им добър дизел.
За Хонда да не говорим. Както съм казвал и преди Soichiro Honda би се обърнал в гроба, ако разбере, че са пуснлаи Хонда с дизелов двигател.

Но да се върнем на Тойота.
Дай ми да прочета толква за този прочут D4D на Тойота, който може да се мери с дизелите на БМВ И Мерцедес!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 01 Дек 2011 14:18

дайте моля сравнение - някакви реални показатели поне да разберем що за коли караме - примерно Тойота : въртящ момент еди кво си , разход еди кво си, БМВ - т.н. , Фауве - т.н. Ситроен - също
А не да си говорим голи приказки
Основен показател за мене е също издръжливост , нечупливост (брой дефекти) и цена !
Или да не си говорим чак за икономически понятия но да речем за 5 години ако дам 30 бона за Тойота и 50 бона за БМВ колко ще ми е излязло накрая и съответно за 10 г за 15....

Аз поне знам че най-дълго вървялата кола (леко мпс) на света е Волво 3млн , а на второ място май-беше мерцедес 1.5 млн- виж тея ако са били дизел евала ! (май са)

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 01 Дек 2011 16:23

LEXUS написа:По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол. :thumbsup:
Пак ли само си чел по Интернет и не си виждал това за което спориш biggrin.gif
Компетентно означава да си компетентен, а не да спориш до откат
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 20:49

muf написа:
LEXUS написа:По-некомпетентно изказване не съм чел от онзи ден, когато спорехме с колегата muf за Грейт грейт комюнист уол. :thumbsup:
Пак ли само си чел по Интернет и не си виждал това за което спориш biggrin.gif
Компетентно означава да си компетентен, а не да спориш до откат
Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти. Мисля, достатъчно добре се аргументирах, за разлика от теб, ти ме обвини в клевета и лъжа, но без значение. Когато не си информиран, по-добре си затрай, а не спори за спорта. Това е моето отношение към тези неща. И когато някой казва на черното бяло, както ти, тогава споря не до откат, ами до два отката ако трябва. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 20:53

Japanese_fever написа:Ами там е работата, че долкото знам немците имат повече традиции при дизеловите, отколкото японците, от по-отдвана ги ползват.

Rudolf Christian Karl Diesel was a German inventor and mechanical engineer, famous for the invention of the diesel engine.
Нали знаеш, че това, че някой по-отдавна ползва нещо, не означава,че е по-добър в това нещо. Немците по-отдавна ползват и бензинови двигатели, но това не означава,че правят по-добри бензинови агрегати. Изобщо тази чичковска теза- видиш ли, немеца е изобретил двигателя, значи е най-добрия в колите, никак не върви 2011 година. Аз много добре знам кой е изобретил дизеловия двигател, както и бензиновия, но това не дава основания да кажем кой най-добре го е развил. Естествено е един човек да изобрети нещо, в повечето случаи поне. Това не означава,че цялата нация, от която той произлиза, е с неговите възможности.Но това са други въпроси.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

muf
Мнения: 447
Регистриран на: 30 Окт 2009 22:59

Мнение от muf » 01 Дек 2011 21:12

LEXUS написа: Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти.
Да, ама ти нямаш никаква информация за нещата, за които спориш.
Не две кръгчета, а две думи не знаеш за тях.
Давам пример : Нарече двигателя на китайците допотопен а той е VVT - аналогичен на 1NZ-FE на Тойота. Който е:
"The 1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive in the Toyota Prius has won several International Engine of the Year awards:
Best Eco-friendly 2000
Best Eco-friendly 2001
Best New Engine 2004
Best Fuel Economy 2004
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2004
International Engine of the Year 2004
Best Fuel Economy 2005
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2005
Best Fuel Economy 2006
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2006"


Бях се зарекъл да не се занимавам с малки деца с много свободно време, но понеже си ме споменал ....

Бъди по-спокоен и умерен, когато коментираш другите. И в онази тема и тук говориш само общи приказки, без грам информираност.
Това си е твоя работа, но когато коментираш другите, става и тяхна работа.
В случая считам че знам за китайските коли много повече от теб, който не си ги виждал и не си чел даже и малко инфо.
Аналогично плямпаш и за немските дизели и японските дизели само ПРАЗНИ приказки.

И понеже си много отворен, моля прочети следната новина имаща пряко отношение към поредните глупости, които си излял в последните си няколко поста:

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW
http://www.automedia.bg/news/article_14898.html

Та те така..... относно твоята компетентност.
biggrin.gif
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 70 госта