Toyota разширява производството си в Европа

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 21:30

Japanese_fever написа: Дай ми означението на Тойотския D4D, аз сам ще си намеря инфо за него,
но дори и да е самостоятелна разработка на Тойота, това може би е единственият им добър дизел.
Не мисля,че във века на интернет е нужно да ти давам каквото и да било, всичко би могъл да намериш сам и да се информираш.

Продължаваш с изказвания,които нямат общо с истината.
Тойота произвежда ПЕРФЕКТНИ дизели от 70-те години. БМВ произвежда дизели от по-късно! Мерцедес и Пежи произвеждат дизели най-отдавна, но истината е,че японските дизели и БМВ дизелите са най-добрите дизели.
Японски дизел от старите- Карина дизел, Корола дизел, Хайлукс дизел знаеш ли как пали? От 1/4 оборот дори при -15. Уникални дизели. Старите БМВ дизели са едни тракащи и пушещи боклуци, ако питаш мен. Вземи един 525 TDS, това е пълна порнография с дизела. Вземи една Карин дизел и слушай кое как работи. Ама запознай се с нещата , бе колега.

Ето малко инфо:

http://www.brian894x4.com/Hiluxengines.html

Да споменем ли кой разработи Common rail за масово вграждане- Denso и Hino.
Последно промяна от LEXUS на 01 Дек 2011 23:20, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 21:45

muf написа:
LEXUS написа: Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти.
Да, ама ти нямаш никаква информация за нещата, за които спориш.
Не две кръгчета, а две думи не знаеш за тях.
Давам пример : Нарече двигателя на китайците допотопен а той е VVT - аналогичен на 1NZ-FE на Тойота. Който е:
"The 1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive in the Toyota Prius has won several International Engine of the Year awards:
Best Eco-friendly 2000
Best Eco-friendly 2001
Best New Engine 2004
Best Fuel Economy 2004
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2004
International Engine of the Year 2004
Best Fuel Economy 2005
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2005
Best Fuel Economy 2006
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2006"


Бях се зарекъл да не се занимавам с малки деца с много свободно време, но понеже си ме споменал ....

Бъди по-спокоен и умерен, когато коментираш другите. И в онази тема и тук говориш само общи приказки, без грам информираност.
Това си е твоя работа, но когато коментираш другите, става и тяхна работа.
В случая считам че знам за китайските коли много повече от теб, който не си ги виждал и не си чел даже и малко инфо.
Аналогично плямпаш и за немските дизели и японските дизели само ПРАЗНИ приказки.

И понеже си много отворен, моля прочети следната новина имаща пряко отношение към поредните глупости, които си излял в последните си няколко поста:

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW
http://www.automedia.bg/news/article_14898.html

Та те така..... относно твоята компетентност.
biggrin.gif
Аз тая новина съм я чел преди да си се обръснал още. И много други неща съм чел.На теб обаче ти личи ,че нищо не си чел. Казах ли ти, че китайците произвеждат ментета, показах ли ти защо, съдени за кражба! Аз ли клеветя, или ти си дезионформиран. Как може да си толкова нагъл и нечел,бе, ти уникално нахален човек!!!!

Казах ли ти за имиджа на китайските коли, казах ли ти защо.

Колега, спри с глупостите, ти си смешен! Нищо не разбираш от коли, поне не се излагай!
Двигателчето на Грейт Уол не е VVTi„ и ТОВА НЕ ЗНАЕШ,!!! Ти прочел ли какъв е двигателя, бе колега, прочете ли или го разглоби на живо, понеже ти не четеш,а всичко на живо правиш. 2 Кръгчета правил и ми говори за качество!!
Качеството на кола не може да го определиш с 2 кръгчета освен настройката на оглоедалата и радиото, разбра ли ме или пак да ти повтарям. Двигателят им харчи 2 литра повече от Ярис!!!!! Как може да е същия,а? Това не е VVTi„ ти не си прочел точно ОТНОВО!!!

аЗ КОМЕНТИРАМ,ЧЕ СИ НАПЪЛНО НЕЗАПОЗНАТ с това, за което говориш. Говориш за качество, говориш за VVTi двигател и даваш наградите на Тойота, само,че Грейт Уол не е с VVTi.

КИтайският двигател е допотопен и не е VVTi, разбра ли ,или пак да ти повторя.
Направил бил две кръгчета, ами вземи го разглоби сега да видиш дали е като VVTi„ защото ти на четене не вярваш, всичко на живо поравиш.

А наградите на Тойота ги знам много отдавна по класове, не ми цитирай с лаишката си наивност. Когато прочетеш за Тойота колкто съм прочел аз, можеш да ме поучаваш, сега не.

И не коментирам теб! Коментирам коментара ти! Лаишките ти коментари ми дойдоха до гуша!

С каъв факт излезе ти освен,че си карал 2 кръгчето китайско менте. Кажи един факт, който посочи НЕСУБЕКТИВЕН!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 21:56

Japanese_fever написа: За Хонда да не говорим. Както съм казвал и преди Soichiro Honda би се обърнал в гроба, ако разбере, че са пуснлаи Хонда с дизелов двигател.

Но да се върнем на Тойота.
Дай ми да прочета толква за този прочут D4D на Тойота, който може да се мери с дизелите на БМВ И Мерцедес!
Точно пък за Хондовия двигател отново си в грешка:

Това е признат за един от най-добрите дизели в класа:

http://www.jkchonda.com/news/cars_news_ ... awards.htm

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0&start=15

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=137600

Относно D4D Toyota първа пусна 4цилиндров дизел със 180 коня на Авенсис и Аурис 2005 година и с най-модерната система за пречистване DCAT.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2011 23:16

LEXUS написа:
Japanese_fever написа: Дай ми означението на Тойотския D4D, аз сам ще си намеря инфо за него,
но дори и да е самостоятелна разработка на Тойота, това може би е единственият им добър дизел.
Не мисля,че във века на интернет е нужно да ти давам каквото и да било, всичко би могъл да намериш сам и да се информираш.

Продължаваш с изказвания,които нямат общо с истината.
Тойота произвежда ПЕРФЕКТНИ дизели от 70-те години. БМВ произвежда дизели от по-късно! Мерцедес и Пежи произвеждат дизели най-отдавна, но истината е,че японските дизели и БМВ дизелите са най-добрите дизели.
Японски дизел от старите- Карина дизел, Корола дизел, Хайлукс дизел знаеш ли как пали? От 1/4 оборот дори при -15. Уникални дизели. Старите БМВ дизели са едни тракащи и пушещи боклуци, ако питаш мен. Вземи един 525 TDS, това е пълна порнография с дизела. Вземи една Карин дизел и слушай кое как работи. Ама запознай се с нещата , бе колега.

Ето малко инфо:

http://www.brian894x4.com/Hiluxengines.html

Да споменем ли кой разработи Common rail за масово вграждане- Denso и Hino.
Защо така като искам да си коригирам мнението, се появява като следващо мнение. Някакъв бъг ли е? Ч ми е неудобно пред модераторите само да ми трият глупостите. А не знам как да го трия аз и дали мога. sad.gif
Исках да коригирам това мнение, което е цитирано, а то се появи като ново мнение.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Дек 2011 08:09

LEXUS написа: Защо така като искам да си коригирам мнението, се появява като следващо мнение. Някакъв бъг ли е? Ч ми е неудобно пред модераторите само да ми трият глупостите. А не знам как да го трия аз и дали мога. sad.gif
Исках да коригирам това мнение, което е цитирано, а то се появи като ново мнение.
Ми 'щот не си натиснал "edit", а "цитат".

За това успокой, малко топката! laugh.gif

Това за дизелите на японците го казах, в смисъл, че никога не са им били приоритет.

Аз съм виждал, преди 10-15 год. дизел 1.8 на Корола (не ми се стори много тих), но тук в САЩ, Тойота не продава дизели.

И също попитах, защото в раздел "Технически въпроси" всеки 2-ри въпрос е - "Добър ли е D4D на Авенсис, Ярис, Рав4, Корола и т.н.".

Стана ми интересно какъв е този златен Тойотски D4D и в какви кубатури идва.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 02 Дек 2011 09:49

Лексусе, Denso никак не са сред първите в коммон рейла.
Е, то дефиницията "масово" за теб сигурно значи "в тойота" ... но с фанатици не ми се спори.
Едит: не са и магнети марели ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
iceman1234
Мнения: 123
Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
Местоположение: Plovdiv

Мнение от iceman1234 » 02 Дек 2011 12:52

Денсо са направили крачки в тази област, но първото масово производство за автомобилния сектор е било на Bosch и Alfa Romeo, и те вадят на бял свят JTD-то.
D4D & シビック Изображение

Аватар
dany.killmister
Мнения: 195
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София

Мнение от dany.killmister » 02 Дек 2011 14:18

Най-после нещо качествено да сложат в тея Тойоти.
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Дек 2011 18:04

iceman1234 написа:Денсо са направили крачки в тази област, но първото масово производство за автомобилния сектор е било на Bosch и Alfa Romeo, и те вадят на бял свят JTD-то.
Само, че ЛУКСУС-а е прав за Common Rail!

http://www.commonrail.org/
The common rail system was first developed by Robert Huber in Switzerland in the 1960’s and was then further developed by Dr. Marco Ganser. The first time that the common rail system was successfully used was in Japan in the 1990s by Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki who developed the system for use in heavy duty vehicles and first mounted it on a Hino Rising Ranger truck which was sold in 1995.
http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от nowyaris » 02 Дек 2011 19:16

На БМВ дизелите не са никак лоши,карал съм близо година 3,0 шест цил.,211 коня,направо беше перфектен.Обаче не знам защо дизелово БМВ и дизелова Хонда ми звучи като бензинов Беларус.Тези две марки просто са си за бензинови двигатели и дизел ми звучи като извращение.Също както например дизелова Целика.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Дек 2011 19:18

nowyaris написа:На БМВ дизелите не са никак лоши,карал съм близо година 3,0 шест цил.,211 коня,направо беше перфектен.Обаче не знам защо дизелово БМВ и дизелова Хонда ми звучи като бензинов Беларус.Тези две марки просто са си за бензинови двигатели и дизел ми звучи като извращение.Също както например дизелова Целика.
Стига де, имай милост, не споменавай чак такива извращения! biggrin.gif sleep.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 03 Дек 2011 00:00

muf написа:
LEXUS написа: Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти.
Да, ама ти нямаш никаква информация за нещата, за които спориш.
Не две кръгчета, а две думи не знаеш за тях.
Давам пример : Нарече двигателя на китайците допотопен а той е VVT - аналогичен на 1NZ-FE на Тойота. Който е:
"The 1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive in the Toyota Prius has won several International Engine of the Year awards:
Best Eco-friendly 2000
Best Eco-friendly 2001
Best New Engine 2004
Best Fuel Economy 2004
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2004
International Engine of the Year 2004
Best Fuel Economy 2005
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2005
Best Fuel Economy 2006
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2006"


Бях се зарекъл да не се занимавам с малки деца с много свободно време, но понеже си ме споменал ....

Бъди по-спокоен и умерен, когато коментираш другите. И в онази тема и тук говориш само общи приказки, без грам информираност.
Това си е твоя работа, но когато коментираш другите, става и тяхна работа.
В случая считам че знам за китайските коли много повече от теб, който не си ги виждал и не си чел даже и малко инфо.
Аналогично плямпаш и за немските дизели и японските дизели само ПРАЗНИ приказки.

И понеже си много отворен, моля прочети следната новина имаща пряко отношение към поредните глупости, които си излял в последните си няколко поста:

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW
http://www.automedia.bg/news/article_14898.html

Та те така..... относно твоята компетентност.
biggrin.gif
LoL ne si gubi vremeto, prosoto kaji che Toyota sa #1, te ne sa izmislili koleloto no pak za tova pravat nai dobrite kolela!!! tooth.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Дек 2011 00:57

V35GTR написа:
muf написа:
LEXUS написа: Да си компетентен не означава да си направил 2 кръгчета с една кола, а да имаш обективна информация, а не субективно отношение към нещата, каквото имаш ти.
Да, ама ти нямаш никаква информация за нещата, за които спориш.
Не две кръгчета, а две думи не знаеш за тях.
Давам пример : Нарече двигателя на китайците допотопен а той е VVT - аналогичен на 1NZ-FE на Тойота. Който е:
"The 1NZ-FXE Hybrid Synergy Drive in the Toyota Prius has won several International Engine of the Year awards:
Best Eco-friendly 2000
Best Eco-friendly 2001
Best New Engine 2004
Best Fuel Economy 2004
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2004
International Engine of the Year 2004
Best Fuel Economy 2005
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2005
Best Fuel Economy 2006
Best 1.4-litre to 1.8-litre 2006"


Бях се зарекъл да не се занимавам с малки деца с много свободно време, но понеже си ме споменал ....

Бъди по-спокоен и умерен, когато коментираш другите. И в онази тема и тук говориш само общи приказки, без грам информираност.
Това си е твоя работа, но когато коментираш другите, става и тяхна работа.
В случая считам че знам за китайските коли много повече от теб, който не си ги виждал и не си чел даже и малко инфо.
Аналогично плямпаш и за немските дизели и японските дизели само ПРАЗНИ приказки.

И понеже си много отворен, моля прочети следната новина имаща пряко отношение към поредните глупости, които си излял в последните си няколко поста:

Toyota ще взима дизелови двигатели от BMW
http://www.automedia.bg/news/article_14898.html

Та те така..... относно твоята компетентност.
biggrin.gif
LoL ne si gubi vremeto, prosoto kaji che Toyota sa #1, te ne sa izmislili koleloto no pak za tova pravat nai dobrite kolela!!! tooth.gif
Nizzzzanski Hateeeer :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Изображение

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 03 Дек 2011 10:26

Не знам за какво спорите. Бъдещето е в хибридите и пълните електромобили. След 10-на години ще спорим вероятно кой е по-ефективния електрически двигател, пробег, разходи за подръжка и пр.
Отделно и според моето мото: за всеки влак си има пътник. За едни БМВ за други МБ, за трети Рено, Фиат или японки - Хонда, Тойота, Сузуки и т.н.
Производството е разнообразно, пазара неограничен ... е само от финансите разбира се.
Лично мнение. Приятни почивни дни !
smile.gif smile.gif smile.gif

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 03 Дек 2011 11:59

scorpion написа:След 10-на години ще спорим вероятно кой е по-ефективния електрически двигател, пробег, разходи за подръжка и пр.
smile.gif smile.gif smile.gif
Много се надявам да е така и да се сложи веднъж завинаги край на ДВГ... ама дано не се окаже като в лафа " а дано, ама надали" в близките 20 г.
Спомнете си Тесла, доколкото знам е демонстрирал в началото на века електромобил, който се е движил автономно 2-3 дни без презареждане !?!?!? Патент обаче никой не видял... по-късно когато умира в крайна бедност забравен от богатите си спонсори военните просто успяват да откраднат разработките му за единна енергийна система, но както виждате не искат ил не могат да ги пресъздадат вече много години. Раждат се обаче чудовища като системите им харпа и др..... А бе май имаше един много стар топ гиър ил иподобно , в който се покаваше антиапокалиптична картина от 2050 - арестуват шофьор на бензинова кола, който я кара нелегално през нощта :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: adereliev, Bing [Bot] и 61 госта